Wymiana Pompy Wtryskowej 626 DITD

Postprzez Neonixos666 » 28 paź 2011, 18:41

kierownik napisał(a):jak Ci się chce tak ściągać i zakładać rozrząd...


nie koniecznie, pompę można zdjąć bez ruszania rozrządu bo koło od pompy zostaje.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9515 (53/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez kierownik » 29 paź 2011, 14:46

widziałem, że tam są śrubki do wkręcenia koła w uchwyt, ale w sumie osobiście tak nie robiłem i nie wiem na ile to jest skuteczne :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 gru 2005, 02:26
Posty: 2956 (3/4)
Skąd: Kraków
Auto: służbowe

Postprzez xxxROMxxx » 30 paź 2011, 19:02

fillip napisał(a):Ej no bez jaj! Ile kosztuje i skąd można wziąć nową pompę? Nawet się nad tym nie zastanawiałem kiedy zobaczyłem, że używane to minimum 1700pln...

Tutaj jest nowa pompa Denso :D
http://www.4piple.pl/index.php?option=c ... &Itemid=85
chyba się trochę nie opłaca w porównaniu do wartości samochodu <glupek2>.apropo moja już prawie rok po regeneracji i auto śmiga bez zarzutu.(w grę nie wchodziła ani nowa ani używana).
Forumowicz
 
Od: 18 sty 2010, 12:54
Posty: 75
Skąd: Hajnówka
Auto: 626 GF DITD GLX 101KM 1999r

PostTen post został usunięty przez Leszek 31 paź 2011, 09:04.
Powód: SPAM

Postprzez fillip » 8 lis 2011, 11:32

Witam po długiej przerwie... Do kolegów co zakłady robili :) Pompa wymieniona w zeszłym tygodniu. Auto odpaliło i chodziło jak trzeba (tylko z mocą coś nie tak było na początku) – koszt 1200 pompa, 430 wymiana. Ale – rano stary problem z odpaleniem... Dziś odbieram sprawne auto – B5B4 – również do wymiany. Więc i jedno i drugie. Stara pompa nie pompowała nawet na krótko bez B4B5. Teraz ponoć jest ok. Po południu będę wiedział dokładnie, więc na pewno napiszę i wtedy już się rozliczycie z zakładów. Dla mnie wynik Mazda : Ja – 2.000pln : 4 tygodnie bez auta. Myślę, że to dobry powód do rozwodu...
Forumowicz
 
Od: 11 sie 2009, 14:28
Posty: 29
Skąd: Olsztyn
Auto: Premacy DiTD 2.0 90KM, 2000r

Postprzez kierownik » 8 lis 2011, 12:39

fillip napisał(a):Myślę, że to dobry powód do rozwodu...

na kobietę więcej wydajesz a się nie rozwodzisz :P
a pompę dobrze ustawili na znaku? może przez to problem z odpalaniem był? ewentualnie podkładki przelewowe można sprawdzić czy nie puszczają lekko – częsty objaw...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 gru 2005, 02:26
Posty: 2956 (3/4)
Skąd: Kraków
Auto: służbowe

Postprzez Neonixos666 » 8 lis 2011, 20:35

A masz starą pompę? :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9515 (53/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez vladzag » 8 sty 2012, 21:44

Witam ponownie!

Moja przygoda z problemem mocy nareszcie się skończyła :)

Nie była to wina pompy, czyli regeneracją na którą mnie namiawali na buraczanej, później w serwisie ASO i która w końcu się odbyła – nic nie przyniosła :( Szkoda wyrzuconych 1700pln....

Po wszystkich przygodach auto trafiło do porządnego elektryka, odbierając auto po tygodniu( długo trwało poszukiwanie problemu, gdyż po 10 minutach przy włączonym silniku auto już działało normalnie) problem ustąpił całkowicie, auto śmiga przy kazdej pogodzie z rana.

Naprawa polegała na zaślepieniu EGR, oraz przeczyszczeniu turbiny...

Wszystkim życzę udanego nowego roku, oraz porządnych serwisów i mechaników, którzy nie zaczynają napraw silników od najdroższych elementów...
Początkujący
 
Od: 21 wrz 2011, 21:58
Posty: 20
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda 3, 2005r. 1,6D – 109KM

Postprzez MarcinNTV » 12 sty 2012, 18:39

Ja po przygodach z pompą i wielu innych z tym samochodem skarbonką w końcu sprzedałem i mam święty spokój. Nigdy więcej MAZDY nigdy więcej diesla. Podziwiam fanatyków tej marki. Trzeba mieć kupę kasy by trzymać to coś autopodobnego. ODRADZĘ KAŻDEMU ZAKUP TEJ MARKI. W ogóle to nie miałem żadnej przyjemność z jazdy tylko lęk czy dojadę i czy coś nie nawali po drodze. Pozdrawiam.
Początkujący
 
Od: 26 lis 2010, 16:40
Posty: 7
Skąd: śląskie
Auto: Mazda 626 2,0 DITD 99r

Postprzez Neonixos666 » 12 sty 2012, 18:52

MarcinNTV napisał(a):Ja po przygodach z pompą i wielu innych z tym samochodem skarbonką w końcu sprzedałem i mam święty spokój. Nigdy więcej MAZDY nigdy więcej diesla. Podziwiam fanatyków tej marki. Trzeba mieć kupę kasy by trzymać to coś autopodobnego. ODRADZĘ KAŻDEMU ZAKUP TEJ MARKI. W ogóle to nie miałem żadnej przyjemność z jazdy tylko lęk czy dojadę i czy coś nie nawali po drodze. Pozdrawiam.


kurde no patrz a inni jeżdżą i nic się nie dzieje aż dziwne ale widać tylko nieliczne chodzą jak trzeb <lol> . Kup sobie fiata albo renault tam dopiero trzeba mieć kasę i nerwy. Kupiłeś złom to trzeba było oddać na złom a nie się męczyć. Tak kończy się przygoda z ,,okazjami".
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9515 (53/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez MarcinNTV » 12 sty 2012, 19:35

Wracam do niemca. Miałem golfa z 360000 km i żałuję że sprzedałem. Do tej pory bym jeździł.
Początkujący
 
Od: 26 lis 2010, 16:40
Posty: 7
Skąd: śląskie
Auto: Mazda 626 2,0 DITD 99r

Postprzez Neonixos666 » 12 sty 2012, 19:38

MarcinNTV napisał(a):Wracam do niemca. Miałem golfa z 360000 km i żałuję że sprzedałem. Do tej pory bym jeździł.


Masz jeszcze jakieś pytania co do wymiany pompy wtryskowej czy dalej się będziesz żalił? Jakoś nie na temat są Twoje wypowiedzi.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9515 (53/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez MarcinNTV » 12 sty 2012, 19:39

Tak. Wymieniłem pompę za 1400 z robotą. :D
Początkujący
 
Od: 26 lis 2010, 16:40
Posty: 7
Skąd: śląskie
Auto: Mazda 626 2,0 DITD 99r

Postprzez kierownik » 12 sty 2012, 22:19

MarcinNTV napisał(a):Wracam do niemca. Miałem golfa z 360000 km i żałuję że sprzedałem. Do tej pory bym jeździł.
<przytul> oj Ty biedny
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 gru 2005, 02:26
Posty: 2956 (3/4)
Skąd: Kraków
Auto: służbowe

Postprzez Enzoo » 12 sty 2012, 22:28

Coś jest na rzeczy z tymi starymi VW SDI. Sąsiad ma Golfa I w dieslu, który w tym roku skończył 30 lat. Pali na strzała, silnik ponoć bez remontu. Ciekawe czy moja Madzia dociągnie do 20-tki?
MAZDA PREMACY – Coche de la familia japonesa / Stwórzmy wspólnie PORADNIK pompy DENSO do DiTD http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=89&t=41713&start=360
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 cze 2010, 14:06
Posty: 153 (4/0)
Skąd: Północna Wielkopolska
Auto: Premacy '00 RF2A 90 KM sprzedana :(
Premacy '05 FP 100 KM

PostTen post został usunięty przez Neonixos666 12 sty 2012, 22:47.

Postprzez MarcinNTV » 13 sty 2012, 07:53

Enzoo napisał(a): Ciekawe czy moja Madzia dociągnie do 20-tki?


Nie oszukuj się. Ale życzę powodzenia. Golfa miałem w benzynie :D
Koniec OT
Początkujący
 
Od: 26 lis 2010, 16:40
Posty: 7
Skąd: śląskie
Auto: Mazda 626 2,0 DITD 99r

Postprzez Riki » 19 sty 2012, 13:16

MarcinNTV napisał(a):Nie oszukuj się. Ale życzę powodzenia


cóż za brednie... a dlaczego niby ma nie dociągnąć? ;)

Poza tym – moje GD ma 22lata i wygląda lepiej niż nie jeden Pasek czy golf z młodszych roczników.

To nie forum http://www.vwnajs.pl........
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5595 (6/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez rybishon » 21 lut 2012, 20:33

Czy ja mogę zapytać tu o mazdę? :D ...Dziękuję.
Premacy 2.0 DITD 101KM (2002). Moja pompa wtryskowa od długiego czasu bardzo szeleści/grzechocze, po zdjęciu osłony silnika można przyłożyć do niej ucho i dokładnie usłyszeć metaliczny, cykliczny grzechot. Nic poza tym odgłosem się nie dzieje, sprawność pompy chyba jest w normie. Nie mam najmniejszych problemów z rozruchem, ani na zimnym, ani na rozgrzanym silniku, no może teraz w te mrozy -20 musiałem chwilę dłużej pokręcić, ale nie obwiniałbym za to pompy. Silnik ma ładne przyspieszenie jak na te lata, nie dusi się, nie przerywa, na luzie utrzymuje stałe obroty.
Czy ktoś wie co to za odgłos i co się dzieje w pompie, że go słychać? Czy to początek czegoś poważniejszego?
Premacy DITD 2.0 <2002>
Początkujący
 
Od: 11 sie 2008, 15:45
Posty: 5
Skąd: Turek
Auto: Mazda Premacy DITD 2.0 <2002>

Postprzez bati323 » 10 kwi 2012, 09:58

Witam mam pytanie.Jakiej firmy i z jakim oznaczeniem ida pompy do Mazd 626DiTD 110KM czy sa rozne firmy czy jedna?

!!!!!!!!PYTANIE NIE AKTUALNE!!!!!!!
Ostatnio edytowano 10 kwi 2012, 19:55 przez bati323, łącznie edytowano 1 raz
Początkujący
 
Od: 13 lut 2012, 22:52
Posty: 17
Auto: Mazda 323 BG 89-94r 1.8 GT 128KM

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6