rowniez mnie ciekawi czy do GW sprzed lifta bedzie pasowac.
Bo mam u siebie takie nedzne gumowe guziczki , popekane i nie stykajace juz
www.mazdaspeed.pl


http://allegro.pl/mazda-obudowa-pilota- ... 97807.html (ten model co opisany na początku fotorelacji) w przedliftingowej 626? Czy może jest szansa dorobić jakoś guziczki? 

lucas83 napisał(a):A to ciekawe, bo kiedyś czytałem, jak jeden z użytkowników GF po przyłożeniu starego kluczyka do pętli immo odpalił auto bez problemu nowym (niezaprogramowanym) kluczykiem. Jak wygląda oryginalny transponder?

lucas83 napisał(a):Kolega, któremu kiedyś pomagałem w zaprogramowaniu czystego transpondera, nie mógł sobie poradzić mimo moich wskazówek. Okazało się, transponder musi być umieszczony w odpowiedniej osi w stosunku do cewki immobilizera. Zdziwiony byłem tym faktem, ale powiedział mi, że udało mu się zaprogramować transponder dopiero jak umieścił go w dobrym kierunku. Nie miał go w kluczyku, tylko luzem przykładał, więc mogło mieć to znaczenie.

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6