Co do szarpania i utrzymywania silnika na wysokich obrotach żeby nie zgasl może wskazywać na cewki,takie objawy miałem jak padały u mnie.
niestety jest to jedna z droższych części do wymiany jak i kable a w dodatku brak zamienników i trudno dostępne.
Pozdrawiam
Marian
Silnik szarpie przy ruszaniu – czyszczenie przepustnicy
Strona 1 z 1
"Życie jest jak badziewie na kole – raz na górze, a raz na dole."
Sprzedam, Ford Fokus tytanium 2013, PB.klik w link
Sprzedam, Ford Fokus tytanium 2013, PB.klik w link
-
Zoom -Zoom from Belgium
- Od: 26 mar 2010, 14:31
- Posty: 7011 (210/248)
- Skąd: Benelux/Szczecin
- Auto: Było CP,
Była M6 GH
Jest MX-5NBfl
Jest M3 BM Sport 2.2 Diesel Sedan.
jaki masz silnik (benzyna?lpg?diesel?) i co lejesz?
np jak tankujesz BIO z bliskiej do diesla to nie ma szans jak jest zimno aby bez problemu zapalił i nie zgasł bez podgazowania go
na lpg też nie zapalisz jak zimno
zobacz co tankujesz i ew zatankuj cos lepszego typu VPower i daj "po garach" lub wlej dodatek do czyszczenia wtrysków – może pomoże
np jak tankujesz BIO z bliskiej do diesla to nie ma szans jak jest zimno aby bez problemu zapalił i nie zgasł bez podgazowania go
na lpg też nie zapalisz jak zimno
zobacz co tankujesz i ew zatankuj cos lepszego typu VPower i daj "po garach" lub wlej dodatek do czyszczenia wtrysków – może pomoże
- Od: 7 paź 2011, 22:15
- Posty: 36
- Skąd: Bielsko - Biała
- Auto: Premacy 1.8 2002 101KM benzyna
Jeśli masz silnik benzynowy 1.8, to potwierdzam co powyżej. Jest bardzo wrażliwy na jakość paliwa. Jak zatankujesz Vpower, to silnik pracuje cichutko, a delikatne naciśnięcie pedału gazu powoduje "prawdziwy przypływ mocy". Na zwykłej 95 jedzie..., ale różnica w kulturze pracy silnika i "zbieraniu się" jest wyczuwalna. Dodatkowo lepsze paliwo, to mniejsze spalane.
Szarpanie przy ruszaniu (oprócz poduszek) może być też spowodowane kończącym się wysprzęglikiem. Jeśli trzpień jest wytarty w miejscu styku z łapą sprzęgła i ma luzy, a samo sprzęgło "ciężko chodzi"to wymień wysprzęglik i przesmaruj łapę sprzęgła. Zyskasz płynność pracy samego sprzęgła i delikatność przy ruszaniu.
Szarpanie przy ruszaniu (oprócz poduszek) może być też spowodowane kończącym się wysprzęglikiem. Jeśli trzpień jest wytarty w miejscu styku z łapą sprzęgła i ma luzy, a samo sprzęgło "ciężko chodzi"to wymień wysprzęglik i przesmaruj łapę sprzęgła. Zyskasz płynność pracy samego sprzęgła i delikatność przy ruszaniu.
- Od: 12 cze 2011, 20:05
- Posty: 19
- Skąd: K-pol
- Auto: Mazda Premacy CP
U mnie szarpanie pojawiło się po wymianie łączników stabilizatora z przodu, pojawia się w zimne dni. Po przejechaniu kilku kilometrów, szczególnie po dziurawej drodze, wszystko jest OK.
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość