Zazdroszczę CI
Mazda 323F BA KL-ZE 96'
Chciałbym wam przedstawić jaką miałem historię z moją vłką z nieuczciwym mechanikiem
Pisałem że przeprowadzony został remont , w rzeczywistości Mazda przeszła 2 remonty z czego 1 z nich był zwykłym oszustwem , pod spodem macie troszkę lektury do poczytania i zdjęć dla dokumentacji jak niektórzy mechanicy potrafią być nieuczciwi...
W lutym obecnego roku oddałem mazde do mechanika Tomka Skraby z Biała Niżna 525 koło Nowego Sącza, na przekładkę silnika z 1.5(z5) na 2.0(kf v6) , przy okazji dokupiłem wszystkie potrzebne częsci do wyremontowania tego silnika tj:
uszczelniacze zaworowe, 2x uszczelka pod glowice, komplet pierscieni rika, komplet panewek, wszystkie uszczelki pod kolektory.
Wszystko było pięknie i ładnie do czasu , około 2 tygodnie po "remoncie" zaczeła mazda dymić i czuć było nie spalony olej, zrobiłem około 1,400 km z czego mazda polkneła 1L oleju mówił ten tomek że może trochę brać bo to stary silnik itp itd, zaczeło mi się to nie podobać i wybrałem się do znajomego mechanika w rzeszowie , żeby zobaczył co w trawie piszczy i niestety od tego się zaczeło...
Po przeglądzie Mazdy znajomy mi mówi że nie ma dobrych informacji dla mnie... niestety okazało się że nie wydaję mu się by cokolwiek było tu robione.
Jak zostawiłem mu mazde to okazało się że nie przeszła ani kapitalnego ani najzwyklejszego remontu..
Po dokładniejszych oględzinach wyszło na to że Mazda by zalana jakimiś motodoktorkami i innymi syfami, żeby nie dymiła i nie brała oleju
NIC KOMPLETNIE NIE ZOSTAŁO ZMIENIONE – JEDEN WIELKI OSZUST ...
Oczywiście po rozebraniu motoru dla dokumentacji porobiłem zdjęcia.
Tak wyglądały tłoki po rozebraniu silnika...
Dla porównania z nowymi pierscionkami rika które kupowałem poraz drugi... zresztą jak i wszystko...
juz na pierwszy rzut oka widac róznice w grubosci i wielkosci gdzie te stare pierscionki były prosto z fabryki nigdy nie zmieniane... zreszta jak i całość
niestety taki mam sentyment do tego samochodu ze go nie sprzedam i postanowiłem drugi raz przeprowadzic remont... dokupiliśmy wszystkie graty potrzebne do remontu ...
wszystkie czesci składowe silnika zostały profesionalnie wyczyszczone i doprowadzone do stanu uzytkownia to co sie nie nadawało zostało zmienione na nowe
Tak zaczeło to wyglądać po 2 tygdniach pracy:
nawet miska olejowa została wypiaskowana i wymalowana proszkowo:
dodatkowo do mazdy trafił cały nowy rozrząd.
Teraz wiem że to wszystko jest zrobione tak jak byc POWINNO , niestety naciąłem się i wszystkim polecam ŻEBY OMIJALI TEGO ZŁODZIEJA I OSZUSTA JAK NAJSZERZEJ kupe gnoja i tyle... mam nadzieje ze kiedyś przyjadą tam jakieś łyse karki i mu pokarzą jak wyglada remont generalny jego pyska.... :/ szkoda słów.
Po 3 tygodniowej pracy i odświerzeniu elementów komory silnika (szkiełkowaniu, piaskowaniu, malowaniu proszkowym) madzia wyglada tak:
Madzia podczas tego remontu miała przerabiany wydech na przelotowy z kwasówki + konserwacja podwozia , niestety koszta przekroczyły wartość samochodu 2 krotnie , ale mam teraz nadzieję że będzie służyła za to dwa razy dłużej , czego się nie robi dla rzeczy które się kocha.
z Zakończenia Pracy
Tak dla porównania jeżdzę Mazdą od kwietnia obecnego roku na motorze v6 zrobiłem 4,500 tys km pierwsza wymiana oleju po 1 tys. druga teraz po 5 tys , Mazda po sprawdzeniu Oleju polknela mi 100-200ml
zero dymu podczas odpalenia , idzie jak burza , jestem bardzo zadowolony z tego mechanika obecnego gdyby ktoś potrzebował namiary to pisać na pw 
to tyle miłej lektury
Obecnie Składam graty na KFT
Pozdro
Dopisano 28 paź 2012, 09:45:
Obecnie Madzia wygląda tak
W związku że z kolegą nam się trochę ponudziło a mieliśmy chwilę czasu dorzuciliśmy do Madzi Podświetlenie Bagażnika a tak wyszło
Podświetlenie zamontowane tak by podczas otwarcia klapy włączało się a podczas zamknięcia samoczynnie gasło
Pisałem że przeprowadzony został remont , w rzeczywistości Mazda przeszła 2 remonty z czego 1 z nich był zwykłym oszustwem , pod spodem macie troszkę lektury do poczytania i zdjęć dla dokumentacji jak niektórzy mechanicy potrafią być nieuczciwi...
W lutym obecnego roku oddałem mazde do mechanika Tomka Skraby z Biała Niżna 525 koło Nowego Sącza, na przekładkę silnika z 1.5(z5) na 2.0(kf v6) , przy okazji dokupiłem wszystkie potrzebne częsci do wyremontowania tego silnika tj:
uszczelniacze zaworowe, 2x uszczelka pod glowice, komplet pierscieni rika, komplet panewek, wszystkie uszczelki pod kolektory.
Wszystko było pięknie i ładnie do czasu , około 2 tygodnie po "remoncie" zaczeła mazda dymić i czuć było nie spalony olej, zrobiłem około 1,400 km z czego mazda polkneła 1L oleju mówił ten tomek że może trochę brać bo to stary silnik itp itd, zaczeło mi się to nie podobać i wybrałem się do znajomego mechanika w rzeszowie , żeby zobaczył co w trawie piszczy i niestety od tego się zaczeło...
Po przeglądzie Mazdy znajomy mi mówi że nie ma dobrych informacji dla mnie... niestety okazało się że nie wydaję mu się by cokolwiek było tu robione.
Jak zostawiłem mu mazde to okazało się że nie przeszła ani kapitalnego ani najzwyklejszego remontu..
Po dokładniejszych oględzinach wyszło na to że Mazda by zalana jakimiś motodoktorkami i innymi syfami, żeby nie dymiła i nie brała oleju
NIC KOMPLETNIE NIE ZOSTAŁO ZMIENIONE – JEDEN WIELKI OSZUST ...
Oczywiście po rozebraniu motoru dla dokumentacji porobiłem zdjęcia.
Tak wyglądały tłoki po rozebraniu silnika...
Dla porównania z nowymi pierscionkami rika które kupowałem poraz drugi... zresztą jak i wszystko...
juz na pierwszy rzut oka widac róznice w grubosci i wielkosci gdzie te stare pierscionki były prosto z fabryki nigdy nie zmieniane... zreszta jak i całość
niestety taki mam sentyment do tego samochodu ze go nie sprzedam i postanowiłem drugi raz przeprowadzic remont... dokupiliśmy wszystkie graty potrzebne do remontu ...
wszystkie czesci składowe silnika zostały profesionalnie wyczyszczone i doprowadzone do stanu uzytkownia to co sie nie nadawało zostało zmienione na nowe
Tak zaczeło to wyglądać po 2 tygdniach pracy:
nawet miska olejowa została wypiaskowana i wymalowana proszkowo:
dodatkowo do mazdy trafił cały nowy rozrząd.
Teraz wiem że to wszystko jest zrobione tak jak byc POWINNO , niestety naciąłem się i wszystkim polecam ŻEBY OMIJALI TEGO ZŁODZIEJA I OSZUSTA JAK NAJSZERZEJ kupe gnoja i tyle... mam nadzieje ze kiedyś przyjadą tam jakieś łyse karki i mu pokarzą jak wyglada remont generalny jego pyska.... :/ szkoda słów.
Po 3 tygodniowej pracy i odświerzeniu elementów komory silnika (szkiełkowaniu, piaskowaniu, malowaniu proszkowym) madzia wyglada tak:
Madzia podczas tego remontu miała przerabiany wydech na przelotowy z kwasówki + konserwacja podwozia , niestety koszta przekroczyły wartość samochodu 2 krotnie , ale mam teraz nadzieję że będzie służyła za to dwa razy dłużej , czego się nie robi dla rzeczy które się kocha.
z Zakończenia Pracy
Tak dla porównania jeżdzę Mazdą od kwietnia obecnego roku na motorze v6 zrobiłem 4,500 tys km pierwsza wymiana oleju po 1 tys. druga teraz po 5 tys , Mazda po sprawdzeniu Oleju polknela mi 100-200ml
to tyle miłej lektury
Obecnie Składam graty na KFT
Dopisano 28 paź 2012, 09:45:
Obecnie Madzia wygląda tak
W związku że z kolegą nam się trochę ponudziło a mieliśmy chwilę czasu dorzuciliśmy do Madzi Podświetlenie Bagażnika a tak wyszło
Podświetlenie zamontowane tak by podczas otwarcia klapy włączało się a podczas zamknięcia samoczynnie gasło
Obecnie: A4 Silver 2.0 TFSI 06'–> viewtopic.php?f=320&t=163473
Była: 323f 2.5 KL-Ze 96' –> viewtopic.php?f=312&t=127247
Była: 323f 2.5 KL-Ze 96' –> viewtopic.php?f=312&t=127247
KFT ci w głowie, najpierw to byś się hamulcami zajął bo KFT + mini tarcze + bębny z Z5 to chyba nie jest najlepszy pomysł
A na takich partaczy i złodziei to szkoda słów
najlepiej zalać doktorem, graty sprzedać i liczyć że się trafiło na jelenia i się uda
Zostawiłeś tą sprawę tak? Myślę że powinieneś z nim co najmniej pogadać o twoich gratach albo kasie za nie, no chyba że lubisz ludziom prezenty robić to mogę ci przesłać na pw numer konta i też możesz mi kasę na remont wysłać 
A na takich partaczy i złodziei to szkoda słów



oczywiście że będą nowe heble ale wszystko pomalu bo kasy na wszystko brak
Co do typa to co ja mu mogę udowodnić
tylko pojechac w kilka osoób i odzyskać kasę , bo samemu nic nie zdziałam faktury ani paragonu na to nie brałem wszystko na przysłowiową gębę... rozmawiałem z kolegami prawdopodobnie zajedziemy tam po te graty bo trochu się tego uzbierało i już za to było by coś do turbinki 
Co do typa to co ja mu mogę udowodnić
Obecnie: A4 Silver 2.0 TFSI 06'–> viewtopic.php?f=320&t=163473
Była: 323f 2.5 KL-Ze 96' –> viewtopic.php?f=312&t=127247
Była: 323f 2.5 KL-Ze 96' –> viewtopic.php?f=312&t=127247
I co pobijecie go
Gość zadz na psy i odjedziecie od niego w suce i tyle bedzie z zabawy w boiskowy gang


Gość zadz na psy i odjedziecie od niego w suce i tyle bedzie z zabawy w boiskowy gang



-
Lantis 89
jak zdąży to tak
a tak na serio to mówię szkoda zachodu , kiedyś mu się to odbije na pewno pazerny podwójnie traci , jak taki bidny to niech sobie ma chłopak, ważne że Mazda teraz lata tak jak powinna 
Obecnie: A4 Silver 2.0 TFSI 06'–> viewtopic.php?f=320&t=163473
Była: 323f 2.5 KL-Ze 96' –> viewtopic.php?f=312&t=127247
Była: 323f 2.5 KL-Ze 96' –> viewtopic.php?f=312&t=127247
A rachunków na takie wymiany nie wystawia? To jakiś kijowy ten warsztat, u mnie wystawiają prawie wszędzie rachunki i masz ileś tam gwarancji na ich robotę, jeśli do tego masz rachunki za części które niby włożył a ich tam nie ma to można by jakoś gada zasądzić, wykorzystać do tego rzeczoznawcę który by udowodnił że nic nie było zrobione (oczywiście zanim to powymieniałeś u kogoś innego) ewentualnie turbo kamera na tvn turbo – nagłośnić sprawę żeby ludzie wiedzieli, żeby gada unikać
ale teraz to nic już nie zrobisz pewnie bo nic mu już nie udowodnisz. Mi dzisiaj znaczki z auta ktoś zajumał i też jestem wkurzony bo znów zbędny wydatek
To zmieniaj heble i dmuchaj
niech moc będzie z tobą 
To zmieniaj heble i dmuchaj


wysłalem ta wiadomosc na wszystkich forach ktorych jestem zarejstrowany i powiem Ci ze jeden ziomek mi pisał ze też miał z tym typem doczynienia i też go wyżłobił na remoncie , kupe gnoja i tyle , będzie się smażył w piekle , co do kompresora jestem na razie na efekcie projektu w 2 firmach na wiosnę już coś zawita najprawdopodobniej 
Obecnie: A4 Silver 2.0 TFSI 06'–> viewtopic.php?f=320&t=163473
Była: 323f 2.5 KL-Ze 96' –> viewtopic.php?f=312&t=127247
Była: 323f 2.5 KL-Ze 96' –> viewtopic.php?f=312&t=127247
jasne że turbosprężarka
tylko mi się już oczy kleją cały dzień na bucie i rano na 5 do roboty , więc już się myśli nie kleją 

Obecnie: A4 Silver 2.0 TFSI 06'–> viewtopic.php?f=320&t=163473
Była: 323f 2.5 KL-Ze 96' –> viewtopic.php?f=312&t=127247
Była: 323f 2.5 KL-Ze 96' –> viewtopic.php?f=312&t=127247
Lutek kiedyś muszę obejrzeć ją wymuskaną przez Ciebie
Teraz robi wrażenie
Hosztaplerowi mechanikowi niech ziemia lekka bedzie, bo wszystko jest do czasu.

- Od: 16 paź 2009, 21:04
- Posty: 1844
- Skąd: Warszawa
- Auto: ex BJ TDVI RF4F '02 101PS
obecnie Kia QL
Wczoraj z Kolegą Tomekv6 zakładaliśmy rozpóreczkę na tylne kielichy do mojej Madzi , wymagała troszkę przeróbek z racji tego że kilichy do GT mają dłuższe śrubki niż te od 1.5 i trzeba było dorabiać na gotowe na autku wymiar , ale po mękach i trudach wyszło genialnie , a efekt najlepszy jest podczas jazdy mhmm autko prowadzi się znakomicie jest dużo sztywniejsze i dużo lepiej wchodzi w zakręty bardzo pewnie się prowadzi przy większych prędkościach 
a tu kilka fotek z montażu
a tu już efekt końcowy
Jeszcze raz wielkie podziękowania dla Tomekv6 kawał dobrej roboty
a tu kilka fotek z montażu
a tu już efekt końcowy
Jeszcze raz wielkie podziękowania dla Tomekv6 kawał dobrej roboty
Ostatnio edytowano 20 lis 2012, 18:49 przez Lutek, łącznie edytowano 1 raz
Obecnie: A4 Silver 2.0 TFSI 06'–> viewtopic.php?f=320&t=163473
Była: 323f 2.5 KL-Ze 96' –> viewtopic.php?f=312&t=127247
Była: 323f 2.5 KL-Ze 96' –> viewtopic.php?f=312&t=127247
rozpórka spisuje się świetnie bardzo polecam , jak ktoś nie ma to nie wie co traci , dla mnie auto jest dużo sztywniejsze statyczne i przede wszystkim dużo lepiej się prowadzi 
Obecnie: A4 Silver 2.0 TFSI 06'–> viewtopic.php?f=320&t=163473
Była: 323f 2.5 KL-Ze 96' –> viewtopic.php?f=312&t=127247
Była: 323f 2.5 KL-Ze 96' –> viewtopic.php?f=312&t=127247
Ty tam nie rozpieraj tak tego auta tylko heble rob
ile wazy mazda z V6 pod maska?? 1300-1400kg?? 140 kucy pod maska i takie mizerne hamulce, wiadome ze nic z free ale bezpieczenstwo to podstawe
Oczywisce graty:) autko wyglada super:) jak bd w Rze daj sie garnac Kf'em z heblami Z5
Oczywisce graty:) autko wyglada super:) jak bd w Rze daj sie garnac Kf'em z heblami Z5
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
Co do hebli nie ma takiej tragedii jak lecisz 150 i zachamujesz to zachamuje ci nawet ładnie , ale jeśli to powtorzysz to za 2-3 minuty to juz nie zachamuje tak dobrze , po prostu jest roznica taka ze sie duzo szybciej grzeja niz heble od kfa
pozatym jak jezdzisz po miescie i nie przekraczasz powiedzmy 70-80 a na ogół tak powinno być by mandatów nie nałapać to nie jest źle , heble wlecą przy turbie będzie odpowiednia moc będzie odpowiedni hebel , szkoda mi wsadzać hebli od kfa 255 jak wejda na przód od Mazdy 6 MPS 2.3 320 mm
tył 314 mm , ale to wszystko na wiosnę , na razie spokojnie na tych można jeździć i je kończyć by poźniej z bananem na buźce je wyrzucić
Wypowiadaja się tu ludzie że są słabe i takie tam , ale nigdy nie jeździli na heblach od z5 z silnikiem kfa , co do mocy to nie wiem jak dokładie teraz jest ,ale przy swapie do mazdy trafiły ostre wałki rozrządu , sportowe kolektory 6-2-1 , przelot z kwasówki, skrzynia od mx3 1,8 , pompa paliwa walbro 255L/h , ale i tak plan jest bardziej ambitny oczywiście mowa tu o kompresorze albo turbince
Wczoraj do Madzi trafił sportowy regulator Ciśnienia paliwa
Wypowiadaja się tu ludzie że są słabe i takie tam , ale nigdy nie jeździli na heblach od z5 z silnikiem kfa , co do mocy to nie wiem jak dokładie teraz jest ,ale przy swapie do mazdy trafiły ostre wałki rozrządu , sportowe kolektory 6-2-1 , przelot z kwasówki, skrzynia od mx3 1,8 , pompa paliwa walbro 255L/h , ale i tak plan jest bardziej ambitny oczywiście mowa tu o kompresorze albo turbince
Wczoraj do Madzi trafił sportowy regulator Ciśnienia paliwa
Obecnie: A4 Silver 2.0 TFSI 06'–> viewtopic.php?f=320&t=163473
Była: 323f 2.5 KL-Ze 96' –> viewtopic.php?f=312&t=127247
Była: 323f 2.5 KL-Ze 96' –> viewtopic.php?f=312&t=127247
Wiesz ja napisalem ze sa slabe, myslac ze auto duzo wiecej wazy a sie zdzwilem. a co do grzania hebli to jest fakt ze kilka razy mocniej sie przyhamuje i juz pedal twardy i efektywnosc hamowania duzo slabsza.
No to paln ambitny
i powodzenia w dzialaniach 
No to paln ambitny
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
to prawda madzia nie taka cięzka jak się wydaje i ciężko jej dorównać na mieście , startowałem już ze świateł z kilkoma cwaniakami , jeżdzącymi nowszymi brykami to stara Madziula przy nich wychodziła rewelacyjnie 
Obecnie: A4 Silver 2.0 TFSI 06'–> viewtopic.php?f=320&t=163473
Była: 323f 2.5 KL-Ze 96' –> viewtopic.php?f=312&t=127247
Była: 323f 2.5 KL-Ze 96' –> viewtopic.php?f=312&t=127247
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości