
Poduszki silnika i wygłuszenie motoru
nie kupuj przedniej poduszki z tedgumu, jest twarda i przenosi wibracje na bude, najlepiej zostaw tą co masz albo kup oryginał jak masz kase
http://moto.allegro.pl/nowa-poduszka-pr ... 34901.html

- Od: 25 lip 2010, 10:53
- Posty: 140
- Skąd: Kutno
- Auto: Mazda 323f BJ '98 2.0ditd 90KM +
siwy-84 napisał(a):najlepiej zostaw tą co masz albo kup oryginał jak masz kase
Kolega siwy-84 dobrze radzi, możesz jeszcze poszukać dobrej używki.
Pozdrawiam
do jednej BJ w DiTD spasowała mi używana poducha z 626 GE 1,8 PB 105 KM
chyba to było coś takiego z tego co wiem jeździ do tej pory
symbol w IC – I53028YMT, koszt w detalu 94,17zł, dostępność od ręki
chyba to było coś takiego z tego co wiem jeździ do tej pory
symbol w IC – I53028YMT, koszt w detalu 94,17zł, dostępność od ręki
kierownik napisał(a):do jednej BJ w DiTD spasowała mi używana poducha z 626 GE 1,8 PB 105 KM
Pasować będzie ale jej budowa jest różni się od ory do BJ DITD, gdzie prawie nie ma gumy tylko jest błona. Może to powodować nieprzyjemne wibracje.
To jest właśnie problem DITD że nie ma dobrych zamienników.
YgooR napisał(a):Pasować będzie ale jej budowa jest różni się od ory do BJ DITD, gdzie prawie nie ma gumy tylko jest błona. Może to powodować nieprzyjemne wibracje.
To jest właśnie problem DITD że nie ma dobrych zamienników.
nie wiem co może powodować, ważne że włożyłem ori, pasowało i jeździ do tej pory. poza tym koszt wymiany 0 zł.
nie kupujcie poduszek z tedgumu one sie nie nadaja chyba ze do mlucarni.Moja poduszka od rozrzadu byla zerwana i siadla ale nic nie buczalo i nie przenosilo wibracji,chcialem poprawic i zalorzylem z tedgumu PO odpaleniu przezylem szok auto buczy i telepie ,ale tak,ze nie idzie jechac kupilem uzywana,za200zl w bardzo dobrym stanie jutro zakladam oczywiscie orginalna. Moim zdaniem na zamiennikach to jechac nie bedzie przynajmniej NA tych z tedgum. Lepiej kupic uzywany original tym bardziej, ze NA allegro jest spory wybor i koszt jest taki Sam jak zamiennika z tedgum ,ktory poprostu sie nie nadaje NA 100%. Powodzenia
A take naprawde to man dosc tego auta nawet moja zona woli jezdzic starym scenikiem zreszta ja tez,ma lepsze przyspieszenie i jest cicho.
A take naprawde to man dosc tego auta nawet moja zona woli jezdzic starym scenikiem zreszta ja tez,ma lepsze przyspieszenie i jest cicho.
Była Lancia Kappa 2,o turbo 205 km a teraz Mazda Premace i Citroen Evazion
- Od: 25 paź 2009, 11:12
- Posty: 4
- Skąd: Pila
- Auto: mazda premace 20 ditd 101km 02r
am110570 napisał(a):nie kupujcie poduszek z tedgumu one sie nie nadaja chyba ze do mlucarni.Moja poduszka od rozrzadu byla zerwana i siadla ale nic nie buczalo i nie przenosilo wibracji,chcialem poprawic i zalorzylem z tedgumu PO odpaleniu przezylem szok auto buczy i telepie ,ale tak,ze nie idzie jechac kupilem uzywana,za200zl w bardzo dobrym stanie jutro zakladam oczywiscie orginalna. Moim zdaniem na zamiennikach to jechac nie bedzie przynajmniej NA tych z tedgum. Lepiej kupic uzywany original tym bardziej, ze NA allegro jest spory wybor i koszt jest taki Sam jak zamiennika z tedgum ,ktory poprostu sie nie nadaje NA 100%. Powodzenia
A take naprawde to man dosc tego auta nawet moja zona woli jezdzic starym scenikiem zreszta ja tez,ma lepsze przyspieszenie i jest cicho.
a po wymianie regulowałeś poduszkę przy chodnicy, wypadało by po takiej zmianie
nie regulowalem poniewaz PO przykreceniu bylo OK czyli wewnetrzna nie dotykala zewnetrznej .Dzisiaj przyslali mi uzywana org zalozylem i nastala cisza .Przy zakladaniu zwracalem uwage zeby przykrecic sroby w to same miejsce,(sa slady) jak ktos chce to poduszke z tedgumu oddam za darmo(koszt wysylki) ta od rozrzadu .Tak dla wiadomosci ta poduszka jest taka Sama jak od benzyny tylko Sam uchwyt jest inny (ta lapa Co wlazi w srodek) trzeba wyprobowac od benzyny sa tansze i NA ogu sa w lepszym stanie.
Była Lancia Kappa 2,o turbo 205 km a teraz Mazda Premace i Citroen Evazion
- Od: 25 paź 2009, 11:12
- Posty: 4
- Skąd: Pila
- Auto: mazda premace 20 ditd 101km 02r
Jestem ciekawy jak spisuja sie poduszki jpn, Bo wyglodaja calkiem, calkiem,dzwonilem ta od rozrzadu kosztuje 368zl wiec tez nie malo ale jesli jest hydrauliczna to jest jakas alternatywa, ale tego sprzedawca nie wiedzial jak jest zbudowana wiec trzeba sie dowiedziec i to jest zadanie dla ciebie,Neonix jako starego wyjadacza 
Była Lancia Kappa 2,o turbo 205 km a teraz Mazda Premace i Citroen Evazion
- Od: 25 paź 2009, 11:12
- Posty: 4
- Skąd: Pila
- Auto: mazda premace 20 ditd 101km 02r
Witam.
Jestem nowy na Forum, więc jeśli zrobię coś nie teges to proszę o wyrozumiałość
Wprawdzie mam mazdę gf 1,8 Pb a nie diesla, ale problem z poduszkami i mnie nie ominął. W miesiąc po zakupie zaczęło się buczenie i silnik stał się zauważalnie głośniejszy. Dzięki Forum szybko ustaliłem, że chodzi o poduszkę przy rozrządzie. Kupiłem wkład Tedgum, zamontowałem zgodnie z wytycznymi, wyregulowałem poduszkę przy chłodnicy i poprawiło się. Niestety nie było tak dobrze jak myślałem, że będzie. Buczenie bardzo się zmniejszyło, ale za to na wolnych obrotach miałem drgania całej budy, odczuwalne zwłaszcza na tylnej kanapie, przednich fotelach i lekko na kierownicy. Jeszcze kilka razy regulowałem poduchę przy rozrządzie i przy chłodnicy, ale poprawy znaczącej nie było. Na wolnych obrotach silnik zauważalnie drżał, zwłaszcza w okolicy filtra powietrza i akumulatora. Gniazdo poduchy przy rozrządzie było nieruchome, nie przenosiło w ogóle drgań. Za to gniazdo poduchy skrzyni biegów drgało. Wymontowałem te poduchę, ale była ok. Mimo to kupiłem używkę za kilkadziesiąt zł i zamontowałem. Bez zmian. Oczywiście potem wyregulowałem pozostałe poduchy (przy rozrządzie i chłodnicy). Po kilku miesiącach "szarpnąłem się" i kupiłem nową poduchę od rozrządu w ASO. Kupiłem ją na firmę kolegi, więc zapłaciłem cenę bez vatu, ale i tak byłem biedniejszy o ok. 700 zł.
Po zamontowaniu i wyregulowaniu pozostałych mam w końcu to, o co mi chodziło : na wolnych obrotach rozgrzanego silnika prawie nie słychać, zniknęły wibracje na tylnej kanapie, przednich fotelach i kierownicy. Silnik stał się zauważalnie cichszy w całym zakresie obrotów. Nie żałuję tych paru stów, bo było warto. Niestety nic nie trwa wiecznie. Od jakiegoś czasu zauważyłem, że w zakresie obrotów od 1100 do 1300 i od 1600 do 1900 pojawiły się jakieś buczenia nakładające się na normalny dźwięk silnika. Znowu zaczęły się regulacje poduszek, ale poprawy nie ma. Podejrzewam poduchę na grodzi. Może jest naciągnięta lub naderwana. Nie wiem w jakim jest stanie bo jej nie wymontowywałem. Dostęp jest masakryczny. Nie mam garażu, więc zostawiam to sobie na wiosnę. Nowa poducha przy rozrządzie jest ok. Czy ktoś z Kolegów mógłby mi doradzić w sprawie tych buczeń ? Dzięki za pomoc. Pozdrawiam.
Jestem nowy na Forum, więc jeśli zrobię coś nie teges to proszę o wyrozumiałość
Wprawdzie mam mazdę gf 1,8 Pb a nie diesla, ale problem z poduszkami i mnie nie ominął. W miesiąc po zakupie zaczęło się buczenie i silnik stał się zauważalnie głośniejszy. Dzięki Forum szybko ustaliłem, że chodzi o poduszkę przy rozrządzie. Kupiłem wkład Tedgum, zamontowałem zgodnie z wytycznymi, wyregulowałem poduszkę przy chłodnicy i poprawiło się. Niestety nie było tak dobrze jak myślałem, że będzie. Buczenie bardzo się zmniejszyło, ale za to na wolnych obrotach miałem drgania całej budy, odczuwalne zwłaszcza na tylnej kanapie, przednich fotelach i lekko na kierownicy. Jeszcze kilka razy regulowałem poduchę przy rozrządzie i przy chłodnicy, ale poprawy znaczącej nie było. Na wolnych obrotach silnik zauważalnie drżał, zwłaszcza w okolicy filtra powietrza i akumulatora. Gniazdo poduchy przy rozrządzie było nieruchome, nie przenosiło w ogóle drgań. Za to gniazdo poduchy skrzyni biegów drgało. Wymontowałem te poduchę, ale była ok. Mimo to kupiłem używkę za kilkadziesiąt zł i zamontowałem. Bez zmian. Oczywiście potem wyregulowałem pozostałe poduchy (przy rozrządzie i chłodnicy). Po kilku miesiącach "szarpnąłem się" i kupiłem nową poduchę od rozrządu w ASO. Kupiłem ją na firmę kolegi, więc zapłaciłem cenę bez vatu, ale i tak byłem biedniejszy o ok. 700 zł.
Po zamontowaniu i wyregulowaniu pozostałych mam w końcu to, o co mi chodziło : na wolnych obrotach rozgrzanego silnika prawie nie słychać, zniknęły wibracje na tylnej kanapie, przednich fotelach i kierownicy. Silnik stał się zauważalnie cichszy w całym zakresie obrotów. Nie żałuję tych paru stów, bo było warto. Niestety nic nie trwa wiecznie. Od jakiegoś czasu zauważyłem, że w zakresie obrotów od 1100 do 1300 i od 1600 do 1900 pojawiły się jakieś buczenia nakładające się na normalny dźwięk silnika. Znowu zaczęły się regulacje poduszek, ale poprawy nie ma. Podejrzewam poduchę na grodzi. Może jest naciągnięta lub naderwana. Nie wiem w jakim jest stanie bo jej nie wymontowywałem. Dostęp jest masakryczny. Nie mam garażu, więc zostawiam to sobie na wiosnę. Nowa poducha przy rozrządzie jest ok. Czy ktoś z Kolegów mógłby mi doradzić w sprawie tych buczeń ? Dzięki za pomoc. Pozdrawiam.
- Od: 8 sty 2012, 16:34
- Posty: 14
Chociaż masz benzynę to wnioski są te same że ori poducha od rozrządu to najlepsze rozwiązanie ale niestety najdroższe
Witam.
Jestem kilka dni po operacji demontażu poduszki "grodziowej" w mojej mx6.
Wg manuala mazdy jest to GJ4K-39-040 i tym tropem szukałem nowej,ale cena ori jest nie do przyjęcia więc szukam zamiennika lub dobrej uzywki. I tu mam mały zgrzyt bo wszędzie widzę poduchy do FS-a a do KL-a nie. Stąd pytanie czy sam wkład pasuje od FS ewentualnie może od jakiejś 626?
Wymiary tej poduchy to:
średnica zewn-90
średnica wewn.tulei-12
szerokość tulei-85
szerokość poduchy-70
No chyba że z poldka spasuje....
Proszę o usunięcie posta-inny dział.
Jestem kilka dni po operacji demontażu poduszki "grodziowej" w mojej mx6.
Wg manuala mazdy jest to GJ4K-39-040 i tym tropem szukałem nowej,ale cena ori jest nie do przyjęcia więc szukam zamiennika lub dobrej uzywki. I tu mam mały zgrzyt bo wszędzie widzę poduchy do FS-a a do KL-a nie. Stąd pytanie czy sam wkład pasuje od FS ewentualnie może od jakiejś 626?
Wymiary tej poduchy to:
średnica zewn-90
średnica wewn.tulei-12
szerokość tulei-85
szerokość poduchy-70
No chyba że z poldka spasuje....
Proszę o usunięcie posta-inny dział.
- Od: 18 cze 2011, 21:31
- Posty: 19
- Skąd: Czeladź,Herby
- Auto: mx6 GE KL
mondeo MK4 2,0 16v
wymieniłem przednią poduszke na oryginał, jest lepiej ale jeszcze to nie to co być powinno.
aktualnie mam prawą, lewą i grodziowa z tedgumu, z czego dzisiaj zauważyłem ze grodziowa jest już naderwana od góry (wytrzymała rok).
na wolnych obrotach są wibracje i drży kierownica, a przy ruszaniu jeszcze gorzej, w czasie jezdy nie jest tak źle, ale mogło by być lepiej.
dzisiaj regulowałem poduszki i nic się nie poprawiło, nawet po wyjeciu przedniej drży tak samo.
i teraz zastanawiam sie którą wymienić na oryginał żeby był jak najlepszy efekt, niech ktoś doradzi, wiem że najlepiej było by wszystkie na raz wymienić, ale tanie nie są.
aktualnie mam prawą, lewą i grodziowa z tedgumu, z czego dzisiaj zauważyłem ze grodziowa jest już naderwana od góry (wytrzymała rok).
na wolnych obrotach są wibracje i drży kierownica, a przy ruszaniu jeszcze gorzej, w czasie jezdy nie jest tak źle, ale mogło by być lepiej.
dzisiaj regulowałem poduszki i nic się nie poprawiło, nawet po wyjeciu przedniej drży tak samo.
i teraz zastanawiam sie którą wymienić na oryginał żeby był jak najlepszy efekt, niech ktoś doradzi, wiem że najlepiej było by wszystkie na raz wymienić, ale tanie nie są.
- Od: 25 lip 2010, 10:53
- Posty: 140
- Skąd: Kutno
- Auto: Mazda 323f BJ '98 2.0ditd 90KM +
Witam.
Moim zdaniem idealnie byłoby wymienić na ory poduchę od strony rozrządu i na grodzi. Ale jeżeli nie chcesz wydawać tyle kasy, to ja proponowałbym Ci wymienić na razie tę od rozrządu. Uważam, że spełnia ona najważniejszą rolę jeżeli chodzi o hałas i drgania. Też na początku tam miałem Tedgum, a później założyłem ory. Różnica ogromna. Może na razie nie będziesz musiał ruszać tej od grodzi, bo po wymianie tej przy rozrządzie i regulacji pozostałych będzie ok. Pozdrawiam i życzę powodzenia.
Moim zdaniem idealnie byłoby wymienić na ory poduchę od strony rozrządu i na grodzi. Ale jeżeli nie chcesz wydawać tyle kasy, to ja proponowałbym Ci wymienić na razie tę od rozrządu. Uważam, że spełnia ona najważniejszą rolę jeżeli chodzi o hałas i drgania. Też na początku tam miałem Tedgum, a później założyłem ory. Różnica ogromna. Może na razie nie będziesz musiał ruszać tej od grodzi, bo po wymianie tej przy rozrządzie i regulacji pozostałych będzie ok. Pozdrawiam i życzę powodzenia.
- Od: 8 sty 2012, 16:34
- Posty: 14
dzieki za porade, no to trzeba wybulić prawie 700zł na poduche, mam nadzieje że różnica bedzie ogromna
pozdrawiam
pozdrawiam
- Od: 25 lip 2010, 10:53
- Posty: 140
- Skąd: Kutno
- Auto: Mazda 323f BJ '98 2.0ditd 90KM +
Poczytaj ten wątek, opinie są różne 
U mnie po wymianie poduszki na grodzi przestało rzucać silnikiem, poduszka od skrzyni zmniejszyła drgania bardzo odczuwalnie od około 1700 rpm w górę. Na samym końcu wymieniałem poduszkę od strony rozrządu i różnica była mniej odczuwalna, trochę lepiej w całym zakresie, najwięcej zmieniło się w zakresie 0 – 1500 rpm. Największą zmianę dała poduszka od skrzyni biegów, co mnie zaskoczyło ponieważ nie była uszkodzona.
Pozdrawiam
U mnie po wymianie poduszki na grodzi przestało rzucać silnikiem, poduszka od skrzyni zmniejszyła drgania bardzo odczuwalnie od około 1700 rpm w górę. Na samym końcu wymieniałem poduszkę od strony rozrządu i różnica była mniej odczuwalna, trochę lepiej w całym zakresie, najwięcej zmieniło się w zakresie 0 – 1500 rpm. Największą zmianę dała poduszka od skrzyni biegów, co mnie zaskoczyło ponieważ nie była uszkodzona.
Pozdrawiam
zamowiłem już ta przy rozrządzie, z czasem wymienie jeszcze grodziową i przy skrzyni.
dam znać jakie sa zmiany po wymianie tej przy rozrządzie
dam znać jakie sa zmiany po wymianie tej przy rozrządzie
- Od: 25 lip 2010, 10:53
- Posty: 140
- Skąd: Kutno
- Auto: Mazda 323f BJ '98 2.0ditd 90KM +
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości