Jaka instalacja LPG (Mazda 6/5/3 2.3)
Witam wszystkich, we czwartek zainstalowalem gaz w swojej M6 2.3. Instalacja BRC, tankowanie gazu odbywa sie we wlewie obok paliwa. Od czwartku zrobiłem już ponad 500km i jestem bardzo zadowolony. Nie odczuwam żadnej różnicy miedzy paliwem i gazem, tak samo sie zbiera, wszystko super. Spalanie po 1 butli to 10,22l/100 jakieś 35% w tym to jazda po mieście. Co moim zdaniem jest rewelacja. No i oczywiście było już tankowanie jejk co niesamowicie cieszy sie gębą gdy sie mówi do pełna i płaci nie całe 100 zł
fajne uczucie. Podsumowując obecne ceny paliwa (5zl/l)jazda na benzynie jest bez sensu, gdzie można jeździć za polowe tej ceny, nie zmieniając wogole komfortu jazdy.' Instalacja kosztowała 2600 (– podatki, bo moja fura jest na moja firmę – 1791zl) instalacja wróci mi sie w 4 miesiące. Żałuje ze niezrobilem tego wcześniej
polecam
Tworzenie stron www, CMS – zapraszam http://www.netcoding.pl
- Od: 18 paź 2010, 18:37
- Posty: 34
Witam ponownie.Odebralem autko od BANANMIN'A i jesli chodzi o moja opinie na temat warsztatu http://www.autogaz-busko.pl to powiem krótko CAŁA POLSKA
! MONTOWAĆ TYLKO U BANANMINA W BUSKU.Gość poprostu MAGIK, jestem pod ogromnym wrazeniem, facet naprawde zna sie na rzeczy polecam ,polecam i polecam pozdrawiam. Bananminie dzieki wielkie hejka

Ostatnio edytowano 6 paź 2014, 21:55 przez WisniaUs, łącznie edytowano 3 razy
Powód: Porządki
Powód: Porządki
-
WisniaUs
dzięki za odwiedziny w naszym warsztacie
temat zostawiam z racji że tematu o 2,3 6 USA nie ma
specyfikacja instalacji
elektronika stag 4 soft 8.10.1
wtryski hana zielone
reduktor acr01
wlew w klapkę
zbiornik w koło 48l
zbiornik wystawał ponad podłogę o ok 4 cm więc różnica wyłożona gąbką tapicerską
Wisniaus dbaj o ten temat i czekamy na dalsze wrażenia i testy długo dystansowe
temat zostawiam z racji że tematu o 2,3 6 USA nie ma
specyfikacja instalacji
elektronika stag 4 soft 8.10.1
wtryski hana zielone
reduktor acr01
wlew w klapkę
zbiornik w koło 48l
zbiornik wystawał ponad podłogę o ok 4 cm więc różnica wyłożona gąbką tapicerską
Wisniaus dbaj o ten temat i czekamy na dalsze wrażenia i testy długo dystansowe

Hejka ,mam za soba pierwsze 500 km na LPG i naprawde micha mi sie cieszy jak to wszystko pracuje.Po nowym roku czeka mnie wycieczka do Bananmina na pierwszy przegladzik po 1000km . Silnik 2.3 z automatem pracuje doskonale na gazie nie ma dla mnie różnicy w pracy silnika a jestem 1szym wlascicielem tej Madzi.Pozdrawiam.Bananminie ,wielki pokłon dla ciebie ,MISTRZU. 
-
WisniaUs
Witam,pierwszy 1000 km na lpg za mna i przeglad u Bananmina zrobiony.Nadal poezja na gazie,Pozdrawiam.
-
WisniaUs
daj instalacje do oceny na lpg-forum.pl
moja 6-tka jezdzi na Landi Renzo Omegas, biale wtryski, reszta standard i tez nie narzekam
moja 6-tka jezdzi na Landi Renzo Omegas, biale wtryski, reszta standard i tez nie narzekam
- Od: 29 lip 2008, 10:18
- Posty: 113
- Auto: M6 2.3 AUT US 07' LPG
Witam
REDUKTOR BIGAS RI-21 do samochodów o mocy do 190KM.
Ciśnienie robocze od 0,85 do 1,40 bar
wejście gazu – 6mm średnica rurki ma znaczenie ?
taki reduktor będzie dobrze pracował w mojej madzi 2.3 166KM czy lepiej uprzeć się i nie zgadzać się na inny reduktor jak
OMVL Dream XXI MP 200 KM
wejście gazu – 8mm
Zna może że ktoś jakiegoś gaziarza który by się tego podoją i mi to solidnie zrobił ?
Rozmawiałem z jednym gazownikiem i mówił że moja mazda ma miękkie gniazda zaworowe i przez to
musi mieć dodatkowe smarowanie ich żeby się nie wypaliły prawda to ?
REDUKTOR BIGAS RI-21 do samochodów o mocy do 190KM.
Ciśnienie robocze od 0,85 do 1,40 bar
wejście gazu – 6mm średnica rurki ma znaczenie ?
taki reduktor będzie dobrze pracował w mojej madzi 2.3 166KM czy lepiej uprzeć się i nie zgadzać się na inny reduktor jak
OMVL Dream XXI MP 200 KM

wejście gazu – 8mm
Zna może że ktoś jakiegoś gaziarza który by się tego podoją i mi to solidnie zrobił ?

Rozmawiałem z jednym gazownikiem i mówił że moja mazda ma miękkie gniazda zaworowe i przez to
musi mieć dodatkowe smarowanie ich żeby się nie wypaliły prawda to ?

- Od: 10 lis 2011, 20:57
- Posty: 5
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda 6 2.3l 166 KM 2002r.
Ello 10 000 km na LPG i piecyk 2.3 l poezja.Zero problemow aha lałem Orlena ale bleeee ostatnio wciaga Shell Gas i ogromna przepasc w pracy silnika oczywiscie na dobre.Zatem ja sobie chwale Lpg spod muszelki hehe
Pozdrawiam

-
WisniaUs
Witam
Ja swoją M6 będę gazował najpóźniej za dwa tygodnie bo wciąż nie mogę zdecydować się do którego gazownika pojechać. Każdy znajomy ma o nich swoje zdanie. Może Wy wiecie gdzie jest kumaty gazownik w okolicy Piotrkowa Trybunalskiego?
Rozmawiałem z jednym z Sulejowa, ponoć niezły spec. On radzi mi założyć instalację Zenit.
Ponoć niezła. Do tego wtryskiwacze hana i bez lubryfikacji bo jego zdaniem niepotrzebna jest. I to za rozsądną cenę 2,500 zeta. A Wy co o tym myślicie?
pzdr
banas
Ja swoją M6 będę gazował najpóźniej za dwa tygodnie bo wciąż nie mogę zdecydować się do którego gazownika pojechać. Każdy znajomy ma o nich swoje zdanie. Może Wy wiecie gdzie jest kumaty gazownik w okolicy Piotrkowa Trybunalskiego?
Rozmawiałem z jednym z Sulejowa, ponoć niezły spec. On radzi mi założyć instalację Zenit.
Ponoć niezła. Do tego wtryskiwacze hana i bez lubryfikacji bo jego zdaniem niepotrzebna jest. I to za rozsądną cenę 2,500 zeta. A Wy co o tym myślicie?
pzdr
banas
tak, wiem o tym. Tyle że z byle regulacją jechać 140 kilosów to średnio widzę.
Może coś bliżej? I co z tym Zenitem? Dobre to to czy jednak brać Staga?
No i jak nie znajdę dobrego gazownika to chyba będę zmuszony wybrać sie do Młyn
Edit...
Instalka założona. Już nawet 800 km na niej zrobiłem.
Co prawda wymaga jeszcze regulacji bo lekko się muli na małych obrotach i szarpie na zimnym silniku ale myslę że po regulacji to przestanie. No i spalanie mam na razie na poziomie 12 l/100 km w trybie mieszanym. Czy to nie za dużo. Dodam że mam średnio ciężką nogę a instalacja to stag 300 premium na wtryskach hana 2000 i bez lubryfikacji.
PS
założona w Sulejowie
Może coś bliżej? I co z tym Zenitem? Dobre to to czy jednak brać Staga?
No i jak nie znajdę dobrego gazownika to chyba będę zmuszony wybrać sie do Młyn
Edit...
Instalka założona. Już nawet 800 km na niej zrobiłem.
Co prawda wymaga jeszcze regulacji bo lekko się muli na małych obrotach i szarpie na zimnym silniku ale myslę że po regulacji to przestanie. No i spalanie mam na razie na poziomie 12 l/100 km w trybie mieszanym. Czy to nie za dużo. Dodam że mam średnio ciężką nogę a instalacja to stag 300 premium na wtryskach hana 2000 i bez lubryfikacji.
PS
założona w Sulejowie
Witam jestem nowy na forum Mazdy i rowniez tutaj postanowilem zapoznac sie z opinia o lpg w 6-tce jak rowniez poprosic o pomoc . Posiadam szostke 1,8 z 2006r i planuje ja zagazowac ale rowniez mam dylemat jaka instalacja i warsztat poniewaz w tej kwestii jestem zielony i niechcialbym by jakis pseudo gazownik wcisnął mi jakis badziew. Moze ktos z forumowiczow jest z Kielc i moze mi polecic pewny i kompetentny warsztat . Dzieki
-
greg-mg
Witam 15 000 km na LPG i nic nie chce sie zepsuc
Żadnych różnic pomiedzy PB a LPG ,moc i przyspieszenie takie same jak na PB,spalanko pomiedzy 9-10 l na trasie,do 12 litrów w mieście.W 95% staram sie lac Shell Gas autko mocne i silniczek ladnie sobie mruczy Pozdrawiam
-
WisniaUs
No to żeby nie było tak pięknie, u mnie w konfiguracji jak u Wisniaus' a padł reduktor ACR01 po 9 tys km.
Owszem autko chodzi ładnie, ale ciśnienie na nowym reduktorze też fiksuje. Wystarczy od czasu do czasu zajrzeć w programik , by stwierdzić, że ACR01daleko do doskonałości.
U mnie wszedł zbiornik Bormech'a 52 l, a na podłogę wyrzeźbiłem twardy styropianik – ok. 4cm, trochę pościnany i jest idealnie płaska płaska. Co do spalania w trasie, to gratuluję wyniku. U mnie poniżej jedenastu nie udało się zejść , a i tak jestem zadowolony. Trzeba chyba jechać max. 100 km/h, żeby taki wynik osiągnąć. Nie wiem jak wyliczyłeś te 12 litrów w mieście, ale wg. mnie to niemożliwe przy tym silniku. Od tankowania do tankowania, jazda tylko po mieście, latem wychodzi mi 14-15 litrów, a zimą i 18 da radę. Dodam , że instalację zrobiłem w Pitecu, w Poznaniu i jest moim zdaniem idealnie zestrojona. Przy założeniu , że reduktor trzyma te zalecane przez producenta 1.16, mapki pokrywają się prawie w całym zakresie. Piszę prawie , bo przy długich czasach wtrysków – max. but , jest minimalnie za ubogo, więc chyba jednak osławiony reduktor nie daje rady.
Owszem autko chodzi ładnie, ale ciśnienie na nowym reduktorze też fiksuje. Wystarczy od czasu do czasu zajrzeć w programik , by stwierdzić, że ACR01daleko do doskonałości.
U mnie wszedł zbiornik Bormech'a 52 l, a na podłogę wyrzeźbiłem twardy styropianik – ok. 4cm, trochę pościnany i jest idealnie płaska płaska. Co do spalania w trasie, to gratuluję wyniku. U mnie poniżej jedenastu nie udało się zejść , a i tak jestem zadowolony. Trzeba chyba jechać max. 100 km/h, żeby taki wynik osiągnąć. Nie wiem jak wyliczyłeś te 12 litrów w mieście, ale wg. mnie to niemożliwe przy tym silniku. Od tankowania do tankowania, jazda tylko po mieście, latem wychodzi mi 14-15 litrów, a zimą i 18 da radę. Dodam , że instalację zrobiłem w Pitecu, w Poznaniu i jest moim zdaniem idealnie zestrojona. Przy założeniu , że reduktor trzyma te zalecane przez producenta 1.16, mapki pokrywają się prawie w całym zakresie. Piszę prawie , bo przy długich czasach wtrysków – max. but , jest minimalnie za ubogo, więc chyba jednak osławiony reduktor nie daje rady.
Witam,Panowie sprawdzalem jeszcze raz spalanie i na trasie Tarnów-Poznań-Tarnów wyszlo na klimie 3 osoby i pełny bagażnik 11/100,kilka razy pociskalem chwilowo do 200/h ale w 90% nie przekraczalem 120/h.Reduktor mam ACR01 ale to jest 3ci bo tamte piszczaly i mialy duze spalanie okolo 16-18/100km.Byłem u Bananmina i mowil ze byla wadliwa partia tych reduktorów.Przez pierwsze 2 miesiace byla walka wlasnie o spalanie i piszczenie az wreszcie zalozyl mi juz reduktor z nowej poprawionej serii.CZasami tez lubie pocisnąć ale to tylko sporadycznie (dziecko) ale i moherowo tez nie jeżdze.Qzyn ma madzie 6 2.0 i jemu spalanie trasa wychodzi 10/100 na klimie.A i jeszcze jedno,staramm sie tankować Shell Gas i widze różnice duzą ,silnik pracuje mięciutko i żwawiej sie odpycha od ziemi
Ostatnio zmuszony bylem zatankowac Statoil czy orlen i powiem ze odczulem ze jest gorzej.Na Shellu robie do 50 km wiecej.Zreszta Bananmin montowal mi instalke i testowal spalanie i mu wyszlo po przejechaniu ze mna 100km 9,3 bez klimy.Wiem tylko ze on jest mistrzem w tym co robi w lutym bylem na przegladzie i zalozeniu tego nowego trzeciego reduktora,regulacja i do dzis poezja a spalanie tak jak pisze i NIE MA LIPY.Pozdrawiam 
-
WisniaUs
Koledzy wiem ze miasto miastu nie rowne ale ja wcale nie stoje w korkach bo poprostu ich w Tarnowie nie ma i moze dlatego jak mowie ze mi spala 12/100 to jestescie troszku zdziwieni.Napewno jeśli bym śmigal po Krakowie,Warszawie itp to by i bylo 14 czy 16 litrów na STO.
-
WisniaUs
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości