Uszczelka pod głowicą
Strona 1 z 1
M5 2006,143KM-może ktoś podpowie jaką siłą dociągać uszczelkę pod głowicą.Mechanik wymienił mi uszczelkę i zrobiono szlif głowicy/stara puszczała zapowietrzony cały układ chłodzenia/ a teraz gdy zrobiło się zimniej delikatnie ubywa płynu chłod. i na zimnym silniku zaczą lecieć biały dym.Mam obawy że coś zrobił nie tak może ktoś podpowie-dzięki.
- Od: 9 lut 2011, 15:31
- Posty: 11
Jak jest zimno to ma prawo pojawiać się para wodna z wydechu bo przecież woda jest jednym z efektów spalania.
Poszukaj lepiej jakiejś nieszczelności w układzie chłodzenia.
Tak swoją drogą to po jakim czasie od zamontowania nowej uszczelki zaczęły się te kolejne "problemy"?
Poszukaj lepiej jakiejś nieszczelności w układzie chłodzenia.
Tak swoją drogą to po jakim czasie od zamontowania nowej uszczelki zaczęły się te kolejne "problemy"?
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Jakbyś miał nadal problem z uszczelką pod głowicą to byłyby standardowe objawy w postaci puchnięcia węży w układzie chłodzenia.
Inna opcja nieszczelności to taka, że olej miałby kolor mętny i byłby jak "emulsja".
Nie zwracaj uwagi na "maź", która może się pojawiać pod korkiem wlewu oleju – to jest często normalne zjawisko.
Inna opcja nieszczelności to taka, że olej miałby kolor mętny i byłby jak "emulsja".
Nie zwracaj uwagi na "maź", która może się pojawiać pod korkiem wlewu oleju – to jest często normalne zjawisko.
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość