
Witam wszystkich, chciałem wam zaprezentować nowy nabytek od dzisiaj (2 lis 2011).
Jest to Mazda 323F koloru czerwonego z instalacją LPG. Autko znalezione przypadkowo na Allegro wczoraj, zainteresowany pojechałem je obejrzeć, przejechałem się i coś mnie tknęło, lecz jeszcze decyzji nie podjąłem, stwierdziłem że się zastanowię. Podczas drogi powrotnej do pracy, myślałem i myślałem i stwierdziłem, że moja dziewczyna zawsze o takiej marzyła (bądź Xedos6), więc stwierdziłem, że nie ma nad czym się zastanawiać. Zadzwoniłem do faceta i powiedziałem, że dzisiaj po nią przyjeżdżam. Urwałem z niej 1000zł, dostałem komplet dokumentów, opony na lato z felgami i powrót do mojej kobiety. Nie wiedziała, że zakupiłem autko dla niej więc nie wiedziała czym przyjechałem, zobaczyła i nie wierzyła do póki nie włożyłem kluczyka w zamek i nie o tworzyłem drzwi. Zatkało ją no i uśmieszek się zrobił od ucha do ucha (do tej pory się cieszy
Autko zostało przywiezione z Niemiec dnia 18,10,2007 i do dzisiaj była u pierwszego właściciela, więc jesteśmy drugimi właścicielami w PL.Mam nadzieję, że nam posłuży
Dane pojazdu:
Pojemność silnika:
1489 cm3 88KM DOHC
Paliwo:
benzyna + LPG sekwencja
Ilość siedzeń:
4
Napęd na koła:
napęd przedni
Rodzaj skrzyni biegów:
Manualna
Data produkcji:
31.01.1997
Kolor zewnętrzny:
SU Classic red
Kolor wnętrza:
czarny
Wyposażenie:
– Welurowa tapicerka
– Manualnie ustawiany fotel kierowcy
– Manualnie ustawiany fotel pasażera
– Aluminiowe felgi '14 na zimę i na lato
– Anti-Lock Braking System – ABS
– Elektryczne szyby
– Manualnie ustawiane lusterka + podgrzewanie
– Centralny zamek z kluczyka + pilot (nie działa)
– Wspomaganie kierownicy
– Airbag kierowca + pasażer
– Podświetlanie stacyjki
– Podstawki na kubki
– Światła dzienne
Plany i naprawy:
– Wymiana uszczelki pod deklem (zrobione)
– Malowanie dekla na czerwony(zrobione)
– Wymiana wężyka od oleju (coś takiego)(zrobione)
– Ustawienie falujących obrotów
– Wymiana mieszka od zmiany biegów(zrobione)
– Wymiana daszka przeciwsłonecznego(zrobione)
– Naprawa dodatkowego światła stop(zrobione)
– Odczytanie błędów
– Wymiana czujnika ABS
– Zaprawki blacharskie(zrobione)
– Wymiana klosza kierunku(zrobione)
– Podkładki klubowe + wlepki (jak ruszy sklepik)(zrobione)
– Woskowanie jak nie pomoże polerka lakieru, być może narzucenie świeżego klaru (się okaże)(zrobione)
– Wyrzucenie haka(zrobione)
– – – Reszty grzechów nie pamiętam, będę dopisywał – – –
Update 18 sie 2012
Swap na KF z całym osprzętem – w trakcie skręcania
zamontowanie szyb elektrycznych tył
wymiana wnętrza na skórę (strona 4) – zrobione
wymiana całych piast – zrobione
CAI + stożek zrobione
zmiana amortyzatorów od wersji 2,0 V6 zrobione
Odnowienie zacisków hamulcowych – pomalowanie na srebro + napis mazda(str 5)
wymiana chłodnicy na KF zrobione
wymiana mieszka razem z gałką MAZDASPEED w trakcie
wymiana wiązki z Z5 na KF zrobione
Zdjęcia:
Pochodzą z allegro, jutro dorzucę nowe za dnia







Edit: 4 lis 2011
Zamówione rzeczy do mazdy:
1) kierunkowskaz lewy
2) Uszczelka pokrywy zaworów:
– oryginał OE MAZDA
3) Bębny tył:
– ABE , komplet
4) Filtr powietrza:
– KNECHT
5) Filtr oleju:
– oryginał OE MAZDA
6) Olej:
– VALVOLINE MaxLife 10W-40
7) Klosze kierunków błotnika typu clear
8) Łączniki stabilizatora tył
9) Tuleje do lewarka zmiany biegów OE MAZDA
Jutro jadę dorobić kluczyk, dorobić farbę pod kolor auta,przegląd,zakupić utwardzacz do szpachli.
W niedzielę odbędzie się mycie,woskowanie, zmian kółek na (jeszcze letnie), wymiana radia na Pionner (MP3), głośniki tył (są albo nie), odczytanie błędów, być może przestawienie gazu.
UP 5 Lis 2011
Galeria Jurajska Częstochowa:





Właściciele auta :


Zmiany które powoli postępują:
Silnik czeka na włożenie:

Wnętrze po wymianie:



Z5 wychodzi z budy:

Po włożeniu silnika:


W trakcie zmiany wiązki elektrycznej:
Pierwsze problemy z obrotami:
Obroty załapane i auto pali normalnie:
Pozdrawiam