Mazda RX-8 FE 1JZ-GTE Gojira Street Edition
Jak raz przypomniałem sobie że był test turbin dla 1JZ i Holset HX35 wypadł dość słabo przytoczę suche dane liczbowe celem testu było dmuchnięcie 1.5 bara
KKK K27 – 353@5226 486@5006 0,5@3700 1,0@4400 1,2@4800 spadek od 5000 obr
HX35 ----373@6156 475@4919 0,5@3300 1,0@3800 1,4@4600 spadek od 6200 obr
T3/T4 --- 387@5668 517@4786 0,5@2900 1,0@3400 1,5@3700 spadek od 5100 obr
T68 ----- 497@6214 595@5596 0,5@3700 1,0@4200 1,5@4800 trzyma od odcięcia
GT3071 -- 454@6005 554@5272 0,5@2800 1,0@3400 1,5@3700 spadek od 5800 obr
Wychodzi na to że HX30 będzie jeszcze słabszy niż całkiem średni HX35, po prostu za małe turbo do tego motoru. Chyba że te wymarzone moce i czasy na innym turbo a to tak tymczasowo.
Pokolorowałem żeby było bardziej czytelne
KKK K27 – 353@5226 486@5006 0,5@3700 1,0@4400 1,2@4800 spadek od 5000 obr
HX35 ----373@6156 475@4919 0,5@3300 1,0@3800 1,4@4600 spadek od 6200 obr
T3/T4 --- 387@5668 517@4786 0,5@2900 1,0@3400 1,5@3700 spadek od 5100 obr
T68 ----- 497@6214 595@5596 0,5@3700 1,0@4200 1,5@4800 trzyma od odcięcia
GT3071 -- 454@6005 554@5272 0,5@2800 1,0@3400 1,5@3700 spadek od 5800 obr
Wychodzi na to że HX30 będzie jeszcze słabszy niż całkiem średni HX35, po prostu za małe turbo do tego motoru. Chyba że te wymarzone moce i czasy na innym turbo a to tak tymczasowo.
Pokolorowałem żeby było bardziej czytelne
Ostatnio edytowano 17 sty 2012, 22:36 przez Gib, łącznie edytowano 1 raz
Stała pod ścianą prężąc kakao
Gib, T68 w porównaniu do HX35 jest ogromna, ogromniasta. Stąd wielka różnica mocy.
Ale zobacz Gareta vs Holset, nie dość że większa moc to jeszcze wcześniej wstaje, generalnie chyba najbardziej uniwersalne tylko że trzeba położyć 3 koła na niego a holsety deczko tańsze, tym niemniej chyba 30 będzie mimo wszystko szybko się kończyło.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Czy dobrze widze: 373KM na 1.4 bara z HX35?
- Od: 1 gru 2011, 12:31
- Posty: 410
- Skąd: Gdańsk
- Auto: RX8
Hmmmmm nie wiem co to za test , ale praktyka pokazuje inaczej
http://www.nissantech.pl/index.php?show ... st&p=63811
http://www.nissantech.pl/index.php?show ... st&p=63811
- Od: 1 gru 2011, 12:31
- Posty: 410
- Skąd: Gdańsk
- Auto: RX8
Gib ten test, patrząc na przykładzie HX35 wydaje się być z pupy Podobnych wykresów do znajdujących się w moim linku jest sporo
Na HX30 bara powinien załapać przy 3.3-3.5k, według kolegów zza oceanu bezpieczną granicą jest dla niej 450KM, jako, że we wszystkim przesadzają przyjmijmy, że jest to 400KM. Reasumując, plan nie jest na: nic, nic, nic, ooo i o ku!#a! + konieczność kontry kierą tylko na o, oo, ooo, oooo, ooooo!
sly thx, kilka osób nie znających 8mki nie połapało się, że jest "inaczej"
Na HX30 bara powinien załapać przy 3.3-3.5k, według kolegów zza oceanu bezpieczną granicą jest dla niej 450KM, jako, że we wszystkim przesadzają przyjmijmy, że jest to 400KM. Reasumując, plan nie jest na: nic, nic, nic, ooo i o ku!#a! + konieczność kontry kierą tylko na o, oo, ooo, oooo, ooooo!
sly thx, kilka osób nie znających 8mki nie połapało się, że jest "inaczej"
- Od: 1 gru 2011, 12:31
- Posty: 410
- Skąd: Gdańsk
- Auto: RX8
Gratki projektu, połączenie ósemki z mniej awaryjną mocniejszą jednostką napędową to może być to
- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
Gib, zbyt mala na co?
Tekkenfan, thx
Tekkenfan, thx
- Od: 1 gru 2011, 12:31
- Posty: 410
- Skąd: Gdańsk
- Auto: RX8
Na 400 KM w 1JZ.
Swoją drogą ciekawe, chłopak ze sierrafan pakuje HX40 do 2.4 V6 które ma jako wolnossak zawrotne 130 KM mocy, a tu z kolei minimalizm i przy doskonałym silniku z fajną głowicą który można ładnie zakręcić idzie HX30.
Swoją drogą ciekawe, chłopak ze sierrafan pakuje HX40 do 2.4 V6 które ma jako wolnossak zawrotne 130 KM mocy, a tu z kolei minimalizm i przy doskonałym silniku z fajną głowicą który można ładnie zakręcić idzie HX30.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Gib piszesz na wielu forach.. Tylko wszędzie gdzie piszesz, piszesz teoretycznie. Zbuduj coś sam, albo poczekaj na finalne wyniki, a nie piszesz od razu, że HX30 jest za mała do tego silnika. Możliwe, że tak się okażę, ale poczekajmy jak stroiciel sobie z tym zestawem poradzi i co z tego wyjdzie.
Ps. A jak chłopak ze sierrafan by sobie założył HX55 to byś napisał, że HX50 jest za mała do 1JZ ? Bo ktoś sobie coś większego założył ?
Pożyjemy zobaczymy
Ps. A jak chłopak ze sierrafan by sobie założył HX55 to byś napisał, że HX50 jest za mała do 1JZ ? Bo ktoś sobie coś większego założył ?
Pożyjemy zobaczymy
Wreszcie ktoś miał odwagę i umiejętności pozbawic RX8 jedynej wady , czyli silnika dziadka Wankla. Podziwiam i zazdroszczę umiejętności. Chciałbym to auto zobaczyc kiedyś na żywo. Koniecznie nagraj filmik jak auto będzie już gotowe.
DamianMX6 napisał(a):...silnika dziadka Wankla...
Klniesz synu, ale wybaczam, bo nie masz pojęcia, o czym pleciesz O ile zamienisz w swojej frazie "Wankla" na "Renesis", jestem w stanie przyznać rację. Uwierz, że 13BTT, 13B-REW, 13B-RE, 20B-RE, 26B czy czterorotorowe cuda Scoot'a to całkiem sympatyczne silniki
z 2 na poczatku to juz potwory
- Od: 1 gru 2011, 12:31
- Posty: 410
- Skąd: Gdańsk
- Auto: RX8
wszystko ladnie pieknie a umisz doprowadzic takie cudo http://allegro.pl/show_item.php?item=2045546585
do normalnego stanu ... Prosze uratuj to auto albo obiecej ze takiej krzywdy swojemu nie zrobisz
do normalnego stanu ... Prosze uratuj to auto albo obiecej ze takiej krzywdy swojemu nie zrobisz
Szwedu
- Od: 2 wrz 2009, 22:58
- Posty: 44
- Skąd: Katowice
- Auto: Mx-5 NA, Is200, Insignia Turbo, Is250
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości