Problemy z rozruchem – Wątek wspólny BA (B3/Z5/BP/KF)
U mnie dzisiaj podobnie.Aku ładował się 12 godzin. Niewiem może to za mało.Auto stało bez jeżdżenia od piątku.Włozyliśmy aku ,kontrolki sie palą rozrusznik kręci ale ani drgnie. Na kablach też nie odpalił i zachowuje się tak samo.Masakra.Nieweim co jest grane i co robić

- Od: 25 lut 2009, 12:03
- Posty: 21
- Auto: MAZDA RX8 RENESIS
masz zwykły gaz
A nie rozwaliło Ci przepływki i dolotu przy tym strzale 
- Od: 12 paź 2008, 22:43
- Posty: 478 (0/4)
- Skąd: Garwolin
- Auto: 323f BA 1.8 TURBO '96
arafal21 napisał(a):A ty wiesz jak sie odpala auto z przewodow??
yyy trzeba podłaczyć plus do rury wydechowej a minus do kierwonicy?
sebat22 napisał(a): a akumulator jest nowy
arafal21 napisał(a):Aha czyli aku nie jest nowy skoro poprzedniej zimy normlanie krecil.
Zacznij od zmiany baterii w kluczyku.
- Od: 1 lut 2012, 01:05
- Posty: 29
- Skąd: Olsztyn
- Auto: 323F BA '97r 1.5 Z5
Nocny Mściciel napisał(a):Zacznij od zmiany baterii w kluczyku.
Jakiej baterii

- Od: 12 paź 2008, 22:43
- Posty: 478 (0/4)
- Skąd: Garwolin
- Auto: 323f BA 1.8 TURBO '96
Wiem, ze to moze dziwnie brzmi ale kolega mial identyczne objawy w Audi A4 w kluczyku mial immo gosciu od alarmow powiedzial mu zeby zmienil baterie w kluczyku i dziwnym trafem zadzialalo a szukali przyczyny doslownie wszedzie.
- Od: 1 lut 2012, 01:05
- Posty: 29
- Skąd: Olsztyn
- Auto: 323F BA '97r 1.5 Z5
Tam widocznie był inny immo. W maździe nie ma baterii.
- Od: 12 paź 2008, 22:43
- Posty: 478 (0/4)
- Skąd: Garwolin
- Auto: 323f BA 1.8 TURBO '96
Napisze tak...z tym kluczykiem to nadal nie bardzo wiem co i jak w dalszym ciagu sie zapala w momencie rozruchu i gasnie jak silnik pracuje...czy moze mi ktos powiedziec czy tak wlasnie ma byc???zona twierdzi ze zaczelo sie tak dziac w momencie gdy tak sobie madzia kichnela twierdzi ze wczesniej w ogole sie nie zapalal ten kluczyk...to ten pierwszy temat teraz odnosnie tego dolotu..troszke pogrzebalem przy dolocie w miejscu gdzie podawany jest gaz jest kolanko ktore wchodzi w dolot nagwintowane i tam wlasnie bylo pekniecie..najprawdopodobniej dostawalo sie lewe powietrze pokleilem to i na pewno jest ok... i teraz zagadka
przed poklejeniem obroty wariowaly na gazie na benzynie bylo ok teraz jest odwrotnie na lpg jest ok na benzynie auto gasnie ale jak przegazuje jest ok i chodzi na wolnych obrotach plynnie...odnosnie tej przeplywki czy jest mozliwosc sprawdzenia w jakis sposob??ewentualnie czy jest mozliwosc przeczyszczenia itd.
- Od: 23 cze 2008, 19:05
- Posty: 11
- Auto: Mazda mx6
Witam. Chciałem odświeżyć temat. Mianowicie po dwóch tygodniach zmagań z madzia oddałem ja do znajomego mechanik...niestety dalej nie wiadomo co z nią jest nie tak, ponieważ sprawdził wiele rzeczy wszystko jest ok a ona dalej nie chce odpalić...masakra
jeszcze raz napisze dokładnie co jest sprawdzone i mam nadzieje ze mi jakoś pomożecie
zostały sprawdzone:
iskra na wszystkich świecach
przewody wysokiego napięcia
kopułka
palec zapłonowy
cewka
pompka paliwa
filtr paliwa
układ wtryskowy
instalacja gazowa
rozrząd
egr
regulator ciśnienia paliwa
Wszystkie w/w elementy są sprawne dlaczego wiec madzia nie chce odpalić na benzynie?
ciśnienie jest, paliwo również, wszystkie wtryski działają, podają paliwo, iskra jest ok a on dalej nie odpala...rozrząd sprawdzony i nie przeskoczył podczas odpalania na holu...macie jeszcze jakieś pomysły? bardzo proszę o pomoc pozdrawiam

