Kolor: srebrny metalik 18G
Silnik: 1991 cm3, 115 KM PB + LPG
Przebieg: 170078 (02.2011)
Gf'ka sprowadzona z Niemiec w lutym '11. W tym samym miesiącu założona instalacja gazowa sekwencyjna.
Wyposażenie:
klimatronic, ABS, TCS, tempomat, komputer pokazujący (spalanie chwilowe, średnie spalanie, ilość km do przejechania na zbiorniku), hak, 4 x airbag, 4x elektryczne szyby, elektryczne lusterka (podgrzewane), centralny zamek z pilota, immobilizer, swiatła przeciwmgielne, wspomaganie kierownicy, 2 x podłokietnik, składany stolik z przedniego fotela pasażera, regulowana wysokość kierownicy, regulowana wysokość reflektorów, skórzana kierownica i lewarek zmiany biegów, welurowa tapicerka, alufelgi 16'' 4 x PIRELLI P6 , zimą –> 4x 15'' KLEBER krisalp HP&HP2.
Modyfikacje:
– chromowane ringi na zegarach (luty 2011),
– białe migacze w błotnikach (luty 2011),
– przyciemnienie szyb (luty 2011),
– podświetlenie schowka (czerwiec 2011),
– zaciski hamulcowe przód i tył na kolor czerwony (marzec 2012),
– moduł domykania szyb (maj 2012),
– listwy boczne w kolor nadwozia (maj 2012).
W mazdzie wymieniłem:
kompletny rozrząd, pasek klinowy x2, nowy akumulator Centra Futura 60 Amh, lewy sworzeń, filtry powietrza, kabinowy, przewody i świece NGK, przednią szybę (pękła w pierwszym tygodniu po zakupie w lutym '11).
Poprzedni właściciel wymienił przed sprzedażą:
tarcze i klocki przód i tył, płyn chłodniczy (w tej chwili – 35 stopni temperatura marznięcia), płyn hamulcowy (w tej chwili + 155 stopni temperatura wrzenia), amortyzatory przód.
Instalacja gazowa:
Sterownik (komputer) KME DIEGO
Reduktor (parownik) – KME RED. 1
Listwa wtryskowa – VALTEC
Stan 'prawie' idealny, prawie – tylko ze względu na często falujące obroty. Czyszczenie przepustnicy nic nie dało.
W NAJBLIŻSZYM CZASIE PLANUJE MALOWANIE LIST BOCZNYCH W KOLORZE NADWOZIA.
ZDJĘCIA 2011










ZDJĘCIA 2012







pozdrawiam