DiTD problem z odpalaniem na ciepłym i na zimnym

Postprzez arek1987 » 3 lut 2012, 23:28

Neonixos666 napisał(a):pompa była tania bo bez zaworów


dokładnie :)
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 10 sty 2012, 14:23
Posty: 20
Skąd: Opolskie--> krępna
Auto: Było 626 2.0 glx obecnie Mazda 626 2.0 ditd

Postprzez arek1987 » 3 lut 2012, 23:31

gallu82 napisał(a):Głowiczka rozdzielacza i SPV do wymiany <rotfl> ale sprawdż opornośc na stykach SPVa ciekawe czy cewka dobra...



Jak sprawdzic opornosc na stykach spv??
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 10 sty 2012, 14:23
Posty: 20
Skąd: Opolskie--> krępna
Auto: Było 626 2.0 glx obecnie Mazda 626 2.0 ditd

Postprzez Neonixos666 » 3 lut 2012, 23:36

nie jest to dobra metoda bo jest za zimno i wynik może nie być miarodajny
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9514 (53/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez arek1987 » 3 lut 2012, 23:37

Neonixos666 napisał(a):nie jest to dobra metoda bo jest za zimno i wynik może nie być miarodajny


A czy mechanicy dysponuja przyzadem do sprawdzenia spv?
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 10 sty 2012, 14:23
Posty: 20
Skąd: Opolskie--> krępna
Auto: Było 626 2.0 glx obecnie Mazda 626 2.0 ditd

Postprzez Neonixos666 » 3 lut 2012, 23:38

sprawdzasz zwykłem miernikiem
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9514 (53/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez gallu82 » 3 lut 2012, 23:46

Skladanie głowiczki ze starych pomp... to chyba nie może sie udać... a wogóle dochodzi napięcie do SPVa??
mechanicy to tez ludzie
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 sie 2011, 21:40
Posty: 45
Skąd: Opoczno
Auto: Mazda 323F DITD RF2A

Postprzez tadziol » 3 lut 2012, 23:47

arek1987 napisał(a):Czujnik był odłonczony i nic ;(


tadziol napisał(a):SPV is dead :(



czy aby napewno???

arek1987 napisał(a):spv pochodzi ze starej pompy i mysle ze to moze byc własnie przyczyną :(

i po to 2 strony już zapisane ??
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 28 cze 2005, 19:13
Posty: 3235 (6/149)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GY
RF7J & V-Tech Box,CX-7 L3-VDT,BJ RF4F

Postprzez gallu82 » 3 lut 2012, 23:52

Nie każdy jest Tadziol magik <czarodziej> z piorunem :D
mechanicy to tez ludzie
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 sie 2011, 21:40
Posty: 45
Skąd: Opoczno
Auto: Mazda 323F DITD RF2A

Postprzez tadziol » 3 lut 2012, 23:55

gallu82 napisał(a):Nie każdy jest Tadziol magik <czarodziej> z piorunem :D

nie o to chodzi....bez urazy,ale gość prosi o pomoc,my odpisujemy,ale w to wątpi,po czym sam stwierdza,że to "chyba jednak SPV".chyba staramy się pomóc a nie zaszkodzić,prawda?
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 28 cze 2005, 19:13
Posty: 3235 (6/149)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GY
RF7J & V-Tech Box,CX-7 L3-VDT,BJ RF4F

Postprzez gallu82 » 3 lut 2012, 23:59

spoko zartowałem <głaszcze>
Więc sprawdzić czy SPV dostaje napięcie, czy jest sprawny elektrycznie. to na początek powinno dać obraz sytuacji.
Wykonać! <cisza>
mechanicy to tez ludzie
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 sie 2011, 21:40
Posty: 45
Skąd: Opoczno
Auto: Mazda 323F DITD RF2A

Postprzez tadziol » 4 lut 2012, 00:08

gallu82 napisał(a):spoko zartowałem <głaszcze>

<peace> <piwo>
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 28 cze 2005, 19:13
Posty: 3235 (6/149)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GY
RF7J & V-Tech Box,CX-7 L3-VDT,BJ RF4F

Postprzez arek1987 » 4 lut 2012, 00:55

tadziol napisał(a):
gallu82 napisał(a):Nie każdy jest Tadziol magik <czarodziej> z piorunem :D

nie o to chodzi....bez urazy,ale gość prosi o pomoc,my odpisujemy,ale w to wątpi,po czym sam stwierdza,że to "chyba jednak SPV".chyba staramy się pomóc a nie zaszkodzić,prawda?



nie bulwersuj sie ... sprawdze spv

To jedynie mój osobisty wniosek.. bo jezeli w strej pompie była niby uszkodzona głowiczka i po wymianie na obecna i przełozeniu starych zaworów jest to samo .To znaczy ze jednak moze to byc spv i wywnoskowałem to dzieki wam za co wam serdecznie dziekuuje <spoko>
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 10 sty 2012, 14:23
Posty: 20
Skąd: Opolskie--> krępna
Auto: Było 626 2.0 glx obecnie Mazda 626 2.0 ditd

Postprzez Neonixos666 » 4 lut 2012, 01:44

a jeśli u ciebie padła głowiczka i w drugiej pompie też? :>

jak nie sprawdzisz to się nie dowiesz jak to mówią :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9514 (53/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez arek1987 » 4 lut 2012, 12:00

Neonixos666 napisał(a):a jeśli u ciebie padła głowiczka i w drugiej pompie też? :>

jak nie sprawdzisz to się nie dowiesz jak to mówią :)


A w jaki sposób sprawdzic sprawnośc głowiczki???
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 10 sty 2012, 14:23
Posty: 20
Skąd: Opolskie--> krępna
Auto: Było 626 2.0 glx obecnie Mazda 626 2.0 ditd

Postprzez Manti_Gdz » 5 lut 2012, 21:34

Koledzy, a nie jest przypadkiem tak, że jeśli jest padnięty zawór SPV (jest nie sprawny elektrycznie) to kontrolka świec żarowych da o tym znać, a po drugie jak zawór jest sprawny to przy próbie odpalania powinno być słychać (nie zbyt głośne) ale jednak słyszalne tykanie :>
Początkujący
 
Od: 10 sty 2012, 21:57
Posty: 7 (1/0)
Skąd: Grudziądz
Auto: Mazda 626 GF DiTD 101KM '98 ,
Mazda 6 GG CiTD 143KM '06

Postprzez gallu82 » 5 lut 2012, 22:33

nie wiem, nie miałem na szczeście spalonego SPVa ale idąc Twoim tokiem myślenia to komp musiałby sygnalizować każda przerwę w obwodzie zaworu wiec także zafajdane styki przekaźnika a tak nie jest. <faja> tykanie to słychać na TCV :P SPVa nie sluchałem ale znam magika który podchodzi do pompy wtryskowej z lekarskim stetoskopem <czarodziej>
mechanicy to tez ludzie
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 sie 2011, 21:40
Posty: 45
Skąd: Opoczno
Auto: Mazda 323F DITD RF2A

Postprzez sylwek012 » 16 lut 2012, 22:19

Witam,

Mam podobny ze swoją mazdą 626 2.0 101KM.Do niedawna nawet przy sporych mrozach paliła z pierwszego.Obecnie kręci dłużej i odpali albo i nie.Gdy silnik jest ciepły kręci kręci i nic.Czasem za którymś podejściem zapali(dodam że na zapalonym miga kontrolka świec żarowych).Proszę o wskazówki co może być przyczyną tego problemu.
Początkujący
 
Od: 16 lut 2012, 22:03
Posty: 5
Auto: Mazda 626 2.0 DiTD 101KM 99r. GF

Postprzez smile » 16 lut 2012, 22:29

sylwek012 napisał(a):dodam że na zapalonym miga kontrolka świec żarowych

Od tego należy zacząć, Twoje auto samo podaje Tobie wskazówki ale Ty nie chcesz ich odczytać...
Mrugająca kontrolka świec żarowych oznacza, że masz błędy do odczytania.
Instrukcje jak to zrobić masz tutaj
viewtopic.php?f=90&t=65171#10a
Daj znać jakie błędy odczytałeś.
Forumowicz
 
Od: 16 lip 2011, 13:38
Posty: 2688 (75/56)
Skąd: Gubin / Gdynia
Auto: M5 CR
M6 GY

Było:
323F BJ RF2A

Postprzez arek1987 » 17 lut 2012, 14:29

Witam . SPV wymieniony lecz madzia dalej nie pali... na plaka pokreci i zapali .
Auta nie mam juz miesiac i dalej <dupa>
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 10 sty 2012, 14:23
Posty: 20
Skąd: Opolskie--> krępna
Auto: Było 626 2.0 glx obecnie Mazda 626 2.0 ditd

Postprzez tadziol » 17 lut 2012, 16:16

arek1987 napisał(a): SPV wymieniony lecz madzia dalej nie pali... na plaka pokreci i zapali .

a kiedy odkryłeś,że zapala na samostart ??
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 28 cze 2005, 19:13
Posty: 3235 (6/149)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GY
RF7J & V-Tech Box,CX-7 L3-VDT,BJ RF4F

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6