Chip lub Box – DPP Multichannel Denso do Mazda 6 2.2 MZR-CD 180 KM

Postprzez LordSeir » 24 lis 2011, 10:53

Myślałem nad założeniem CHIPA lub BOXA. Od razu zaznaczam, że mam jeszcze Mazdę na gwarancji (ostatni rok) i nie chciałem ingerować bezpośrednio w komputer tylko chciałem założyć DPP na wtyczki Plug&Play.

Jak wiadomo na rynku jest mnóstwo ofert. Jedne są lepsze a inne gorsze. Ja znalazłem firmę 44Tuning, którą polecił mi mój znajomy.
LINK: http://www.44tuning.pl/chip-tuning-mazd ... 180-km-dpf
MYŚLAŁEM NAD OPCJĄ – Digital Power Pack (2gi wariant).

Mam do was parę pytań:
– Czy ktoś miał styczność z tą firmą?
– Czy warto inwestować w coś takiego i czy nie spowoduje to jakiś późniejszych konsekwencji?
– Czy serwis wykryje obecność tego CHIPA nawet jak zostanie wypięty przed oddaniem samochodu?
– Czy ktoś miał już przyjemność testowania owego CHIPA i jakie są wrażenia?



Napisałem maila do firmy 44tuning i to jest między innymi część ich odpowiedzi:

1. Opcja DPP Multichannel Denso – cała modernizacja w tym przypadku wykonana w formie indywidualnej optymalizacji poprzez DPP Multichannel Denso to inwestycja w aktualnej PROMOCJI na 17 lecie działania naszego zespołu w tuningu : 2200 zł brutto

2. Opcja DPP Multichannel Denso + usunięcie pulsacji układu wtryskowego cała modernizacja w tym przypadku wykonana w formie indywidualnej optymalizacji poprzez sterownik zewnętrzny Digital Power Pack Multichannel Denso wraz z usunięciem doskwierającej tej jednostce wadzie nadmiernej pulsacji w układzie wtryskowym (głośna praca silnika oraz niższa dynamika do 2000 obr/min oraz pow. 3300 obr/min) inwestycja w aktualnej PROMOCJI Wiosna 2011: – 3300 zł brutto


(cena obejmuje samochód z seryjnym wyposażeniem bez wprowadzonych dodatkowych modernizacji)

Tutaj można się zapoznać ze szczegółami:

O systemie DPP
http://www.44tuning.pl/digital-power-pack

O nadmiernej pulsacji w układzie wtryskowym Denso
http://www.44tuning.pl/regeneracja-zwiz ... iwacze-vag


Ważne: wymagany jest oczywiście odpowiedni stan silnika oraz wymieniony olej

Zakres modernizacji zawarty w cenie:

– diagnostyka stanu jednostki napędowej przed przystąpieniem do modernizacji
– wykonanie pomiarów mocy i momentu, elastyczności
– wykonanie pomiarów analizy spalin AFR
– sprawdzenie danych odczytowych „live data” (dane pracy silnika np.: praca układu doładowania,)
– sprawdzenie ogólnego stanu kluczowych elementów samochodu np.: praca skrzyni

W przypadku gdy jednostka napędowa jest w dobrej kondycji przystępujemy do modernizacji, jeżeli nie to odstępujemy od modernizacji rozliczając się za wykonane pomiary i diagnostykę wskazując zarazem co należy zgłosić do usunięcia w ASO.

Następnie kiedy jednostka w pełni nadaje się do modernizacji wykonujemy (ustalając przyrosty indywidualnie w zależności od potrzeb klienta i indywidualnego potencjału egzemplarza):

– zamontowanie systemu DPP poprzez fabryczne złącza Plug and Play

– na podstawie w/w pomiarów pracy silnika w Pana samochodzie, naszych danych konstrukcyjnych jak i Pana potrzeb wykonujemy nowe ustawienia bazując na seryjnym programie z Pana egzemplarza

– po wykonaniu ustawień w DPP wykonujemy kolejne pomiary weryfikujące dokonane nowe ustawienia

– w razie potrzeby dokonujemy odpowiedniej korekty tak aby jednostka napędowa w pełni poprawnie pracowała z naciskiem na odpowiedni przebieg momentu obrotowego, kulturę pracy, temperatury pracy czy analizę spalin AFR ( stosunek mieszanki paliwowo-powietrznej jest to ważny element aby samochód jeździł bezpiecznie pozwalając silnikowi pracować optymalnie)

Na potwierdzenie otrzymuje Pan wyniki pomiarów mocy i momentu opcjonalnie także elastyczności wraz z „Poradnikiem użytkownika samochodu po tuningu” będącą efektem naszego wieloletniego doświadczenia w tej branży jak i przeprowadzanych badań.

Dzięki niemu można się dowiedzieć jak lepiej dbać o jednostkę napędową, jaki warto stosować olej oraz co ile go wymieniać, jakie znaczenie ma stan filtra powietrza na żywotność silnika.

Czas wykonania ok. 4-6 godzin

Ilość egzemplarzy objętych promocją jest ograniczona, więc im szybciej się Pan zdecyduje tym ma Pan większą szanse na skorzystanie z tej specjalnej oferty.

Ponadto tutaj można się zapoznać z informacjami na temat rekomendowanej opcji tuningu Pana samochodu:

http://www.44tuning.pl/tuning-i-chip-tu ... i-crd.html

Wszystkie modernizacje przeprowadzamy dokonując indywidualnych optymalizacji na podstawie pomiarów na hamowni, pomiarów diagnostycznych oraz informacji technicznych uzyskanych podczas wcześniejszych badań wykonanych w naszych ośrodkach badawczych.

Dzięki temu wykonane modernizacje u nas w połączeniu z dobrą eksploatacją pozwalają na dokonywanie nawet normalnych przebiegów.

Ponadto rekomendowana przez nas modernizacja jest bezpieczna dla tej jednostki napędowej a na naszą modernizację elektroniczną – dokładnie sterownik DPP udzielamy 2 letniej gwarancji producenta.
Ostatnio edytowano 4 sty 2012, 01:28 przez LordSeir, łącznie edytowano 2 razy
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 lut 2010, 00:34
Posty: 65 (1/0)
Skąd: Gdynia
Auto: Mazda 6 GH, MZR-CD 2.2 Sport

Postprzez Velocity Red » 24 lis 2011, 16:23

Witam,
Ja mam co prawda wersję 2.0 CD 140KM, ale zakładałem do niej DPP w firmie 44Tuning.
Serwis na prawdę profesjonalny, nie wgrywają kiepskich, gotowych programów, tylko mają własne softy, które później dostrajają do konkretnego egzemplarza.
U mnie na hamowni pomiary wykazały 135 KM i 345 Nm, po tuningu jest 165 KM i 395Nm, przy czym zlikwidowano efekt turbo dziury i auto chodzi jak marzenie.
Problemem jest sam silnik, w którym wtryskiwacze Denso nie wytrzymują większych mocy.
DPP zakładałem przy przebiegu 13 tys, po czym przy pierwszym przeglądzie (20 tys) już wymieniano na gwarancji cały komplet wtryskiwaczy. Przy 50 tys to samo, obecnie mam 78 tys przebiegu i szykuje się kolejna wymiana, po której raczej zdejmę DPP, bo niedługo kończy się gwarancja, a jak wiadomo, wymiana wtrysków w maździe jest dość kosztowna :)
Co prawda nie mam pojęcia jak jest z wytrzymałością silników 2.2, ale istnieje obawa, że może się to powtórzyć. W końcu obydwa działają na Denso :/
Dodam przy okazji, że do tej pory wszystkie samochody jakie miałem poddawałem tuningowi elektronicznemu, i w żadnym nie było jakichkolwiek problemów. Mazda jest jedyna, więc może poprostu pechowy egzemplarz.
Początkujący
 
Od: 24 lis 2011, 15:55
Posty: 4
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 6 GH 2.0 CD Exclusive Sedan '08
Mercedes ML 350 4matic '04

Postprzez Wojtek » 24 lis 2011, 16:33

ciekawy temat poruszyliscie...
...przenosze do dzialu tuning ;)
Arkana , Renault , Mii
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
 
Od: 21 gru 2013, 13:44
Posty: 17519 (110/482)
Skąd: UK
Auto: Renault Arkana E-Tech
Renault
Mii FR-line 1.0 75KM

Postprzez damianko » 24 lis 2011, 22:14

ja również szykuję się na chiptuning silnika 2.2 z tym że w opcji 162 km?
Robił już może ktoś taki mod? możecie kogoś polecić? na jaką moc będzie go bezpiecznie zdłubać?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lis 2011, 21:26
Posty: 205
Skąd: Kielce
Auto: Mazda 6 GH 2.2 163PS

Postprzez maziadm » 24 lis 2011, 23:03

Ja również otrzymałem ofertę z tej firmy podobnej treści jak w/w. Z tym, że cena to 3500 lub 2400. Pisali o problemie z pulacją systemu wtryskowego, za 3500 go likwidują. Po samej ofercie widać, że to profesjonaliści, aczkolwiek cena mnie zwaliła z nóg. Mógłby ktoś się znaleźć kto u nich wykonywał modernizację i opisać swoje spostrzeżenia. Co ważne to dają 2 lata gwarancji.

Pozdrawiam
Forumowicz
 
Od: 9 paź 2011, 06:19
Posty: 196 (1/3)
Auto: Mazda 6 MZR-CD, 2003 r., 136KM

Postprzez LordSeir » 25 lis 2011, 00:03

Velocity Red napisał(a):Witam,
Problemem jest sam silnik, w którym wtryskiwacze Denso nie wytrzymują większych mocy.


A czy ktoś może testował wersję Mazda 6 2.2 MZR-CD 180 KM? Czy w niej też będą takie same problemy jakie miał Velocity Red? Mojej "Madzi" za jakieś pół roku kończy się gwarancja i nie chciałbym zostać z problemem tylu – wymiana wszystkich wtryskiwaczy, wiadomo cena. Ogólnie mówiąc chciałbym zastosować coś takiego co było by naprawdę dobrym i "bezproblemowym" rozwiązaniem (raz a dobrze i bez niepotrzebnych powrotów do tematu).

maziadm napisał(a):Ja również otrzymałem ofertę z tej firmy podobnej treści jak w/w.


Może robią kopi-wklej ;P

Czekam dalej na Wasze opinie czy warto owy CHIO tuning zastosować, czy też nie – gra nie warta świeczki.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 lut 2010, 00:34
Posty: 65 (1/0)
Skąd: Gdynia
Auto: Mazda 6 GH, MZR-CD 2.2 Sport

Postprzez LordSeir » 25 lis 2011, 00:05

Wojtek napisał(a):ciekawy temat poruszyliscie...
...przenosze do dzialu tuning ;)


Spoko. Prawdę mówiąc nie byłem pewien gdzie go podpiąć ;)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 lut 2010, 00:34
Posty: 65 (1/0)
Skąd: Gdynia
Auto: Mazda 6 GH, MZR-CD 2.2 Sport

Postprzez damianko » 25 lis 2011, 10:46

Ja wybieram się do Mastersa do Piaseczna. Do końca roku w promocji 1900 PLN :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lis 2011, 21:26
Posty: 205
Skąd: Kielce
Auto: Mazda 6 GH 2.2 163PS

Postprzez chmooreck » 25 lis 2011, 11:10

Velocity Red napisał(a):Problemem jest sam silnik, w którym wtryskiwacze Denso nie wytrzymują większych mocy.

No nie wiem... Enduro jeździ na boksie juz dłuuuugo i mówił, że jest wszystko ok. Może jednak panowie cos w programie popsuli ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 maja 2008, 18:37
Posty: 1121 (0/5)
Skąd: Jaworzno
Auto: M3 BP '19 2.0 180KM
M3 BM '14 2.0 120KM

Postprzez damianko » 25 lis 2011, 11:40

chmooreck napisał(a):
Velocity Red napisał(a):Problemem jest sam silnik, w którym wtryskiwacze Denso nie wytrzymują większych mocy.

No nie wiem... Enduro jeździ na boksie juz dłuuuugo i mówił, że jest wszystko ok. Może jednak panowie cos w programie popsuli ?


W jakim programie jak to box jest?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lis 2011, 21:26
Posty: 205
Skąd: Kielce
Auto: Mazda 6 GH 2.2 163PS

Postprzez chmooreck » 25 lis 2011, 12:28

Przecież sami się chwalą, że DPP to jest programowalny box...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 maja 2008, 18:37
Posty: 1121 (0/5)
Skąd: Jaworzno
Auto: M3 BP '19 2.0 180KM
M3 BM '14 2.0 120KM

Postprzez Velocity Red » 25 lis 2011, 18:10

chmooreck napisał(a):
Velocity Red napisał(a):Problemem jest sam silnik, w którym wtryskiwacze Denso nie wytrzymują większych mocy.

No nie wiem... Enduro jeździ na boksie juz dłuuuugo i mówił, że jest wszystko ok. Może jednak panowie cos w programie popsuli ?


Raczej wątpie, 44Tuning to sprawdzona i solidna firma. Stawiam jednak na winę Denso. Kolega ma w Toyocie wtryski również firmy Denso, i też mu nawalały po chipie.
Początkujący
 
Od: 24 lis 2011, 15:55
Posty: 4
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 6 GH 2.0 CD Exclusive Sedan '08
Mercedes ML 350 4matic '04

Postprzez LordSeir » 26 lis 2011, 18:28

chmooreck napisał(a):
Velocity Red napisał(a):Problemem jest sam silnik, w którym wtryskiwacze Denso nie wytrzymują większych mocy.

No nie wiem... Enduro jeździ na boksie juz dłuuuugo i mówił, że jest wszystko ok. Może jednak panowie cos w programie popsuli ?


A gdzie instalowałeś swojego boksa? Jaki masz silnik, i ile zyskałeś po boksa?


Mi marzy się taka przeróbka co za jednym razem da mi lepszy moment i trochę więcej koni (bardziej zależy mi na momencie) a z drugiej strony nic nie będzie się psuło, nie będzie jakiś "niespodzianek".
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 lut 2010, 00:34
Posty: 65 (1/0)
Skąd: Gdynia
Auto: Mazda 6 GH, MZR-CD 2.2 Sport

Postprzez chmooreck » 26 lis 2011, 22:27

LordSeir napisał(a):A gdzie instalowałeś swojego boksa? Jaki masz silnik, i ile zyskałeś po boksa?

Janie instalowałem, pisałem tylko, że kolega Enduro chwalił... Możesz przeszukać wątek o chiptuningu diesla (bo chyba tam to było) albo napisać do niego PW
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 maja 2008, 18:37
Posty: 1121 (0/5)
Skąd: Jaworzno
Auto: M3 BP '19 2.0 180KM
M3 BM '14 2.0 120KM

Postprzez Boost » 7 gru 2011, 23:31

LordSeir
Dzisiaj miałem przyjeność takie cudo mojej madzi sprawić
więcej tu: viewtopic.php?f=102&t=9655&p=2158857#p2158857
– Czy warto inwestować w coś takiego i czy nie spowoduje to jakiś późniejszych konsekwencji?
Długo się wahałem, ale jest to bezpieczne rozwiązanie programowane pod konkretny silnik.

– Czy serwis wykryje obecność tego CHIPA nawet jak zostanie wypięty przed oddaniem samochodu?
Nie jeśli odłączysz go w odpowiedni sposób nie powodując błędów komputera przy tym tj.:
-Wyłączyć zapłon wyjąć kluczyk
-Odczekać parę minut tak dla pewności,b o komputer robi jakieś testy czujników po zgaszeniu jeszcze.
-Odkręcić pokrywę plastikową silnika
-Wypiąć wtyczki przy listwie CR od boxa i podpiąć fabryczne
--Zamontować z powrotem pokrywę
-Odpiąć boxa (u mnie jest na rzep przemysłowy 3M)

– Czy ktoś miał już przyjemność testowania owego CHIPA i jakie są wrażenia?
Wrażenia w podanym linku, krótkotrwałe jak na razie, ale będę testował :)
..::Boost::..
Były GD 2.2i GLX Ultra 91r., GW 2,0 Diesel po FL silver 01r.,GY 2.0 Diesel po FL 07r. (black)
Są GW 2.0 Diesel po FL black devil (JMZGW...666) 01r. & GY 2.0 Diesel po FL 07r. (strato blue)
Będą... Mazdy oczywiście :)
>>>Mazda or Nothing<<<
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 kwi 2005, 18:09
Posty: 171
Skąd: Kanie k. Pruszkowa
Auto: GY 2.0 MZR-CD 143/174KM po FL 07r.

Postprzez dobrzyn22 » 8 gru 2011, 02:59

jeden z Was pisze o box-ie,natomiast drugi o chipie....to są 2 zdecydowanie różne sprawy,a interesując się tematem powinniście rozróżniać...
Czy serwis wykryje obecność tego CHIPA nawet jak zostanie wypięty przed oddaniem samochodu?
Nie jeśli odłączysz go w odpowiedni sposób



bzdura!! Chipa nie da się odłączyć!!
Serwis wykryje bez najmniejszego problemu "zczipowany" silnik.Jedynym rozwiązaniem dla auta na gwarancji jest podłączenie box-a(którego przed wizytą w serwisie demontujemy lub co najmniej odłączamy od CR).Tzw. chipowanie jest ingerencją elektroniczną w istniejący sterownik,więc nie ma najmniejszego problemu z wykryciem tego(i utratą gwarancji zarazem)


A dla zainteresowanych podniesieniem mocy-sam jeżdżę ponad 2 lata z większą mocą i totaolni nic się nie dzieje złego(i nie jestem jedyny).Ale jak ktoś ma zamiar podnieść moc przy silniku 2-litrowym o jakieś 40-50KM i go ostro żyłować,to gwarantuję,że zajedzie go bardzo szybko <ok>
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 21 cze 2009, 16:38
Posty: 5230 (22/70)
Skąd: Gdynia PL/ Norwegia
Auto: M3 BP 2.5 turbo 250 HP/22r
było M3 BN 2.0b. 2017r
było M6 2.0 mzrcd '06

Postprzez onyx » 8 gru 2011, 09:59

dobrzyn22 napisał(a):jeden z Was pisze o box-ie,natomiast drugi o chipie....to są 2 zdecydowanie różne sprawy,a interesując się tematem powinniście rozróżniać...
Czy serwis wykryje obecność tego CHIPA nawet jak zostanie wypięty przed oddaniem samochodu?
Nie jeśli odłączysz go w odpowiedni sposób



bzdura!! Chipa nie da się odłączyć!!
Serwis wykryje bez najmniejszego problemu "zczipowany" silnik.Jedynym rozwiązaniem dla auta na gwarancji jest podłączenie box-a(którego przed wizytą w serwisie demontujemy lub co najmniej odłączamy od CR).Tzw. chipowanie jest ingerencją elektroniczną w istniejący sterownik,więc nie ma najmniejszego problemu z wykryciem tego(i utratą gwarancji zarazem)


A dla zainteresowanych podniesieniem mocy-sam jeżdżę ponad 2 lata z większą mocą i totaolni nic się nie dzieje złego(i nie jestem jedyny).Ale jak ktoś ma zamiar podnieść moc przy silniku 2-litrowym o jakieś 40-50KM i go ostro żyłować,to gwarantuję,że zajedzie go bardzo szybko <ok>


Żadne ASO nie ma narzędzi aby to sprawdzić :) To obiegowa plotka do straszenia klientów :D ASO jest w stanie sprawdzić tylko wersję softu – mądry tuner tę wartość zostawia bez zmian.

Skracanie żywotności – bzdura. Dobrze zrobiony program nie zrobi krzywdy
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2010, 10:41
Posty: 2177 (68/52)
Skąd: tie city
Auto: wesoły kapelusznik

Postprzez Krest » 8 gru 2011, 12:00

Velocity Red pisał o problemach z wtryskami...
Zainteresowany tematem wysłałem info do 44tunig i otrzymałem taką odpowiedź:

Odnośnie informacji, które Pan do nas przesłał:

1. Nikt nas oficjalnie nie informował o takim zdarzeniu po tuningu u nas, a jak wiadomo różne informacje w Internecie można znaleźć w szczególności w zakresie "nieuczciwej konkurencji ", co więcej wykonaliśmy "setki" modernizacji samochodów zasilanych systemem Denso zatem jeżeli byłby to problem technologii tuningu zgłoszeń musiałoby być mnóstwo.

2. Wtryskiwacze Denso nie należą do najmocniejszych tym bardziej, że są znacznie czulsze na paliwo i połączenie tuningu z bardzo niskiej jakości paliwem, nie dokonywaniem kalibracji układu wtryskowego przez ASO może skrócić ich żywotność

3. Jeżeli ktoś zdecydował się na tuning i nie chciał usunąć pulsacji to w takim przypadku jest ryzyko krótszej żywotności układu wtryskowego, gdyż te układu posiadają wadę pulsacyjnej pracy co znacząco skraca ich żywotność.

4. W wielu układach wtryskowych Denso tak jak w Mazdzie 2.0 D 140 KM winna być wykonywana przez ASO kalibracja układu wtryskowego co 30 tyś km, jeżeli nie została ona wykonana lub co najgorsze została wykonana z zamontowanym systemem DPP wpływa to niekorzystnie na prace układu wtryskowego. Dla przykładu dziś wykonywana była modernizacja takiej Mazdy gdzie samochód był 200 km po przeglądzie i stwierdzono:

– znaczącą pulsację układu wtryskowego (usunięto przy tuningu)

– nie skalibrowany układ wtryskowy

– wtryski seryjnie już zbyt mocno "zalewały silnik" m in przez nadmierną pulsację pogarszają analizę spalin AFR na niekorzyść silnika

5. W przypadku gdy silnik był wyposażony w wadliwą serię wtryskiwaczy przy tuningu wada "ujrzy szybciej" światło dzienne.

Reasumując podczas pisania tej wiadomości odwiedził nas nasz klient, który modernizował u nas 3 lata temu Lexus-a z systemem Denso i wykonał po tuningu 300 tyś km bez problemu, a jego brat takim samym samochodem bez tuningu jedynie 60 tyś i silnik miał do wymiany wtryski, turbo i filtr DPF , zatem w przypadku wtrysków jak ze wszystkim zależy jak się trafi oraz jakie są warunki eksploatacji

Ważne jest również odpowiednie dbanie o jednostkę poprzez chociażby stosowanie takich środków jak Diesel Engine Clean marki Motul, czy też w okresie zimowym stosowanie specjalnego oleju (np. marki Motul) w celu lepszego smarowania.

Zwracamy się również z prośbą do Pana, aby przesłał nam Pan link do forum, na którym pojawiła się informacja o problemach z wtryskami po tuningu, gdyż zależy nam na wyjaśnieniu całej sprawy, ponieważ priorytetem jest dla nas profesjonalne podejście do wykonywanej przez nas pracy oraz do klienta, a niestety w ostatnim czasie pojawiło się w Internecie kilka nieprawdziwych informacji mających na celu zdyskredytowanie naszej firmy.

W razie dodatkowych pytań zachęcamy również do bezpośredniego kontaktu z naszym kolegą z zespołu Robertem Halickim.


Czy ktoś wie jak wygląda sprawa z kalibracją ukł. wtryskowego w ASO? Jest w zakresie przeglądów?

pozdrawiam
Początkujący
 
Od: 8 gru 2011, 11:41
Posty: 3
Skąd: Ciechanów
Auto: Mazda 6 GH 2.0 CD Sport '08

Postprzez chmooreck » 8 gru 2011, 12:18

Krest napisał(a):Czy ktoś wie jak wygląda sprawa z kalibracją ukł. wtryskowego w ASO? Jest w zakresie przeglądów?

Tak, jest w zakresie i powinna być wykonywana.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 maja 2008, 18:37
Posty: 1121 (0/5)
Skąd: Jaworzno
Auto: M3 BP '19 2.0 180KM
M3 BM '14 2.0 120KM

Postprzez Boost » 8 gru 2011, 22:18

dobrzyn22 napisał(a):bzdura!! Chipa nie da się odłączyć!!
Serwis wykryje bez najmniejszego problemu "zczipowany" silnik.Jedynym rozwiązaniem dla auta na gwarancji jest podłączenie box-a(którego przed wizytą w serwisie demontujemy lub co najmniej odłączamy od CR).Tzw. chipowanie jest ingerencją elektroniczną w istniejący sterownik,więc nie ma najmniejszego problemu z wykryciem tego(i utratą gwarancji zarazem)


Jak widać po tym co napisałeś to Ty nie masz pojęcia o czym piszesz, owszem LordSeir, użył mylnie sformułowania chip jednak ja pisałem o owym urządzeniu z tematu (jak już zresztą tłumaczyłem w innym wątku), to nie jest zwykły box do każdej Mazdy 6 tylko box który się programuje i wpina w szynę CR , przez co w praktyce wychodzi na to samo jak by się wgrało nowy program (chip tuning) do komputera. Jest to swoistego rodzaju połączenie jednego i drugiego. Multichannel'a można odłączyć zachowując procedurę jak napisałem i jest on nie wykrywalny.
Zgadzam się również z:
onyx napisał(a):Skracanie żywotności – bzdura. Dobrze zrobiony program nie zrobi krzywdy

a zwykły box jest przeciwieństwem owego dobrze zrobionego programu i wtedy to może wystąpić skrócenie żywota autka, oczywiście o ile mowa jest o dużym podniesieniu mocy i żyłowaniu samochodu.
..::Boost::..
Były GD 2.2i GLX Ultra 91r., GW 2,0 Diesel po FL silver 01r.,GY 2.0 Diesel po FL 07r. (black)
Są GW 2.0 Diesel po FL black devil (JMZGW...666) 01r. & GY 2.0 Diesel po FL 07r. (strato blue)
Będą... Mazdy oczywiście :)
>>>Mazda or Nothing<<<
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 kwi 2005, 18:09
Posty: 171
Skąd: Kanie k. Pruszkowa
Auto: GY 2.0 MZR-CD 143/174KM po FL 07r.

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje