Regeneracja tylnego zacisku
Czy te blaszki po ktorych poruszaja sie klocki mozna posmarowac smarem grafitowym, czy musi to byc jakis specjalny smar? Nie wiem dlaczego ale przed wymiana tych blaszek na nowe kolo mialo duzo mniejsze opory a teraz sa one wyraznie odczuwalne tak jakby klocki nie cofaly sie.
- Od: 30 lis 2010, 00:57
- Posty: 9
Na grafitowy się zacisków i klocków nie składa bo zasycha i kruszeje powodując blokowanie się elementów ruchomych 
Są specjalne smary
Do klocków np. ten: http://www.ate-info.de/en/products/data ... ube-35-ml/
a do tłoczków i prowadnic ten: http://www.ate-info.de/de/products/data ... -180-ml../
Cały tydzień walczę czyszcząc zaciski po jakimś "fachowcu". A ponoć rok temu były regenerowane

Są specjalne smary
Do klocków np. ten: http://www.ate-info.de/en/products/data ... ube-35-ml/
a do tłoczków i prowadnic ten: http://www.ate-info.de/de/products/data ... -180-ml../
Cały tydzień walczę czyszcząc zaciski po jakimś "fachowcu". A ponoć rok temu były regenerowane

W zasadzie to chodziło mi o smar miedziowy bo to on się zachowuje tak jak napisałem wyżej.
Co nie zmienia faktu, że to zacisków smaru grafitowego nie należy stosować bo on także wysycha.
Te pasty co podałem to nawet po dwóch latach zachowały swoją smarowność i niezmienioną konsystencję.
Co nie zmienia faktu, że to zacisków smaru grafitowego nie należy stosować bo on także wysycha.
Te pasty co podałem to nawet po dwóch latach zachowały swoją smarowność i niezmienioną konsystencję.
zapomnialem zara beda sie uploaduja 
http://img337.imageshack.us/img337/3992/30499695.jpg
http://img196.imageshack.us/img196/245/23206782.jpg
http://img85.imageshack.us/img85/3217/27830514.jpg
http://img706.imageshack.us/img706/6605/80516658.jpg
http://img51.imageshack.us/img51/7694/98684352.jpg
http://img859.imageshack.us/img859/6221/47177126.jpg
http://img688.imageshack.us/img688/534/57170562.jpg
http://img848.imageshack.us/img848/8087/16900390.jpg
http://img607.imageshack.us/img607/5679/36318292.jpg
http://img546.imageshack.us/img546/5331/24275717.jpg
http://img201.imageshack.us/img201/3641/28834664.jpg
http://img718.imageshack.us/img718/4272/dsc006811.jpg
http://img337.imageshack.us/img337/3992/30499695.jpg
http://img196.imageshack.us/img196/245/23206782.jpg
http://img85.imageshack.us/img85/3217/27830514.jpg
http://img706.imageshack.us/img706/6605/80516658.jpg
http://img51.imageshack.us/img51/7694/98684352.jpg
http://img859.imageshack.us/img859/6221/47177126.jpg
http://img688.imageshack.us/img688/534/57170562.jpg
http://img848.imageshack.us/img848/8087/16900390.jpg
http://img607.imageshack.us/img607/5679/36318292.jpg
http://img546.imageshack.us/img546/5331/24275717.jpg
http://img201.imageshack.us/img201/3641/28834664.jpg
http://img718.imageshack.us/img718/4272/dsc006811.jpg
Historia;) --->323F 1.6 16v 91r.-->323F 1.8 16v 92r.-->626 2.0 FS 16v GW 98r.;–)-->w przyszłosci ?
Czy któryś z zestawów w linku będzie pasował ? SEIKEN-JAPAN
http://moto.allegro.pl/listing/user.php ... d=11126772
jeżeli nie to zna ktoś sklep gdzie mogę dostać zestaw naprawczy "SEIKEN-JAPAN"

jeżeli nie to zna ktoś sklep gdzie mogę dostać zestaw naprawczy "SEIKEN-JAPAN"
- Od: 4 lip 2009, 19:15
- Posty: 202
- Skąd: Ostrowiec Św.
- Auto: 626 GF 97' 2.0 16V
LPG->BRC<–
z tego co widzę to chyba żaden, napisz do gościa czy ma zestawy do 626 GF (V generacji)
- Od: 24 lut 2008, 12:20
- Posty: 2622 (4/35)
- Skąd: Radzionków
- Auto: *626 GW 2.0 TurboRF 98r.
* Toyota Avensis Verso 2.0 PB+LPG automat Exlusive 04r.
* było C8 2.2 PB+LPG Exlusive 03r
* było Meriva B 1.4 PB+LPG (fabryczny) 120KM 16r.
* było Astra 4 sedan 1.4 PB+LPG (fabryczny) 140KM 16r.
Widzę że zestawu "Seiken Japan" nigdzie nie dostane a wiec zainteresowałem się autofren
http://moto.allegro.pl/zestaw-naprawczy ... 76803.html
czy zestaw z poniższej aukcji jest kompletny ? (chodzi mi o małą uszczelkę sworznia na który wkręca się tłoczek) każdy zestaw autofren tak wygląda ?
edit.
jeżeli tłoczek zardzewiał to można go porostu oczyścić i ponownie zamontować ?

czy zestaw z poniższej aukcji jest kompletny ? (chodzi mi o małą uszczelkę sworznia na który wkręca się tłoczek) każdy zestaw autofren tak wygląda ?
edit.
jeżeli tłoczek zardzewiał to można go porostu oczyścić i ponownie zamontować ?
- Od: 4 lip 2009, 19:15
- Posty: 202
- Skąd: Ostrowiec Św.
- Auto: 626 GF 97' 2.0 16V
LPG->BRC<–
Może sprzedawcy z Alle.... zapomniało się ująć na fotografii mały oring. Robiłem regenerację przy pomocy zestawy autofren i było wszystko w komplecie. Zestaw kupowałem w sklepie z częściami do japończyków.
matthew a nie masz nigdzie sklepu z częściami do japońców? choć może być ogólny
nie wiem czy się opłaca kupować na allegro
ja w sklepie za 2 kpl. zapłaciłem 78zł za autofren, minęły dwa lata od regeneracji i jest ok
nie wiem czy się opłaca kupować na allegro
ja w sklepie za 2 kpl. zapłaciłem 78zł za autofren, minęły dwa lata od regeneracji i jest ok
- Od: 24 lut 2008, 12:20
- Posty: 2622 (4/35)
- Skąd: Radzionków
- Auto: *626 GW 2.0 TurboRF 98r.
* Toyota Avensis Verso 2.0 PB+LPG automat Exlusive 04r.
* było C8 2.2 PB+LPG Exlusive 03r
* było Meriva B 1.4 PB+LPG (fabryczny) 120KM 16r.
* było Astra 4 sedan 1.4 PB+LPG (fabryczny) 140KM 16r.
InterCars dwie ulice dalej 50zł/szt i jak do końca tyg. nic innego nie znajdę to chyba wezmę bo w weekend chce się za to wziąć
- Od: 4 lip 2009, 19:15
- Posty: 202
- Skąd: Ostrowiec Św.
- Auto: 626 GF 97' 2.0 16V
LPG->BRC<–
intercars dla klienta indywidualnego jest drogi żeby zniechęcić klientów którzy przychodzą po jedną lub kilka rzeczy, ja mam dwa sklepy niedaleko siebie które zaopatrują się w "IC" i mam u nich ze 15-20% taniej,
zapytaj w zwykłym sklepie moto
zapytaj w zwykłym sklepie moto
- Od: 24 lut 2008, 12:20
- Posty: 2622 (4/35)
- Skąd: Radzionków
- Auto: *626 GW 2.0 TurboRF 98r.
* Toyota Avensis Verso 2.0 PB+LPG automat Exlusive 04r.
* było C8 2.2 PB+LPG Exlusive 03r
* było Meriva B 1.4 PB+LPG (fabryczny) 120KM 16r.
* było Astra 4 sedan 1.4 PB+LPG (fabryczny) 140KM 16r.
Witam
Mam pytanie czym wkręcacie tłoczek do środka tylnego zacisku przy np. wymianie klocków?
Znalazłem taki klucz firmy YATO o nr YT- 0683 ale nie wiem czy będzie pasował, bo nie jest wyszczególnione w opisie że pasuje do mazdy 626.
http://allegro.pl/uniwersalny-klucz-do-zaciskow-hamul-yato-yt-0683-i2175422799.html.
Używał ktoś z Was czegoś takiego, a może macie jakieś inne patenty jak tak to proszę o info.
Mam pytanie czym wkręcacie tłoczek do środka tylnego zacisku przy np. wymianie klocków?
Znalazłem taki klucz firmy YATO o nr YT- 0683 ale nie wiem czy będzie pasował, bo nie jest wyszczególnione w opisie że pasuje do mazdy 626.

Używał ktoś z Was czegoś takiego, a może macie jakieś inne patenty jak tak to proszę o info.
Mazda 626 GW 1.8 101 KM (74 kw) 16v 2000r. + LPG sekwencja ElpiGaz Stella i wtryski I-PLus + Wariator Zapłonu STAG TAP01.
Pomocy 
Właśnie siedzę nad rozebranym zaciskiem i za chiny nie mogę założyć pierścienia osłony kurzowej zna ktoś jakiś patent na to
??
edit
jakoś poszło
ale z ręcznego jestem średnio zadowolony myślałem że poprawa będzie bardziej widoczna(czyżby wyciągnięte linki) miały być wstawiane tulejki ale jednak zostały łożyska w dosyć dobrym stanie
regulacja ręcznego w GF jest tylko przy dźwigni ręcznego ?



Właśnie siedzę nad rozebranym zaciskiem i za chiny nie mogę założyć pierścienia osłony kurzowej zna ktoś jakiś patent na to
edit
jakoś poszło

regulacja ręcznego w GF jest tylko przy dźwigni ręcznego ?


- Od: 4 lip 2009, 19:15
- Posty: 202
- Skąd: Ostrowiec Św.
- Auto: 626 GF 97' 2.0 16V
LPG->BRC<–
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6