przy zakupie produktu luksusowego (o jakim tu mowa) należy pamiętać o kilku rzeczach:
1) każda rzecz jest warta tyle – ile klient jest w stanie za nią zapłacić
2) auta klasy biznes były wymyślone dla ludzi, którzy ekonomię użytkowania stawiają na dalszym planie
3) trwałość takich aut (mechaniczna) jest zbliżona do tych budżetowych lecz ze względu na użyte materiały wykończeniowe mają dawać poczucie luksusu jak i prezentować status klienta.
Klient taki ma zużyć samochód i kupić nowy a nie zastanawiać się nad naprawami.
podsumowując ....
użytkowanie takiego auta będzie z pewnością dużo droższe niż od "przeciętniaka" właśnie z tego powodu aby nim podróżowali ludzie, których na to stać
to tak, jak by zapyziały murarz w gumiakach używał bentleya do pracy na budowie przy betoniarce – myślę że producent by wolał aby takie auto zostało zezłomowane niż reklamowało firmę w taki sposób
oczywiście – bogatemu nie zabronisz