
Powtórzę się jeszcze raz – wkładasz czerwoną żarówkę. Skoro biała żarówka + czerwony klosz świecą na czerwono, to zgadnij na jaki kolor świeci czerwona żarówka + biały klosz

Niezły suprice, nie?

Wytłumaczę ci to prościej:
W europejskim aucie masz po prawej wsteczne po lewej p.mgielne, w angliku masz odwrotnie. Modyfikacja polega na tym, że bierzesz klosz z anglika z wstecznego i zakładasz w miejsce własnego klosza od p.mgielnego. Efekt? Nadal masz czerwone przeciwmgielne (kto by się tego spodziewał

) jednakże przy wyłączonym świetle klosz jest biały a nie czerwony. Na przeglądzie jak sprawdzają światła – każą ci je włączyć, a gdy włączysz świeci na czerwono, i to jest proste. W elektryce nic nie grzebiesz, poprostu czerwony klosz zmieniasz na biały a białą żarówkę na czerwoną = przy wyłączonym efekt ładniejszy a jak włączysz to nadal świeci na czerwono. Oznaczenia na kloszu od p.mgielnego euro a wstecznego z uk są takie same (przynajmniej w 323F BA – nie różnią się niczym, homologacja jest taka sama, literki i cyferki dokładnie takie same). Nadal czegoś nie rozumiesz w tym jakże skomplikowanym modzie?
