Mazda 323C BH Z5 1996 koniec przygody
Co do usuwania tylnych emblematów:
Efekt jest taki:

Jak dla mnie nic specjalnego, z emblematami ładniej
sagem62 napisał(a):zeby usunac znaczki musisz rozebrac klape i wyciac szybe ,zdzierasz naklejki srebrne , czyscisz miejejsca i usuwasz klej stary z szyby z klapy , oklejasz dawa miejsca na wseczny i przeciw migielny , lapierujesz , potem wklejasz z powrotem i efekt koncowy jest , ja natomiast polakierowałem tez ta przestrzen co było w niej widac bo mam taka koncepcje , natomiast przeciw mgielny klosz czerwony zamieniłem białym ze wstecznego odwracajac goi czerwona zarówka w srodek i jest
Efekt jest taki:

Jak dla mnie nic specjalnego, z emblematami ładniej
No trochę roboty jest, a efekt wcale nie jest jakiś super, wg mnie nie ma się czego wstydzić że jeździ się mazdą. Za to lampy tylne fajne 
luki_92_92 tu przyznam Ci całkowitą rację, że z emblematami jest ładniej i fajnie wyglądają te dwa białe klosze od wstecznego i przeciwmgielnego w połączeniu z białymi kierunkami.
Ciekawe ile takie kosztują
andrzej-w roboty sporo a efekt słaby, nie warto się za to zabierać...
Ciekawe ile takie kosztują

andrzej-w roboty sporo a efekt słaby, nie warto się za to zabierać...
- Od: 19 paź 2009, 19:24
- Posty: 81
- Skąd: Legionowo
- Auto: 323c (BA) 1.5 16V '97 + LPG
Lampy z przeźroczystymi kierunkami to koszt bezbarwnej plexy + robocizny, jak coś to dysponuję fotorelacją z tego.
Dzisiaj troche kombinowalem z przyciskami, majac do dyspozycji ploter ;p

po lewej ori, z zielonym podswietleniem, po prawej "nowy" przycisk, dioda czerowna r3

troszke zbyt mocno przeszlifoane boki, dlatego swieci tyz kontur, poprawie sie ;]

po lewej ori, z zielonym podswietleniem, po prawej "nowy" przycisk, dioda czerowna r3

troszke zbyt mocno przeszlifoane boki, dlatego swieci tyz kontur, poprawie sie ;]
Hope for the best, prepare for the worst
Moja 323C
Moja 323C
- Od: 16 maja 2007, 15:02
- Posty: 787
- Skąd: Nowy Dwor Maz.
- Auto: Mazda MX-3 white V6
nieee, nie zamawiaj ! zielony filtr nie przepusci czerwonego, chyba, ze diode 12v podprowadzisz tuz pod przycisk.
jedynie w awaryjnym dioda 3mm w oprawce r3 daje rade, bo tam nie ma filtra.
zdrapujac filtr, zdrapujesz wzor – emblemat danego przycisku, dlatego wyrzezbilem nowe wzorki w corelu i na ploterze wycialem nowe ksztalty na czarnej matowej folii, pod spod dalem biala transparetna. ;]
juz mam zrobione wszystkie 4 wlaczniki, + awaryjne na niebiesko i......... teraz totomocno gryzie sie z zielonym cyferblatem;p potrzebuje skan 1:1 tarcz z5 cos bym podzialal dalej;p
jedynie w awaryjnym dioda 3mm w oprawce r3 daje rade, bo tam nie ma filtra.
zdrapujac filtr, zdrapujesz wzor – emblemat danego przycisku, dlatego wyrzezbilem nowe wzorki w corelu i na ploterze wycialem nowe ksztalty na czarnej matowej folii, pod spod dalem biala transparetna. ;]
juz mam zrobione wszystkie 4 wlaczniki, + awaryjne na niebiesko i......... teraz totomocno gryzie sie z zielonym cyferblatem;p potrzebuje skan 1:1 tarcz z5 cos bym podzialal dalej;p
Hope for the best, prepare for the worst
Moja 323C
Moja 323C
- Od: 16 maja 2007, 15:02
- Posty: 787
- Skąd: Nowy Dwor Maz.
- Auto: Mazda MX-3 white V6
Z tarcz można zdrapać z tyłu filtr zielony i po sprawie. Albo podświetlić niebieskimi diodami – wtedy świecą na niebiesko.
tak wlasnie mysle, dac podswietlenie na niebiesko, zgraloby sie z awaryjnym i zegarem, radio mam na czerwono...
szkoda nie mam dostepu do skanera, kombajn sie rozlecial, bo marza mi sie bale tarcze + zolty rpm ;p
szkoda nie mam dostepu do skanera, kombajn sie rozlecial, bo marza mi sie bale tarcze + zolty rpm ;p
Hope for the best, prepare for the worst
Moja 323C
Moja 323C
- Od: 16 maja 2007, 15:02
- Posty: 787
- Skąd: Nowy Dwor Maz.
- Auto: Mazda MX-3 white V6
andrzej-w a poradziłbyś sobie z czymś takim jak w fotorelacji kolegi gcu Sprawdzenie działania i regulacja przepustnicy – fotorelacja
Pytałem Cię jakiś czas temu na PW ale nie odpisujesz...

- Od: 19 paź 2009, 19:24
- Posty: 81
- Skąd: Legionowo
- Auto: 323c (BA) 1.5 16V '97 + LPG
ehehh rozbieralem przepustnice, owszem,ale wybacz, slabe mam checi, zeby zrobic to ponownie..
nie dosc, ze zeszlo mi sie prawie caly dizen, to nak.. sie jak nigdy.. na koniec tak dobrze chcialem dokrecic przeustnice, ze... urwalem szpilke ;p

kanal zaznaczony na niebiesko zatkalem "sztywno" upchana guma i obroty od tego czasu mam na ssaniu 1500, zamiast 2300 i masy dymu z ranca..
nie dosc, ze zeszlo mi sie prawie caly dizen, to nak.. sie jak nigdy.. na koniec tak dobrze chcialem dokrecic przeustnice, ze... urwalem szpilke ;p

kanal zaznaczony na niebiesko zatkalem "sztywno" upchana guma i obroty od tego czasu mam na ssaniu 1500, zamiast 2300 i masy dymu z ranca..
Hope for the best, prepare for the worst
Moja 323C
Moja 323C
- Od: 16 maja 2007, 15:02
- Posty: 787
- Skąd: Nowy Dwor Maz.
- Auto: Mazda MX-3 white V6
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości