Mazda 323f 1.5 ogromne spalanie
nie przed tylko za czyli przy łączeniu przepływki z filtrem, przed przepływką nie mam żadnej uszczelki bo idealnie wchodzi w rurę
- Od: 15 lis 2011, 19:33
- Posty: 21
Jak mi ten przepływomierz nic nie da odłączę ta zasrana sondę i będę wiedział mam nadzieje a jeśli nie no to sory wymiękam nie wiem co jest z tym samochodem i dostaje spazmy ![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
- Od: 15 lis 2011, 19:33
- Posty: 21
TO trzeba bylo odrazu zrobic a nie gdybac, doslownie 1 minuta roboty zeby gosc rozlaczyc. A z tym filtrem tak jak ja Ci mowie ojciec mial dziurke i jak lapala lewe powietrze nie dalo sie nia jezdzic szarpanie i wogole a TY nie napisales ze masz takie problemy.
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
tco_tm napisał(a):Lukano napisał(a):Tylko pamiętaj przy zmianie, sondy się nie lutuje, tylko na ściski.
Dlaczego nie można lutować?
podobno kable od sondy są stalowe i ciężko je zlutować, tak słyszałem
- Od: 15 lut 2009, 18:00
- Posty: 1196
- Skąd: Katowice
- Auto: była 323F BA BP 95r.
jest Mondeo MK4
No ok tylko mam lekki strach żeby ją odłączać jeden koleś mówił ze może mi to zaszkodzić w jakiś sposób dokładnie nie wiem ale tak powiedział
- Od: 15 lis 2011, 19:33
- Posty: 21
Co kur.. pier..i ja tydzien a moze i dluzej jezdzilem z odpieta. Tez sie wahalem odpialem i przynajmnije bylem pewien ze to jest uszkodzone, ale to jak kto lubi.
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
co mu da odlaczenie sondy? przeciez na odpietej bedzie pil tak samo, albo jeszcze wiecej
btw. u mnie obroty troche skacza na jalowym, z charakterystycznym "prychaniem" z wydechu, tak jakby paliwo sie w nim dopalalo. gdy odlaczam sonde, to silnik pracuje zadzwiwiajaco rowniotko i prychanie nie jest juz tak odczuwalne.. kupilem uzywana sonde i.... jest to samo
wiec gdybys sie zdecydowal wymienic sonde, to kupuj nowa ntk/bosh
btw. u mnie obroty troche skacza na jalowym, z charakterystycznym "prychaniem" z wydechu, tak jakby paliwo sie w nim dopalalo. gdy odlaczam sonde, to silnik pracuje zadzwiwiajaco rowniotko i prychanie nie jest juz tak odczuwalne.. kupilem uzywana sonde i.... jest to samo
wiec gdybys sie zdecydowal wymienic sonde, to kupuj nowa ntk/bosh
Hope for the best, prepare for the worst
Moja 323C
Moja 323C
- Od: 16 maja 2007, 15:02
- Posty: 787
- Skąd: Nowy Dwor Maz.
- Auto: Mazda MX-3 white V6
Zdecydowałem się na inna stacje diagnostyczną bo ponoć facet jest naprawdę dobry i zobaczy co z moją Madzią jutro zaworze i 2 dni max zostanie u niego wiec zdam relacje po powrocie
- Od: 15 lis 2011, 19:33
- Posty: 21
http://www.sondy-lambda.pl/mazda/105-so ... mazda.html
Kupiłem tą sondę do mojej BA, super cena i z wtyczką. Zatankowałem do pełna i zobaczę ile km zrobię na baku. Jedno co mogę już stwierdzić, to przestał mi silnik szarpać na wolnych obrotach po nagrzaniu, zawsze skakały obroty tak 650-850 a teraz równo 750 się utrzymują
Kupiłem tą sondę do mojej BA, super cena i z wtyczką. Zatankowałem do pełna i zobaczę ile km zrobię na baku. Jedno co mogę już stwierdzić, to przestał mi silnik szarpać na wolnych obrotach po nagrzaniu, zawsze skakały obroty tak 650-850 a teraz równo 750 się utrzymują
- Od: 19 lis 2011, 18:51
- Posty: 10
To trochę potrwa, bo pełny bak mam na średnio 2 miesiące 
- Od: 19 lis 2011, 18:51
- Posty: 10
nie lutuje się przewodów ponieważ sonda oddycha przez przewody. To ,że ciężko to polutować to inna bajka. Trafiłem nawet gdzieś na info, że można polutować ewentualnie przewody od grzałki ale ile w tym prawdy to nie wiem
- Od: 14 mar 2011, 14:35
- Posty: 45
- Skąd: katowice
- Auto: Mazda 323F BA 1.8
LPG BRC SEQUENT24
1997r -ta czerwona :D
Witam wróciła z diagnozy i sprawa ma się następująco
wynik sondy oscyluje między 0,14v do 0,92
przepływomierz ma od 2.54g/s do 76.53g/s
i jedyny kod błędu P0110 intake air temperature sensor signal error
ponoć zresetował ten błąd ale z tego co mi świta on już jakiś czas temu był i skoro wybija znowu to co to może być i czy to może mieć wpływ na spalanie
wynik sondy oscyluje między 0,14v do 0,92
przepływomierz ma od 2.54g/s do 76.53g/s
i jedyny kod błędu P0110 intake air temperature sensor signal error
ponoć zresetował ten błąd ale z tego co mi świta on już jakiś czas temu był i skoro wybija znowu to co to może być i czy to może mieć wpływ na spalanie
- Od: 15 lis 2011, 19:33
- Posty: 21
odlaczales go przy stozku, o ile dobrze pamietam, to czujnik montowany w boxie filtra powietrza.. mozna go sprawdzic, chyba przez opornosc? w granicy wartosci z manula, niech mnie ktos poprawi jesli sie myle;p dla pewnosci zrob reset jeszcze raz, odlacz aku i trzymaj na heblu kolo minuty ;p
Hope for the best, prepare for the worst
Moja 323C
Moja 323C
- Od: 16 maja 2007, 15:02
- Posty: 787
- Skąd: Nowy Dwor Maz.
- Auto: Mazda MX-3 white V6
już ten mechanik po resecie stwierdził że wszystko jest w porządku wiec się okaże wlałem do pełna przejadę 100km i wlejemy znowu i będzie wszystko jasne
- Od: 15 lis 2011, 19:33
- Posty: 21
no więc tak wszystko niby jest ok a spalanie trzyma się na 13 litrów równych wiec nadal sporo teraz za co się zabrać może świece, kable niech ktoś coś doradzi bo mnie już szlag trafia z tym samochodem
- Od: 15 lis 2011, 19:33
- Posty: 21
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości