Jak w temacie czy końcówki do naszych mx-trójek są tylko jedne czy różnią się skokiem gwintu?
Podniosłem samochód aby zmienić koła na zimówki i przy okazji sprawdzałem luzy oczywiście luzy na przodzie mam takie że aż strach jechać trochę dziwne że nie było słychać stukania. Luzy mam tylko w poziomie w pionie nic także wygląda to na sprawkę drążków. Proszę o poradę jakiej firmy kupić drążki.
Jeżeli temat już był to przepraszam i proszę o przeniesienie.
PozdRawiam Spon3R
			
			
		Końcówka drążka kierowniczego | MX-3 1.8 V6
		
				Strona 1 z 1
			
	
	
	Kupowałem jakieś 3 miesiące temu końcówki drążka kierowniczego i z tego co pamiętam to jak podałem model samochodu rok i silnik to były tylko jedne rodzaje tych części 
 Ja polecam TRW:)
			
			
		
- Od: 22 cze 2011, 21:41
 - Posty: 53
 - Skąd: Kraków
 - Auto: Mazda Mx-3 1.8 V6 24v
 
wystarczy że podasz nr VIN z dowodu rejestracyjnego i w carspeedzie elegancko ci dobiorą 
koleś nazywa się Smirnof
			
			
		koleś nazywa się Smirnof
Pamiętacie jaki to koszt?
			
			
		
- Od: 7 lis 2010, 22:21
 - Posty: 295
 - Skąd: Warszawa
 - Auto: mx-3 1.8v6 turbo '94
 
Otrzymałem odpowiedź z Carspeed:
Do tego auta wg vin:
1) Kocówka drążka kierowniczego:
– CTR – 45zł/szt, jest na miejscu (polecam).
– CTC – 60zł/szt, jest na miejscu.
Cena za CTR jest mała w porównaniu do innych droższych. Ma ktoś tego CTR w swojej madzi i jak się spisuje?
---------------------
Wybaczcie za post pod postem nie zwróciłem uwagi.
			
			
		Do tego auta wg vin:
1) Kocówka drążka kierowniczego:
– CTR – 45zł/szt, jest na miejscu (polecam).
– CTC – 60zł/szt, jest na miejscu.
Cena za CTR jest mała w porównaniu do innych droższych. Ma ktoś tego CTR w swojej madzi i jak się spisuje?
---------------------
Wybaczcie za post pod postem nie zwróciłem uwagi.

- Od: 18 sty 2011, 00:32
 - Posty: 77
 - Skąd: Jastrzębie-Zdrój
 - Auto: Mazda MX3 1.6 1998r.
 
Spon3R napisał(a):CTR – 45zł/szt, jest na miejscu (polecam).
bierz panie jest dobry
Końcówki drążków wymienione luzy zostały wyeliminowane ale mam problem stukania czy drążek jest zabezpieczony w jakiś sposób do przekładni? Jakąś nakrętką kontrującą? Objaw ten się pokazał po wymianie końcówek.
			
			
				Ostatnio edytowano 13 gru 2011, 22:40 przez Spon3R, łącznie edytowano 1 raz
					
				
			
		
- Od: 18 sty 2011, 00:32
 - Posty: 77
 - Skąd: Jastrzębie-Zdrój
 - Auto: Mazda MX3 1.6 1998r.
 
zobacz czy może sworzeń jest ok 
tez moze hałasować
			
			
		tez moze hałasować
Sworznie nie mają luzów poza tym odgłosy pukania pojawiają się w trakcie kręcenia kierownicą czy jest możliwość aby drążek się poluzował przy łączeniu z maglownicą w trakcie ustawiania zbieżności kręcąc drążkiem?
			
			
		
- Od: 18 sty 2011, 00:32
 - Posty: 77
 - Skąd: Jastrzębie-Zdrój
 - Auto: Mazda MX3 1.6 1998r.
 
tak,ja drążek ostatnio dlatego wymieniłem 
			
			
		Skoro nie stukało przed wymianą wystarczy je dokręcić i powinno być po kłopocie może winą tego stukania jest właśnie drążek który ma delikatne luzy na gwincie z powodu poluzowania się łączenia. A jak z dostępem do łączenia drążka z maglownicą da się tam dość od spodu?
			
			
		
- Od: 18 sty 2011, 00:32
 - Posty: 77
 - Skąd: Jastrzębie-Zdrój
 - Auto: Mazda MX3 1.6 1998r.
 
		
				Strona 1 z 1
			
	
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości