Ford Probe (fs-de+t) mx6sc

Postprzez mx6sc » 31 sty 2012, 23:36

jak skończę składać ten uszkodzony silnik to w tedy będę musiał ale puki co to moim zdaniem strojenie w przypadku gdzie nie jest to gonitwa za mocą a ciśnienie jest tak niskie nie ma sensu ;)
po za tym muszę się jeszcze sporo w tej materii nauczyć bo średnio na siłach się czuje a chcę zrobić wszystko samemu (taka próba sił) <lol>
zobaczymy co będzie ..........
mx6 ge kl,
323bf b6 R.I.P.,
323bf b6t 4x4,
probe fs,
xedos6 kf
mx-6ge kl,
mx-3 b6 sohc,
626 gd gt fe3n,
Forumowicz
 
Od: 12 maja 2007, 20:25
Posty: 562
Skąd: brwinów
Auto: punto 1.4 8v......

Postprzez mx6sc » 6 lut 2012, 23:56

troszkę przycichło ale to nie znaczy że nic się nie dzieje
silnik zmieniony ale bida za nic nie chce odpalić musi poczekać do soboty bo teraz mam co innego w głowie a i troszkę latania z tym związanego
---- po raz drugi zostanę ojcem <jupi> <faja> ----
mx6 ge kl,
323bf b6 R.I.P.,
323bf b6t 4x4,
probe fs,
xedos6 kf
mx-6ge kl,
mx-3 b6 sohc,
626 gd gt fe3n,
Forumowicz
 
Od: 12 maja 2007, 20:25
Posty: 562
Skąd: brwinów
Auto: punto 1.4 8v......

Postprzez mx6sc » 9 lut 2012, 23:46

no i wreszcie udało się odpalić forda okazało się że cewka padła ale nie do końca i jakąś tam iskre dawała ale za słabą
przerobiłem aparat na zewnętrzną cewkę i autko ożyło
intensywny weekend i może uda się w pierwszej połowie przyszłego tygodnia postawić go na rolkach
ale co by nie mówić to cewki w mazdach to jakaś porażka w tym aucie to druga w ciągu dwóch lat i jedna była w kl,u
polecam przerobienie na zewnętrzną -taniej i lepiej-
mx6 ge kl,
323bf b6 R.I.P.,
323bf b6t 4x4,
probe fs,
xedos6 kf
mx-6ge kl,
mx-3 b6 sohc,
626 gd gt fe3n,
Forumowicz
 
Od: 12 maja 2007, 20:25
Posty: 562
Skąd: brwinów
Auto: punto 1.4 8v......

Postprzez check. » 10 lut 2012, 00:16

Z czego pochodzi zewnętrzna cewka ? :) Mocniejsza jest iskra niż na seryjnej ?
Na jakim doładowaniu wybierasz się na hamownię ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lut 2011, 14:11
Posty: 173
Auto: Civic 1.4

Postprzez mx6sc » 10 lut 2012, 00:44

cewka włoska z zacnego 0,65 hemi jeżeli się nie mylę ale sprawdzę dla pewności
różnica jest spora bo autko zaczęło normalnie zapalać na bp a na regenerowanym aparacie szło to sporo trudniej
rolki przy 0.5 tak zostanie ,za około 7 miesięcy rodzina mi się powiększy więc trzeba ciąć koszty a okres przygotowań do powitania potomka wegetować motoryzacyjnie i odłożyć modyfikacje na przyszły rok pewnie (przynajmniej te kosztowne) <diabełek>
mx6 ge kl,
323bf b6 R.I.P.,
323bf b6t 4x4,
probe fs,
xedos6 kf
mx-6ge kl,
mx-3 b6 sohc,
626 gd gt fe3n,
Forumowicz
 
Od: 12 maja 2007, 20:25
Posty: 562
Skąd: brwinów
Auto: punto 1.4 8v......

Postprzez Gib » 10 lut 2012, 06:33

i znowu klocki i rozrządy... :)
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez mx6sc » 10 lut 2012, 08:15

ech szara rzeczywistość ale idzie wiosna więc nie będzie może tak źle :)
mx6 ge kl,
323bf b6 R.I.P.,
323bf b6t 4x4,
probe fs,
xedos6 kf
mx-6ge kl,
mx-3 b6 sohc,
626 gd gt fe3n,
Forumowicz
 
Od: 12 maja 2007, 20:25
Posty: 562
Skąd: brwinów
Auto: punto 1.4 8v......

Postprzez mx6sc » 11 lut 2012, 09:49

ku#@$&#@ mam już dosyć tego co zrobie jedno to drugie się wyje@#$%ie
wczoraj ustawiłem zapłon odpowietrzył się zagrzał i niespodzianka wywalił wydechem ze dwa litry oleju <co?> nie spalony tak jakby pchało olej w część gorąca turbiny bo autko chodziło równo i żeby nie stukanie popychaczy i pocenie się na łączeniu z kolektorem wyd. to bym nic nie zauważył <zawstydzony>
więc wieczór i pewnie niedziela w garażu
ale mam dosyć tych dziwnych awarii
więc jak by ktoś o jakimś pewnym ihi vj11 z okolicy wiedział to proszę dać znać :)
mx6 ge kl,
323bf b6 R.I.P.,
323bf b6t 4x4,
probe fs,
xedos6 kf
mx-6ge kl,
mx-3 b6 sohc,
626 gd gt fe3n,
Forumowicz
 
Od: 12 maja 2007, 20:25
Posty: 562
Skąd: brwinów
Auto: punto 1.4 8v......

Postprzez Gib » 11 lut 2012, 10:13

Półtora roku się bujałem ze sprzedażą i w końcu się sprzedała.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez mx6sc » 11 lut 2012, 10:29

szkoda ale pewnie będę musiał zamówić z alledrogo a tą regenerować bo przez 25 minut wywalił ponad połowę oleju <płacze>
mx6 ge kl,
323bf b6 R.I.P.,
323bf b6t 4x4,
probe fs,
xedos6 kf
mx-6ge kl,
mx-3 b6 sohc,
626 gd gt fe3n,
Forumowicz
 
Od: 12 maja 2007, 20:25
Posty: 562
Skąd: brwinów
Auto: punto 1.4 8v......

Postprzez Gib » 11 lut 2012, 14:41

może restryktor źle dobrany
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez mx6sc » 11 lut 2012, 15:49

narobiłem paniki i jest mi <zawstydzony>
tyle oleju to zebrało się w wydechu przez ten cały czas co autko próbowałem odpalić i męczyłem na sznurku <glupek2> rozebrałem wydech i po zdjęciu kol.wyd. jestem w szoku <boje się> głowica jest do wywalenia zawory wydechowe/prowadnice/uszczelniacze praktycznie nie istnieją olej leci jak z sitka zaraz się za to biorę (mam inną głowice) poskładam sobie i zobaczę co to będzie
dwa tygodnie się temat ciągnie i mnie wnerwia
mx6 ge kl,
323bf b6 R.I.P.,
323bf b6t 4x4,
probe fs,
xedos6 kf
mx-6ge kl,
mx-3 b6 sohc,
626 gd gt fe3n,
Forumowicz
 
Od: 12 maja 2007, 20:25
Posty: 562
Skąd: brwinów
Auto: punto 1.4 8v......

Postprzez Gib » 11 lut 2012, 16:53

Działaj działaj, to jest jak rozumiem w tej chwili jedyne auto w rodzinie?
Co z zaworami, ze starości wyjechały czy od wysokiej temperatury po uturbieniu?
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez mx6sc » 11 lut 2012, 20:52

autko jest prawie jedyne (mogę brać z pracy) a głowica/silnik myślę że ma narąbane bardzo sporo kilometrów i sądząc po ich stanie to musiał długo ten olej skapywać bo na prowadnicach zrobiły się ślady od nagaru właśnie przerwa i zaraz składam
stare autka żądzą się swoimi prawami :)
mx6 ge kl,
323bf b6 R.I.P.,
323bf b6t 4x4,
probe fs,
xedos6 kf
mx-6ge kl,
mx-3 b6 sohc,
626 gd gt fe3n,
Forumowicz
 
Od: 12 maja 2007, 20:25
Posty: 562
Skąd: brwinów
Auto: punto 1.4 8v......

Postprzez Gib » 11 lut 2012, 21:38

I wręcz ubustwiają być tuż przed śmiercią uturbiane <czarodziej> Dobrze że silniki chociaż tanie są.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez mx6sc » 11 lut 2012, 23:39

no ba
uturbianie trupka to fajny sport do poniedziałku znowu będzie zdrowy i jeżdżący <czarodziej>
ale jeszcze jedno wyzwanie przed trupkiem --przegląd-- :D
mx6 ge kl,
323bf b6 R.I.P.,
323bf b6t 4x4,
probe fs,
xedos6 kf
mx-6ge kl,
mx-3 b6 sohc,
626 gd gt fe3n,
Forumowicz
 
Od: 12 maja 2007, 20:25
Posty: 562
Skąd: brwinów
Auto: punto 1.4 8v......

Postprzez mx6sc » 13 lut 2012, 14:59

po poście Gib'a sprawdziłem i IHI mają restryktor na wejściu więc odpada dobór odpowiedniego
a z nowych prac to tak głowica wczoraj poskładana (szczelność sprawdzona) jutro odbieram pierścienie, panewki i resztę głupot i może uda się przysiąść do tematu dołu w sobotę wydatki zostały poczynione na skutek totalnego wk@#^$nia na samego siebie i na tak zwane podcieranie pupy szkłem tak jak pisałem poskładam silnik żeby być pewnym tego co mam (kupiony okazał się złomem) bo i tak zamierzam troszkę tym autkiem pojeździć a straconego czasu nikt mi nie zwróci
Jak tak dalej będzie to do maja fort potroi wartość rynkową <lol>
mx6 ge kl,
323bf b6 R.I.P.,
323bf b6t 4x4,
probe fs,
xedos6 kf
mx-6ge kl,
mx-3 b6 sohc,
626 gd gt fe3n,
Forumowicz
 
Od: 12 maja 2007, 20:25
Posty: 562
Skąd: brwinów
Auto: punto 1.4 8v......

Postprzez Dominator » 29 lut 2012, 00:03

Zmieniło sie coś od dwóch tygodni? ;) Reaktywacja sie poczyna? :D
...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sty 2011, 23:36
Posty: 4920 (66/68)
Skąd: Bielsko-Biała/KR/KTA
Auto: Accord 8 2.2 gnojówka

Postprzez mx6sc » 29 lut 2012, 02:23

ford wozi mnie do pracy i spisuje się dobrze pojeżdżę do końca tygodnia w niedzielę posprawdzam wszystko i na rolki tylko z czasem słabo :(
w zasadzie zmian żadnych w instalacji nie wprowadzałem więc nie było o czym pisać :)
w niedzielę o ogarnięciu od maską jakieś fotki porobię i uzupełnię opis
mx6 ge kl,
323bf b6 R.I.P.,
323bf b6t 4x4,
probe fs,
xedos6 kf
mx-6ge kl,
mx-3 b6 sohc,
626 gd gt fe3n,
Forumowicz
 
Od: 12 maja 2007, 20:25
Posty: 562
Skąd: brwinów
Auto: punto 1.4 8v......

Postprzez mx6sc » 7 mar 2012, 02:24

własnie wylazłem z garażu
głowica i turbina zmienione jutro/dziś sprawdzenie w warunkach drogowych
[na rolki chyba nigdy nie dojadę <lol> ]
mx6 ge kl,
323bf b6 R.I.P.,
323bf b6t 4x4,
probe fs,
xedos6 kf
mx-6ge kl,
mx-3 b6 sohc,
626 gd gt fe3n,
Forumowicz
 
Od: 12 maja 2007, 20:25
Posty: 562
Skąd: brwinów
Auto: punto 1.4 8v......

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy