Mazda6 – Jaką instalację założyć?
rumunn95 napisał(a):to g... Valtek do wymiany![]()
polecam Hanie
powierdzam mam zalozone wtryski hany czerwone i sterownik kme diego g3 i bez problemu (na razie dopiero 500km przejechanych na gazie ale spisuje sie znakomicie, zero roznicy miedzy gazem a benzyna jedynie w kieszeni grosza wiecej zostaje po tankowaniu)
- Od: 12 lip 2011, 23:26
- Posty: 134
- Skąd: Łódzkie - ELA :D
- Auto: Mazda 626 98r. 2.0 115km, Renault Clio I 1.2 , w pracy Scania R380 ;)
rumunn95 napisał(a):to g... Valtek do wymiany![]()
polecam Hanie
Może i do wymiany, ale chodzi dobrze.
Spalanie pokazuje 6,2 l gdy jadę ok 100 km oczywiście równym gazem,po przełączeniu na benzynę pokazuje 7,4 l.
A co mówi za tym żeby je wymienić, czy tylko cena ?
- Od: 20 gru 2011, 01:14
- Posty: 35
- Skąd: Sochaczew
- Auto: 626 2.0i GF/GW 2000 r
accord CC7
a wiec valteki to nie wtryski tylko elektrozawory ich liniowosc pozostawia wiele do zyczenia nie wspominaja o brudzeniu sie i rozkalibrowywaniu , takie spalanie gazu to abstrakcja wiec pewnie "wtryski" leja i komp na maksa obcina czasy wtryskow i trip komputer pokazuje tyle a nie inaczej oczywiscie moge sie mylic . Wymianiales juz sonde? jak nie to pewnie to przed toba
jak masz mozliwosc to wrzuc print screena z ustawien staga
Historia;) --->323F 1.6 16v 91r.-->323F 1.8 16v 92r.-->626 2.0 FS 16v GW 98r.;–)-->w przyszłosci ?
rumunn95 napisał(a):to g... Valtek do wymiany![]()
polecam Hanie
Wymieniłem wczoraj wtryskiwacze, Gostek założył mi matrix- y czarne.
Powiem tak jest różnica ( na +) w jeździe, nic nie szarpie przy gwałtownym dodaniu gazu, spalanie pokazuje porównywalne do benzyny.
Samochód przestał gwałtownie schodzić z obrotów gdy był nie rozgrzany.
Dzięki rumunn95 za podpowiedz. (sonda jest dobra).
- Od: 20 gru 2011, 01:14
- Posty: 35
- Skąd: Sochaczew
- Auto: 626 2.0i GF/GW 2000 r
accord CC7
dla mnie jeśli zakładać instalację to sekwencję
całkiem inna jazda miałem już wszystkie wersje instalacji i na tej mi najlepiej się jeździło
całkiem inna jazda miałem już wszystkie wersje instalacji i na tej mi najlepiej się jeździło
-
tutee
Stag 300 plus + wtryski hana 2000 + reduktor ac
Po przeczytaniu kilku stron na forum o gazie, planuje taką konfigurację do Swojej M6 2002r silniczek 2.0 147km. Czy dobrze celuję? ;] Butla w koło wchodzi 46 litrów?
Po przeczytaniu kilku stron na forum o gazie, planuje taką konfigurację do Swojej M6 2002r silniczek 2.0 147km. Czy dobrze celuję? ;] Butla w koło wchodzi 46 litrów?

- Od: 10 sty 2012, 08:14
- Posty: 255
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2004 2.0 benz
Witam, mam madzię 6 kombi w benzynce z 2008 roku 2.0 GH 147KM, przebieg 80k, w grudniu 2011 roku skończyla mi się gwarancja. Mam zamiar ją zagazować, ale kiedyś w ASO usłyszałem, że na gazie w tych silnikach "głowice pękają".
Czy ktoś ma zagazowaną taką madzię? Czy warto ją zagazować? Robię 30k rocznie. Jaką instalacją?
Ostatnio podjechałem do gazownika w moim mieście – zaproponował LANDI RENZO OMEGAS za 3500zł.
Nic nie wspomniał o przeciwskazaniach, ale w końcu to jego biznes...
Co o tym sądzicie? Na forum nie ma prawie nic o LANDI RENZO...
Czy ktoś ma zagazowaną taką madzię? Czy warto ją zagazować? Robię 30k rocznie. Jaką instalacją?
Ostatnio podjechałem do gazownika w moim mieście – zaproponował LANDI RENZO OMEGAS za 3500zł.
Nic nie wspomniał o przeciwskazaniach, ale w końcu to jego biznes...
Co o tym sądzicie? Na forum nie ma prawie nic o LANDI RENZO...
Ostatnio edytowano 28 lut 2012, 00:00 przez Rabti, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 13 cze 2011, 21:47
- Posty: 30
- Skąd: Mikołów
- Auto: Mazda 5 2011r. 2.0
Zero problemow z tym silnikeim jak i z 2.3 idealnie chodzi na LPG i nie daj sobie wciskac smutnych opowiesci o lubryfikatorze zbedny badziew.Wal do BANANMINA z naszego forum www.autogaz-busko.pl Masz do niego prawie 200 km ale warto (ja mam 100) ,nie odczujesz ze masz gaz jedynie wiecej w portfelu zostanie Pozdrawiam
-
WisniaUs
Landi Renzo smialo mozesz zakladac ... ale jesli poskladasz z dobrych komponentow zestaw tez bedzie smigal bez problemu i bedzie pare stowek taniej ...
ja mam taki zestawik najlepsze co moze byc do mazdy,i mniej jak 3000 PLN,
specyfikacja instalacji
elektronika stag 4 soft 8.10.1
wtryski hana zielone
reduktor acr01
wlew w klapkę
zbiornik w koło 48l
zbiornik wystawał ponad podłogę o ok 4 cm więc różnica wyłożona gąbką tapicerską
Wypasik i smiga jak na PB brak roznicy ze jedzie na gazie .Pozdrawiam
specyfikacja instalacji
elektronika stag 4 soft 8.10.1
wtryski hana zielone
reduktor acr01
wlew w klapkę
zbiornik w koło 48l
zbiornik wystawał ponad podłogę o ok 4 cm więc różnica wyłożona gąbką tapicerską
Wypasik i smiga jak na PB brak roznicy ze jedzie na gazie .Pozdrawiam
-
WisniaUs
Przebrnąłem przez wątek i stwierdzam że mój gazownik to gamoń.
Przymierzałem się do zakupu 6 w kombi i byłem zdecydowany na diesla ponieważ gazownik nagadał mi że mazdę można gazować ale do roku 2002 – późniejsze roczniki to już niemożliwe bo dramat i tragedia w jednym. Dzięki temu wątkowi zdecydowałem że zakupuję 2 litrową benzynę i gazuję...ale na pewno nie u niego
Przymierzałem się do zakupu 6 w kombi i byłem zdecydowany na diesla ponieważ gazownik nagadał mi że mazdę można gazować ale do roku 2002 – późniejsze roczniki to już niemożliwe bo dramat i tragedia w jednym. Dzięki temu wątkowi zdecydowałem że zakupuję 2 litrową benzynę i gazuję...ale na pewno nie u niego
- Od: 26 sty 2012, 08:01
- Posty: 29
- Skąd: los Wołominos
- Auto: M6 2.0/147 GY doładowana podtlenkiem LPG ;)
agrest_j napisał(a):ponieważ gazownik nagadał mi że mazdę można gazować ale do roku 2002 – późniejsze roczniki to już niemożliwe bo dramat i tragedia w jednym. Dzięki temu wątkowi zdecydowałem że zakupuję 2 litrową benzynę i gazuję...ale na pewno nie u niego
niedawno gazowałem 6 i klient opowiadał podobne dziwactwa bo gaziarz powiedział
"wtryski są w głowicy"
i nasza konkurencja stwierdza , że bezpośredni wtrysk benzyny

czasem ręce opadają jak się słyszy takie rzeczy
Witam,
Przeczytałem jeśli nie wszystkie to większość wątków o gazie w Madzi 6.
W większości jest to dyskusja o wyborze między KME a STAG.
Tymczasem interesuje mnie różnica między instalacjami STAG, KME a tzw. holendrami.
Rozmawiałem dziś z gazownikiem zakładającym instalacje holenderskie (na stronie ma marki:Necam, Koltec, Teleflex, AG), twierdził, że:
1. jakość jest nieporównywalna
2. żywotność 3x dłuższa instalacji holenderskich
3. lubryfikacja w Madzi 6 to konieczność, lepsza od podciśnieniowej jest ciśnieniowa bo dozuje lepiej.
4. te instalacje są montowane przez producentów samochodów i to już świadczy o ich jakości
Nie pytam która jest lepsza, ale która jest warta swojej ceny. Czy warto zapłacić podwójnie czy będą to raczej pieniądze wyrzucone w błoto?
Czy rzeczywiście jakość i trwałość tak dalece odbiega od instalacji włoskich/ polskich, że uzasadnia to tak duży wydatek?
I jak wreszcie jest z ta lubryfikacją- działa czy daje tylko spokojne sumienie? Widziałem, ze spora cześć osób na forum jeździ bez i nie narzeka. Natomiast piszą głównie osoby które zrobiły 10-30 tys km. A co będzie po 200tys km na gazie?
Proszę o rzeczowa i obiektywna odpowiedź...
Przeczytałem jeśli nie wszystkie to większość wątków o gazie w Madzi 6.
W większości jest to dyskusja o wyborze między KME a STAG.
Tymczasem interesuje mnie różnica między instalacjami STAG, KME a tzw. holendrami.
Rozmawiałem dziś z gazownikiem zakładającym instalacje holenderskie (na stronie ma marki:Necam, Koltec, Teleflex, AG), twierdził, że:
1. jakość jest nieporównywalna
2. żywotność 3x dłuższa instalacji holenderskich
3. lubryfikacja w Madzi 6 to konieczność, lepsza od podciśnieniowej jest ciśnieniowa bo dozuje lepiej.
4. te instalacje są montowane przez producentów samochodów i to już świadczy o ich jakości
Nie pytam która jest lepsza, ale która jest warta swojej ceny. Czy warto zapłacić podwójnie czy będą to raczej pieniądze wyrzucone w błoto?
Czy rzeczywiście jakość i trwałość tak dalece odbiega od instalacji włoskich/ polskich, że uzasadnia to tak duży wydatek?
I jak wreszcie jest z ta lubryfikacją- działa czy daje tylko spokojne sumienie? Widziałem, ze spora cześć osób na forum jeździ bez i nie narzeka. Natomiast piszą głównie osoby które zrobiły 10-30 tys km. A co będzie po 200tys km na gazie?
Proszę o rzeczowa i obiektywna odpowiedź...
- Od: 8 lut 2012, 22:48
- Posty: 6
- Auto: MAZDA 6 2.0 '04 GY LF
STAG4, HANA 2000, AC01
Yamaha FZ6 '08
Kolego, ja tak jak Ty, przeczytałem prawie całe forum LPG. Co do holenderskich instalacji to się nie wypowiem, bo nie rozważałem takiej możliwości.
Po lekturze forum wybrałem STAGa i czekam na termin montażu u naszego kolegi bananmina.
Dlaczego STAG – bo najwięcej użytkwoników go ma i nie narzeka. Jest tańszy niż np. landirenzo, jakość ta sama, a praca podobno nawet lepsza.
Natomiast co do lubryfkiacji zdania są skrajnie podzielone. Jedni gazownicy mówią, że w madzi to konieczność, drudzy że strata pieniędzy, więc nie oczekuj że ktoś Ci odpowie co masz zrobić...
Masz rację, że większość użytkowników ma małe jak na gaz przebiegi i trudno wyciągać wnioski...
Ja miałem w vectrze c z 2005r BRC i zrobiłem 180kkm bez najmniejszego problemu, a nawet bez najmniejszej awarii, ale co teraz dzieje się z tym silnikiem to nie mam pojęcia – autko sprzedane
(jak go sprzedawałem chodził super)
Z kolei lata temu jeździłem peugeotem 406 na landirenzo i sprzedałem go po zrobieniu na gazie 170kkm, bo silnik już ledwo zipiał...
Po lekturze forum wybrałem STAGa i czekam na termin montażu u naszego kolegi bananmina.
Dlaczego STAG – bo najwięcej użytkwoników go ma i nie narzeka. Jest tańszy niż np. landirenzo, jakość ta sama, a praca podobno nawet lepsza.
Natomiast co do lubryfkiacji zdania są skrajnie podzielone. Jedni gazownicy mówią, że w madzi to konieczność, drudzy że strata pieniędzy, więc nie oczekuj że ktoś Ci odpowie co masz zrobić...
Masz rację, że większość użytkowników ma małe jak na gaz przebiegi i trudno wyciągać wnioski...
Ja miałem w vectrze c z 2005r BRC i zrobiłem 180kkm bez najmniejszego problemu, a nawet bez najmniejszej awarii, ale co teraz dzieje się z tym silnikiem to nie mam pojęcia – autko sprzedane
Z kolei lata temu jeździłem peugeotem 406 na landirenzo i sprzedałem go po zrobieniu na gazie 170kkm, bo silnik już ledwo zipiał...
- Od: 13 cze 2011, 21:47
- Posty: 30
- Skąd: Mikołów
- Auto: Mazda 5 2011r. 2.0
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości