Zdzierająca się gałka zmiany biegów!?
W mojej GH jest identyczny problem
Jeszcze mocno nie widać zdzierania się gałki, ale powiększa się systematycznie niestety. Może kiedyś będą zamienniki, w normalnych cenach i o przybliżonym wyglądzie 
Zgodzę się z wami, to nie tamte czasy, gdy w starszych samochodach mimo przebiegu gałki się nie zużywały za mocno (tak jak tutaj). Jedyne pocieszenie to takie że jeździmy ZOOM-ZOOM, które są wyjątkowe
Zgodzę się z wami, to nie tamte czasy, gdy w starszych samochodach mimo przebiegu gałki się nie zużywały za mocno (tak jak tutaj). Jedyne pocieszenie to takie że jeździmy ZOOM-ZOOM, które są wyjątkowe

polak900 napisał(a):oczywiście że tak premium już dawno się skończyło
np merc jakość taka jak inne samochody, cena z kosmosu
jedynie wersja AMG to jest jakość
Waldek91 napisał(a):W mojej GH jest identyczny problemJeszcze mocno nie widać zdzierania się gałki, ale powiększa się systematycznie niestety. Może kiedyś będą zamienniki, w normalnych cenach i o przybliżonym wyglądzie
Zgodzę się z wami, to nie tamte czasy, gdy w starszych samochodach mimo przebiegu gałki się nie zużywały za mocno (tak jak tutaj). Jedyne pocieszenie to takie że jeździmy ZOOM-ZOOM, które są wyjątkowe
wyjątkowe może trochę za dużo powiedziane.
ale jest ich mało i nie są tak widoczne jak wieśwageny np
pomyśl o tym co napisałem, przecieraj skórę chusteczką do pupy niemowlaka, zobaczysz efekt
gałka po takim zabiegu staje się odporna na mikrourazy, takie jak zarysowania

polak900 napisał(a):ale jest ich mało i nie są tak widoczne jak wieśwageny np
to zalezy gdzie
W UK sa to teraz w wiekszosci auto przedstawicieli i widzi sie ich sporo
Jak dla mnie i tak sa wyjatkowe.
A co by OT nie bylo to wyglada to tak:
Przed:

i Po zmianie na galke od GG/GY (dzieki uprzejmosci Karola


Jak dla mnie DUZO lepiej

polak900 napisał(a):u ciebie zniszczona
i to niezle. Dlatego zostala zmieniona
ale jak na przebieg, to i tak nie bylo najgorzej.
Tomek6 napisał(a):zielony, z ciekawości pytając, czy ta gałka od GG/GY pasowała plug&play?
oczywiscie
stara wykrecilem, a nowa wkrecilem
Jak mam być szczery to nie zaciekawie to wygląda. Ja zostawiłbym starą.
- Od: 21 kwi 2011, 21:52
- Posty: 73
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GH 2.0 147 KM
FSM Polski Fiat 126p 1983r.
kkaczor napisał(a):michal6272 napisał(a):Jak mam być szczery to nie zaciekawie to wygląda. Ja zostawiłbym starą.
+
...dobrze, że nie świeci. Ale to tylko moja prywatna, subiektywna ocena.
Panowie spokojnie. Cenie wasze zdanie.
Jak pisalem jest to alternatywa dla tej starej, zdartej galki. Niestety nowa ori galka jest za droga
Cena faktycznie powala na kolana.
Ale rozmawiałem niedawno z kolesiem z ASO, który powiedział mi, że z czasem spadnie. Ponoć do RX-8ki kosztowała na początku koło 9 stówek!!! A teraz zeszła do dwóch czy trzech
Ale rozmawiałem niedawno z kolesiem z ASO, który powiedział mi, że z czasem spadnie. Ponoć do RX-8ki kosztowała na początku koło 9 stówek!!! A teraz zeszła do dwóch czy trzech
Popo napisał(a):Ma ktoś jakiś pomysł na porysowaną gałkę zmiany biegów (wersja sport)?
Dolaczam sie do pytania, u mnie tez porysowana. Cos kiedys czytalem o jakiejs pascie

- Od: 30 mar 2012, 18:24
- Posty: 108
- Skąd: Szkocja
- Auto: M6 Sport 2.0 MZR-CD 2008
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6