konsola środkowa, podświetlenie suwaków, HOWTO
@bolo2610 – widzę, że święta się zbliżają i choinkę robisz z auta ?
. Ja jestem przeciwny takiego typu oświetleniom, trzymam się jednego koloru 
- Od: 9 maja 2011, 15:04
- Posty: 807
- Skąd: Cieszyn
- Auto: 3 BK 2.0 150km '06
MR2 SW20 '92
WRX STI '11
Mi również sie średnio podoba ale to kwestia gustu
Sam jeszcze nie wiem co wykombinuje z moimi zegarami na wiosne. Nie wiecie może czy idzie dostać do 323 bg (nie F) takie chromowane obramówki licznika? Bo do efki widzialem ale do BG nigdzie nie ma
Jak nie to z czego by takie cudo dorobić żeby samemu wymodzić? 

djakob ,moze na zdjeciach to tak wyglada ,ale mylisz sie.roznica w stosunku do oryg. polega tylko na tym ze jest lekko jasniejsze(mocniejsze) podswietlenie ,skala na obrotku od 3tys niebieska(w sumie efekt przypadku) i wskazowki lekko podswietlone na niebiesko.in plus tego jest taki ze w czasie jazdy w nocy teraz bez problemu odczytac idzie stan kilometrow ,w oryg. bylo to raczej trudne.poza tym wystarczy sciemnic pokretlem i jest jak w oryg.generalnie barwa podswietlenia zmienila sie na tyle nieznacznie ze nie gryzie sie z pozostalymi elementami podsw. oryg. i jak ktos nie wie ze bylo grzebane to za hiny sie nie domysli ze to nie oryg.podzielam akurat twoje podejscie do tego tematu,chociaz kompleksowo(we wszystkich przelacznikach wlacznie)zmieniony kolor na np. niebieski czy czewony tez moze wygladac fajnie.rzecz gustu
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Bolo żeby lepiej widać to nie musi być całej palety kolorów na zegrach ale jeśli Ci się podoba to jest najważniejsze jedyne co mi się podoba w twoim podświetlaniu to że wskazówka od prędkości jazdy się podświetla na fajny niebieski. Oczywiście zdjęcia w dodatku w ciemności nigdy nie oddadzą jak jest naprawdę
- Od: 4 sty 2011, 03:38
- Posty: 417
- Skąd: Żyrardów
- Auto: 323 C BG 1.3 8V 89' PB+LPG
Ja też kombinowałem z podświetleniem, w końcu padło na biały "xenon" i jest super. Miałem przez moment mix niebieskiego i białego ale nie przypadło mi do gustu. Podziwiam ludzi co jeżdżą z całym niebieskim podświetleniem bo ja nic nie widziałem w nocy
.
@bolo2610 Jak zrobiłeś podświetlane wskazówki ?
@bolo2610 Jak zrobiłeś podświetlane wskazówki ?
- Od: 9 maja 2011, 15:04
- Posty: 807
- Skąd: Cieszyn
- Auto: 3 BK 2.0 150km '06
MR2 SW20 '92
WRX STI '11
hmm.nie wiem gdzie ta cala paleta.calosc jest seledyn/zielony tak jak oryginal .tylko wskazowki(wszystkie,czego na zdjeciach nie widac)sa niebieskie i ta nieszczesna skala na obrotku(efekt niezamierzony,ale inaczej sie nie da przez te wskazowki )czerwony na obrotku to fabrycznie jesli ktos nie wie
a tak w oglole to jedyna sluszna przerobka jaka uwazam za sensowna to tarcze indiglo od momana i to tez w seledynie,ale koszt troszke za duzy jak na wartosc auta.wole za ta kase wymienic progi 
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
djakob napisał(a):Ja też kombinowałem z podświetleniem, w końcu padło na biały "xenon" i jest super. Miałem przez moment mix niebieskiego i białego ale nie przypadło mi do gustu. Podziwiam ludzi co jeżdżą z całym niebieskim podświetleniem bo ja nic nie widziałem w nocy.
@bolo2610 Jak zrobiłeś podświetlane wskazówki ?
Ja mam niebieskie i uwierz że w niczym mi to nie przeszkadza nie razi nawet uwagi na to nie zwracam zresztą pasaty mają niebieskie podświetlanie audi czerwone i też nikt za bardzo na to uwagi nie zwraca
- Od: 4 sty 2011, 03:38
- Posty: 417
- Skąd: Żyrardów
- Auto: 323 C BG 1.3 8V 89' PB+LPG
Wiesz co może przez to, że pomalowałem wskazówki na czerwono i diody niebieskie zbyt mocne nie były przez co widoczność zegarów była tragiczna.
- Od: 9 maja 2011, 15:04
- Posty: 807
- Skąd: Cieszyn
- Auto: 3 BK 2.0 150km '06
MR2 SW20 '92
WRX STI '11
podejrzewam że miałeś W5W i są do niczego ledwo coś widziałem a stan licznika był możliwy do odczytania jedynie w dzień lub z latarką dlatego jak już wcześniej pisałem mam 5 pasków na każdym po 3 diody smd i mam taki efekt jak na zdjęciach 
- Od: 4 sty 2011, 03:38
- Posty: 417
- Skąd: Żyrardów
- Auto: 323 C BG 1.3 8V 89' PB+LPG
u mnie zeby odczytac stan licznika w nocy wstawilem biala zamiast zielonej (zarowka przypada z tego co pamietam miedzy tarcza predkosciomierza a obrotomierza) i to w zupelnosci starczylo ,bez zadnych paskow itp.co do niebieskich wskazowek to wlasnie zarowka(diodowa zwykla ze scietym lbem)jest wlasnie w okolicy gornej obrotka i ona tez odpowiada za "rzut swiatla" na wskazowki .reszty zarowek/diod nie pamietam ale chyba wiekszosc bialych dalem .dawno to bylo.
djakob wrzuc fotki jak wyglada to biale podsw. i opisz jakich zarowek/diod uzyles.
djakob wrzuc fotki jak wyglada to biale podsw. i opisz jakich zarowek/diod uzyles.
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Odkopię trochę temat. Niestety żarówka w mojej Maździe była przepalona, znalazłem ten poradnik i szybko zabrałem się do roboty. Niestety przez ogrom plastików do odkręcenia a także zbyt duże ryzyko połamania czegoś (w ponad 20 letnim aucie o to nie trudno) postanowiłem spróbować wymienić żarówkę przez otwór po radiu.
Przedstawię mniej więcej jak to zrobić, cała operacja trwa ok. 10 minut dla wprawnej osoby z małymi rękami, w moim przypadku było to 20 minut.
Do wymiany żarówki przydadzą się małe szczypki oraz latarka.
1. Wyjmujemy radio z całą kieszonką
2. Fotel pasażera na maska do tyłu
3. Najlepiej kładziemy się na podłodze i wsadzamy głowę w otwór z lewej strony pod schowkiem (foto)
4. Następnie przy pomocy latarki lokalizujemy dwa kabelki wchodzące do "obudowy" w której siedzi żarówka i wsadzając rękę wyjmujemy całą obudowę z zaczepu (ja posłużyłem się szczypkami, uwaga tylko żeby nie uszkodzić przypadkowo żarówki). Gdy nam się to uda żarówka powinna wisieć wraz z obudową we wnęce po radiu, wtedy nie pozostaje nam nic innego jak delikatnie wyjąć żarówkę, założyć nową i ponownie wsadzając głowę w otwór włożyć obudowę z żarówką na swoje miejsce.
Jeżeli coś jest nie zrozumiałem to proszę pytać, chętnie pomogę.
Załączam kilka fotek, sorki za jakość.
Przedstawię mniej więcej jak to zrobić, cała operacja trwa ok. 10 minut dla wprawnej osoby z małymi rękami, w moim przypadku było to 20 minut.
Do wymiany żarówki przydadzą się małe szczypki oraz latarka.
1. Wyjmujemy radio z całą kieszonką
2. Fotel pasażera na maska do tyłu
3. Najlepiej kładziemy się na podłodze i wsadzamy głowę w otwór z lewej strony pod schowkiem (foto)
4. Następnie przy pomocy latarki lokalizujemy dwa kabelki wchodzące do "obudowy" w której siedzi żarówka i wsadzając rękę wyjmujemy całą obudowę z zaczepu (ja posłużyłem się szczypkami, uwaga tylko żeby nie uszkodzić przypadkowo żarówki). Gdy nam się to uda żarówka powinna wisieć wraz z obudową we wnęce po radiu, wtedy nie pozostaje nam nic innego jak delikatnie wyjąć żarówkę, założyć nową i ponownie wsadzając głowę w otwór włożyć obudowę z żarówką na swoje miejsce.
Jeżeli coś jest nie zrozumiałem to proszę pytać, chętnie pomogę.
Załączam kilka fotek, sorki za jakość.
Witam dołączę do tematu, wczoraj udało mi się wymienić żarówkę podświetlenia suwaków nadmuchu (była spalona), według wskazówek i fotorelacji
. Ale mam jeden problem z przyciskiem świateł awaryjnych. Nie wiem dlaczego przy włączonych światłach nie jest podświetlony a (powinien być). A gdy przycisnę na światła awaryjne to mruga i świeci. Czy to może cały przełącznik do wymiany?
- Od: 6 maja 2008, 20:47
- Posty: 7
- Skąd: stalowa wola
- Auto: mazda 323f 1.6 16v BG 94r.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości