cykanie na ciepłym silniku

Postprzez kierownik » 10 lis 2011, 10:23

no tak – to czytałem, ale nie doszukałem się, żeby to od wytartej krzywki się stało

Bulgarien napisał(a):Przyczyną opisywanego wczesniej zachowania silnika był blokujący się zawór na 1 cylindrze. Co powodowało metaliczny dźwięk(chrobot) i przedostanie się oleju do komory spalania ( stąd ubrudzone olejem świece żarowe). W kolektorze ssacym jest tyle syfu ze głowa mała ścianki są oblepione ponad 5mm nagarem, tak że przepustowość powietrza była naprawdę niska. Ten element od nowości nie był czyszczony napewno.


marcino2468 jaki avek <lol> <spoko>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 gru 2005, 02:26
Posty: 2956 (3/4)
Skąd: Kraków
Auto: służbowe

Postprzez YgooR » 10 lis 2011, 13:48

kierownik napisał(a):możesz przypomnieć, bo mi to gdzieś umknęło...

Jeżeli pytasz o zdjęcia to nie mogę sobie przypomnieć/znaleźć. :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 mar 2009, 23:15
Posty: 827 (0/1)
Skąd: Gliwice
Auto: 323F BJ 2.0 DiTD '99

Postprzez kierownik » 10 lis 2011, 14:12

chodzi mi o samo potwierdzenie wpływu wytartej krzywki i/lub rolki na jakieś późniejsze awarie...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 gru 2005, 02:26
Posty: 2956 (3/4)
Skąd: Kraków
Auto: służbowe

Postprzez YgooR » 10 lis 2011, 14:27

kierownik napisał(a):chodzi mi o samo potwierdzenie wpływu wytartej krzywki i/lub rolki na jakieś późniejsze awarie...

Potwierdzeniem może być ten temat: http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=89&t=126306
Chyba że tamto auto miało jakieś inne przygody wcześniej np. z rozrządem.
W 100% nie wiem czy wałek był przyczyną, jednak patrząc na awarie które występują w samochodach wszystko jest możliwe.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 mar 2009, 23:15
Posty: 827 (0/1)
Skąd: Gliwice
Auto: 323F BJ 2.0 DiTD '99

Postprzez kierownik » 10 lis 2011, 14:43

no niby wszystko jest możliwe, przy czym wyżej pisałem, że nigdzie nie jest napisane, że to od tego.
w takim wypadku można by podpierać każdy zerwany pasek rozrządu zwiększeniem oporów tarcia na wytartym wałku i krzywce... :|
oczywiście przesadzam, ale jak wspominałem już kilka widziałem DiTD z wytartymi krzywkami i nic się z tym dalej nie działo. nawet w sumie, to tylko parę widziałem z niewytartą :D

no ale fakt jest faktem, że nie powinno tak być i pasowałoby to zmienić – z tym się nie sprzeczam
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 gru 2005, 02:26
Posty: 2956 (3/4)
Skąd: Kraków
Auto: służbowe

Postprzez YgooR » 10 lis 2011, 17:52

kierownik napisał(a):nawet w sumie, to tylko parę widziałem z niewytartą

Bo w DITD z czasem krzywki zmieniają swój kształt, na sportowy wałek rozrządu <lol>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 mar 2009, 23:15
Posty: 827 (0/1)
Skąd: Gliwice
Auto: 323F BJ 2.0 DiTD '99

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6