Mazda6 (GG / GY) – Szybkie pytania – WAŻNA INFORMACJA, STR.313
Może wyda się to dziwne pytanie, ale czy po numerze części można dokładnie określić kolor lakieru?
Szukam lusterka i znalazłem takie oznaczone numerem GR4S-69-120B80, niestety po zdjęciach nie jestem w stanie stwierdzić czy to mój kolor pacific blue czy ciemniejszy.
Szukam lusterka i znalazłem takie oznaczone numerem GR4S-69-120B80, niestety po zdjęciach nie jestem w stanie stwierdzić czy to mój kolor pacific blue czy ciemniejszy.
- Od: 17 sty 2011, 20:11
- Posty: 31
- Skąd: Lubin
- Auto: Mazda 6 GY 1,8 2004
Mam pytanko, czy Mazda 6 z roku np. 2003 z silnikiem 2.0 w benzynie (141 KM), ma pojemność skokową 1999 cm3 czy 2000 cm3? Chodzi mi dokładnie o ściągnięcie takiej z Niemiec, a wiadomo jak jest z opłatami...
Pozdrowienia
Pozdrowienia
-
siekierka7
Z tego co sie orientuje to nie... u mnie pomogla jedynie wizyta w servisie gdzie mi podali nr lakieru..
- Od: 29 cze 2010, 19:17
- Posty: 24
- Skąd: Wolverhampton UK
- Auto: mazda 6 2.0 d 136 bph ..2003r
Ahh jak pięknie
, czyli mogę spokojnie myśleć o ściągnięciu z zagranicy
. A dużo też czytam o wadliwości dieseli jeśli chodzi o Mazde. Co Wy o tym sądzicie? Chociaż i tak myślę bardziej o benzynie i zainstalowaniu gazu.
-
siekierka7
Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców – Colin McRae
https://www.facebook.com/AutospaLuxuryCarSpa/
https://www.facebook.com/AutospaLuxuryCarSpa/
-
Some say..
- Od: 8 mar 2010, 00:07
- Posty: 1397 (9/19)
- Skąd: Merzig De /Olecko Pl
- Auto: była:626 GF FS '98,
6 GG LF '02
jest: , NC LF '06
Audi A3 8P '06
pandryszkiewicz napisał(a): u mnie pomogla jedynie wizyta w servisie gdzie mi podali nr lakieru..
NR lakieru możesz sprawdzic po numerze vin. Mam taka stronke
Panowie moja M6 posiada 8 poduszek powietrznych były też chyba wersje z 6 i 10 Airbagami czy ktoś mógł by mnie uświadomić bo ciekawość mnie zżera
jakie poduszki(kurtyny,boczne itd) występowały w 6, 8 ,10 poduszkowcach ? 
- Od: 25 mar 2011, 13:35
- Posty: 211
- Skąd: Gdańsk
- Auto: M6 2.0CITD 136km
Elmerwawa napisał(a):moja M6 posiada 8 poduszek powietrznych
Twoja M6 posiada 6 poduszek. Kurtyny wszyscy licza podwójnie bo maja znaczek z przodu i z tyłu.
Elmerwawa napisał(a): 6, 8 ,10 poduszkowcach
innej wersji niż 6 podzuszkowej nie ma. A te 10 to sie bierze stąd że ludzie znaczek ISOFIX doliczaja jako poduszke
czyli 6 jaśków to standard nie mniej nie więcej w sumie to by się zgadzało:
2-poduszki z przodu dla kierownicy i pasażera
2-poduszki w siedzeniach
2-kurtyny
isofix jako poduszka
dzięki wielkie kolego bieski za uświadomienie.
2-poduszki z przodu dla kierownicy i pasażera
2-poduszki w siedzeniach
2-kurtyny
isofix jako poduszka

dzięki wielkie kolego bieski za uświadomienie.
- Od: 25 mar 2011, 13:35
- Posty: 211
- Skąd: Gdańsk
- Auto: M6 2.0CITD 136km
Szybkie pytanie, moja mazda nie miala oslony dolnej na silnik , dzis dostalem zamowiona z allegro ,
http://allegro.pl/oslona-silnika-pod-si ... 18320.html
jakie sruby mam kupic do tego zeby zamontowac, czy takie z zatrzaskami? maja one jakas swoja nazwe?

jakie sruby mam kupic do tego zeby zamontowac, czy takie z zatrzaskami? maja one jakas swoja nazwe?
Mazda 6, 2.0 diesel – 136 koni , rok prod. 2003 , sedan
dobrzyn22 napisał(a):
Jest to widok na zbiorniczek spryskiwacza(widok od strony nadkola). Pytanie- do czego są widoczne 3 wtyczki
od lewej:
1. spryskiwacz tyl (R)
2. spryskiwacz przod (F) – szyby oczywiscie
3. niepodlaczona wtyczka – czujnik poziomu plynu spryskiwacza i pompki cisnieniowej reflektorow...
szybko nie?
ps
prezes4real napisał(a):jakie sruby mam kupic do tego zeby zamontowac, czy takie z zatrzaskami? maja one jakas swoja nazwe?
tam nie ma zatrzaskow... sa sruby ...
Arkana , Captur , Mii
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
prezes4real napisał(a):prezes4real napisał(a):jakie sruby mam kupic do tego zeby zamontowac, czy takie z zatrzaskami? maja one jakas swoja nazwe?
Śruby M10 bodajże. Załóż porządne bo fabryczne cholery łatwo się ukręcają i to prawdopodobnie było przyczyną, że nie masz już osłony. Licz się z tym, że ukręcone kawałki śrub dalej siedzą w gwintach. Na szczęście dostęp do nich jest w miarę więc nie powinieneś mieć większych kłopotów z montażem.
Pozdrawiam
- Od: 16 sty 2011, 14:12
- Posty: 27
- Skąd: Płock
- Auto: 2003 Mazda 6 GG 1.8 Comfort
Hatchback
a ja wlanise niedawno kupilem madzie diesel 143 koniki i jak na moje i na ,diesla to za duzo pali 9,5 w miescie to lekka przesada nawet w miescie tak zakorkowanym jak toruń i wczoraj jechelatez inna mazda kolo mnie i mialem wrazenie ze ciut ciszej chodzi silnik, ale za to jak jechalem inna madzia 143 konie to nawet połowy tego nie przyśpieszała co moja czy to moze być jakis chip zamontowany?
mazda 6 143 km 2006
venom200 napisał(a):jak na moje i na ,diesla to za duzo pali 9,5 w miescie to lekka przesada nawet w miescie tak zakorkowanym
Kolejny który kupił diesla do miasta, bo "mało pali"

Nie nastawiaj się na mniej przy korkach w mieście – wręcz 10 sobie zarezerwuj na zimę
Poza tym – na przyszłość używaj dużych liter i kropek, bo takiej sieczki nie da się czytać.
Witam wszystkich.
Jako ze mojej 626 1.8 stuknelo 200k mil nadszedl czas na zmiane. I choc 626 nie bardzo mi sie podobala od poczatku, to jednak nie moge na nia narzekac, przez dwa lata i 50k mil nie trzeba bylo nic naprawiac, jedynie wymiana oleju i filtrow. Silnik nadal pracuje bardzo dobrze, nie bierze oleju, ale za duzo pali. W miescie ok 11, trasa ok 8, konczy sie tez NCT (badanie techniczne).
No i kupilem mazde 6 z 2005 roku diesel prawdopodobnie 121 kM (tak wynika z VIN) przebieg 95k mil.
Auto uszkodzone (do wymiany tylne lewe drzwi, blotnik do wyklepania). Auto juz gotowe do lakierowania, niedlugo bedzie gotowe.
A ja w tym czasie przygotowujac sie do jazdy czytam forum i staram sie dowiedziec co musze zrobic nim wyrusze na droge. Jutro jade wymienic olej i sprawdzic smok, wymienie tez uszczelki pod wtryskami, polecilem tez zakonserwowanie nadkoli. Oczywiscie filtry i olej. Pasek zmieniany niedawno.
No i pytanie, co jeszcze powinienem zrobic?
Mam jeszcze kilka pytan:
1. Czy filtry do 136 kM i 121 sa takie same?
2.Czy sprzegla i kola 2m sa takie same, a jesli nie to czy mozna zalozyc kolo i sprzeglo od 136 ( w planach chip)
3.Czy znajde gdzies serwisowke do tego silnika, udalo mi sie znalezc tylko do benzyniaka. W szczegolnosci chodzi mi o momenty dokrecania.
4.Czy jest jakis patent na "scalenie" kluczyka z pilotem?
5. Nie ma webasta, czy jest mozliwe dolozenie we wlasnym zakresie (czy sa kable i oprogramowanie sterownika) i czy ma to sens. (Temperatura ponizej zera jest kilka razy w roku).
Pozdrawiam.
Jako ze mojej 626 1.8 stuknelo 200k mil nadszedl czas na zmiane. I choc 626 nie bardzo mi sie podobala od poczatku, to jednak nie moge na nia narzekac, przez dwa lata i 50k mil nie trzeba bylo nic naprawiac, jedynie wymiana oleju i filtrow. Silnik nadal pracuje bardzo dobrze, nie bierze oleju, ale za duzo pali. W miescie ok 11, trasa ok 8, konczy sie tez NCT (badanie techniczne).
No i kupilem mazde 6 z 2005 roku diesel prawdopodobnie 121 kM (tak wynika z VIN) przebieg 95k mil.
Auto uszkodzone (do wymiany tylne lewe drzwi, blotnik do wyklepania). Auto juz gotowe do lakierowania, niedlugo bedzie gotowe.
A ja w tym czasie przygotowujac sie do jazdy czytam forum i staram sie dowiedziec co musze zrobic nim wyrusze na droge. Jutro jade wymienic olej i sprawdzic smok, wymienie tez uszczelki pod wtryskami, polecilem tez zakonserwowanie nadkoli. Oczywiscie filtry i olej. Pasek zmieniany niedawno.
No i pytanie, co jeszcze powinienem zrobic?
Mam jeszcze kilka pytan:
1. Czy filtry do 136 kM i 121 sa takie same?
2.Czy sprzegla i kola 2m sa takie same, a jesli nie to czy mozna zalozyc kolo i sprzeglo od 136 ( w planach chip)
3.Czy znajde gdzies serwisowke do tego silnika, udalo mi sie znalezc tylko do benzyniaka. W szczegolnosci chodzi mi o momenty dokrecania.
4.Czy jest jakis patent na "scalenie" kluczyka z pilotem?
5. Nie ma webasta, czy jest mozliwe dolozenie we wlasnym zakresie (czy sa kable i oprogramowanie sterownika) i czy ma to sens. (Temperatura ponizej zera jest kilka razy w roku).
Pozdrawiam.
- Od: 21 paź 2009, 13:15
- Posty: 15
- Skąd: Galway
- Auto: Mazda 6, MZR-CD, 121KM 2005 przedlift
ryniuniu napisał(a):. Czy filtry do 136 kM i 121 sa takie same?
ryniuniu napisał(a):2.Czy sprzegla i kola 2m sa takie same, a jesli nie to czy mozna zalozyc kolo i sprzeglo od 136 ( w planach chip)
Tak, to identyczne silniki. Różnica to jedynie komp. sterujący.
ryniuniu napisał(a):3.Czy znajde gdzies serwisowke do tego silnika, udalo mi sie znalezc tylko do benzyniaka. W szczegolnosci chodzi mi o momenty dokrecania.
Szukaj na forum. Gdzieś była.
ryniuniu napisał(a):4.Czy jest jakis patent na "scalenie" kluczyka z pilotem?
?
ryniuniu napisał(a):5. Nie ma webasta, czy jest mozliwe dolozenie we wlasnym zakresie (czy sa kable i oprogramowanie sterownika) i czy ma to sens. (Temperatura ponizej zera jest kilka razy w roku).
W UK chyba szkoda na to kasy.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6