Witam ponownie
Znalazłem troche czasu więc zabrałem sie za kolejne MOD'Y 
Moim zamiarem był tylko montaż Xcar Linka ale jak już dostałem sie do radia i wszystko rozbebeszyłem to przy okazji wymieniłem wypaloną diode klimatronica ( oczywiscie zamiennik 4 zł a nie jakies tam kolosalne sumy serwisowe), a następnie chwycilem suszarkę i "zacząłem walkę z plastikami"
Efekty na zdjęciach poniżej

To jak zabawa klockami lego

, Po 30 minutach "palcowania" wyglądało to tak :

Radio zostało zabrane na warsztat i rozebrane na kawałki, lutownicą zrobiłem odpowiedni mostek (pod xcar link'a) i miałem nadzieje, że jak złożę to jeszcze będzie działać

Najdłużej walczyłem z tym oklejaniem ale efekt końcowy mnie w pełni zadowala, moim zdaniem byłoby to ciekawe fabryczne rozwiązanie

A wygląda to tak:

i tak:

i jeszcze tak:

Oczywiście kieryyy nie mogłem ominąć

:


A tu umieściłęm Slot'y XCar link'a :


Zaopatrzyłem się również w bardzo przydatne urządzonko, które polecam wszystkim a mianowićę ELM 327 w opcji bluetooth. Ręka pod kiere ciach i wlożone 15 sekund łączenia z telefonem (program pod androida) + 7 sekund zczytywanie błędów komputra i już wiemy co naszą MAdzie boli
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
A tak na poważnie to jest to mega przydatne urządzenie. Ktoregos dnia pojawił mi się – check. To cholerstwo denerwuje swoją barwą a tym bardziej wprowadza niepokój.. Wizyta w serwisie + odczyt błędu + skasowanie błedu = haj$$$ i to niemały.. Wiec zakupiłęm elm'a dzięki któremu juz po chwili wiedzialem jaki to błąd i w sekunde go skasowałem.

Okazało sie ze do

paliwo zatankowalem. Madzi sie to nie spodobało hehe i zapaliłą choinke. Sam program ma jeszcze duzow wiecej funkcji od pomiarów na 1/2 1/4 mili po rożnego rodzaju odczyty wszelakich czujników.., predkosci, temperatury, obrotów, mocy etc. Oczywiście pomiarów dokonujemy w czasie rzeczywistym. Jednym słowem fajna i przydatna zabawka. Diagnozę możemy zrobić sami a mechanik niech naprawia

choć lepiej żeby nie bylo co

Pozdrawiam.