iskra na wszystkich świecach
przewody wysokiego napięcia
kopułka
palec zapłonowy
cewka
pompka paliwa
filtr paliwa
układ wtryskowy
instalacja gazowa
rozrząd
egr
regulator ciśnienia paliwa
Wszystkie w/w elementy są sprawne dlaczego wiec madzia nie chce odpalić na benzynie?
ciśnienie jest, paliwo również, wszystkie wtryski działają, podają paliwo, iskra jest ok a on dalej nie odpala...rozrząd sprawdzony i nie przeskoczył podczas odpalania na holu...macie jeszcze jakieś pomysły? bardzo proszę o pomoc pozdrawiam

- Od: 13 maja 2011, 09:27
- Posty: 44
- Skąd: Chelm
- Auto: Mazda 323f BA
1.5 Benzyna + Gaz
Rok Produkcji 1995
pisalem wczesniej, ze sprawdzile bledy: "błędy jakie wykryłem to:
25 Regulator ciśnienia paliwa elektromagnetyczny sterowania
28 recyrkulacji spalin (EGR) elektromagnetyczny – podciśnienie
29 recyrkulacji spalin (EGR) elektromagnetyczny – odpowietrznik.
moglibyście podpowiedzieć mi jak sobie z nimi poradzić? będę wdzięczny."
25 Regulator ciśnienia paliwa elektromagnetyczny sterowania
28 recyrkulacji spalin (EGR) elektromagnetyczny – podciśnienie
29 recyrkulacji spalin (EGR) elektromagnetyczny – odpowietrznik.
moglibyście podpowiedzieć mi jak sobie z nimi poradzić? będę wdzięczny."
- Od: 13 maja 2011, 09:27
- Posty: 44
- Skąd: Chelm
- Auto: Mazda 323f BA
1.5 Benzyna + Gaz
Rok Produkcji 1995
kanex93 – te błędy moim zdaniem nie powinny uniemożliwiać ci uruchomienia auta, a szczególnie na gazie! Fakt, ze jest zimno i odpalając na gazie istniałaby możliwość "zalania" ale to już inny temat.
Mój pomysł (miałem podobny kłopot z brakiem palenia na jeden cylinder w X9) abyś zwrócił uwagę na przewody zapłonowe a szczególnie na część, która "chowa się" w głowicy.
Przejrzyj to i ew. przetrzyj naolejoną szmatką aby wyprzeć wilgoć.
Jak wyglądają świece jak się pokręci trochę próbując odpalać na benzynie?
Czy napewno nie masz immo u siebie?
P.S. ... i uzupełnij profil.
Mój pomysł (miałem podobny kłopot z brakiem palenia na jeden cylinder w X9) abyś zwrócił uwagę na przewody zapłonowe a szczególnie na część, która "chowa się" w głowicy.
Przejrzyj to i ew. przetrzyj naolejoną szmatką aby wyprzeć wilgoć.
Jak wyglądają świece jak się pokręci trochę próbując odpalać na benzynie?
Czy napewno nie masz immo u siebie?
P.S. ... i uzupełnij profil.
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Dzieki za dopowiedz Marek 161BD081. Mechanik mówi ze te błędy nie maja znaczenia w odpaleniu autka...wydaje mu się ze najprawdopodobniej jest to aparat zapłonowy ponieważ próbował odpalić ja wczoraj i udało się
wstrzyknął jej dawkę paliwa do kolektora, przekręcił aparat zapłonowy na szybszy zapłon, madzia odpaliła ale nie chciała pracować na benzynie wiec przerzucić ja na gaz i pięknie pracowała aż się zagrzała tyle tylko ze po odpaleniu musiał przekręcić aparat zapłonowy w pozycje w której był wcześniej...nie mogę znaleźć aparatu zapłonowego na podmiankę żeby sprawdzić czy to on...szukałem na wszystkich szrotach w okolicy chelma i lublina i na żadnym niestety nie ma...muszę jeszcze sprawdzić oporność czujnika temperatury cieczy chłodzącej bo on może szwankować... dodatkowo madzie podłączyli do komputera i nie pokazuje żadnych błędów...samochód zagadka 

- Od: 13 maja 2011, 09:27
- Posty: 44
- Skąd: Chelm
- Auto: Mazda 323f BA
1.5 Benzyna + Gaz
Rok Produkcji 1995
kanex93 napisał(a):dodatkowo madzie podłączyli do komputera i nie pokazuje żadnych błędów
Pokaż mi chociaż jednego mechanika w Chełmie czy okolicach, który ma faktycznie możliwość podłączenia twojej Mazdy do kompa a nie tylko "bajeczki" opowiada


Niech mechanik sprawdzi ci ustawienie zapłonu ale nie "na słuch" a jedynie lampą.
Może aparat jest na tyle przestawiony, że nie chce autko palić normalnie?
Fakt, że często dla pracy na LPG nieco przyśpiesza się zapłon ale w rozsądnych granicach!
Aparat jakbyś miał uszkodzony to mało prawdopodobne abyś miał iskrę a z tym też wiąże się dawkowanie paliwa przez wtryskiwacze więc myślę, że poszukiwania drugiego aparatu nawet do testów są mało zasadne.
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Post przez Marek 161BD081 » dzisiaj, 14:31
kanex93 napisał(a):dodatkowo madzie podłączyli do komputera i nie pokazuje żadnych błędów
Oczywiście ze mogę pokazać
mój znajomy na ulicy metalowej
Zapłon był ustawiany za pomocą lampy a podejrzenie uszkodzenia sie aparatu zapłonowego wyszło chociażby z tego ze iskra jest ok ale nie w tych momentach w których powinna być już po ustawieniu zapłonu...chodzi o to ze zęby mazda odpaliła trzeba przyspieszyć zapłon ale po chwili trzeba go cofnąć ponieważ silnik wariuje ...
Post przez lesiux » wczoraj, 21:53
niech zmierzy Ci jeszcze kompresje i sprawdzi czujnik położenia wału.
Kompresja sprawdzona, czujnik polozenia walu tez
kanex93 napisał(a):dodatkowo madzie podłączyli do komputera i nie pokazuje żadnych błędów
Oczywiście ze mogę pokazać
Zapłon był ustawiany za pomocą lampy a podejrzenie uszkodzenia sie aparatu zapłonowego wyszło chociażby z tego ze iskra jest ok ale nie w tych momentach w których powinna być już po ustawieniu zapłonu...chodzi o to ze zęby mazda odpaliła trzeba przyspieszyć zapłon ale po chwili trzeba go cofnąć ponieważ silnik wariuje ...
Post przez lesiux » wczoraj, 21:53
niech zmierzy Ci jeszcze kompresje i sprawdzi czujnik położenia wału.
Kompresja sprawdzona, czujnik polozenia walu tez
- Od: 13 maja 2011, 09:27
- Posty: 44
- Skąd: Chelm
- Auto: Mazda 323f BA
1.5 Benzyna + Gaz
Rok Produkcji 1995
Wlasnie wrocilem od mechanika...masakra...porazka po prostu...nic dalej nie wiadomo
sprawdzilismy opornosc czujnika temperatury cieczy chlodzacej, rozebralismy aparat zaplonowy zlozylismy jeszcze raz i nic...zostala podpieta druga cewka czyli tak jakby poszla podwojna iskra i madzia dalej nie pali...rozkladam rece... 


- Od: 13 maja 2011, 09:27
- Posty: 44
- Skąd: Chelm
- Auto: Mazda 323f BA
1.5 Benzyna + Gaz
Rok Produkcji 1995
kanex93 napisał(a):Wlasnie wrocilem od mechanika...masakra...porazka po prostu...nic dalej nie wiadomosprawdzilismy opornosc czujnika temperatury cieczy chlodzacej, rozebralismy aparat zaplonowy zlozylismy jeszcze raz i nic...zostala podpieta druga cewka czyli tak jakby poszla podwojna iskra i madzia dalej nie pali...rozkladam rece...
może faktycznie wina lezy po stronie aparatu zapłonowego?
scrabi
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość