Mazda 3 – Jaką instalację założyć? Ogólne informacje
dobrze współpracuje to fakt pod warunkiem ze bedzie dobrze załozona i zestrojona ja miałem instalacje prins zle zrobione nawierty w kolektorze bo bez sciagania i były problem przy przejsciu na gaz straszne szarpanie silnikiem wyczowalne nawet w czasie jazdy po poprawkach elektronika prinsa wywalona i załozony stag 300 premium chodzi teraz ok jedyny mankament brak hydrauliki na zaworach wiec sprawdzac luz co 30 -50 tys km
kolego ja juz mam gazownie u siebie zamontowana
bylem tylko ciekawy ktory to zaklad tak skrzywdzil to auto, jakis czas temu wymienialem filtry w Domino na kochanowskiego- oni tez podobno zakladali instalacje do mazdy 3, ale podobno akurat ta mazda jezdzi bezproblemowo,
pzdr
bylem tylko ciekawy ktory to zaklad tak skrzywdzil to auto, jakis czas temu wymienialem filtry w Domino na kochanowskiego- oni tez podobno zakladali instalacje do mazdy 3, ale podobno akurat ta mazda jezdzi bezproblemowo,pzdr
Witam. Jestem nowy na forum. Zakupiłem niedawno Madzię 3 z 2010r. w wersji amerykańskiej 170 KM. Zastanawiam się nad założeniem LPG. Możecie udzielić mi konkretnych informacji jaka najlepsza instalacja, jak ten motor znosi gaz i ewentualnie jaka butla ( bo w bagażniku jest dojazdówka). Proszę o pomoc

- Od: 23 lis 2011, 16:12
- Posty: 4
- Skąd: Mińsk Mazowiecki
- Auto: Mazda 3 s 2010 r. Wersja USA sedan 2,5 170KM.
ciaro89 proszę uzupełnij profil będzie łatwiej pomóc 
a co do autka i silnika mówimy zapewne o
Pojemność skokowa: 2499 cm3
Typ silnika: benzyna MZR 2.5
Moc silnika: 170 KM, przy 6000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy: 226 Nm, przy 4000 obr/min
Umiejscowienie wałka rozrządu: DOHC
Liczba cylindrów: 4
Układ cylindrów: rzędowy
Liczba zaworów: 16
Stopień sprężania: 9,7 : 1
nie ma przeciwwskazań dobra sekwencja, prawidłowy montaż i nastawy i będziesz zadowolony
a co do autka i silnika mówimy zapewne o
Pojemność skokowa: 2499 cm3
Typ silnika: benzyna MZR 2.5
Moc silnika: 170 KM, przy 6000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy: 226 Nm, przy 4000 obr/min
Umiejscowienie wałka rozrządu: DOHC
Liczba cylindrów: 4
Układ cylindrów: rzędowy
Liczba zaworów: 16
Stopień sprężania: 9,7 : 1
nie ma przeciwwskazań dobra sekwencja, prawidłowy montaż i nastawy i będziesz zadowolony

proponuję
sterownik stag 300isa
wtryski hana niebieskie
reduktor gold – lub 2xac r01
wiadomo butla w miejsce koła zapasowego
wlew w klapce
sterownik stag 300isa
wtryski hana niebieskie
reduktor gold – lub 2xac r01
wiadomo butla w miejsce koła zapasowego
wlew w klapce
Witam. Ja posiadam Mazde 3 z 2008 roku. Silnik 1.6 instalacja LGP BRC zakładana w Swarzędzu. Przejechałem 20tys. km i jak narazie nic się nie dzieje niepokojącego. Żadnych szarpań podczas przełączania na LPG, nie zauważyłem też spadku mocy silnika. Spalanie o 1,5l więcej od benzyny.
-
Tomasz_M3_2008
Tomasz_M3_2008 napisał(a):Witam. Ja posiadam Mazde 3 z 2008 roku. Silnik 1.6 instalacja LGP BRC zakładana w Swarzędzu. Przejechałem 20tys. km i jak narazie nic się nie dzieje niepokojącego. Żadnych szarpań podczas przełączania na LPG, nie zauważyłem też spadku mocy silnika. Spalanie o 1,5l więcej od benzyny.
Popieram. U mnie podobnie – bez problemów, tylko że na STAG'u.
Z BRC jest jeden maleńki problemik (mam Seq24 w drugim aucie) – komponenty nie pasuja inne, jak tylko z BRC, w razie gdy coś padnie – trzeba niestety sypnac z kieszeni. Tak to juz jest, nic za darmo.
Świat widziany okiem obiektywu ujawnia niedostrzegane wcześniej kształty i kolory.
www.galeria.advitech.eu
www.galeria.advitech.eu
mirbas24 podłączam do istniejącego tematu, bo takie mamy zasady 
Ja mam założona (używana ) instalacje kme listwa matrix i jest idealnie
nic nie szarpie spalanie na trasie benzyny 7.2 gazu łyknie 8.3-8.5 l .
Żadnych problemów nie było
Silniczek 18. 16 v .
Pozdrawiam
Żadnych problemów nie było
Silniczek 18. 16 v .
Pozdrawiam
-
kingway15
Witam serdecznie,
rok czasu minął od zakupu – był wiec czas na policzenie rocznego przebiegu, ilości spalonej benzyny i werdykt jest tylko jeden: dodajemy LPG.
Po przeczytaniu opinii na tym forum, opinii na innych forach LPG wiem coś więcej..ale jak to zwykle bywa im dalej w las tym więcej drzew. A co za tym idzie i pytań odnoście instalacji, komponentów i warsztatu.
Zasugerowałem w warsztacie, że chce mieć STAG-4-Premium i zostały dobrane następujące elementy:
elektronika- Stag 300-4 Premium
wtryski- Hana H2000 typ A
reduktor- acr01
przewody zasilające- Faro
wielozawór- tomasetto Extra
cena 2900 (brutto)
+ ewentualne dopłaty takie jak
wlew w klapce paliwa 100zł
przełącznik LED 80zł
A teraz pytania :
1. Czytając forum robiłem notatki, i wynika z nich że najwięcej pozytywnych opinii miał reduktor Zavoli N a proponowany jest acr01. O acr01 nic nie wiem – lepszy, gorszy? Czy może warto zamówić Zavoli N ?
2. Mam jeszcze wypisane w swoich notatkach: listwa Matrix..a w specyfikacji powyżej nie widzę nic takiego. Nie znam się..ktoś powie czy to zapomniany element czy kryje się pod inną nazwą ?
3. Czy proponowane przewody, wielozawór to dobry wybór ?
4. Hana typ A ..to zielony czy niebieski ?
I jeszcze pytanie odnoście warsztatu..zastanawiam się na dwoma:
http://autonagaz.net/ (piotrficek)
http://www.autogaz-busko.pl/
O autogaz.net sporo pozytywnych opinii na forach LPG ale ani jednej z forum Mazdy. Z kolei autogaz-busko ma niewiele opinii poza tym forum. Ktoś mógłby pomóc w wyborze komentarzami do tych warsztatów ?
Podobnych postów jest trochę – ale nie są one identyczne. Mam nadzieje, że administrator zrozumie chęć upewnienia się we właściwym wyborze instalacji i warsztatu pod konkretne potrzeby. Troszkę pieniędzy trzeba wydać i warto by było wydać je rozsądnie
Dziękuje i pozdrawiam
Mazda 3, 2.0, benzyna, 2004r, top sport
silniki LF, DOHC-16V rzędowy, 4 -cylindrowy
podpinam
rok czasu minął od zakupu – był wiec czas na policzenie rocznego przebiegu, ilości spalonej benzyny i werdykt jest tylko jeden: dodajemy LPG.
Po przeczytaniu opinii na tym forum, opinii na innych forach LPG wiem coś więcej..ale jak to zwykle bywa im dalej w las tym więcej drzew. A co za tym idzie i pytań odnoście instalacji, komponentów i warsztatu.
Zasugerowałem w warsztacie, że chce mieć STAG-4-Premium i zostały dobrane następujące elementy:
elektronika- Stag 300-4 Premium
wtryski- Hana H2000 typ A
reduktor- acr01
przewody zasilające- Faro
wielozawór- tomasetto Extra
cena 2900 (brutto)
+ ewentualne dopłaty takie jak
wlew w klapce paliwa 100zł
przełącznik LED 80zł
A teraz pytania :
1. Czytając forum robiłem notatki, i wynika z nich że najwięcej pozytywnych opinii miał reduktor Zavoli N a proponowany jest acr01. O acr01 nic nie wiem – lepszy, gorszy? Czy może warto zamówić Zavoli N ?
2. Mam jeszcze wypisane w swoich notatkach: listwa Matrix..a w specyfikacji powyżej nie widzę nic takiego. Nie znam się..ktoś powie czy to zapomniany element czy kryje się pod inną nazwą ?
3. Czy proponowane przewody, wielozawór to dobry wybór ?
4. Hana typ A ..to zielony czy niebieski ?
I jeszcze pytanie odnoście warsztatu..zastanawiam się na dwoma:
http://autonagaz.net/ (piotrficek)
http://www.autogaz-busko.pl/
O autogaz.net sporo pozytywnych opinii na forach LPG ale ani jednej z forum Mazdy. Z kolei autogaz-busko ma niewiele opinii poza tym forum. Ktoś mógłby pomóc w wyborze komentarzami do tych warsztatów ?
Podobnych postów jest trochę – ale nie są one identyczne. Mam nadzieje, że administrator zrozumie chęć upewnienia się we właściwym wyborze instalacji i warsztatu pod konkretne potrzeby. Troszkę pieniędzy trzeba wydać i warto by było wydać je rozsądnie
Dziękuje i pozdrawiam
Mazda 3, 2.0, benzyna, 2004r, top sport
silniki LF, DOHC-16V rzędowy, 4 -cylindrowy
podpinam

- Od: 29 sie 2009, 22:11
- Posty: 6
- Skąd: Kraków
- Auto: Mazda 3 BK 2.0 Sedan,2004, Top Sport
elessin napisał(a):1. Czytając forum robiłem notatki, i wynika z nich że najwięcej pozytywnych opinii miał reduktor Zavoli N a proponowany jest acr01. O acr01 nic nie wiem – lepszy, gorszy? Czy może warto zamówić Zavoli N ?
Ja mam Zavoli. Gazownik powiedział, że w pracy nie będzie różnicy, a Zavoli szybciej się nagrzewa.
elessin napisał(a):2. Mam jeszcze wypisane w swoich notatkach: listwa Matrix..a w specyfikacji powyżej nie widzę nic takiego. Nie znam się..ktoś powie czy to zapomniany element czy kryje się pod inną nazwą ?
To chyba wtryskiwacze, ale masz Hany.
elessin napisał(a):3. Czy proponowane przewody, wielozawór to dobry wybór ?
Nie mam pojęcia, zakładając instalację nawet nie zwracałem na to uwagi.
elessin napisał(a):4. Hana typ A ..to zielony czy niebieski ?
Zielony
elessin napisał(a):http://www.autogaz-busko.pl/
To bananmin znany u nas na forum. Po opiniach sądzę, że godny polecenia.
If you’re in control, you’re not going fast enough.
elessin napisał(a):I jeszcze pytanie odnoście warsztatu..zastanawiam się na dwoma:
http://autonagaz.net/ (piotrficek)
http://www.autogaz-busko.pl/
Co do gazowników w Krakowie to niestety nie znalazłem takiego któremu mógłbym zaufać i miałbym 100% pewność że ogarnie dobrze słynne mazdowskie zubożenie. Dlatego wybrałem http://www.autogaz-busko.pl/ i nie żałuję
Jestem właścicielem takiej właśnie Madzi. Zamontowałem instalację , sterownik Stag4, wtyskiwacze hana reduktor Zavoli do 200kM. Kilka razy jezdziłem na poprawę ustawienia parametrów bowiem zapalała sie kontrolka silnika ( zbyt uboga mieszanka) .Przejechałem 20000tys km, spalanie od 8.5 do 11literków.
Polecam Auto Gaz Busko czyli Bananmina mam 11 000 km nasmigane na instalce od niego Wiec tak; perfekcyjny montaz,perfekcyjny dobor instalacji,perfekcyjnie wykonane zestrrojenie kompa i na koniec perfekcyjnie jezdzi na LPG nie mam roznicy miedzy PB a LPG.Nigdy nie zaswiecil mi sie CHECK ENGINE a u mojego qzyna ktory montowal w Tarnowie alez tak i owszem heh w mazdzie 6 2.0l. Nawet mu lubryfikacje zamontowali tylko chyba i wylacznie dla lepszego samopoczucia ja nie mam tego ustrojstwa hehe.I jeszcze jedno polecam GAS SHELL super silniczek smiga na nim
-
WisniaUs
elessin napisał(a):Witam serdecznie,
rok czasu minął od zakupu – był wiec czas na policzenie rocznego przebiegu, ilości spalonej benzyny i werdykt jest tylko jeden: dodajemy LPG.
Po przeczytaniu opinii na tym forum, opinii na innych forach LPG wiem coś więcej..ale jak to zwykle bywa im dalej w las tym więcej drzew. A co za tym idzie i pytań odnoście instalacji, komponentów i warsztatu.
Zasugerowałem w warsztacie, że chce mieć STAG-4-Premium i zostały dobrane następujące elementy:
elektronika- Stag 300-4 Premium
wtryski- Hana H2000 typ A
reduktor- acr01
przewody zasilające- Faro
wielozawór- tomasetto Extra
cena 2900 (brutto)
+ ewentualne dopłaty takie jak
wlew w klapce paliwa 100zł
przełącznik LED 80zł
A teraz pytania :
1. Czytając forum robiłem notatki, i wynika z nich że najwięcej pozytywnych opinii miał reduktor Zavoli N a proponowany jest acr01. O acr01 nic nie wiem – lepszy, gorszy? Czy może warto zamówić Zavoli N ?
2. Mam jeszcze wypisane w swoich notatkach: listwa Matrix..a w specyfikacji powyżej nie widzę nic takiego. Nie znam się..ktoś powie czy to zapomniany element czy kryje się pod inną nazwą ?
3. Czy proponowane przewody, wielozawór to dobry wybór ?
4. Hana typ A ..to zielony czy niebieski ?
I jeszcze pytanie odnoście warsztatu..zastanawiam się na dwoma:
http://autonagaz.net/ (piotrficek)
http://www.autogaz-busko.pl/
O autogaz.net sporo pozytywnych opinii na forach LPG ale ani jednej z forum Mazdy. Z kolei autogaz-busko ma niewiele opinii poza tym forum. Ktoś mógłby pomóc w wyborze komentarzami do tych warsztatów ?
Podobnych postów jest trochę – ale nie są one identyczne. Mam nadzieje, że administrator zrozumie chęć upewnienia się we właściwym wyborze instalacji i warsztatu pod konkretne potrzeby. Troszkę pieniędzy trzeba wydać i warto by było wydać je rozsądnie
Dziękuje i pozdrawiam
Mazda 3, 2.0, benzyna, 2004r, top sport
silniki LF, DOHC-16V rzędowy, 4 -cylindrowy
podpinam
Zestaw kolego jest OK
tylko moim zdaniem szkoda kasy na Staga Premium, reduktor ACR01 spoko ale jak chcesz Zavolaka to raczej S bo N to chyba za slaby (prosze mnie poprawic jesli sie myle), przewody jak najbardziej OK. A jesli chodzi o montera to ja zakladalem u Piotra w Krakowie. Mialem blizej niz do forumoweo kolegi. Wszystko smiga bez zastrzezen. Przejechane juz 17tys. na gazie. Ps. nie kazda Mazda posiada zubozenie
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
buczos napisał(a):miałbym 100% pewność że ogarnie dobrze słynne mazdowskie zubożenie.
piotrekkk1985 napisał(a):Ps. nie kazda Mazda posiada zubozenie
Wiem
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości

