Silnik 2.0 FS z 626 do MX-6
1, 2
Ja w mojej MX-6 z 92' mam silnik z 626 96', 2.0 16v 136 KM. Ten silnik wejdzie, jedyna cena jaką za to trzeba zapłacić to sprężarka klimy i chłodnica. Z tego trzeba zrezygnować.
Jeździ się na nim świetnie, osiągi bardzo dobre, i bardzo zadowalające spalanie.
Jeździ się na nim świetnie, osiągi bardzo dobre, i bardzo zadowalające spalanie.
- Od: 30 paź 2011, 17:45
- Posty: 33
- Skąd: Śląsk, K-ce
- Auto: Mazda MX-6, KL 2,5 V6
Była: MX-6 2.0 16V
Dragonn napisał(a):Ja w mojej MX-6 z 92' mam silnik z 626 96', 2.0 16v 136 KM. Ten silnik wejdzie, jedyna cena jaką za to trzeba zapłacić to sprężarka klimy i chłodnica. Z tego trzeba zrezygnować.
Jeździ się na nim świetnie, osiągi bardzo dobre, i bardzo zadowalające spalanie.
Jeśli jest to silnik z 626 GE z 96 r. to ma 115/116 KM, chyba że stuningowany
Ostatnio edytowano 20 sty 2012, 14:48 przez luk-kk, łącznie edytowano 2 razy
- Od: 7 lip 2010, 13:13
- Posty: 165
- Skąd: Kędzierzyn Koźle
- Auto: 626 GE 1.8 105 KM 94r. + LPG II gen.
Dragonn napisał(a):Ja w mojej MX-6 z 92' mam silnik z 626 96', 2.0 16v 136 KM.
Tak teoretycznie. Na pewno nie jest to seryjny 136 konny silnik z 626 GE. Możesz mieć z GF/GW, ale to jest totalna żeźba. Inne wiązki komputery układ zapłonowy itp.
A po czym wnioskujesz że masz właśnie 136KM?
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Na 100% nie wiem czy faktycznie to jest seryjny 136 KM, ale żadnego tuningu nie było... fakt faktem elektronika jest przerobiona trochę. Poprzedni właściciel pokazywał wyniki z bieżni.
Żeby nie było nie mam zamiaru się kłócić, nie jestem tego w 100% pewien że faktycznie to jest ten z 626.
Żeby nie było nie mam zamiaru się kłócić, nie jestem tego w 100% pewien że faktycznie to jest ten z 626.
- Od: 30 paź 2011, 17:45
- Posty: 33
- Skąd: Śląsk, K-ce
- Auto: Mazda MX-6, KL 2,5 V6
Była: MX-6 2.0 16V
Dragonn napisał(a):nie jestem tego w 100% pewien że faktycznie to jest ten z 626
Masz przy nim aparat zapłonowy?
Kopułkę, palec rozdzielacza?
Dragonn napisał(a):elektronika jest przerobiona trochę
To znaczy?
Zrobi fotki z pod maski i uświadomimy go co tam ma
...a jaki problem był z klimą ? ,bo nie powinno być żadnego
- Od: 26 sie 2005, 07:39
- Posty: 1101 (2/0)
- Skąd: Drawno
- Auto: RX8 z z32se
Zdjęcie wrzucę, tylko miałem tyle biegania że nawet na forum mnie nie było pare dni...
Kopułkę i palec mam chyba na wierzchu, jeśli o to Ci chodzi.
A elektronika to powtarzam po poprzednim właścicielu, dokładnie nie wiem. Były problemy z fazą np, ale rozwiązane.
No z tego co wiem, to po prostu silnik by nie wszedł, więc usunięta została sprężarka klimatyzacji.
Kopułkę i palec mam chyba na wierzchu, jeśli o to Ci chodzi.
A elektronika to powtarzam po poprzednim właścicielu, dokładnie nie wiem. Były problemy z fazą np, ale rozwiązane.
No z tego co wiem, to po prostu silnik by nie wszedł, więc usunięta została sprężarka klimatyzacji.
- Od: 30 paź 2011, 17:45
- Posty: 33
- Skąd: Śląsk, K-ce
- Auto: Mazda MX-6, KL 2,5 V6
Była: MX-6 2.0 16V
Dragonn napisał(a):Kopułkę i palec mam chyba na wierzchu, jeśli o to Ci chodzi.
No to nie masz silnika 136KM, a najzwyklejszego FSa o mocy 116KM. W silniku 136KM nie masz kopułki i palca. Ot, taki najszybszy sposób odróżnienia silników z GFki od silników z GE.
Dragonn napisał(a):Były problemy z fazą
Że z czym, przepraszam były problemy?

Dragonn napisał(a):silnik by nie wszedł, więc usunięta została sprężarka klimatyzacji
Bzdura.
Ja mądrzejszy od dziennika wieczornego nie będę i kpić nie mam zamiaru. Mnie wyniki z bieżni wystarczą. Osiągami przewyższała siostry 2-litrowe, paliła mało jak na taki motor, i mnie to wystarczało.
- Od: 30 paź 2011, 17:45
- Posty: 33
- Skąd: Śląsk, K-ce
- Auto: Mazda MX-6, KL 2,5 V6
Była: MX-6 2.0 16V
Dragonn napisał(a):Ja mądrzejszy od dziennika wieczornego nie będę i kpić nie mam zamiaru. Mnie wyniki z bieżni wystarczą. Osiągami przewyższała siostry 2-litrowe, paliła mało jak na taki motor, i mnie to wystarczało.
Wklej zdjęcie to Cię uświadomimy co masz.
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Dragonn napisał(a):Ja mądrzejszy od dziennika wieczornego nie będę i kpić nie mam zamiaru
Ale co się oburzasz?
Wg opinii większości osób znających temat napisałeś kilka bzdur (np. że klima się nie mieści) jakieś – nie wiadomo jakie – przeróbki instalacji, a obecność kopułki i palca wskazuje jednoznacznie, że nie jest to silnik FS 136KM z późniejszego modelu GF.
Piszesz o problemach "z fazą". A CO TO JEST? Gdyby temat dotyczył zasilania 400V to byłoby zrozumiałe ale instalacji 12V w aucie?
I jak ktoś Ci to uświadamia to wielkie oburzenie?
Wstaw proszę zdjęcie (o co jesteś od jakiegoś czasu proszony) i będzie wszystko jasne.
Dragonn napisał(a):Mnie wyniki z bieżni wystarczą. Osiągami przewyższała siostry 2-litrowe
A co to "bieżnia"? Hamownia czy zwyczajna droga?
Jak hamownia to wstaw proszę wykres, a jak droga to mało wiarygodne (jest w klubie MX6 która też bije na głowę inne MX6 – a ma FSa 115KM z tym że naprawdę w idealnej kondycji).
Wstawię tylko nie mam auta u siebie. Sprzedane już i muszę się z właścicielem ugadać. Nie oburzam się, tylko nie lubię jak ktoś od razu zaczyna kpić z kogoś jakby popełnił największy światowy błąd.
Z fazą, walnąłem się
Jak się pytałem chłopaków to chodziło o masę. Ja elektrykiem nie jestem jakimś więc mi się poknociło.
Miałem na myśli hamownie, i tak jak pisałem w pierwszym czy drugim poście, wykresu nie mam, pokazywał mi go poprzedni właściciel.
Mogę wstawić na szybko aukcje mazdy z takim silnikiem, żeby szybciej rozwiązać ten spór.
http://otomoto.pl/mazda-626-klima-C21899297.html
Z fazą, walnąłem się
Miałem na myśli hamownie, i tak jak pisałem w pierwszym czy drugim poście, wykresu nie mam, pokazywał mi go poprzedni właściciel.
Mogę wstawić na szybko aukcje mazdy z takim silnikiem, żeby szybciej rozwiązać ten spór.

- Od: 30 paź 2011, 17:45
- Posty: 33
- Skąd: Śląsk, K-ce
- Auto: Mazda MX-6, KL 2,5 V6
Była: MX-6 2.0 16V
Dragonn napisał(a):Mogę wstawić na szybko aukcje mazdy z takim silnikiem, żeby szybciej rozwiązać ten spór.http://otomoto.pl/mazda-626-klima-C21899297.html
No do grzmota jasnego, to jest najnormalniejszy FS który ma 115KM
Dragonn napisał(a):Wstawię tylko nie mam auta u siebie. Sprzedane już i muszę się z właścicielem ugadać.
To możemy sie pożegnać ze zdjęciami...
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Dokładnie. To jest silnik z GE.
136KM było dopiero w modelu GF (po 97 roku).
A w kwestii braku miejsca na klimę – popatrz sobie na wnętrze komory silnikowej w tej aukcji co sam podałeś linka i popatrz na MX6. Wnętrze pod maską jest dokładnie identyczne.
136KM było dopiero w modelu GF (po 97 roku).
A w kwestii braku miejsca na klimę – popatrz sobie na wnętrze komory silnikowej w tej aukcji co sam podałeś linka i popatrz na MX6. Wnętrze pod maską jest dokładnie identyczne.
Siema, odgrzebie troche temat zeby nie tworzyc nowego. Czyli wychodzi na to, ze czesci tuningowe silnika do MX-6 podejda do silnika z GF 115 KM?? Chcialem go troche pomodzic a nie jestem pewny.
- Od: 1 wrz 2014, 20:40
- Posty: 5
- Skąd: Włocławek
- Auto: Mazda 626 GF/GW Station Wagon 2.0 115KM 99'
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6