Mazda 626 GE FS 94.r 2,0

GF / GW / GE / CA / GD / GV / GC / CB

Postprzez noxes » 26 paź 2011, 21:48

mark.87 napisał(a):Gdybym mial kase to od razu bym zmienil mazde na BMW E39 530i. to sa super samochody i maja pierdolniecie ze w fotel wciska,bez urazy dla posiadaczy mazd

Mnie tam to nie uraziło :) sam długo jeździłem i jeżdżę bmw, ale jednak wolę przednionapędówki.
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez Lukas007 » 26 paź 2011, 21:51

Jako byly posiadacz E34 530 napisze, ze duzej roznicy jezeli chodzi o osiagi miedzy "beemka" a moja GE nie bylo :) ... no moze powyzej 180km/h V8 jednak troche lepiej sie odpychalo ...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez mark.87 » 26 paź 2011, 21:59

Lukas007 napisał(a):Jako byly posiadacz E34 530 napisze, ze duzej roznicy jezeli chodzi o osiagi miedzy "beemka" a moja GE nie bylo :) ... no moze powyzej 180km/h V8 jednak troche lepiej sie odpychalo ...

530i od kiedy ma v8 silnik??
noxes napisał(a):Mnie tam to nie uraziło :) sam długo jeździłem i jeżdżę bmw, ale jednak wolę przednionapędówki.

A ja przeciwnie naped na tyl to jest to co lubie najbardziej. jechalem juz kilkoma 530 i dzwiek i praca silnika r6 jest niezastapiona
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 cze 2011, 19:21
Posty: 816 (0/2)
Skąd: Wieluń
Auto: Renault Laguna 3 2.0 dCi 2008r
VW Passat b5 fl 2.0 20v ALT 2004r
była Mazda 626 GE 94r.2.0 16v +LPG

Postprzez noxes » 26 paź 2011, 22:11

mark.87 napisał(a):dzwiek i praca silnika r6 jest niezastapiona

aaa dźwięk jest piękny to tak jak w maździe V6 :) A swoją drogą ciekawe dlaczego w 626/mx6 nie było większych silników <co?>
Ostatnio edytowano 27 paź 2011, 22:20 przez noxes, łącznie edytowano 1 raz
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez Lukas007 » 26 paź 2011, 22:21

530i od kiedy ma v8 silnik??

Moje byle M60B30 to jakby nie patrzec V8 ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez mark.87 » 27 paź 2011, 21:26

Lukas007 napisał(a):Moje byle M60B30 to jakby nie patrzec V8 ;)

w e34 owszem byly 3 litry w v8 ale chodzi tutaj o e39 a to roznica jest.
noxes napisał(a):aaa dźwięk jest piękny to tak jak w maździe V5 :) A swoją drogą ciekawe dlaczego w 626/mx6 nie było większych silników <co?>

wedlug mnie te sa wystarczajace i wedlug japonczykow tez tak wychodzilo dlatego 2,5litra wystarcza spokojnie
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 cze 2011, 19:21
Posty: 816 (0/2)
Skąd: Wieluń
Auto: Renault Laguna 3 2.0 dCi 2008r
VW Passat b5 fl 2.0 20v ALT 2004r
była Mazda 626 GE 94r.2.0 16v +LPG

Postprzez mark.87 » 4 lis 2011, 17:58

Koledzy dobra wiadomosc jutro samochodzik do odbioru,dzwonil mechanik. Jednak zmiana oleju zabiła pierscienie najwyrazniej.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 cze 2011, 19:21
Posty: 816 (0/2)
Skąd: Wieluń
Auto: Renault Laguna 3 2.0 dCi 2008r
VW Passat b5 fl 2.0 20v ALT 2004r
była Mazda 626 GE 94r.2.0 16v +LPG

Postprzez mark.87 » 5 lis 2011, 19:08

roberto81 napisał(a):Hej. Napisz ile Cię będzie kosztować remont silnika. Ja mam taką samą furkę i tą samą przypadłość. Nie wiem czy jest sens naprawiać silnik jak za 2tys. można kupić drugą Mazdę.


Witam wszystkich remont kosztował mnie 2200zl, dla porownania kupujac inny silnik wciaz jestesmy narazeni ze i ten bedzie taki sam badz gorszy.
Wymienione zostały-
pierscienie nominalne
panewki wszystkie
kompletny rozrzad
uszczelki
uszczelka pod głowica
uszczelniacze w głowicy 16x
zostały wstawione nowe gniazda gdyz stare padły
docieranie zaworow
planowanie głowicy
wymiana płynu chłodniczego

Wszystko zalane jest syntetycznym olejem Mobil 1 PEAK LIFE 5W50 na dotarcie.
Efekt jest cudowny, <jupi> silnik pracuje jak pszczółka, a reakcja na gaz jest błyskawiczna. silnik ciagnie od 1000obr jak nigdy dotad. <faja> <faja>
Jednak warto było doprowadzic silnik do takiego stanu, <spoko>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 cze 2011, 19:21
Posty: 816 (0/2)
Skąd: Wieluń
Auto: Renault Laguna 3 2.0 dCi 2008r
VW Passat b5 fl 2.0 20v ALT 2004r
była Mazda 626 GE 94r.2.0 16v +LPG

Postprzez dyszel » 5 lis 2011, 20:34

Teraz tylko dbać, i mamy spokój na kolejne setki tyś km. <faja>
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 cze 2008, 17:39
Posty: 1388 (0/1)
Skąd: Łańcut
Auto: była 626 GE FS Pb95 only
jest gowno wort MKIII napędzany bajurą
& 7KM made in PRL/japan power CB 450N

Postprzez mark.87 » 5 lis 2011, 23:31

Najwazniejsze teraz jest dotarcie pierscieni i wymiana oleju po 2-3tys.km. mam nadzieje ze nie bede juz tykał silnika po takim remoncie
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 cze 2011, 19:21
Posty: 816 (0/2)
Skąd: Wieluń
Auto: Renault Laguna 3 2.0 dCi 2008r
VW Passat b5 fl 2.0 20v ALT 2004r
była Mazda 626 GE 94r.2.0 16v +LPG

Postprzez mark.87 » 9 lis 2011, 15:05

Witam kozystajac z tego iz zostalem bezrobotny wiec mam mnustwo czasu puki co ,wiec zabrałem sie za przygotowanie na zime swojej madzi. w rece poszła szpachelka i szczotka druciana. zakonserwowałem cały spod, poniewaz nie mialem kompresora wiec w ruch poszedl pedzel.
Obrazek
nadkola tez postanowilem pomalowac
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
przy okazji poczyscilem piasty z rdzy i pomalowałem. <ok>
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
a to spod niestety nie widac duzo ale dozuce wiecej fotek jak bede mial cyfrowke.
Obrazek
Na cały samochud zuzyłem puszke Bitexu,2 pedzle szczotke druciana i kilka godzin pracy.
Mysle ze to nie zaszkodzi a moze dyzo pomoze na zime. pozdrawiam <faja> <faja>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 cze 2011, 19:21
Posty: 816 (0/2)
Skąd: Wieluń
Auto: Renault Laguna 3 2.0 dCi 2008r
VW Passat b5 fl 2.0 20v ALT 2004r
była Mazda 626 GE 94r.2.0 16v +LPG

Postprzez noxes » 9 lis 2011, 22:29

Będzie git na zimę, też to zrobiłem(wstawię zaraz zdjęcia do siebie) i też jestem bezrobotnym, baaa nawet z urzędu pracy mnie wywalili <killer>
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez mark.87 » 11 lis 2011, 22:12

Koledzy wracajac do konserwacji zauwazyłem ze tarcze i klocki sa juz kiepskie,nalezalo by je wymienic po komplecie,.
jakies propozycje tarcz i klockow czy takie np starcza- http://moto.allegro.pl/tarcze-klocki-ma ... 55947.html badz takie –
http://moto.allegro.pl/tarcze-ham-klock ... 46529.html
czy moze lepiej kupic osobno tarcze i klocki.
jezdze duzo przewaznie sam ale na hamulcach niechce oszczedzac. bezpieczenstwo zawsze.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 cze 2011, 19:21
Posty: 816 (0/2)
Skąd: Wieluń
Auto: Renault Laguna 3 2.0 dCi 2008r
VW Passat b5 fl 2.0 20v ALT 2004r
była Mazda 626 GE 94r.2.0 16v +LPG

Postprzez noxes » 11 lis 2011, 22:43

mark.87 napisał(a):na hamulcach niechce oszczedzac. bezpieczenstwo zawsze.

to załóż TRW
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez mark.87 » 12 lis 2011, 17:39

Trw sa dobre ale z braku funduszy musze wybrac cos tanszego a dobrego. najpierw przod a na wiosne tył wiec troche kasy trzeba wyłozyc.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 cze 2011, 19:21
Posty: 816 (0/2)
Skąd: Wieluń
Auto: Renault Laguna 3 2.0 dCi 2008r
VW Passat b5 fl 2.0 20v ALT 2004r
była Mazda 626 GE 94r.2.0 16v +LPG

Postprzez mark.87 » 25 lis 2011, 17:55

Witam korzystajac z ładnej pogody wziołem sie wkońcu za wymiane lamp,choc nie było lekko to udało sie.
Oczywiscie nie obyło sie bez uzycia ciezkich narzedzi bo jednej srubie urwałem łeb,ale wiertarka i rozwiertaki załatwiły sprawe. Całosc wymiany zajeła mia 3h z wymontowaniem silniczkow i przekładki.
kilka fotek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Przy okazji usunołem pomaranczowy srodek z migacza

Obrazek
Obrazek
Efekt koncowy,zostaje tylko ustawienie ale to juz jutro w stacji diagnostycznej

Obrazek
Obrazek
A oto i stare lampy,w całosci,gdyby ktoś potrzebował(szkło,silniczki,soczewke czy inne) to sprzedam po cenie uszkodzonych za 50zł obie
Obrazek
Obrazek
Ostatnio edytowano 26 lis 2011, 15:19 przez mark.87, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 cze 2011, 19:21
Posty: 816 (0/2)
Skąd: Wieluń
Auto: Renault Laguna 3 2.0 dCi 2008r
VW Passat b5 fl 2.0 20v ALT 2004r
była Mazda 626 GE 94r.2.0 16v +LPG

Postprzez noxes » 25 lis 2011, 20:44

Bleeee ten siatex... Chociaż pomaluj go na czarno.
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez mark.87 » 25 lis 2011, 21:15

noxes napisał(a):Bleeee ten siatex... Chociaż pomaluj go na czarno.

mam kolego nowa siatke ale załoze ja na wiosne dopiero gdyz mogła by nie wytrzymac zimy.
A Propo na lampach mam oznaczenie E13 czyli Luksemburg a mam wrazenie ze jakby swieciła za bardzo w lewo mi, moze to dlatego ze nie ustawione sa jeszcz a moze to angliki a
moze za wczesnie panikuje !!!jutro wszystko sie okaze
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 cze 2011, 19:21
Posty: 816 (0/2)
Skąd: Wieluń
Auto: Renault Laguna 3 2.0 dCi 2008r
VW Passat b5 fl 2.0 20v ALT 2004r
była Mazda 626 GE 94r.2.0 16v +LPG

Postprzez sylwo » 25 lis 2011, 21:30

:) ładna pogoda i widzę, że korzystasz :D
jak usunąłeś te "pomarańczki" z kierunków?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sie 2009, 11:45
Posty: 4292 (76/34)
Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5

Postprzez mark.87 » 25 lis 2011, 21:35

no kozystam ale troche załuje ze nie kupiłem nowych lamp TYC-a, bo te wyszły mnie drozej nawet niz 2szt nowych.
A propo pomaranczkow z migacza to odłamalem kawalek srubokretem a reszte szczypcami łamałem i wyciagłem, 5 min i po sprawie
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 cze 2011, 19:21
Posty: 816 (0/2)
Skąd: Wieluń
Auto: Renault Laguna 3 2.0 dCi 2008r
VW Passat b5 fl 2.0 20v ALT 2004r
była Mazda 626 GE 94r.2.0 16v +LPG

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy