Witam,
Po dogłębnym zapoznaniu się z aktualną ofertą rynku motoryzacyjnego jestem zainteresowany kupnem Mazdy CX-5. Czy na forum są jacyś dealerzy umożliwiający dobrą negocjację warunków zakupu? Jeśli tak prosiłbym o jakieś namiary.
Zakup używanego auta – Mazda CX-5 (2012 – 2016)
Bezan napisał(a):Witam,
Po dogłębnym zapoznaniu się z aktualną ofertą rynku motoryzacyjnego jestem zainteresowany kupnem Mazdy CX-5. Czy na forum są jacyś dealerzy umożliwiający dobrą negocjację warunków zakupu? Jeśli tak prosiłbym o jakieś namiary.
Skąd jesteś?
Jest jeden dealer w polsce zachodniej, z którym jak się dobrze potargujesz to możesz wyrwać taniej fajny wózek
Jutro będę wiedział coś więcej o CX-5. Póki co jeszcze nie ma aut w salonach i ceny są jeszcze nie znane.
Chyba, że Wy już coś wiecie??
Nie ma co się spodziewać, że auto będzie tanie, to nie odświeżana turecka kaszanka ( Qashqai ) z 2011 roku z wyprzedażowym pakietem a zupełnie nowy model z zupełnie nowymi technologami. I ciągle rodowity Japończyk, obciążony niestety aż 19% akcyzą i 23 % VATem... Auta z produkcji 2012 roku z technicznego punktu widzenia (transport) mogą być w Polskich salonach w okolicy marzec/kwiecień. Ale czekać warto i odkładać każdą złotówkę aby mieć coś, czego nikt jeszcze nie widział na ulicy i za czym będą się odwracać ludziki w outlanderach, ASX-ach i innych CUV-ach aż dostaną skurczu szyi.
Ktoś jest chętny na auto, które będzie hitem 2012 roku????![usmiech :)](./images/smilies/usmiech.GIF)
Chyba, że Wy już coś wiecie??
Nie ma co się spodziewać, że auto będzie tanie, to nie odświeżana turecka kaszanka ( Qashqai ) z 2011 roku z wyprzedażowym pakietem a zupełnie nowy model z zupełnie nowymi technologami. I ciągle rodowity Japończyk, obciążony niestety aż 19% akcyzą i 23 % VATem... Auta z produkcji 2012 roku z technicznego punktu widzenia (transport) mogą być w Polskich salonach w okolicy marzec/kwiecień. Ale czekać warto i odkładać każdą złotówkę aby mieć coś, czego nikt jeszcze nie widział na ulicy i za czym będą się odwracać ludziki w outlanderach, ASX-ach i innych CUV-ach aż dostaną skurczu szyi.
Ktoś jest chętny na auto, które będzie hitem 2012 roku????
Ja jestem zdecydowany i znam ceny benzynowej wersji lecz chyba zdecyduję się na diesela, tu ciągle biję się z myślami i obliczeniami ...
Dla przykładu benzyna:
SkyGo 4x2 MT – 91 900 zł
SkyGo + City Safety Pack MT 4x2 – 93 400 zł
SkyMotion MT 4x2 – 101900 zł
SkyMotion + navi MT 4x2 – 103 900 zł
....
SkyENERGY AT 4x4 – 126 400 zł
SkyENERGY + navi AT 4x4 – 128 400 zł
SkyPASSION MT 4x4 – 126 900 zł
SkyPASSION +navi MT 4x4 – 128 900 zł
SkyPASSION AT 4x4 – 134 900 zł
SkyPASSION +navi AT 4x4 – 136 900 zł
coś w tym rodzaju chyba, że zrobiłem literówkę poranną.
Dla przykładu benzyna:
SkyGo 4x2 MT – 91 900 zł
SkyGo + City Safety Pack MT 4x2 – 93 400 zł
SkyMotion MT 4x2 – 101900 zł
SkyMotion + navi MT 4x2 – 103 900 zł
....
SkyENERGY AT 4x4 – 126 400 zł
SkyENERGY + navi AT 4x4 – 128 400 zł
SkyPASSION MT 4x4 – 126 900 zł
SkyPASSION +navi MT 4x4 – 128 900 zł
SkyPASSION AT 4x4 – 134 900 zł
SkyPASSION +navi AT 4x4 – 136 900 zł
coś w tym rodzaju chyba, że zrobiłem literówkę poranną.
Ostatnio edytowano 24 sty 2012, 11:47 przez ikea, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 15 sty 2012, 10:58
- Posty: 30
Corky1 piszesz "rozważam kupno benzyny", jeśli mogę Cię zapytać daj mi argumenty za benzyną, bo sam nie jestem w 100 % zdecydowany, choć bardziej jestem za dieslem, bo:
1. Uzyskana oszczędność CX5 w benzynie to 15 %, a w dieslu 20%
2. Prawdopodobnie duża różnica w zużyciu benzyny do ropy – pewnie jakieś 2 -3 litry, ale tego nie wiem tak dokładnie, a przy galopujących cenach paliw może być tak, że te 2 litry to będzie duża różnica w cenie – tylko czekać jak litr będzie po 10 zł
3. Za benzyną przemawia niższy koszt zakupu i ponoć serwisowania i ew. napraw
4. Za dieslem w cx5 większa moc i chyba jest szybszy o całą sekundę od benzynowego
Ale co jeszcze Twoim zdaniem?
1. Uzyskana oszczędność CX5 w benzynie to 15 %, a w dieslu 20%
2. Prawdopodobnie duża różnica w zużyciu benzyny do ropy – pewnie jakieś 2 -3 litry, ale tego nie wiem tak dokładnie, a przy galopujących cenach paliw może być tak, że te 2 litry to będzie duża różnica w cenie – tylko czekać jak litr będzie po 10 zł
3. Za benzyną przemawia niższy koszt zakupu i ponoć serwisowania i ew. napraw
4. Za dieslem w cx5 większa moc i chyba jest szybszy o całą sekundę od benzynowego
Ale co jeszcze Twoim zdaniem?
- Od: 15 sty 2012, 10:58
- Posty: 30
Już ładują na promy http://tiny.pl/hj8xt
- Od: 13 sty 2009, 20:53
- Posty: 85
- Skąd: Tarnów
- Auto: Mazda 323F 1,3 16V (BJ) '98r
Witam,
dołączam do tematu jako kolejny zainteresowany. U mnie w gre wchodzi nawet benzyna 2.0, pytanie tylko czy obiecywane zużycie paliwa potwierdzi się w rzeczywistości?
na jakies miarodajne dane przyjdzie jeszcze poczekac az pierwsi szczesliwcy pojezdza pare miesiecy..
pzdr,
k
dołączam do tematu jako kolejny zainteresowany. U mnie w gre wchodzi nawet benzyna 2.0, pytanie tylko czy obiecywane zużycie paliwa potwierdzi się w rzeczywistości?
na jakies miarodajne dane przyjdzie jeszcze poczekac az pierwsi szczesliwcy pojezdza pare miesiecy..
pzdr,
k
- Od: 1 lut 2012, 11:53
- Posty: 8
ikea napisał(a): czy Mazda wydała jakiś poradnik, jak jeździć z tym filtrem tak, aby był "wiecznie" sprawny?
Jeszcze kilka takich kwiatków, a zamiast diesla wezmę benzynę
W każdym dieslu nie tylko w Mazdzie trzeba pamiętać aby raz na jakiś czas udać się w trasę żeby filtr mógł się do końca wypalić. Ja przejechałem już 80 tys. km swoim CX-7 w dieslu i od 70 tys ,km mam założonego boxa zwiększającego moc i moment. Do teraz nie miałem żadnego problemu z tym filtrem. Nigdy nie zapaliła mi się nawet kontrolka że trzeba dopalić filtr. Po prostu tak jakby go nie było. Z tego co wiem te filtry, które zakłada mazda w dieslach 2,2 są już dużo lepsze od swoich poprzedników. Są wypalane dużo częściej i krócej niż kiedyś. Dzięki temu nie ma z nimi problemów. Od przeglądu do przeglądu wzrost oleju w silniku nie przekroczył połowy między F a X. Także nie ma się chyba co obawiać.
Dzięki za info, ale wszystkie te plusy i minusy zachwiały moją pewność "chęci" posiadania diesla, już nie wiem czy niższe koszty paliwa warte są tego całego zachodu i kosztów z obsługą diesli.
Jeszcze raz dziękuję wszystkim za wszelkie informacje, hmm łatwo wydać 130 tys., ale wydać i być w 100 % zadowolonym potem to już trudniej...
Jeszcze raz dziękuję wszystkim za wszelkie informacje, hmm łatwo wydać 130 tys., ale wydać i być w 100 % zadowolonym potem to już trudniej...
- Od: 15 sty 2012, 10:58
- Posty: 30
Zgadza się łatwo wydać , ale chciałoby się żeby był to zakup udany. W tej chwili mam diesla , koszty obsługi nie są przerażające , i sama eksploatacja również – ale mam filtr dpf ( fap) " mokry czyli bez problemu przepala mi się nawet jeżdżąc tylko po mieście ( swoją drogą dlaczego odchodzi się od tych filtrów? dodatek paliwowy nie jest jakoś koszmarnie drogi , a problem przepalania odpada) .
Coraz bardziej nastawiam się na benzynę , no ale właśnie problem spalania i dynamiki. Nie zostaje nic innego jak jeszcze troszkę poczekać na jazdę testową.
Coraz bardziej nastawiam się na benzynę , no ale właśnie problem spalania i dynamiki. Nie zostaje nic innego jak jeszcze troszkę poczekać na jazdę testową.
- Od: 29 sty 2012, 21:54
- Posty: 20
- Skąd: Lubuskie
- Auto: Mazda 3 1.6 diesel 2009 BL
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości