Krzywe położenie kierownicy – 323F BJ 1.3 2001

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez BartekD » 12 lut 2012, 14:55

Witam. Borykam się z pewnym drobnym problemem ale jednak denerwującym. Od jakiegoś czasu abym mógł jechać prosto muszę mieć lekko przekręconą kierownicę. Na początku w lewą stronę. Ciśnie w gumach sprawdzone, zawieszenie sztywne bez oznak luzów. Pojechałem na ustawienie zbieżności. I teraz z kolei kierownicę muszę mieć przekręconą w prawą stronę. Czy ma ktoś jakiś pomysł?

P.S. Jeśli umieściłem wątek w złym miejscu to poproszę o jego przeniesienie.
Forumowicz
 
Od: 15 gru 2010, 11:59
Posty: 34
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 323F BJ 1.3 2001

Postprzez Micha3l » 12 lut 2012, 15:16

Dobrze by było gdybyś wrzucił zdjęcie, to by dało jakiś pogląd w sytuacji. Poza tym widziałeś może czy przy ustawienianiu zbieżnośći koło kierownicy było zablokowane w odpowiedniej pozycji.
Bez Mazdy nie ma jazdy
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 sty 2011, 12:11
Posty: 152
Skąd: Łódź
Auto: 323F'99 BJ 1.5 GLX Twilight Blue Mica LPG KME Nevo

Postprzez BartekD » 12 lut 2012, 17:32

Z tego co widziałem to była ustawiona na równo i zablokowana.
Forumowicz
 
Od: 15 gru 2010, 11:59
Posty: 34
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 323F BJ 1.3 2001

Postprzez xedos1972 » 12 lut 2012, 20:33

albo masz źle ustawioną zbieżność lub coś było kombinowane i przestawione na frezach na kolumnie kierownicy . ja też miałem zbieżność rozregulowaną łącznie z tyłem i po ustawieniu kierownica pozostała bez zmian .obstawiam że coś źle ustawili , ustawiali na lusterka jak kiedyś albo mieli złe dane co do pojazdu.
xedos1972
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 sty 2010, 00:15
Posty: 879 (0/15)
Skąd: Łódź
Auto: 323S/BJ/1.5 ZL/LPG/1999r.

Postprzez BartekD » 12 lut 2012, 21:14

Zbieżność była ustawiana komputerowo. Ustawiany był i przód i tył. Tak jak pisałem, przed ustawieniem zbieżności kierownica była wychylona lekko w lewo, po ustawieniu jest lekko w prawo. Ale co dziwne przez jakiś czas od kupna wszystko było ok.
Forumowicz
 
Od: 15 gru 2010, 11:59
Posty: 34
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 323F BJ 1.3 2001

Postprzez xedos1972 » 12 lut 2012, 21:51

pozostaje ci mieć pewność co do ustawień i sprawdzić w innym warsztacie nic nie mówiąc tylko że chcesz sprawdzić i tyle wymyśl jakąś bajkę bo tak to coś możesz zasugerować .jeśli ustawienia będą ok to pozostaje przestawienie na kolumnie a to świadczy o tym że coś było kombinowane i kierownica była ściągana .
xedos1972
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 sty 2010, 00:15
Posty: 879 (0/15)
Skąd: Łódź
Auto: 323S/BJ/1.5 ZL/LPG/1999r.

Postprzez BartekD » 22 lut 2012, 21:57

Xedos miałeś rację. Pojechałem jeszcze raz na geometrię tyle, że w inne miejsce. Okazało się, że zbieżność była ustawiona tragicznie. Teraz już nie mam kłopotu, położenie kierownicy zależy tylko od nachylenia ulicy:–)
Forumowicz
 
Od: 15 gru 2010, 11:59
Posty: 34
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 323F BJ 1.3 2001

Postprzez black_pablo » 22 lut 2012, 22:08

nie ma to jak profesjonalne warsztaty ja bym do nich z reklamacją pojechał....
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 kwi 2011, 09:47
Posty: 1415 (2/3)
Skąd: Lublin
Auto: 323F BJ 99 1,5 ZL

Postprzez xedos1972 » 22 lut 2012, 22:16

BartekD napisał(a):Xedos miałeś rację. Pojechałem jeszcze raz na geometrię tyle, że w inne miejsce. Okazało się, że zbieżność była ustawiona tragicznie. Teraz już nie mam kłopotu, położenie kierownicy zależy tylko od nachylenia ulicy:–)
<jupi> <spoko> no to tamci nieźli partacze , ja bym pojechał do tych ćwoków niech kasę oddają
xedos1972
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 sty 2010, 00:15
Posty: 879 (0/15)
Skąd: Łódź
Auto: 323S/BJ/1.5 ZL/LPG/1999r.

Postprzez BartekD » 23 lut 2012, 23:06

Wiecie co panowie... "Nie chce mi się z nimi gadać". Teraz chcę się napawać prostą kierownicą mą :D
Forumowicz
 
Od: 15 gru 2010, 11:59
Posty: 34
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 323F BJ 1.3 2001

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323