Ciężko odpala [YouTube]
1, 2
Mazda 626 2.0d Comprex 93' [PROBLEM] Temp. +2
Gdzie szukać przyczyny ?
Dodam, że w momencie jak słyszę, że łapie delikatnie dodaje gazu, wtedy wskakuje na prawidłowy obrót i pracuje.
Od 0:26 do 0:27 wcisnąłem gaz do deski.(te bujanie obrotów]
Na ciepłym silniki nie ma najmniejszych problemów, im dłużej stoi, tym większy problem. Wszystko to zaczęło się po wymianie filtra paliwa.
http://www.youtube.com/watch?v=-4DxFnw- ... e=youtu.be
Ps. Jeżeli ktoś z Was miałby chęć wrzucić filmik związany z comprex'em, czy to się wyżalić, czy to pochwalić to udostępniam Wam konto/kanał YT.
login:problemowo
pass:jakiehaslo1
Pozdrawiam
Gdzie szukać przyczyny ?
Dodam, że w momencie jak słyszę, że łapie delikatnie dodaje gazu, wtedy wskakuje na prawidłowy obrót i pracuje.
Od 0:26 do 0:27 wcisnąłem gaz do deski.(te bujanie obrotów]
Na ciepłym silniki nie ma najmniejszych problemów, im dłużej stoi, tym większy problem. Wszystko to zaczęło się po wymianie filtra paliwa.
http://www.youtube.com/watch?v=-4DxFnw- ... e=youtu.be
Ps. Jeżeli ktoś z Was miałby chęć wrzucić filmik związany z comprex'em, czy to się wyżalić, czy to pochwalić to udostępniam Wam konto/kanał YT.
login:problemowo
pass:jakiehaslo1
Pozdrawiam
- Od: 27 gru 2010, 16:34
- Posty: 30
- Skąd: Grudziądz
- Auto: Mazda 626 GE Comprex. 93'
Od 0:26 do 0:27 wcisnąłem gaz do deski.(te bujanie obrotów]
NA 100 % WYMIEŃ LUB NACIĄGNIJ PASEK ALTERNATOR/COMPREX JEŻELI NA CIEPŁYM JEST OK TO BĘDZIE JEDNA Z TYCH PRZYCZYN
CO DO ODPALANIA POSPRAWDZAJ CZY DOBRZE DOKRĘCIŁEŚ FILTR LUB ODSTOJNIK EWENTUALNIE PRZEWODY CZY GDZIEŚ NIE SĄ TRAFIONE EWENTUALNIE WYMIEŃ OPASKI NA SKRĘCANE
Irek.k napisał(a):No to wiesz gdzie jest przyczyna, zapowietrza się.Wszystko to zaczęło się po wymianie filtra paliwa.
Poskręcaj wszystko mocniej/dokładniej i powinno pomóc.
Przed montażem filtra i pompki sprawdzałem szczelność. Parę razy próbowałem przed odpaleniem przepompować....bez efektu. Ale jak będę miał możliwość zerknę jeszcze raz.
- Od: 27 gru 2010, 16:34
- Posty: 30
- Skąd: Grudziądz
- Auto: Mazda 626 GE Comprex. 93'
biniloluk napisał(a):Od 0:26 do 0:27 wcisnąłem gaz do deski.(te bujanie obrotów]
NA 100 % WYMIEŃ LUB NACIĄGNIJ PASEK ALTERNATOR/COMPREX JEŻELI NA CIEPŁYM JEST OK TO BĘDZIE JEDNA Z TYCH PRZYCZYN
CO DO ODPALANIA POSPRAWDZAJ CZY DOBRZE DOKRĘCIŁEŚ FILTR LUB ODSTOJNIK EWENTUALNIE PRZEWODY CZY GDZIEŚ NIE SĄ TRAFIONE EWENTUALNIE WYMIEŃ OPASKI NA SKRĘCANE
Pasek naciągnięty, ale nadaję się do wymiany. Ps.Mam nawet jakiś w bagażniku, ale po rozmowie z muunk'iem stwierdzilem, że lepiej będzie jak kupie oryginał. ps.Znacie jakiś sklep online gdzie dostane oryginał?
- Od: 27 gru 2010, 16:34
- Posty: 30
- Skąd: Grudziądz
- Auto: Mazda 626 GE Comprex. 93'
Z własnego doświadczenia takie objawy są też gdy masz uszkodzone co najmniej 2 świece lub gdy zaczynają ci wtryski "lać" u mnie osobiście padły mi najpierw świece z lenistwa nie chciało mi się ich wymienić bo auto z 92 i myślałem o kupnie nowszego modelu ale też diesela po tygodniu takiego palenia miałem spalone 2 końcówki wtrysków. Pseudo orginały końcówki są po 124 zł za sztukę ja jestem domorosłym mechanikiem założyłem końcówki od S320dawniej były za 8zł/szt pasują ale mają za dużą dawkę paliwa ale auto pali 
-
michalo
michalo
Jak jeździ mazda na takich końcówkach?
Po zmniejszeniu dawki paliwa na pompie nie straciła dużo mocy, czy dymi, czy coś innego się dzieje?
od S320dawniej były za 8zł/szt pasują
Jak jeździ mazda na takich końcówkach?
Po zmniejszeniu dawki paliwa na pompie nie straciła dużo mocy, czy dymi, czy coś innego się dzieje?
Historie mojej młodości :
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548&start=140[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548&start=140[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
wymiana końcówek była robiona już 2 lata temu późna jesienią dzięki namowie mojego wujka. Mazda pierwotnie miała duże problemy z paleniem (kręcenie rozrusznikiem 15s czasem nawet nie pomagało) a po zapaleniu wyrzucała kłęby czarnego wręcz dymu i pozostawiała plany jakby niedopalonej sadzy, po wymianie problemy z paleniem znikły tylko no tak dymiła i spalanie wzrosło do 8,5-9l. I tu zaczęły się czary mojego wujka z zawodu mechanika, jako 70paro letni mechanik wychowany na multikarach starach i ciągnikach rolniczych podniósł ciśnienie na wtryskach z nowymi końcówkami do 145bar a pozostałych zostało ok 130 .Później coś jeszcze dłubaną przy pompie i dymienie ustało spalanie spadło do 6l i co najważniejsze dalej paliła bez problemu. Obecnie mam założone wtryski z końcówkami od S320 jeden oryginalny i jeden gdzieś przypadkiem na złomie zakupiony.
Co do pytania kiedy końcówki kosztowały 8zł odpowiem że gdzieś ok 2001 kupiłem je jak likwidowali kołku rolnicze i był wielki kiermasz
wyżej się źle wysłowiłem tam powinno być "miałem je za 8zł" a dla wścibskich napisze że mam
ja z tym silnikiem 
Co do pytania kiedy końcówki kosztowały 8zł odpowiem że gdzieś ok 2001 kupiłem je jak likwidowali kołku rolnicze i był wielki kiermasz
-
michalo
Patrząc na ten filmik przypominają mi się przygody z moim autem. Moim zdaniem pasek do wymiany jak się już bardziej nie da naciągnąć. Ja na początku naciągałem pasek... na jakiś czas pomagało ale bez wymiany się i tak nie obyło.
Pozdawiam
Pozdawiam
- Od: 5 lut 2011, 01:33
- Posty: 9
- Skąd: Szczebrzeszyn
- Auto: Mazda 626 2.0D Comprex 1996
Jesli wtryski(koncówki) podeszły od S320 to moze podejdą od innych mniejszych tego typu silników np. S15 ? Generalnie silniki różnia się pojemnością, wiec i dawka paliwa musi być mniejsza, a może wtryski są takie same tylko rózne ustawienia na wtrysku oraz pompie ?...
Wyłącz TV, Włącz myślenie
http://www.prisonplanet.pl/ ,
http://zmianynaziemi.pl/ ,
http://alexjones.pl/ ,
http://www.globalnaswiadomosc.com/ ,
http://www.youtube.com/user/crewEKS
http://www.prisonplanet.pl/ ,
http://zmianynaziemi.pl/ ,
http://alexjones.pl/ ,
http://www.globalnaswiadomosc.com/ ,
http://www.youtube.com/user/crewEKS
- Od: 27 lis 2011, 15:37
- Posty: 128
- Skąd: gdzieś na zachód od Bajkonuru :)
- Auto: Poczciwa Honda :)
D15Z3
Mam te same objawy co Tyluh. Dodam, że świece nowe, aku w 100% sprawny. W lato madzia odpala na dotyk. Ale przyjdzie mroźny dzień jak np dziś (– 10 stopni) to już nie może sie poderwać do lotu. Rozruch trwa bezustannie około 15-20 sekund. Czy mógłby ktoś mi podpowiedzieć jak wymienić te końcówki ? ewntualnie może ktoś ma jakaś fotorelacje ? 
Diesel forever :*
- Od: 18 maja 2010, 14:08
- Posty: 4
- Skąd: Tomaszów Mazowiecki
- Auto: Mazda 626 GE comprex
jam mam nowy lepszy sposób na odpalanie w takie mrozy i nie ma żadnych problemów
wystarczy kupić w księgarni książkę o ciepłych krajach poczytać maździe na wieczór lub włożyć ją pod maskę i rano pali że strzała tyle w temacie


wystarczy kupić w księgarni książkę o ciepłych krajach poczytać maździe na wieczór lub włożyć ją pod maskę i rano pali że strzała tyle w temacie

Ja to stwierdziłem że mazda lepiej pali na siarczystym mrozie aniż jezeli w wilgotną pogodę na plusie, co prawda nieco lekko ją wspomagam grzaniem pod miską ale to tylko ze wzgledu na to że mam zalany 5W50 zamiast 0W40.
Wyłącz TV, Włącz myślenie
http://www.prisonplanet.pl/ ,
http://zmianynaziemi.pl/ ,
http://alexjones.pl/ ,
http://www.globalnaswiadomosc.com/ ,
http://www.youtube.com/user/crewEKS
http://www.prisonplanet.pl/ ,
http://zmianynaziemi.pl/ ,
http://alexjones.pl/ ,
http://www.globalnaswiadomosc.com/ ,
http://www.youtube.com/user/crewEKS
- Od: 27 lis 2011, 15:37
- Posty: 128
- Skąd: gdzieś na zachód od Bajkonuru :)
- Auto: Poczciwa Honda :)
D15Z3
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6