EDIT
Dzięki za info Wojtek
www.mazdaspeed.pl

brio11 napisał(a):czy benzyna nie ma takich podkładek?


trzeba było czym prędzej auto oddawać (moje osobiste zdanie).
w temacie parowozu – nie wiem – jeżeli jest łańcuch rozrządu to on chlapie olejem przez korek ? raczej nie ma to znaczenia.
Sprawdź ile pali – przy jakimś większym punkcie odniesienia – np na 500 lub 1000km – i mierz dokładnie.
nie chce Cię straszyć, ale miej na uwadze, że bez tych 3000zł nawet najmniejszego remontu podstawowego nie zrobisz

brio11 napisał(a):Masz na myśli sprzedaż samochodu czy oddanie do naprawy?
brio11 napisał(a):Jest łańcuch rozrządu.
nie...
oddanie do sprzedawcy...![]()

, dolewaj, spisuj ile dolałeś i jak zrobisz 500km i spali Ci więcej niż 100-300ml to do remontu moim zdaniem 
Kupiłeś mazdę w grudniu – (tak z ciekawości – od handlarza czy import indywidualny z tej Belgii?) – poprzedni właściciel zorientował się, że spala olej – i dał na sprzedaż celowo, gdyż remont to duuuże koszty.
1. ASO (Auto Księżyno Ełk) – zobacz czy na protokole (fakturze masz jakieś uwagi o oleju, silniku itd)




brio11 napisał(a):drebin ile płaciłeś za wymianę pierścieni? Po ich wymianie wszystko wróciło do normy, nie licząc dolewania oleju co 4-5tys?Silnik jest sprawny, nic mu nie dolega?

1L na 100km ? To albo się gdzieś ciurkiem leje albo za sobą masz zasłonę dymną.
Pewnie jak już klekotała góra silnika. Mało kto sprawdza bagnet co 100 km.

1. ASO (Auto Księżyno Ełk) – zobacz czy na protokole (fakturze masz jakieś uwagi o oleju, silniku itd)Skan protokółu, nie ma żadnych uwag odnośnie oleju.
Powinienem dochodzić swoich praw u sprzedającego za zatajenie info o silniku lub w serwisie ASO za złe wykonanie badania przed zakupowego?



Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości