Co lepsze? E38; w140 ; A8 D2?? Wasze opinie.
1, 2
Witam. Poszukuję limuzyny z lat 1995 a 1999. Szukam trwałej komfortowej i w miarę ekonomiczniej limuzyny. Modele które mnie interesują to :
e38:
730d R6 2,9 l (2926 cm³), DOHC, turbo
740d V8 3,9 l (3901 cm³), DOHC, turbo
740i V8 4,0 l (3982 cm³), DOHC wtrysk +lpg
740i V8 4,4 l (4398 cm³), DOHC wtrysk +lpg
w140:
S 300 Turbodiesel 3,0 l R6 OM606D30
a8 d2:
4.2 quattro V8 4,2 l (4172 cm³), DOHC
4.2 FSI quattro V8 4,2 l (4163 cm³), DOHC
z diesel'i się nie znam w przypadku audi wiec może coś zaproponujecie.
Proszę o wypowiedź na temat tych modeli. O ich trwałość komfort oraz odczucia z jazdy, ergonomii. Dodam że szukam samochodu na lata a nie jako zabawkę.
e38:
730d R6 2,9 l (2926 cm³), DOHC, turbo
740d V8 3,9 l (3901 cm³), DOHC, turbo
740i V8 4,0 l (3982 cm³), DOHC wtrysk +lpg
740i V8 4,4 l (4398 cm³), DOHC wtrysk +lpg
w140:
S 300 Turbodiesel 3,0 l R6 OM606D30
a8 d2:
4.2 quattro V8 4,2 l (4172 cm³), DOHC
4.2 FSI quattro V8 4,2 l (4163 cm³), DOHC
z diesel'i się nie znam w przypadku audi wiec może coś zaproponujecie.
Proszę o wypowiedź na temat tych modeli. O ich trwałość komfort oraz odczucia z jazdy, ergonomii. Dodam że szukam samochodu na lata a nie jako zabawkę.
Z gówna rakiety nie zrobisz!!
Kiedyś przymierzałem się do zakupu takiego wózka i testowałem 2 z nich – BMW i Audi, a o mietku czytałem dosyć sporo i siedziałem w kilku egzemplarzach. W środku najlepiej wykończony jest mercedes, ale tylko w wersji 600 (obszyta skórą tapicerka), pozostałe wersje są porównywalne z BMW i Audi. Wyposażenie mietka jest perfekcyjne, łącznie z (zależy od wersji) distronikiem i zawiechą airmatic. Koszty serwisowania – astronomiczne (np. wymiana przednich amorów z zawiechą air to koszt. ok.10kzł za nówki sztuki. No i ludzie narzekają na diesle, mało awaryjne są silniki v8 i v12, ale skurwia*e dużo palą (500 spokojnie potrafi wziąć 30 l/miasto jeśli jeździsz w korkach). BMW wg mnie najładniejsze z zewnątrz, szczególnie z ładnym felunkiem, w środku to inna historia, trochę się zestarzał, chociaż ergonomia wzorowa, dynamika też – niezależnie od silnika. Ja celowałbym w Audi, które wydaje mi się najlepszym kompromisem jakość/cena. Obydwa ostatnie auta drogie zayebiście w serwisowaniu, jednak taniej niż mercedes. A jeśli chodzi o komfort to wydaje mi się subiektywnie że Audi wygrywa z beemą, choć ludzie na wsi gadają, że mietek pod tym względem nie ma sobie równych. Aha i ŻADNA z tych limuzyn nie jest ekonomiczna – to co zaoszczędzisz na paliwie, oddasz w serwisie na diesla
. Mam nadzieję, że moja opinia coś Ci pomoże – powodzenia w zakupie i pozdrawiam.
Mistrza cechuje spokój i długie ruchy.
Ja z czystym sumieniem mogę polecić W140 komfort super
miałem przyjemność przemieszczać się S320 i S500 polecam S500 ponieważ różnica w spalaniu to 2litry a mocy czuć no i V8, w S320 też nie brakuje mocy spalanie miasto 15-17 LPG(sekwencja) na 100km, różnice w spalaniu są nie wielkie ale weź pod uwagę serwisowanie rzędowej szóstki (S320) a np V12 w S600 części nie są drogie jak na te auto np. do S320 Amortyzator tył około 250zł/szt, wentylator kabiny 600zł,Oringi wtrysków 7zł szt,pompa oleju 200zł,Filtr powietrza 80zl jeżeli chciał byś korzystać z serwisu to zapomnij o tym aucie, Diesla nie polecam z tego względu że na LPG wyjdzie cię taniej, S350TD jak dobrze pamiętam miały problemy z głowicami lubiły pękać, no Diesli jest znacznie mniej a więc dostępność części używanych jest mniejsza, wracając do komfortu BMW 740il czy A8 4.2 nie umywają się do Merca są głośniejsze mniej komfortowe i nie mają tego czegoś co daje w140 czyli gabarytów na początku ciężko jest wcelować w pasy na jezdni automat daje rade i płynnie zmienia biegi,choć Merc wygląda topornie to ludzie za nim się oglądają na ulicy auto w pełni komfort oddaje w trasie, posiada dużo bajerów typu dociąganie drzwi i bagażnika, climatronik,domykanie szyb,składanie lusterek itd. na drugim miejscu postawił bym audi ze względu na napęd quattro przy mercu jest to samochód sportowy twardszy bardziej precyzyjny dobry automat i tak jakby o klasę niżej, 4.2 w benzynie daje rade wciska
co do automatu w Audi trzeba uważać na skrzynie Multitronic z tego co wiem sypią się szukać auta z Tiptronic, jeżeli chodzi o BMW jest ładne (shadow line)i popularne dobre wyposażenie tył napęd jak w Mercu. Ważne aby przy zakupie limuzyny nie oszczędzać i dobrze wszystko sprawdzić w inny wypadku będziesz płakał i płacił.

- Od: 25 mar 2011, 13:35
- Posty: 211
- Skąd: Gdańsk
- Auto: M6 2.0CITD 136km
Tyle pisania i tylko 2
zdania.
Elmerwawa – pomyśl trochę o czytających. Takiego śmietnika bez podziału na zdania nie da się strawić.
Nawet pomimo tego, że może i faktycznie piszesz ciekawie – niestety taka sieczka jest nieczytelna...

Elmerwawa – pomyśl trochę o czytających. Takiego śmietnika bez podziału na zdania nie da się strawić.
Nawet pomimo tego, że może i faktycznie piszesz ciekawie – niestety taka sieczka jest nieczytelna...
@kyluz
Nie ma FSI w D2
@Elmerwawa
Nie ma Multitronica w Quattro w A8 D2.
Generalnie w tej klasie ciężko o ekonomie, zadbane egzemplarze warte kupienia trzymają cenę. Nie zadbane trzeba będzie naprawiać za relatywnie grubą kasę.
Nie ma FSI w D2
@Elmerwawa
Nie ma Multitronica w Quattro w A8 D2.
Generalnie w tej klasie ciężko o ekonomie, zadbane egzemplarze warte kupienia trzymają cenę. Nie zadbane trzeba będzie naprawiać za relatywnie grubą kasę.
Stała pod ścianą prężąc kakao
A czemu nie rozkladasz sie za konkurecja z Japonii?
Auta te nie ustepuja komfortem i dynamika od w/w a ich trwalosc jest LEGENDARNA!
LS, MIllenia, Legend, pomysl nad tym...
Auta te nie ustepuja komfortem i dynamika od w/w a ich trwalosc jest LEGENDARNA!
LS, MIllenia, Legend, pomysl nad tym...
Jaka była ostatnia rzecz jaka przeleciała księżnie Dianie przez głowę?
– ..... chłodnica
– ..... chłodnica
- Od: 6 wrz 2009, 21:02
- Posty: 738
- Skąd: Kraków
- Auto: EC MX-3 2.5 V6 24V 95 KLZE Yaris 1.0 1SZ-FE
Alrmera N16
no moze nie ale ze wzgledu na forum musialem napisac:P
ale juz LS i Legend napewno ta sama liga
ale juz LS i Legend napewno ta sama liga
Jaka była ostatnia rzecz jaka przeleciała księżnie Dianie przez głowę?
– ..... chłodnica
– ..... chłodnica
- Od: 6 wrz 2009, 21:02
- Posty: 738
- Skąd: Kraków
- Auto: EC MX-3 2.5 V6 24V 95 KLZE Yaris 1.0 1SZ-FE
Alrmera N16
Moze i nie ta liga ale napewno tańsze w utrzymaniuloockas napisał(a):HKSze napisał(a):MIllenia
Bez obrazy dla marki ale to imho nie jest liga dla przykładowej tu A8...
I choc prestiż nie ten w mili, Ls i legendzie, to niewiele im ustępują w czym kolwiek innym
Ps. Jesli juz to E38, bo reszta jest nijaka
Dominator napisał(a):Moze i nie ta liga ale napewno tańsze w utrzymaniuloockas napisał(a):HKSze napisał(a):MIllenia
Bez obrazy dla marki ale to imho nie jest liga dla przykładowej tu A8...w dodatku bardziej indywidualne, jeździ tego mniej od wspomnianej trójki aut z Niemiec
I choc prestiż nie ten w mili, Ls i legendzie, to niewiele im ustępują w czym kolwiek innym![]()
Ps. Jesli juz to E38, bo reszta jest nijaka
Zgadzam się tym bardziej ,że audi a8 czy e38 (nie obrażając innych) każdy wieśniak kupuje za 10 tys aby limuzyną jeździć. Milly jest niewiele na naszych drogach a też ma klase! Poza tym kolega napisał ,że szuka ekonomicznej limuzyny a milly byłaby chyba najbardziej ekonomiczna przy niemcach.
kyluz napisał(a):z diesel'i się nie znam w przypadku audi wiec może coś zaproponujecie.
Proszę o wypowiedź na temat tych modeli. O ich trwałość komfort oraz odczucia z jazdy, ergonomii. Dodam że szukam samochodu na lata a nie jako zabawkę.
Co do diesli w Audi polacam bardziej 4.2 TDI niż 3.3 TDI a 2.5 TDI to już w ogóle nie silnik do tej klasy.
Jeśli szukasz samochodu na lata a wybrałbyś jeden ze swoich przedstawionych to wiedz ,że wiele egzemplarzy na rynku to są po prostu "trupy" więc myśl rozsądnie przy zakupie.Czasami tego po aucie nie widać ,ponieważ w tej klasie były używane najdroższe materiały i one tak szybko się nie zniszczą a auto lata "świetności" będzie miało dawno już za sobą.
Pozdrawiam
Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców – Colin McRae
https://www.facebook.com/AutospaLuxuryCarSpa/
https://www.facebook.com/AutospaLuxuryCarSpa/
-
Some say..
- Od: 8 mar 2010, 00:07
- Posty: 1397 (9/19)
- Skąd: Merzig De /Olecko Pl
- Auto: była:626 GF FS '98,
6 GG LF '02
jest: , NC LF '06
Audi A3 8P '06
Dominator napisał(a):Gib napisał(a):Volvo S90
Chyba S80ale zbyt tanie w utrzymaniu rowniez nie jest, ale ciekawsze niz niemcy
jeszcze ta odmiana 2.9T
Też dość ciekawa propozycja ,kolega szuka ekonomicznego to może 2.4 diesel?
Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców – Colin McRae
https://www.facebook.com/AutospaLuxuryCarSpa/
https://www.facebook.com/AutospaLuxuryCarSpa/
-
Some say..
- Od: 8 mar 2010, 00:07
- Posty: 1397 (9/19)
- Skąd: Merzig De /Olecko Pl
- Auto: była:626 GF FS '98,
6 GG LF '02
jest: , NC LF '06
Audi A3 8P '06
mlodyMazda napisał(a):Zgadzam się tym bardziej ,że audi a8 czy e38 (nie obrażając innych) każdy wieśniak kupuje za 10 tys aby limuzyną jeździć.
Taaa. Kolejny durny stereotyp. Naprawdę czas otworzyć oczy. Zobacz ile kosztuje utrzymanie tych samochodów... "Wieśniaka" jak to brzydko napisałeś na takie auto nie stać. Milenia/X9 kosztuje praktycznie te same pieniądze... A mimo wszystko większość "wieśniaków" kupuje GF czy Toledo
Tu się zaczyna robić jak na forum Toledo. Wszystko poza Seatem jest do du**. Żenada...
Dla mnie z tych proponowanych aut najbardziej urzeka E38 i LS. Nie wiem o jakim budżecie mówimy, ale w miarę tani w zakupie jest LS400. Dla mnie bomba. I jedyna Mazda pasująca mi do tych krążowników to 929 HD
Nie bardzo rozumiem co znaczy ekonomia w takich autach
loockas napisał(a):
Taaa. Kolejny durny stereotyp.
Nie dumny stereotyp tylko widzę kto kupuję te właśnie auta (nie mówię o wszystkich ,żeby potem mnie nikt za słówka nie łapał),a jak ich cena poszła w dół to na naszym rynku pojawiło się ich naprawdę dużo.Co do stanu wystarczy zobaczyć nawet na głupim aledrogo jakie to właśnie modele jeżdżą po kraju i tu znowu podkreślam nie mówię o wszystkich.Kolega napisał ,że szuka auta na lata więc za zadbany i warty kupna egzemplarz trzeba troszkę jeszcze zapłacić i to właśnie chciałem przekazać a nie to ,że jest to auto dla "wieśniaka" bo tak nie uważam (osobiście kocham audi a8
loockas napisał(a): Zobacz ile kosztuje utrzymanie tych samochodów... "Wieśniaka" jak to brzydko napisałeś na takie auto nie stać.
I tu się nie zgodzę
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
loockas napisał(a): Przestań oceniać ludzi pod kątem samochodu jakim chcą się poruszać.
Nie oceniam ludzi pod kątem auta jakim jeżdżą tylko po tym jak dbają o samochód
loockas napisał(a): Nie jesteś w niczym lepszy...
Tu się zaczyna robić jak na forum Toledo. Wszystko poza Seatem jest do du**. Żenada...
Może i nie ale ja o swoje auto dbam
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
Nie napisałem ,że mazda najlepsza tylko wyraziłem swoją opinie a właśnie o opinie kolega prosił zaczynając ten wątek.
Pozdrawiam
Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców – Colin McRae
https://www.facebook.com/AutospaLuxuryCarSpa/
https://www.facebook.com/AutospaLuxuryCarSpa/
-
Some say..
- Od: 8 mar 2010, 00:07
- Posty: 1397 (9/19)
- Skąd: Merzig De /Olecko Pl
- Auto: była:626 GF FS '98,
6 GG LF '02
jest: , NC LF '06
Audi A3 8P '06
kyluz napisał(a): i w miarę ekonomiczniej limuzyny.
Nie chodzi mu chyba o to ,żeby było na prawde ekonomiczne tylko ,żeby np ceny częsci zamiennych nie kosztowały tyle co auto ,np tak jak amortyzatory do MB z zawieszeniem air jak wsopomniano wyżej
Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców – Colin McRae
https://www.facebook.com/AutospaLuxuryCarSpa/
https://www.facebook.com/AutospaLuxuryCarSpa/
-
Some say..
- Od: 8 mar 2010, 00:07
- Posty: 1397 (9/19)
- Skąd: Merzig De /Olecko Pl
- Auto: była:626 GF FS '98,
6 GG LF '02
jest: , NC LF '06
Audi A3 8P '06
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości