DiTD problem z odpalaniem na ciepłym i na zimnym

Postprzez arek1987 » 3 lut 2012, 20:50

Witam

Mam problem z moja madzia jest to 626 gw 98 r 2.0 ditd 101 km . Pompa rf2a. Mazde mam od poł roku i na początku mrugała kontrolka świec żarowych . Jeden z mechaników podpioł madzie i pokazało uszkodzenie EGR. Po naprawie i zresetowaniu kompa błąd dalej wyskakiwał.... ale to nic bo mazda przestała odpalac!!! <płacze> pierw nie paliła na ciepłym silniku a teraz już wcale...
Mechanik po tygodniu stwerdza ze to pompa wtryskowa wspomiana wcześniej RF2A ..Kupiłem uzywke na allegro lecz okazało sie ze jest bez czujnikow i zaworów była po prostu ,,Goła i wesoła'' .
Mechannik zrobił przekładke i z 2 pomp zrobił jedna... Efekt??? <dupa> Madzia dalej nie pali :(


tadziol , Neonixos666 i inni szpece z forum apeluje o pomoc <oczko>
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 10 sty 2012, 14:23
Posty: 20
Skąd: Opolskie--> krępna
Auto: Było 626 2.0 glx obecnie Mazda 626 2.0 ditd

Postprzez Neonixos666 » 3 lut 2012, 20:54

a spróbuj odłączyć czujnik temperatury wody, jest pod kolektorem dolotowym
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9515 (53/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez tadziol » 3 lut 2012, 20:58

SPV is dead :(
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 28 cze 2005, 19:13
Posty: 3235 (6/149)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GY
RF7J & V-Tech Box,CX-7 L3-VDT,BJ RF4F

Postprzez arek1987 » 3 lut 2012, 21:01

Czujnik był odłonczony i nic ;(


tadziol napisał(a):SPV is dead :(



czy aby napewno???
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 10 sty 2012, 14:23
Posty: 20
Skąd: Opolskie--> krępna
Auto: Było 626 2.0 glx obecnie Mazda 626 2.0 ditd

Postprzez tadziol » 3 lut 2012, 21:05

arek1987 napisał(a):tadziol , Neonixos666 i inni szpece z forum apeluje o pomoc

arek1987 napisał(a):Czujnik był odłonczony i nic ;(


tadziol napisał(a):SPV is dead :(




czy aby napewno???

no i jak Ci tu pomóc.....??
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 28 cze 2005, 19:13
Posty: 3235 (6/149)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GY
RF7J & V-Tech Box,CX-7 L3-VDT,BJ RF4F

Postprzez Neonixos666 » 3 lut 2012, 21:06

tadziol napisał(a):SPV is dead


też na myśl przyszło mi to <spoko>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9515 (53/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez arek1987 » 3 lut 2012, 21:10

Oj oj czyli koszt naprawy będzie dosc duży? mozna wymienic same spv czy trzeba regeneracji całej pompy??
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 10 sty 2012, 14:23
Posty: 20
Skąd: Opolskie--> krępna
Auto: Było 626 2.0 glx obecnie Mazda 626 2.0 ditd

Postprzez Neonixos666 » 3 lut 2012, 21:11

arek1987 napisał(a):Oj oj czyli koszt naprawy będzie dosc duży? mozna wymienic same spv czy trzeba regeneracji całej pompy??


nie trzeba regenerować ale jeśli chcesz się upewnić czy to na pewno on musisz go podmienić na sprawny
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9515 (53/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez arek1987 » 3 lut 2012, 21:13

Ta tylko skąd go wziąsc. a może ma ktos spv (sprawne) na sprzedaż???


i jeszcze jedno pytano. skoro jak czytałem tsv pasuje od opla to czy z spv tez tak jest??

a pozatym szacunek panowie (o ile macie racje) ja juz 2 tyg auta nie mam i nikt nie wie dokładnie co jej jest. A wy mi tu problem w 5 minuut rozwazujecie?? <spoko>

pozatym musze stwerdzic ze mechanicy jak usłyszą DiTD to ich mina jest taka :|
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 10 sty 2012, 14:23
Posty: 20
Skąd: Opolskie--> krępna
Auto: Było 626 2.0 glx obecnie Mazda 626 2.0 ditd

Postprzez kierownik » 3 lut 2012, 22:20

arek1987 napisał(a):Oj oj czyli koszt naprawy będzie dosc duży?


a to

arek1987 napisał(a):pompa wtryskowa wspomiana wcześniej RF2A ..Kupiłem uzywke na allegro


tanie było?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 gru 2005, 02:26
Posty: 2956 (3/4)
Skąd: Kraków
Auto: służbowe

Postprzez tadziol » 3 lut 2012, 22:25

arek1987 napisał(a):a pozatym szacunek panowie (o ile macie racje) ja juz 2 tyg auta nie mam i nikt nie wie dokładnie co jej jest. A wy mi tu problem w 5 minuut rozwazujecie?? <spoko>

absolutnie....staramy się pomóc na Twoją prośbę.
ale chyba rozumiesz,że stawianie 100% diagnozy przez forum to jak 6 w totka <lol>
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 28 cze 2005, 19:13
Posty: 3235 (6/149)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GY
RF7J & V-Tech Box,CX-7 L3-VDT,BJ RF4F

Postprzez Neonixos666 » 3 lut 2012, 22:44

My możemy podpowiedzieć gdzie ewentualnie szukać a czym sobie głowy nie zawracać. Jeśli diagnoza jest dobra to się cieszyć a jeśli nie to szukamy dalej :)

6 w totka może nie ale tak 5-4 na pewno <lol> bo wróżbiarstwo to tylko Harry Potter miał <lol>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9515 (53/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez arek1987 » 3 lut 2012, 22:59

tanie było?[/quote]

a tanio dałem bo 600 zł jak na ta pompe to mysle ze nie dużo ... tylko co z tego jesli dalej nie odpala <płacze>


Panowie ja czytam dosc dlugo forum i mysle ze wielu z was wie wiecej o ditd niz japończycy hehe :D
a co z spv pasuje z jakiegos innego ,,bolidu''?? :D

Co myślicie o tym opłaca sie ?? cena wydaje sie dosc przystepna
http://allegro.pl/mazda-626-zawor-regul ... 16109.html
Ostatnio edytowano 3 lut 2012, 23:02 przez arek1987, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 10 sty 2012, 14:23
Posty: 20
Skąd: Opolskie--> krępna
Auto: Było 626 2.0 glx obecnie Mazda 626 2.0 ditd

Postprzez Neonixos666 » 3 lut 2012, 23:01

z tcv nie ma problemu można od opla ale z spv to nie do końca jasny temat ale zawsze możesz założyć od opla :D i ładnie opisać czy działa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9515 (53/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez YgooR » 3 lut 2012, 23:07

Neonixos666 napisał(a):z spv to nie do końca jasny temat

Kilka osób zmieniało, poczytaj na forum lub napisz do nich na priv i zapytaj jak się sprawuje SPV od Opla.
Pozdrawiam
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 mar 2009, 23:15
Posty: 827 (0/1)
Skąd: Gliwice
Auto: 323F BJ 2.0 DiTD '99

Postprzez gallu82 » 3 lut 2012, 23:10

Głowiczka rozdzielacza i SPV do wymiany <rotfl> ale sprawdż opornośc na stykach SPVa ciekawe czy cewka dobra...
mechanicy to tez ludzie
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 sie 2011, 21:40
Posty: 45
Skąd: Opoczno
Auto: Mazda 323F DITD RF2A

Postprzez arek1987 » 3 lut 2012, 23:14

gallu82 napisał(a):Głowiczka rozdzielacza i SPV do wymiany <rotfl> ale sprawdż opornośc na stykach SPVa ciekawe czy cewka dobra...



głowiczka rozdzielacza??? zdiagnozowali to za 1 razem ... poskładali z 2 pomp 1 i dalej nie działa?
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 10 sty 2012, 14:23
Posty: 20
Skąd: Opolskie--> krępna
Auto: Było 626 2.0 glx obecnie Mazda 626 2.0 ditd

Postprzez kierownik » 3 lut 2012, 23:15

jak poskładali z pompy za 600 zł. to specjalnie bym się nie dziwił, ale nie chcę źle wróżyć.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 gru 2005, 02:26
Posty: 2956 (3/4)
Skąd: Kraków
Auto: służbowe

Postprzez arek1987 » 3 lut 2012, 23:21

Ale spv pochodzi ze starej pompy i mysle ze to moze byc własnie przyczyną :(
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 10 sty 2012, 14:23
Posty: 20
Skąd: Opolskie--> krępna
Auto: Było 626 2.0 glx obecnie Mazda 626 2.0 ditd

Postprzez Neonixos666 » 3 lut 2012, 23:27

pompa była tania bo bez zaworów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9515 (53/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6