Mazda 323F BA KF 1997 SPRZEDAM!
sewo napisał(a):<cisza> Co się dzieje? Dlaczego nie ma tu żadnych fotekW rykach muszę posłuchać jak grają te morele
hehe bo dopiero dzisiaj to wszystko poskładałem do kupy, razem z wnętrzem
Co do samej instalacji to miałem problemy z kablem sygnałowym od aku do wzmacniacza ponieważ był dużo za gruby a wejścia na wzmacniaczu były takie jak do kabli głośnikowych
a i jeszcze miałem problemy z umiejscowieniem zwrotnicy, tam gdzie ja chciałem to boczek nie wchodził
No i kabel od tweeterów to porażka nie wiem czy miał z 30cm więc znalazłem taki sam przekrój i go troszkę przedłużyłem nie miałem innego wyjścia
A co do wzmacniacza to ustawiłem tak pokrętła:
GAIN dałem tak na 3/4 zakresu
FREQ nic nie ruszałem jest na 50hz
AMP FILTER na OFF
Dobrze czy źle to ustawiłem?
Na radiu narazie tylko ustawiłem korekcję czasową a reszta ustawień jest chyba na flat czy jakoś tak nie bawiłem się tam tymi zakresami
Parę fotek z prac i filmik z telefonu ja to sobie gra






PS.Pierwszy raz to wszytko robiłem także możecie krytykować
Mi się podoba... ATB rządzi
a opinie będą dopiero po oględzinach w realu
Pozbyłeś się tej foli z wnętrza drzwi. Nie wiem po co ona jest ale denerwuje jak wpada w drgania kiedy głośniej gra głośnik...
Pozbyłeś się tej foli z wnętrza drzwi. Nie wiem po co ona jest ale denerwuje jak wpada w drgania kiedy głośniej gra głośnik...
- Od: 17 sie 2009, 11:45
- Posty: 4292 (76/34)
- Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
- Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5
sylwkoc napisał(a):Pozbyłeś się tej foli z wnętrza drzwi.
Tak,w miejsce foli z obu stron są maty stp vibroplast
sylwkoc napisał(a):Nie wiem po co ona jest ale denerwuje jak wpada w drgania kiedy głośniej gra głośnik...
Ja też nie wiem ale wyrzuciłem to
HKSze napisał(a):Gratuluje
Dzięki
Kilka fotek znalezionych ze zlotu w Rykach








Kilka filmików ze startów na 1/4 mili
I pierwszy puchar dla mojej padaki przypadek bo przypadek,ale jest

Była jeszcze nakleja w prezencie,ale zainkasował ją MTS
na żywo madzia bardzo ładnie się prezentuje
serdeczne pozdrowienia dla rewelacyjnego właściciela

serdeczne pozdrowienia dla rewelacyjnego właściciela

-
Ania_TM
Bartg napisał(a):Gratulację
Dzięki
Bartg napisał(a): Na żywo na tych felgach wygląda genialnie
fajnie że się podoba,bo słyszałem różne opinie
Bartg napisał(a): A brzmi prawie tak dobrze jak właściciel w sobotę w nocy![]()
![]()

Widzewianka_TM napisał(a):na żywo madzia bardzo ładnie się prezentuje![]()
Dzięki,nad lakierem spędzam "trochę" czasu żeby to wyglądało jak wygląda
Widzewianka_TM napisał(a):serdeczne pozdrowienia dla rewelacyjnego właściciela![]()
oj tam oj tam bez przesady
Jako że dawno w temat nie zaglądałem bo jakoś mi się nie chciało pisać co tam się dzieje z moim trupem,to pasuje nadrobić zaległości
W ostatnim czasie troszkę się podziało,dobrego jak i złego
Może zacznę od tych gorszych rzeczy:
-na trasie wracając z zakopanego poszła uszczelka pod głowicą,skapnołem się dopiero po jakimś czasie jak olej poszedł na część wydechu i kolektorów i zaczeło się delikatnie dymić za mną przy większych obrotach
Oleju pozostało tyle co nic,przynajmniej na szabelce nic nie było
Dolałem chyba coś z 2-2,5l nawet troszkę więcej niż full
i jadąc do Wieśka do Dębicy na dystansie 70km wyleciał jakiś litr oliwy
Więc była wymiana uszczelki pod głowicą i planowanie, wszytko było by ok,tylko od tamtej pory chleje olej jak wściekłe.
Więc tak sobie myślę i dumam mam teraz na to dużo czasu
Albo będę robił remont silnika albo wleci KL-ZE to się jeszcze okaże
To może teraz jakaś lepsza informacja:
Padaka we wrześniu przeszła konserwację podwozia narazie bez elementów zamkniętych,
Nastąpiły też drobne poprawki lakiernicze
Narazie to by było na tyle.
Dziś przyszedł ten dzień w którym musiałem zmienić opony na zimowe







W ostatnim czasie troszkę się podziało,dobrego jak i złego
Może zacznę od tych gorszych rzeczy:
-na trasie wracając z zakopanego poszła uszczelka pod głowicą,skapnołem się dopiero po jakimś czasie jak olej poszedł na część wydechu i kolektorów i zaczeło się delikatnie dymić za mną przy większych obrotach
Oleju pozostało tyle co nic,przynajmniej na szabelce nic nie było


Dolałem chyba coś z 2-2,5l nawet troszkę więcej niż full
Więc była wymiana uszczelki pod głowicą i planowanie, wszytko było by ok,tylko od tamtej pory chleje olej jak wściekłe.
Więc tak sobie myślę i dumam mam teraz na to dużo czasu
Albo będę robił remont silnika albo wleci KL-ZE to się jeszcze okaże
To może teraz jakaś lepsza informacja:
Padaka we wrześniu przeszła konserwację podwozia narazie bez elementów zamkniętych,
Nastąpiły też drobne poprawki lakiernicze
Narazie to by było na tyle.
Dziś przyszedł ten dzień w którym musiałem zmienić opony na zimowe








Tomek kup sobie do stalówek fajne kołpaki np te:

http://allegro.pl/kolpaki-14-mazda-4-ko ... 04978.html


- Od: 16 paź 2009, 21:04
- Posty: 1844
- Skąd: Warszawa
- Auto: ex BJ TDVI RF4F '02 101PS
obecnie Kia QL
Te zimowe koła są całkowitym przeciwieństwem letnich 

- Od: 29 sie 2009, 14:10
- Posty: 1149 (11/8)
- Auto: Mazda3 BL Z6 Alu Silver
Była: Mazda 3 2 3 F GT
lukasz.b napisał(a):Wsadzaj KLZE
Najbardziej mnie to kusi,ale z drugiej strony ciągle rosnąc ceny paliwa jakoś mnie stopują przed tym pomysłem
Erastotenes napisał(a):Tomek kup sobie do stalówek fajne kołpaki np te:
Jakoś szkoda mi wydawać kasy na kołpaki
911mc napisał(a):Ładny wózekFajnie grają te głośniki ale jakbyś wstawił skrzynię basową to na pewno by to lepiej zabrzmiało
Dzięki
jaaco napisał(a):Te zimowe koła są całkowitym przeciwieństwem letnich
Nic dodać nic ująć
masakra na tych stalówkach
wygląda jak zaraz po kupnie
Jak nie KLZ to wsadź KLa,popatrz na Mxa Krakusika żaden KLZE nie daje mu rady
A za cenę klze kupisz kla i spokojnie powinieneś wyciągnąć z niego170km mniejszym kosztem.

Jak nie KLZ to wsadź KLa,popatrz na Mxa Krakusika żaden KLZE nie daje mu rady
A za cenę klze kupisz kla i spokojnie powinieneś wyciągnąć z niego170km mniejszym kosztem.
-
Przemek...
- Od: 8 wrz 2006, 16:22
- Posty: 8676 (86/81)
- Skąd: KCH
- Auto: Mazda 6gh 2.5pb
Mazda Xedos 9 2.5V6 KL
Mazda 323f 2.0 V6 GT
Tomku to aż tak duża różnica na spalaniu będzie między KF a KL(ZE)
u mnie średnio wychodzi 2-3l/100km przy normalnej jeździe w mieście w porównaniu Z5 KL(DE) nie wystrojone
u mnie średnio wychodzi 2-3l/100km przy normalnej jeździe w mieście w porównaniu Z5 KL(DE) nie wystrojone
Gdy ci smutno, gdy ci źle, odpal Vałke przejedź się
Best ET 16,654 – Konin 11' 16,291 – Ryki 11' w deszczu
15,95 – Kąkolewo 14'
Best ET 16,654 – Konin 11' 16,291 – Ryki 11' w deszczu
15,95 – Kąkolewo 14'
-
Cierpliwy
- Od: 25 kwi 2008, 18:29
- Posty: 1489 (3/6)
- Skąd: Łódź
- Auto: silniki rzędowe są nudne
Mazda 323F BA KL 94'
wsadzaj zdrowego kl. Fasoli byla wsiciekla ma kl i jedzie to naprawdę bardzo dobrze. Myślę ze niejedno klze zostanie skarcone na najbliższym zlocie jak tylko obecny wlasciciel nia przyjedzie na zlot
A jest tam jeszcze sporo do ugrania bo zamach z kf , skrznia z kfa , kolektory seryjne , auto nie wystrojone, pozdro
A jest tam jeszcze sporo do ugrania bo zamach z kf , skrznia z kfa , kolektory seryjne , auto nie wystrojone, pozdro
-
Pyton162
Majki88 napisał(a):Tomku to aż tak duża różnica na spalaniu będzie między KF a KL(ZE)
Podejrzewam że KL-ZE spali z 2l/100km więcej w porównaniu do KF-a,oczywiście mam namyśli tryb mieszany i bez znacznych szaleństw.
Obecny KF średnio pali mi prawie 10l/100km czy to trasa czy mieszany tryb jednym słowem trzyma normę

Ale z drugiej strony jak się bawić to teraz, bo później mogą być inne wydatki

Pyton162 napisał(a):Fasoli byla wsiciekla ma kl i jedzie to naprawdę bardzo dobrze
Tylko że Fasoli KL to był igiełka z tego co mówił to tam był śmieszny przebieg,prawie jak nówka
Pyton162 napisał(a):Myślę ze niejedno klze zostanie skarcone na najbliższym zlocie
Co by nie,ale waga robi tu ogromną różnice
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości