[Xedos6 CA] Szybkie pytania
dokładnie a ta kontrolka jest od ABS-u i zapala się jak coś nie tak jest z układem hamulcowym 
Każdy, nawet najlepszy laptop lub komputer moze nas kiedyś zawieść. Wtedy, na szybko potrzebujemy kogoś kto się tym zajmie i naprawi potrzebny do pracy czy zabawy komputer. Wybierzmy dobry i zaufany serwis laptopów Grodzisk Mazowiecki Milanówek
https://www.instagram.com/lukkilx6/
https://www.instagram.com/lukkilx6/
dobra zgodze sie z toba, to powiedz mi od czego jest pomaranczowa kontrolka gdy wlacze zaplon "samochod i poslizg"??
-
rysioslaw
Kontrolka służy do kontroli działania systemu (w tym przypadku ABSu). Świeci kiedy ustawisz kluczyk "na zapłonie" a gaśnie kiedy już silnik pracuje: jeśli nie gaśnie to znaczy że system wykazuje błąd.
Podobnie jest z innymi kontrolkami...
Podobnie jest z innymi kontrolkami...
- Od: 17 sie 2009, 11:45
- Posty: 4292 (76/34)
- Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
- Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5
sylwo napisał(a):Kontrolka służy do kontroli działania systemu (w tym przypadku ABSu). Świeci kiedy ustawisz kluczyk "na zapłonie" a gaśnie kiedy już silnik pracuje: jeśli nie gaśnie to znaczy że system wykazuje błąd.
Podobnie jest z innymi kontrolkami...
obok tejże właśnie kontrolki jest jeszcze żółta kontrolka śnieżynka i kiedy się zapali to znaczy że temp na dworze spadła poniżej 4 stopni.
XED napisał(a):rysioslaw napisał(a):Witam, brat ma mazde xedos 6 2.0 v6 1996r.
chciałbym zapytać dlaczego może nie działać kontrola trakcji?? Przy ruszaniu np: na śniegu mieli kołami i nie zapala się z lewej strony pomarańczowa kontrolka "Samochód w poślizgu" Przepraszam jak się powtarzam z tematem ale jest tu nowypozdrawiam Daniel
ponieważ drogi kolego xedos nigdy nie miał,nie ma i nie będzie miał kontroli trakcji![]()
J/w Xedos 6 nie ma TCS...Xedos 9 owszem ma TCS
]
-
Kamil
- Od: 24 kwi 2009, 20:24
- Posty: 5561 (23/27)
- Skąd: Częstochowa/Teklinów ŚL
- Auto: Mazda Xedos 9 TA KL 1993/98 A/T A7RED Pearl
Mazda Xedos 6 CA KF MT 1995 – Projekt odbudowa/swap
Panowie/Panie,
z związkiem zmiany regulaminu oraz zasad pisania na forum, proszę o zapoznanie się z nowym regulaminem działów modelowych : Regulamin(klik)
Pozdrawiam
z związkiem zmiany regulaminu oraz zasad pisania na forum, proszę o zapoznanie się z nowym regulaminem działów modelowych : Regulamin(klik)
Pozdrawiam
]
-
Kamil
- Od: 24 kwi 2009, 20:24
- Posty: 5561 (23/27)
- Skąd: Częstochowa/Teklinów ŚL
- Auto: Mazda Xedos 9 TA KL 1993/98 A/T A7RED Pearl
Mazda Xedos 6 CA KF MT 1995 – Projekt odbudowa/swap
Panowie – potrzebnie pilnie informacja – czy reflektor przedni z Mazdy 626GE pasuje do Xedos'a 6 ?
Z góry dzięki za info.
Pozdrawiam!
Z góry dzięki za info.
Pozdrawiam!
- Od: 15 sty 2011, 18:27
- Posty: 159
- Skąd: Szczecin/Kłodkowo
- Auto: CA KF '92
buster1982 napisał(a):Panowie – potrzebnie pilnie informacja – czy reflektor przedni z Mazdy 626GE pasuje do Xedos'a 6 ?
Z góry dzięki za info.
Pozdrawiam!
Niestety, nie będzie pasował...
Szybkie pytanie szybka odpowiedz.
W Xedach przed liftem były kontrolki niezapiętych pasów, śnieżynka, niezamknięte drzwi. Swego czasu na forum była na ten temat dyskusja i padały głosy, że w Xedach po lifcie zostały czujniki, przewody tylko nie było już piktogramów.
A gdyby tak wstawić liczniki z przed liftu do Xeda po lifcie, zadziałałoby, kombinował już ktoś tak?
W Xedach przed liftem były kontrolki niezapiętych pasów, śnieżynka, niezamknięte drzwi. Swego czasu na forum była na ten temat dyskusja i padały głosy, że w Xedach po lifcie zostały czujniki, przewody tylko nie było już piktogramów.
A gdyby tak wstawić liczniki z przed liftu do Xeda po lifcie, zadziałałoby, kombinował już ktoś tak?
Hazu napisał(a):Śnieżynka była tylko po lifcie.
Chyba nie...'95 i mam na stanie.
]
-
Kamil
- Od: 24 kwi 2009, 20:24
- Posty: 5561 (23/27)
- Skąd: Częstochowa/Teklinów ŚL
- Auto: Mazda Xedos 9 TA KL 1993/98 A/T A7RED Pearl
Mazda Xedos 6 CA KF MT 1995 – Projekt odbudowa/swap
Hazu napisał(a):To przecież napisałem.
No tak mój błąd....po 94 był pierwszy FL wyleciał mi z głowy...Cały czas w głowie mam FL – zmiana znaczków,znaczek na kierownicy, SRS2x i inne drobnostki. Zwracam honor
]
-
Kamil
- Od: 24 kwi 2009, 20:24
- Posty: 5561 (23/27)
- Skąd: Częstochowa/Teklinów ŚL
- Auto: Mazda Xedos 9 TA KL 1993/98 A/T A7RED Pearl
Mazda Xedos 6 CA KF MT 1995 – Projekt odbudowa/swap
Hazu napisał(a):Liczniki sa takie same przed i po lifcie różnią się tylko obrazkami.
Śnieżynka była tylko po lifcie.
Ale po lifcie w 1997 już nie było śnieżynki. Chodziło mi oto czy po tym lifcie transplantacja licznika coś da.
Trochę nie precyzyjnie się wyraziłem, generalnie chodziło mi o tę "ubogą" wersję po 2 lifcie, że tutaj zostały czujniki, przewody a znikły obrazki. Czy to prawda?
Ostatnio edytowano 31 sty 2012, 00:16 przez AGADAR, łącznie edytowano 1 raz
Tak się cofnę o trzy stronki i rzeknę coś o spalaniu w Xed CA.W ubiegłym roku jechałem na odcinku Northampton w U.K.– Częstochowa-Radomsko.Z moich ustaleń wynika,że nieprawdopodobnie na spalanie wpływa jakość paliwa.Ja ganiam na Pb 95 i opiszę po krótce co i jak.Nie mam już w tej chwili karteczek z dokładnymi odległościami ale na angielskim paliwku z pełnym obciążeniem(4 osoby + pełny kufer)autostradami,prędkość na granicy limitów dopuszczalnych, wyszło mi 7.8 litra na 100km.
W Niemczech mogłem podgonić tj.150/170km/h. podskoczyło mi do 8.8 l./100kTankowałem jeszcze we Francji i Niemczech.Jakoś dotarłem do przejścia w Olszynie prawie na oparach,do pełna i do domu.Zatankowałem ponownie na miejscu do pełna i kopara zaryła w asfalt!!!Droga podobna bo przecierz autostrada a spalanie skoczyło do 11.5 l/100km,przy podobnej dynamice jazdy.Zaznaczę,że jeżdżąc na co dzień tu w Anglii,przeważnie miasto to średnia w okresie zimowym nie przekracza 13l./100 km.a latem zamykam się w 10 l./100km
Kiedy rozmawiam z kolegami mają bardzo podobne spostrzeżenia.
W Niemczech mogłem podgonić tj.150/170km/h. podskoczyło mi do 8.8 l./100kTankowałem jeszcze we Francji i Niemczech.Jakoś dotarłem do przejścia w Olszynie prawie na oparach,do pełna i do domu.Zatankowałem ponownie na miejscu do pełna i kopara zaryła w asfalt!!!Droga podobna bo przecierz autostrada a spalanie skoczyło do 11.5 l/100km,przy podobnej dynamice jazdy.Zaznaczę,że jeżdżąc na co dzień tu w Anglii,przeważnie miasto to średnia w okresie zimowym nie przekracza 13l./100 km.a latem zamykam się w 10 l./100km
Kiedy rozmawiam z kolegami mają bardzo podobne spostrzeżenia.
- Od: 23 sty 2012, 23:07
- Posty: 13
- Skąd: Northampton U.K.
- Auto: 1.xedos 6 2.0 automat-magazyn części/1996
2.xedos 6 2.0 sport,manual/1998.
3.xedos 6 2.0 exclusive,manual/1999.
simonxedos napisał(a):Tak się cofnę o trzy stronki i rzeknę coś o spalaniu w Xed CA.W ubiegłym roku jechałem na odcinku Northampton w U.K.– Częstochowa-Radomsko.Z moich ustaleń wynika,że nieprawdopodobnie na spalanie wpływa jakość paliwa.Ja ganiam na Pb 95 i opiszę po krótce co i jak.Nie mam już w tej chwili karteczek z dokładnymi odległościami ale na angielskim paliwku z pełnym obciążeniem(4 osoby + pełny kufer)autostradami,prędkość na granicy limitów dopuszczalnych, wyszło mi 7.8 litra na 100km.
W Niemczech mogłem podgonić tj.150/170km/h. podskoczyło mi do 8.8 l./100kTankowałem jeszcze we Francji i Niemczech.Jakoś dotarłem do przejścia w Olszynie prawie na oparach,do pełna i do domu.Zatankowałem ponownie na miejscu do pełna i kopara zaryła w asfalt!!!Droga podobna bo przecierz autostrada a spalanie skoczyło do 11.5 l/100km,przy podobnej dynamice jazdy.Zaznaczę,że jeżdżąc na co dzień tu w Anglii,przeważnie miasto to średnia w okresie zimowym nie przekracza 13l./100 km.a latem zamykam się w 10 l./100km
Kiedy rozmawiam z kolegami mają bardzo podobne spostrzeżenia.
Heh ja to omijam szerokim łukiem Luk Oil w Polsce a w szczególności w Częstochowie k/Shela (J. Pawła).
Co prawda nie zauważyłem większego spalania po między paliwem w UK, D i PL...mniej więcej wychodziło mi tyle samo, może ciut więcej w PL ale to wina dróg, raz jedziesz 70 raz 120 i tak na zmianę...żenada.
]
-
Kamil
- Od: 24 kwi 2009, 20:24
- Posty: 5561 (23/27)
- Skąd: Częstochowa/Teklinów ŚL
- Auto: Mazda Xedos 9 TA KL 1993/98 A/T A7RED Pearl
Mazda Xedos 6 CA KF MT 1995 – Projekt odbudowa/swap
Niech mnie ktoś oświeci, kto ma o tym pojęcie.
W sprzedaży są diody led 3mm i jak określa sprzedający z wbudowanym rezystorem na 12V i nie trzeba już dołączać dodatkowych rezystorów montując w aucie. Przy robieniu podświetlenia przycisków od podnoszenia szyb w fotorelacji były montowane rezystory.
To trzeba jednak czy nie? Może technologia poszła naprzód
W sprzedaży są diody led 3mm i jak określa sprzedający z wbudowanym rezystorem na 12V i nie trzeba już dołączać dodatkowych rezystorów montując w aucie. Przy robieniu podświetlenia przycisków od podnoszenia szyb w fotorelacji były montowane rezystory.
To trzeba jednak czy nie? Może technologia poszła naprzód
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6