Problemy Z Obrotami cz.2 oraz Duże Spalanie
Ludzie, ludzie, słuchajcie co ja miałem, zapaliło mi się w tlumiku paliwo. Chodziła, jak na jednym garze, nie miała obrotów, a co dopiero mówić o równych obrotach, a w szystko przez [cenzura] paliwo i poszła mi pompa paliwowa, co się dopiero okazało po 1,5 roku (nasi kochani mechanicy) a auto nie z niemiec
. Niom pompa wymieniona i już OK, niom czasami nierówne obroty, ale to zależy od paliwa. Ooo jeszcze wtryski sprawdź
.
Hoobi Rally Team: http://www.hoobi-rt.pl
Mechanika pojazdowa ; Serwis opon. Zniżki dla mazdowiczów. http://www.h-rt-auto.firmy.net / 513 188 290
Mechanika pojazdowa ; Serwis opon. Zniżki dla mazdowiczów. http://www.h-rt-auto.firmy.net / 513 188 290
- Od: 23 lis 2004, 13:14
- Posty: 900
- Skąd: Szczecin\Gorzów
- Auto: 323F GT; 121 Canvas-Top, Favorit Rally version, zielony Pickup
Wtryski raczej OK, bo silnik by nierówno chodził i nie miał odejścia a CPN mam sprawdzony. Poza tym mam mały problem z kołem do pompy wody. Okazało się, jak wymieniałem rozrząd u brata na warsztacie, że jedna ze srub na kole od pomy wody a dokładnie jej gwit jest przekręcony. Ktoś kiedyś przesadził z dokręceniem i w efekcie jak ja dokręciłem niezamocno, nie na hama, po włączeniu silnika gówka sruby odfrunęła i teraz trzyma się na dwóch śubach i pozostaje mi wyciągnąć pompę i nagwitować lub nowa pompa
. Ale będę próbował nagwinować.
- Od: 6 wrz 2005, 18:19
- Posty: 30
- Skąd: Szczecin
- Auto: Mazda 323F BG B6 1,6/16v 91r.
Często podobne schorzenia maja inne przyczyny, jak widać
. Niom metoda prób i błędów, a w Polsce nawet serwisy nie wszędzie są najlepsze, trzeba mieć szczęście
.
Hoobi Rally Team: http://www.hoobi-rt.pl
Mechanika pojazdowa ; Serwis opon. Zniżki dla mazdowiczów. http://www.h-rt-auto.firmy.net / 513 188 290
Mechanika pojazdowa ; Serwis opon. Zniżki dla mazdowiczów. http://www.h-rt-auto.firmy.net / 513 188 290
- Od: 23 lis 2004, 13:14
- Posty: 900
- Skąd: Szczecin\Gorzów
- Auto: 323F GT; 121 Canvas-Top, Favorit Rally version, zielony Pickup
A więc powiem tak auto dalej skacze na obrotach i żre paliwo w dosłownym tego znaczeniu na trasie oki 6 litrów poniżej a miasto jazda od 2 do 3 czasami 3,5 tys obrtów i spalanie paliwa 10 litór11. zatrzymam sie na światłach a obroty sobie od poniżej tys do 1,300 i tak skacze poczym pochwili opada na 800 tak jak powinien miec. Jeśli chodzi o wache to mam spradzona cała rodzinak jeżdzi na niej i nie ma problemu. Zamierzam wyczyścić przepływaomież i zobacze jak to bedzie
Mam pytanie nie posiadma książki całej od niego ale tylko kawałki z forum i chciałbym wiedziec gdzie moja mazda ma komputer i jak go zresetowac moze to pomaoże i w jaki sposób błedy szczyac w razie w
Czekam na odpowiedzi
Mam pytanie nie posiadma książki całej od niego ale tylko kawałki z forum i chciałbym wiedziec gdzie moja mazda ma komputer i jak go zresetowac moze to pomaoże i w jaki sposób błedy szczyac w razie w
Czekam na odpowiedzi
- Od: 6 wrz 2005, 18:19
- Posty: 30
- Skąd: Szczecin
- Auto: Mazda 323F BG B6 1,6/16v 91r.
Najprostszy i 100% skuteczny sposósb resetu kompa: odłacz akumulator wieczorem i zostaw tak na noc rano podłacz i przejedź sie "normalnie" czyli bez szaleństw ale i bez emeryt stylu żeby sie na nowo dobrze ustawił.
Madzia to dopiero jest laska:)
- Od: 10 lip 2005, 22:33
- Posty: 72
- Skąd: Kielce miasto w Koronie
- Auto: 323 F BA / CX 7
A termostat? (dodam ze ten termostat od wskaźnika i od chłodzenia to inne czujniki)
Pozdrawiam,
Xionc Krzysztof :)
Moje byłe: 2 x 323BG | 2 x 323BA | 1 x Xedos6 CA | 1 x Mazda6 GG | 1 x Mazda6 GH
Xionc Krzysztof :)
Moje byłe: 2 x 323BG | 2 x 323BA | 1 x Xedos6 CA | 1 x Mazda6 GG | 1 x Mazda6 GH
witam wszystkich wycigam ten temat z lamusa a mianowice wracjąc do skaczących obrotów w mojej mazdze byly swice do smieci wstawilem ngk i przestaly plywac obroty , ale paliwa dalej zarł 12 l na miescie. Tydzien tem wybrałem sie na odczyt błedów na KTSie i co ku mojemu zdziwieniu "000000000 BŁĘDÓW"
no ale co dalej bo pali jak smok . Przypominam ze wszysko jest sprawne czyli sonda , termostat . przepływomierz , czyjniki wszystkie itp. Kilka dni temu pojechalem do znajomego na regulcje silnika bo to mi tylko zostalo . Auto podłączylismy na analizator kompa zmostkowalismy zeby zapamietal dane i wyszło ze zapłon o 6 stopni przestawiony , zaduzee obroty , zaduza dawka paliwa , HC . SUmując to wszysko jeżdze od 2 dni i testuje zużycie napisze ile mi teraz pali
- Od: 6 wrz 2005, 18:19
- Posty: 30
- Skąd: Szczecin
- Auto: Mazda 323F BG B6 1,6/16v 91r.
Oczekujemy z niecierpliwością. Napisz przy okazji, ile Ci po całej procedurze pali oraz ile zapłaciłeś za analizę i regulację silnika.
Pozdrawiam
..::GofNet::..
Pozdrawiam
..::GofNet::..
http://download.mx3.info/mazdaspeed.exe
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
Mianowice w wczoraj zalałem 24l do dzisiejszego wieczorem zrobiłem 100 km i wiecie co poregulacji i tych innych sprawach opisanych wyzej na wskazniku paliwa jak mialem równa połowe baku tak teraz mam zaledwie dwie gróbości strzałki w dół no dwie i pół i mam przejechane 100 km jestem w szoku zobacze jak to wyjerzdze całkowice i przlicze na moim niemieckim starym przeliczniku ktory jest sprawdzony na niejednym aucie w rodzinie i napisze dalej . JESTEM

- Od: 6 wrz 2005, 18:19
- Posty: 30
- Skąd: Szczecin
- Auto: Mazda 323F BG B6 1,6/16v 91r.
hehe to jest najlepsze wlasnie – jak zatankuje to mam rowno pol zbiornika i jezdze dosc dlugo zadowolony ze wskazowka ledwo co sie ruszyla a na liczniku dochodzi do 100 km. po czym na drugi dzien wsiadam do samochodu przejezdzal ta sama trase i wskazowka zatrzymuje sie troche wyzej przed ostatniej
ale zawsze to przez kilka dni czlowiek szczesliwy, ze autko malutko pali
pzdr

ale zawsze to przez kilka dni czlowiek szczesliwy, ze autko malutko pali
pzdr
- Od: 10 sie 2004, 19:15
- Posty: 35
- Skąd: Rzeszów
- Auto: 323f 1,6i 16v BG -93r
zadna tajemina w sumie jest to mala ksiażczka otwierana z dwoma tarczami oznaczonymi litrarz i przejechane kilometry i jak wiesz ile masz w baku i ile przejechales ustawiasz i wychodzi spalanie auta tat wsumie to w latach 93r jak kadeta sprowadzil dostal od niemca i do tej pory kazde auta na tym w rodzinie sprawdzalismy i jest git 
- Od: 6 wrz 2005, 18:19
- Posty: 30
- Skąd: Szczecin
- Auto: Mazda 323F BG B6 1,6/16v 91r.
oki jesli chodzi o spalanie auto na miescie pali mi 10,5 litra teraz to juz tak sukces z 12,5 lub 13 litrow jescze bede rozbieral przeplywomierz i tam ustawial i zobaczymy juz w sumie 10 litrow bierze przy zimnie to tak dobrze sadze napisze puzniej jak po tym auto bedzie chodzilo
- Od: 6 wrz 2005, 18:19
- Posty: 30
- Skąd: Szczecin
- Auto: Mazda 323F BG B6 1,6/16v 91r.
aha zapomialem kumpel sprowadzil walsnie sobie madzie 323f tylko 18 z 90 roku no juz mu robilismy bo mial termo wlacznik wentylatora walniety i mu chlodnice wysadziło i powiem wam ze za diabla w szczecinie nie idzie dostac chlodnicy do 1,8 owszem 1,6 jest do bulu ale udalo sie ja poskeljac u fenkowskiego a jesli chodzi o spalanie to palu mu 14 litrow i to wszystko bede robil mu co u ciebie zeby zejc przynajmiej do 10 litrow pozdrawiam
- Od: 6 wrz 2005, 18:19
- Posty: 30
- Skąd: Szczecin
- Auto: Mazda 323F BG B6 1,6/16v 91r.
Duże zużycie – za duże.
Moją 1600 16v przy spokojnej jeździe trasa/miasto (ale nie emeryt mode) to wychodzi 6,5 – 7. A po miejscu dynamiczniej to w 8 się mieśći. Na trasie 5 osób + bagaż, 90 km/h i wyszło 5,9. Sam się zdziwiłem...
F-ka 1600 16v jak jest wszystko git to nie powinna przekroczyć 10 – MAX 11 litrów przy ostrej jeżdzie
po mieście(kręcenie do 5-6 tyś nonstop).
pozdr.
Moją 1600 16v przy spokojnej jeździe trasa/miasto (ale nie emeryt mode) to wychodzi 6,5 – 7. A po miejscu dynamiczniej to w 8 się mieśći. Na trasie 5 osób + bagaż, 90 km/h i wyszło 5,9. Sam się zdziwiłem...
F-ka 1600 16v jak jest wszystko git to nie powinna przekroczyć 10 – MAX 11 litrów przy ostrej jeżdzie

pozdr.
Nie ma mazdy,nie ma jazdy...
- Od: 23 lip 2005, 15:16
- Posty: 35
- Skąd: Gorlice
- Auto: fc 1.8 16V
No właśnie ja ma tak chce zejsc ze spalaniem dzis bede robił ten przepływomiesz a co do techniki jazy to auto pali mi wałsnie tyle przy emert mode czyli jazda do 3000 góra 3500 tys na obrotku a wszystko juz porobile, został mi przpływomierz do wyregulowania
- Od: 6 wrz 2005, 18:19
- Posty: 30
- Skąd: Szczecin
- Auto: Mazda 323F BG B6 1,6/16v 91r.
mam dokladnie ten sam problem co Ty. Mechanik powiedzial ze lamda jest ok..... kolejny zasugerowal przeczyszczenie silniczka krokowego....
moje normalne obroty to ok 750 .... czesto jak wcisne sprzeglo to spadaja do 200-300 i zaraz wracaja do normy.....
Prosze napisz jak znajdziesz rozwiazanie na ten problem.
Ja mam identyczny silnik jak Ty – pali mi teraz okolo 8 l przy spokojnej w trybie mieszanym – nie wiem czy to duzo czy malo, ale napewno mx3 bedzie wiecej palila niz 323.
moje normalne obroty to ok 750 .... czesto jak wcisne sprzeglo to spadaja do 200-300 i zaraz wracaja do normy.....
Prosze napisz jak znajdziesz rozwiazanie na ten problem.
Ja mam identyczny silnik jak Ty – pali mi teraz okolo 8 l przy spokojnej w trybie mieszanym – nie wiem czy to duzo czy malo, ale napewno mx3 bedzie wiecej palila niz 323.
Jest jedna rzecz dla której warto żyć .... MAZDA .... i nie liczy sie nic 
- Od: 24 lis 2004, 14:57
- Posty: 192
- Skąd: kraków
- Auto: mazda mx3
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości