FOTORELACJA – Wymiana tulejek lewarka zmiany biegów
Wielkie dzięki za pomoc. Pozdrawiam
- Od: 26 sie 2008, 16:58
- Posty: 11
- Skąd: Głogów
- Auto: 626 GF '98 2.0 DiTD 66kW
Siema,
Pro-moto Zabrze wyceniło mi te tuleje i śruby:
-tuleja B001-46-062 2 szt (te idą przy skrzyni) 13,10
>> -tuleja GA5R-46-062 2 szt (drążek) 11,05
>> -śruba GA2A-46-133 (przy skrzyni) 18,65
>> -śruba B001-46-134 (drążek) 18,10
> IIIII ---- NAKRĘTKI 11,00 I 7,70
Teraz pytanie. Czy potrzebuję te nakrętki brać? Bo w fotorelacji nic nie było:) Bo 11zł i 7,70zł za nakrętki to trochę dużo...
Dostanę gdzieś taniej? Ma ktoś jakieś zniżki?
Carspeed mi wyceniło identycznie jednak tam muszę jeszcze doliczyć transport.
Pro-moto Zabrze wyceniło mi te tuleje i śruby:
-tuleja B001-46-062 2 szt (te idą przy skrzyni) 13,10
>> -tuleja GA5R-46-062 2 szt (drążek) 11,05
>> -śruba GA2A-46-133 (przy skrzyni) 18,65
>> -śruba B001-46-134 (drążek) 18,10
> IIIII ---- NAKRĘTKI 11,00 I 7,70
Teraz pytanie. Czy potrzebuję te nakrętki brać? Bo w fotorelacji nic nie było:) Bo 11zł i 7,70zł za nakrętki to trochę dużo...
Dostanę gdzieś taniej? Ma ktoś jakieś zniżki?
Carspeed mi wyceniło identycznie jednak tam muszę jeszcze doliczyć transport.
人馬一体
>>>> Mój Dudowóz <<<<
Kupię drzwi tylne od strony kierowcy oraz maskę kolor: 12K (323F BA po lifcie)

Kupię drzwi tylne od strony kierowcy oraz maskę kolor: 12K (323F BA po lifcie)
[quote="dude"]Teraz pytanie. Czy potrzebuję te nakrętki brać?quote]
Witam. Nie potrzeba. Śrub też nie musisz wymieniać chyba, że są bardzo zardzewiałe. Jeżeli nie są bardzo zardzewiałe to je wyczyść i nasmaruj. Pozdrawiam
Witam. Nie potrzeba. Śrub też nie musisz wymieniać chyba, że są bardzo zardzewiałe. Jeżeli nie są bardzo zardzewiałe to je wyczyść i nasmaruj. Pozdrawiam
Diagnostyka komputerowa vcds: audi, vw, skoda, seat. Kołobrzeg i okolice, Świdwin i okolice.
RF2A
Kiedyś będzie M 3 może M 6
Jak raz kupisz Mazdę to już nigdy nie zamienisz jej na inną markę
Mogę polecić dobrego mechanika z Redła (okolice Świdwina i Połczyna Zdroju) oraz z Piły
RF2A
Kiedyś będzie M 3 może M 6
Jak raz kupisz Mazdę to już nigdy nie zamienisz jej na inną markę
Mogę polecić dobrego mechanika z Redła (okolice Świdwina i Połczyna Zdroju) oraz z Piły
Witam wszystkich. Czy mógłby ktoś podać wymiary tych tulejek przy lewarku do 323F BA 1.5 bo mam coś podobnego w garażu a nie wiem czy to się nada do mojej madzi
? chodzi mi o średnice tej śruby oraz zewnętrzne wymiary tych plastikowych "cudownych" tulejek przez które owa śruba przechodzi. Będę bardzo wdzięczny za pomoc. pozdrawiam
- Od: 11 lis 2008, 15:08
- Posty: 47
- Skąd: Rejowiec
- Auto: mazda 323F BA 1,5 95r +gaz
jeżeli tulejki są do wymiany to zauważysz luzy na drążku. wbij bieg i poruszaj prawo – lewo, powinieneś wyczuć luz. zabrudzone tulejki mogą powodować cięższą pracę lewarka, ale biegi będziesz mógł spokojnie wrzucać
- Od: 12 cze 2007, 17:30
- Posty: 470
- Skąd: Reda/HH
- Auto: była 323BG| jest 626 GE 97 1,8
I po kłopocie
dobra fotorelacja – dziękuję autorowi. Teraz drążek skacze jak dziki, sam biegi chce wrzucać hehe. Teraz musze sie przyzwyczaić do tego luksusu lekkiej zmiany biegów 
- Od: 15 lut 2011, 16:46
- Posty: 13
- Skąd: Białystok
- Auto: Była: 323F 1.5+LPG 88KM BA 1994
Jest: BMW 318i+LPG 118KM E46 2002
witam
mam pytanie to jest wina tulejek jak na biegu nr 1 lewarek lata mi na prawo i lewo
tak jak na luzie.
to też muszę je wymienić

mam pytanie to jest wina tulejek jak na biegu nr 1 lewarek lata mi na prawo i lewo
to też muszę je wymienić
- Od: 14 maja 2011, 22:30
- Posty: 27
- Skąd: łapy
- Auto: 323F BA BP 95r.
A ja mam taki problem,ze oczyściłem wszystko itp , itd ... I po złożeniu ( rozkręcałem tylko lewarek) to gdy wrzucam 1 to strasznie głęboko wchodzi w kierunku konsoli. I wogóle na jałowym też tak jakoś leci w kierunku konsoli a nie tak jak wcześniej bardziej w pionie ... Czy można coś tam sknocić
Pozdrawiam ...
- Od: 3 wrz 2010, 19:48
- Posty: 65
- Skąd: Inowrocław
- Auto: Madzia 626 GF 2.0 115KM '98
Parę dni temu wymieniałem śruby i tulejki u siebie. Szerszy opis w moim temacie, natomiast tu chciałem tylko wkleić fotki elementów, żeby ułatwić sprawę tym, którzy jeszcze mają to przed sobą.
Do Mazdy 323 BG '91 potrzebne były następujące części:
Śruba od strony lewarka zmiany biegów

Śruba od strony skrzyni

Zestaw plastikowych tulejek, po dwie do każdej ze śrub

Nakrętek w zestawie nie dostałem, więc użyłem zwykłych z podkładkami.
Zamówione w Carspeed, cena 80zł za zestaw plus 15zł wysyłka kurierem. Firma pełen profesjonalizm, kontakt na bieżąco mailem i błyskawiczna wysyłka.
Do Mazdy 323 BG '91 potrzebne były następujące części:
Śruba od strony lewarka zmiany biegów

Śruba od strony skrzyni

Zestaw plastikowych tulejek, po dwie do każdej ze śrub

Nakrętek w zestawie nie dostałem, więc użyłem zwykłych z podkładkami.
Zamówione w Carspeed, cena 80zł za zestaw plus 15zł wysyłka kurierem. Firma pełen profesjonalizm, kontakt na bieżąco mailem i błyskawiczna wysyłka.
- Od: 13 maja 2011, 15:57
- Posty: 146
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 323 BG GTX '90
Focus MK1 1.8 TDDi '00
Witam.
Jestem posiadaczem 323F BA i oczywiście borykam się z podobnym problemem. Mam jednak jedno pytanko. Czy przed naprawą, oprócz ciężko wchodzących biegów i luzów, odczuwaliście również spore wibracje drążka?
U mnie po przekroczeniu ok 3,5tyś obrotów, drążek zaczyna wibrować jak wibra...cyjny alarm w telefonie
I tak się zastanawiam, czy jest to spowodowane zmasakrowanymi tulejkami, czy może jest jakiś kłopot ze skrzynią? Dodam, że wibracje obejmują sam drążek.
Jestem posiadaczem 323F BA i oczywiście borykam się z podobnym problemem. Mam jednak jedno pytanko. Czy przed naprawą, oprócz ciężko wchodzących biegów i luzów, odczuwaliście również spore wibracje drążka?
U mnie po przekroczeniu ok 3,5tyś obrotów, drążek zaczyna wibrować jak wibra...cyjny alarm w telefonie
I tak się zastanawiam, czy jest to spowodowane zmasakrowanymi tulejkami, czy może jest jakiś kłopot ze skrzynią? Dodam, że wibracje obejmują sam drążek.
-
Tislan89
I jak wymieniłeś te śruby i tulejki? I co z drganiami... Zaleczyło to również ten objaw?
- Od: 23 lis 2011, 20:25
- Posty: 17
- Skąd: Trójmiasto - Rumia
- Auto: Mazda 323F BA KF V6 2.0 24V (94r)
Z mojego własnego doświadczenia polecam wymienić te tulejki(same plastiki) oraz dać dużo porządnego smaru, a także dokładnie przesmarować tą kule co trzyma lewarek zmiany biegów – konkretnie rozebrać wszystko, wydłubać stary smar, dokładnie wyczyścić i dać dużo smaru... Biegi dosłownie wchodzą jedynym paluszkiem. Wcześniej miałem problem z wbijaniem biegu wstecznego, pierwszego i trzeciego.
IMO w CarSpeed'idzie to sobie w kulki lecą... ceny to mają ostatnio jak na Batorym.
Ja za te tulejki z dwoma śrubami w ASO Mazdy(Mazda Voyager Club Poznań) płaciłem 40zł z hakiem, w tym koszta wysyłki – rok temu.
IMO w CarSpeed'idzie to sobie w kulki lecą... ceny to mają ostatnio jak na Batorym.
Ja za te tulejki z dwoma śrubami w ASO Mazdy(Mazda Voyager Club Poznań) płaciłem 40zł z hakiem, w tym koszta wysyłki – rok temu.
Mazda 323F BA 1.8 16V BP '98
Witam serdecznie
Dokladnie tak, sama wymiana tylejek plastikowych oraz duzo smaru zalatwi sprawe.
Dokladnie tak, sama wymiana tylejek plastikowych oraz duzo smaru zalatwi sprawe.
pozdrawiam
mazdaOEpl
mazdaOEpl
- Od: 28 cze 2011, 20:32
- Posty: 21
- Skąd: Warszawa
- Auto: MAZDA
Oki wiec jak tylko odbiore Madzie od blacharza i zachaczy o mechanika to wezme sie za modyfikacje i poprawki pierdolek kore moge sam zrobic... Te tulejki wymienie przy okazji robienia shortshifta... 
- Od: 23 lis 2011, 20:25
- Posty: 17
- Skąd: Trójmiasto - Rumia
- Auto: Mazda 323F BA KF V6 2.0 24V (94r)
Na wstępie sorki że odgrzewam stary temat, ale mam taki sam problem jak koledzy wcześniej, wiem że najlepiej wymienić tulejki i śruby, pytałem już w carspeed.pl ale zaśpiewali mi 110 zł za komplet 4 tulejek i dwóch śrub, i tu moje pytanie czy macie jakiś kontakt gdzie można to kupić taniej?
- Od: 2 mar 2012, 11:40
- Posty: 4
- Auto: Mazda 6, 1.8, 2004r. Pb+LPG
ccelevra napisał(a):Na wstępie sorki że odgrzewam stary temat, ale mam taki sam problem jak koledzy wcześniej, wiem że najlepiej wymienić tulejki i śruby, pytałem już w carspeed.pl ale zaśpiewali mi 110 zł za komplet 4 tulejek i dwóch śrub, i tu moje pytanie czy macie jakiś kontakt gdzie można to kupić taniej?
Pytaj, dzwoń do sklepów może coś ci taniej znajdą. Możesz też zapytać w mazdaparts u kolegi z forum może będzie miał taniej,
Nie prościej po prostu je wyjąć przelecieć papierem wyczyścić gumy umyć przesmarować smarem i założyć te same ? Ja tak robiłem i jest elegancko biegi chodzą lekko
Witam
Chciałbym się dowiedzieć jakiego smaru używaliście do przesmarowania tych tulejek?
Prosiłbym o konkretne nazwy bo sam nic nie moge znaleźć, żeby smar był do plastiku i metalu.
Z góry dziekuje!
Chciałbym się dowiedzieć jakiego smaru używaliście do przesmarowania tych tulejek?
Prosiłbym o konkretne nazwy bo sam nic nie moge znaleźć, żeby smar był do plastiku i metalu.
Z góry dziekuje!
-
brakus69
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości