Niskie "wolne" obroty MPV II 2.0

Postprzez gasior1 » 6 gru 2010, 18:06

Witam ponownie. Zrobiony mam remont silnika i po odpaleniu na zimnym jest ok. Jak sie silnik dogrzewa to zaczynają falować wolne obroty 500-700, nawet nie kiedy potrafi zgasnąć. A jak silnik złapie swoją temperaturę to utrzymują sie na granicy 500 obr/min. Dzieje sie to na benzynie i gazie. Wymieniłem sonde lambda (tą na kolektorze), i jest dalej to samo. Jest jeszcze jedna- pomiędzy katalizatorami. Czy możliwe jest, że to ona mi jeszcze szwankuje?
gasior
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 16 lut 2008, 17:58
Posty: 19
Skąd: Łask
Auto: Mazda MPV LW 04r 2.3 PB/LPG i Mazda 2 DY 04r. 1.25

Postprzez Nimrod-PW » 6 gru 2010, 21:52

Kolego sprawdź przepustnicę, jak miałem VW Sharana to miałem identyczne objawy. Po wyczyszczeniu przepustnicy (a była uwalona jak nie wiem), obroty wróciły do normy.
Forumowicz
 
Od: 13 paź 2010, 18:20
Posty: 102
Skąd: Radom
Auto: Mazda MPV 2003, 2.0Diesel Karakuri

Postprzez gazparts » 6 gru 2010, 22:25

a nie podsysa gdzieś lewego powietrza na dolocie?
bananmin
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 24 gru 2006, 11:49
Posty: 989 (1/9)
Skąd: BUSKO KIELCE gdzieś pomiędzy
Auto: było BA, GF, GW LW fs i L3 MURANO i VOLVO v50T, S-Max 2,5Ljest ESCAPE 2l TURBO i Warrior 1700

Postprzez gasior1 » 7 gru 2010, 17:46

Dziękuje za szybkie odpowiedzi. Sprawdzę i dam znać. papa
gasior
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 16 lut 2008, 17:58
Posty: 19
Skąd: Łask
Auto: Mazda MPV LW 04r 2.3 PB/LPG i Mazda 2 DY 04r. 1.25

Postprzez carol76 » 5 sty 2012, 00:12

witam u mnie było podobnie po remoncie miałem problemy z obrotami
MPV 2,0 90kw 2000r, problem tkwił w węzykach od podciśnienia, żle mi je założyli a do tego jeden był pęknięty, po wymianie i innym podłączeniu (3 róznych mechaników szukało usterki)przewodów od podciśnienia jest wrescie dobrze , moja mpv potrafiła zgasnac na skrzyżowaniu przy zmianie biegów również, a falowanie obrotów po wymianie wężyków znikło :)
carol76
 

Postprzez MAD » 21 sty 2012, 18:46

w mojej był problem w obrotami przy zimnym silniku. Po wymianie uszczelki przy przepustnicy, wyczyszczeniu tejże oraz zaworów recyrkulacji i silniczka krokowego problem zniknął
Początkujący
 
Od: 10 kwi 2011, 22:17
Posty: 9

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

Moderator

Moderatorzy 5 / Premacy