MAZDA 626 2.0 16V 136 PS BIAŁE ZEGARY FL Błęęękitna!
1, 2
Jeśli chodzi o końcówkę to z własnego doświadczenia doradzał bym komplet wymieniać. Po wymianie musisz sprawdzić i ewentualnie ustawić zbieżność. I jeśli za miesiąc druga końcówka zacznie stukać znowu kilka godzin "latania" i dodatkowe koszty.
- Od: 17 sie 2009, 11:45
- Posty: 4290 (76/34)
- Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
- Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5
sylwo napisał(a):Jeśli chodzi o końcówkę to z własnego doświadczenia doradzał bym komplet wymieniać. Po wymianie musisz sprawdzić i ewentualnie ustawić zbieżność. I jeśli za miesiąc druga końcówka zacznie stukać znowu kilka godzin "latania" i dodatkowe koszty.
Drugą szwagier 4 miesiące temu zmieniał , także raczej nie widzę potrzeby zmieniać..
- Od: 2 sty 2012, 22:21
- Posty: 22
- Skąd: Mazowieckie
- Auto: Mazda 626 2.0 16V FaceLift 136 Ps
No w takim razie odczepiam się już 
Kolor auta mi się podoba bardzo. Sexi jak młoda pielęgniarka na służbie

Kolor auta mi się podoba bardzo. Sexi jak młoda pielęgniarka na służbie
- Od: 17 sie 2009, 11:45
- Posty: 4290 (76/34)
- Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
- Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5
Zawieszenie juz zrobione na tip top . Zbieżność zrobiona:)
Klocków starczy jeszcze na 10 tyś km , ale już są nowe kupione.
Filtr kabinowy czeka na zmianę – 2 sztuki
.
Na wiosnę 16 cali od mazdy 6 na oponie 195 lub 205 prawdopodobnie
Klocków starczy jeszcze na 10 tyś km , ale już są nowe kupione.
Filtr kabinowy czeka na zmianę – 2 sztuki
Na wiosnę 16 cali od mazdy 6 na oponie 195 lub 205 prawdopodobnie

- Od: 2 sty 2012, 22:21
- Posty: 22
- Skąd: Mazowieckie
- Auto: Mazda 626 2.0 16V FaceLift 136 Ps
205 to jak juz to minimum 55/16 , na codzien go używam także musi mi sie wygodnie jeździć
Myślałem nawet nad 17 , ale przejechałem sie samochodem z takim rozmiarem to dziekuje za takie odskakiwanie łba
Myślałem nawet nad 17 , ale przejechałem sie samochodem z takim rozmiarem to dziekuje za takie odskakiwanie łba

- Od: 2 sty 2012, 22:21
- Posty: 22
- Skąd: Mazowieckie
- Auto: Mazda 626 2.0 16V FaceLift 136 Ps
- Od: 21 lis 2010, 11:30
- Posty: 691 (0/1)
- Skąd: Radomsko
- Auto: Mazda 626 GF 2.0 DiTD 18" – Kliknij
jaa too chce jakiś kompromis znaleźć:D.
mniej jak 50 nie założę , myślę nad 50 oraz 55 , dadzą rade w tych nadkolach:P?
mniej jak 50 nie założę , myślę nad 50 oraz 55 , dadzą rade w tych nadkolach:P?
- Od: 2 sty 2012, 22:21
- Posty: 22
- Skąd: Mazowieckie
- Auto: Mazda 626 2.0 16V FaceLift 136 Ps
- Od: 21 lis 2010, 11:30
- Posty: 691 (0/1)
- Skąd: Radomsko
- Auto: Mazda 626 GF 2.0 DiTD 18" – Kliknij
Roni napisał(a):zostań przy tej 16 i 50 . Komfort będzie.
będzie, będzie
chociaż różnica w spalaniu w porównaniu z profilami 185 a 205 odczuwalna
coś za coś
- Od: 29 mar 2010, 19:13
- Posty: 236
- Skąd: Warszawa
- Auto: 626 [GF] FS [85 kW] '00
Ja, dla przykladu, latem odpale (mam nadzieję) swoją maszyne na 225/40/18 na sztywnym zawieszeniu.
I bede jeździł z taakim bananem, o takim –>
Nie wiem czy to jakieś porównanie, ale moja matula jeździ A3 na 215/50/16 i jest

I bede jeździł z taakim bananem, o takim –>
Nie wiem czy to jakieś porównanie, ale moja matula jeździ A3 na 215/50/16 i jest



- Od: 1 lut 2011, 12:24
- Posty: 165
- Skąd: N.n.N
- Auto: Mazda MX-6 2.5 V6 KL
- Od: 2 sty 2012, 22:21
- Posty: 22
- Skąd: Mazowieckie
- Auto: Mazda 626 2.0 16V FaceLift 136 Ps
Trochę się zagalopowałem , już to zgłosiłem do administracji
Nowa półoś wyzionęła ducha na skrzyżowaniu i jak narazie stara spowrotem założona
Nowa półoś wyzionęła ducha na skrzyżowaniu i jak narazie stara spowrotem założona
- Od: 2 sty 2012, 22:21
- Posty: 22
- Skąd: Mazowieckie
- Auto: Mazda 626 2.0 16V FaceLift 136 Ps
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości