Nasze Modyfikacje

Postprzez SponeR » 28 lis 2011, 23:15

no syf w zbiorniczkach po lewej jest bardziej widoczny niż oczojebna farba :]
=x
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 lis 2008, 15:22
Posty: 723 (0/1)
Skąd: Annaberg/Piaseczno
Auto: 89' turboMiateł
08' cx-9 3.7v6

Postprzez sewa » 8 gru 2011, 19:19

SponeR napisał(a):no syf w zbiorniczkach po lewej jest bardziej widoczny niż oczojebna farba :]

+1
ObrazekObrazek
Forumowicz
 
Od: 2 wrz 2009, 12:53
Posty: 1857 (1/26)
Skąd: Toronto
Auto: MX6 KL '92

Postprzez rafał88 » 10 gru 2011, 11:54

Jeszcze Dimerem zlac silnik pozniej karcher i kolejnie 10koni wiecej :D
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 19:20
Posty: 7406 (216/46)
Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium

Postprzez SponeR » 11 gru 2011, 20:17

spoko że wogóle coś robisz ale jak zapału starczyło na pomalowanie elementów
to na wyczyszczenie też powinno :)
=x
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 lis 2008, 15:22
Posty: 723 (0/1)
Skąd: Annaberg/Piaseczno
Auto: 89' turboMiateł
08' cx-9 3.7v6

Postprzez Pit » 12 gru 2011, 13:59

Umalowana guma rządzi! :D hehe
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2005, 06:56
Posty: 6414 (0/3)
Skąd: Suburbia
Auto: FD3S

Postprzez ghost-rider11 » 12 gru 2011, 14:21

na silnik mam pomysl i kopulka bedzie malowana, wszytsko w swoim czasie, czepiacie sie pomalowanej gumy, hehehe, pod temperatura nie schodzi ani nie peka lakier wiec czego? Błyszczy sie jak psu j..., wyglada zajeb....
Forumowicz
 
Od: 19 cze 2011, 15:12
Posty: 155
Skąd: Polska

Postprzez rafał88 » 12 gru 2011, 16:00

kto sie czepia?? :> jest estetycznie pod maska ;)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 19:20
Posty: 7406 (216/46)
Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium

Postprzez Fiveopac » 12 gru 2011, 19:10

ghost-rider11 napisał(a):Błyszczy sie jak psu j..., wyglada zajeb....

Sorki ale niestety tylko w twojej opini <ok> Zabralbys sie od porzadnego umycia silnika i komory, odtluszenia wszystkiego bo po fotkach widac, ze wszystko w oleju, odnowienia wszystkich przewodow, wypucowania zbiorniczkow, wypiaskowania aluminiowych elementow i wymianie przerdzewialych srub i nakretek. Na chwile obecna pudrujesz guano i efekt jest komiczny, szczegolnie z nasprayowanym napisem JDM... zabierasz sie za tuning od tylka strony. Farba na gumie raz dwa ci popeka ale nie musisz wierzyc na slowo, wspomnisz me slowa jak bedzie ja zeskrobywał <spoko>
arafal21 napisał(a): jest estetycznie pod maska ;)

Jak jest? <lol> agrostycznie chyba ;)
Less roof, more fun
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 3
CUP 2018 miejsce 3
 
Od: 25 kwi 2005, 20:07
Posty: 4296 (8/33)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5 NC 2.5T
RX8 R3

Postprzez rafał88 » 13 gru 2011, 15:21

Bynajmniej plastiki:) napisalem pare postow wyzej zeby dimerem zlac i pozniej karcher ;)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 19:20
Posty: 7406 (216/46)
Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium

Postprzez Szymon » 13 gru 2011, 20:08

arafal21 napisał(a):Bynajmniej


i tu się zgodzę ;P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 mar 2008, 00:01
Posty: 6452 (359/160)
Skąd: Tarnowskie Dziury
Auto: ‘13 Lexus IS250 III
‘16 Scenic w Longu
‘03 Mx-5 NB FL Silver Blues

Postprzez LeeeX » 30 gru 2011, 13:14

Fiveopac napisał(a):Zabralbys sie od porzadnego umycia silnika i komory, odtluszenia wszystkiego bo po fotkach widac, ze wszystko w oleju, odnowienia wszystkich przewodow, wypucowania zbiorniczkow, wypiaskowania aluminiowych elementow i wymianie przerdzewialych srub i nakretek.


Z tym się zgadzam :) Może i malowanie nie wyszło źle, ale jednak ogarnięcie syfu pod maską to rzecz pierwszorzędna – takie również moje zdanie :) A wypucowanie komory po tylu latach trochę czasu zajmuje, wiem coś o tym ;) Na Twoim miejscu bym się za to zabrał, potem jeszcze ogarnął pokrywę i kolektor – będzie malina :)
...nawet w niedziele i święta siedzę nad samochodami... ale cóż, kocham to :) Naprawić Ci auto? :)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lis 2008, 12:18
Posty: 552
Skąd: 3city
Auto: viewtopic.php?f=312&t=117669

Postprzez Pilarek » 21 sty 2012, 21:57

Witam was, nie chciałem zakładac nowego posta dlatego napisze tu. Czy pomozecie, doradzcie w kwestii wymiany dolotu powietrza, gdzie moge kupic najlepiej? Bo nie znam sie zbytnio na tym a wiem ze Wy jestescie mi w stanie doradzic i nakierowac od czego zaczac? co kupic i jak sie za to zabrac? Był bym bardzo wdzieczny za pomoc.
Jesli ktos zna sklep godny polecenia z takimi cześciami w obrebie trojmiasta prosze o info.
Jezdze Mazda 323f BA 1.5 90 Km
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 sie 2010, 22:13
Posty: 59
Skąd: WMG
Auto: Madzia 323f BA 1.5

Postprzez EUNOS » 22 sty 2012, 02:00

Najlepszym rozwiązaniem do tego silnika będzie wkładka. Np taka SIMOTA . Chyba nie ma większego sensu montować stożka w Twoim przypadku. Ale jeśli chcesz koniecznie :P to na tej stronie SIMOTY znajdziesz wszystko czego potrzeba (albo allegro), bo chyba dedykowanego do Z5 nie ma.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2010, 23:38
Posty: 258 (2/4)
Skąd: Warszawa
Auto: EC KL-DE 96' SilverStone
GL 2.0 AT SkyEnergy SonicSilver

Postprzez Pilarek » 22 sty 2012, 11:04

czemu uwazasz ze nie ma wiekszego sensu wstawiac stozka ? (nie znam sie na tym zbytnio dopiero zaczynam przygode z takimi modyfikacjami)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 sie 2010, 22:13
Posty: 59
Skąd: WMG
Auto: Madzia 323f BA 1.5

Postprzez radzi89 » 22 sty 2012, 13:13

PO pierwsze wybrałeś zły temat do tego typu dyskusji :) , a po drugie nie wiem czy jest sens zmieniać cały układ dolotowy, które będzie trochę kosztował jeśli ma być porządny i przynieść nam korzyści , a nie straty, w silniku, który sam z siebie jest bardzo słaby....
Rafal
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 cze 2009, 11:45
Posty: 4700 (22/50)
Skąd: Szczecin
Auto: BMW E30
BMW i4M50
Porsche 911 4S – 996.2
Defender Urban V8

Postprzez EUNOS » 22 sty 2012, 20:21

radzi89 napisał(a): który sam z siebie jest bardzo słaby....


Tak jak kolega pisze, osiągów i tak nie podniesiesz montując CAI w Z5, a jeśli chcesz żeby ładnie wyglądało to pomaluj pokrywę zaworów :P
Jest trochę informacji o dolocie na forum, poszukaj, poczytaj i oceń czy chcesz wydawać pieniądze na coś co tylko będzie wyglądać. Koniec OT w tym temacie :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2010, 23:38
Posty: 258 (2/4)
Skąd: Warszawa
Auto: EC KL-DE 96' SilverStone
GL 2.0 AT SkyEnergy SonicSilver

Postprzez Majki88 » 29 sty 2012, 22:46

Jak wam się podoba taka modyfikacja:
Obrazek
Obecnie tylko wskazówki normalnie nie ma tak mocnej poświaty i zdjęcie robione telefonem
Gdy ci smutno, gdy ci źle, odpal Vałke przejedź się
Best ET 16,654 – Konin 11' 16,291 – Ryki 11' w deszczu
15,95 – Kąkolewo 14'
Cierpliwy
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 25 kwi 2008, 18:29
Posty: 1489 (3/6)
Skąd: Łódź
Auto: silniki rzędowe są nudne
Mazda 323F BA KL 94'

Postprzez Magician » 30 sty 2012, 09:00

Wskazówkę na obrotomierzu trzeba było zrobić na niebiesko – były by jak miecze świetlne w Star Warsie <lol>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 lip 2011, 21:28
Posty: 789 (30/40)
Skąd: Białystok

Postprzez rafał88 » 31 sty 2012, 10:42

Majki88 napisał(a):Jak wam się podoba taka modyfikacja:
Obrazek
Obecnie tylko wskazówki normalnie nie ma tak mocnej poświaty i zdjęcie robione telefonem


Jak dla mnie spoko:) tak oryginalnie, kazdy ma niebieski (ja tez heh)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 19:20
Posty: 7406 (216/46)
Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium

Postprzez tomekV6 » 31 sty 2012, 16:37

Nie każdy :P ja też mam czerwone <faja> <oczko>
Obrazek

Nigdy nie jedź szybciej niż lata twój anioł stróż
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 gru 2010, 18:55
Posty: 613 (0/2)
Skąd: Rzeszów/Nozdrzec
Auto: 323F GT Mazdaspeed Touring Kit A-Spec

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje