Mazda 626 GF 2.0 [FS] '01 Champagne Liftback

GF / GW / GE / CA / GD / GV / GC / CB

Postprzez sasqoc » 30 paź 2011, 22:37

Mazda 626 poliftowa z roku 2001 [pierwsza rejestracja to 2002r.] srebrno – złoty metalik [Argent champagne mica]. Sprowadzona z Niemiec od pierwszego właściciela [rocznik 1947] z przebiegiem 129 tys. km.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

_____________________________________________________
DANE TECHNICZNE...

silnik:
– oznaczenie silnika FS
– pojemność 1991 ccm
– moc maksymalna 115 KM przy 5500 obr./min.
– maksymalny moment obrotowy 170 Nm
– prędkość maksymalna 198 km/h
– przyspieszenie 0-100 km/h = 9,9 s.

wymiary:
– długość 4575 cm
– wysokość 1430 cm
– szerokość 1710 cm
– rozstaw osi 2610 cm
– pojemność bagażnika 502 l.
– poj. zbiornika paliwa 64 l.

wyposażenie:
– 4 x airbag [poduszki powietrzne]
– ABS + TCS system kontroli trakcji
– klimatronic [automatyczna klimatyzacja]
– tempomat
– elektrycznie sterowane szyby [przód] + lusterka
– radio VDO (kaseciak) :)
– navigacja VDO + dvd
– webasto
– komputer pokładowy
– światła przeciwmgłowe [halogeny]
– białe tarcze zegarów
– skórzana kierownica oraz gałka zmiany biegów
– mocowanie pod hak holowniczy
– komplety opon R 15 [letnie]
– oryginalne felgi aluminiowe R 15 (do prostowania) :(
_____________________________________________________
Ostatnio edytowano 31 paź 2011, 17:48 przez sasqoc, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 17 wrz 2009, 15:43
Posty: 4
Skąd: Warszawa
Auto: Była 323f BA 1.8 bp '97
Jest 626 GF FS 85kw '01

Postprzez dyszel » 30 paź 2011, 23:24

Fajny kolorek, dość niespotykany, ogólnie widać że zadbana poliftówka z dobrym wyposażeniem i właściwym silniczkiem. Zaraz na pewno wparuje Radex by namówić cię na radexy <lol> i żaróweczki w sreberku :) Napisz jakie plany co do auta ;)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 cze 2008, 17:39
Posty: 1388 (0/1)
Skąd: Łańcut
Auto: była 626 GE FS Pb95 only
jest gowno wort MKIII napędzany bajurą
& 7KM made in PRL/japan power CB 450N

Postprzez mariusz323wgr » 31 paź 2011, 13:32

widziałem, jeździłem, testowałem... :D wszystko w super stanie, gratuluję zakupu. szerokości oraz bezawaryjności, choć jak patrzeć na moją GFkę to przez 40 tys. km masz na pewno spokój :]
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 mar 2010, 19:13
Posty: 236
Skąd: Warszawa
Auto: 626 [GF] FS [85 kW] '00

Postprzez Bandit » 31 paź 2011, 13:41

Planujesz jakieś zmiany? Bo ładny,bogato wyposażony, ale nudny dziadkowóz kupiłeś :P
You see, in this world there's two kinds of people, my friend:
Those with loaded guns and those who dig. You dig.

Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Forumowicz
 
Od: 21 mar 2010, 19:04
Posty: 4426 (9/13)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Obecnie:
znowu Oplem / za kare :(
Astra Bertone 2.2 coupe

Dawniej:
126p,
Escort Mk5,
626 GF,
323F BG,
Audi 80 B4,
Matiz,
Agila
Mazda 2 DY

Postprzez Radex » 31 paź 2011, 15:38

dyszel85 napisał(a):Zaraz na pewno wparuje Radex by namówić cię na radexy


http://mtuning.pl/products-virtuemart-c ... 2?sef=hcfp <czytaj>

ładny dziadkowóz <czarodziej>
sam sprowadzałeś auto??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2007, 23:24
Posty: 8982 (46/30)
Skąd: Zawiercie
Auto: Bunia

Postprzez sasqoc » 31 paź 2011, 17:56

Sprowadzony przez gościa z Warki.
Na razie wszystko w porządku, w środę jadę do Jaksy na zmianę oleju( syntetyk 10w40 ).
Co do wyposażenia zapomniałem wpisać że ma webasto <spoko>
Jak ktoś chce sprzedam nawigacje VDO z tego auta( teraz mam już 3 nawigacje ).


Co do planowanych zmian to myślę by dodać spoiler i chlapacze na przód.
Może progi i jakiś agresywny zderzak na przód tylko skąd i jaki?:)
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 17 wrz 2009, 15:43
Posty: 4
Skąd: Warszawa
Auto: Była 323f BA 1.8 bp '97
Jest 626 GF FS 85kw '01

Postprzez Dominator » 31 paź 2011, 18:29

Olej 10W40 to jest polsyntetyk. Tez takowy stosuje. Co do zderzaka to bedzie bardzo kiepsko o jakis porządny zamiennik poprawiający wygląd, ktory by wyglądał znośnie, chyba wszystkie które uda Ci sie znaleźć (o ile uda) to beda to jakies rzemieślnicze wyroby sprawiajace ze Twoje auto bedzie moglo trafic do działu kontrowersyjny tuning. Ale jesli cos znajdziesz, zaczerpnij najpierw opinii osób z forum. Generalnie ten model jest bardzo odporny i oporny na przeróbki ze względu na mała dostępność akcesoriów tuningowych. Wszak to samochód rodzinny :) co do chlapaczy założ komplet na tył i przód. Dbaj o mazdzie bo ładna :)
...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sty 2011, 23:36
Posty: 4920 (66/68)
Skąd: Bielsko-Biała/KR/KTA
Auto: Accord 8 2.2 gnojówka

Postprzez Bandit » 1 lis 2011, 16:13

sasqoc napisał(a):jakiś agresywny zderzak na przód tylko skąd i jaki?:)

Nie ma, nie było i raczej nie będzie :P

P.S.
Dominator napisał(a):Olej 10W40 to jest polsyntetyk.

Niekoniecznie i nie każdy :P
You see, in this world there's two kinds of people, my friend:
Those with loaded guns and those who dig. You dig.

Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Forumowicz
 
Od: 21 mar 2010, 19:04
Posty: 4426 (9/13)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Obecnie:
znowu Oplem / za kare :(
Astra Bertone 2.2 coupe

Dawniej:
126p,
Escort Mk5,
626 GF,
323F BG,
Audi 80 B4,
Matiz,
Agila
Mazda 2 DY

Postprzez Dominator » 1 lis 2011, 19:03

Bandit napisał(a):
P.S.
Dominator napisał(a):Olej 10W40 to jest polsyntetyk.

Niekoniecznie i nie każdy :P

o szit, ale zmoka.. racja :D <uklon> zasugerowałem się swoim <glupek2>
...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sty 2011, 23:36
Posty: 4920 (66/68)
Skąd: Bielsko-Biała/KR/KTA
Auto: Accord 8 2.2 gnojówka

Postprzez sasqoc » 5 lis 2011, 00:08

Olej był rzeczywiście pół syntetyk dexelia 10w40 myślałem że to syntetyk.

Wizyt a u Jaksy przebiegła dobrze powiedzieli że mam igiełkę i dawno takiej zadbanej gf-ki nie widzieli :D
Olej został wymieniony na dexelia 5w30 syntetyk.

Opony zmienione na zimówki 185/65 r14 jeszcze ze starej mazdy, teraz szukam fajnych kołpaków bo gołe czarne felgi straszą :P
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 17 wrz 2009, 15:43
Posty: 4
Skąd: Warszawa
Auto: Była 323f BA 1.8 bp '97
Jest 626 GF FS 85kw '01

Postprzez Riki » 5 lis 2011, 01:11

sasqoc napisał(a):Olej został wymieniony na dexelia 5w30 syntetyk.


<spoko>

Ładna sztuka – oby się bezawaryjnie spisywała, przebieg dobrze wróży....... wiele km przed Wami ;)
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5595 (6/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez Radex » 5 lis 2011, 09:42

sasqoc napisał(a):Olej został wymieniony na dexelia 5w30 syntetyk.

daj znać za 10K km jak się sprawuje ten olej i ile Ci go uboły przez ten czas.
a ze zderzakami nie kombinuj bo po pierwsze zadnego nie znajdziesz a jak juz znajdziesz to pewnie ten agro body kit co kiedyś jedna zmasakrowana GF krążyła z nim na allegro.

jedyna fajna opcja to dokładki i progi JDM z capelli ale dostanie takiego czegoś graniczy z cudem i łatwiej jest już wygrać w lotka.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2007, 23:24
Posty: 8982 (46/30)
Skąd: Zawiercie
Auto: Bunia

Postprzez oblivion » 5 lis 2011, 10:42

Bardzo ładna
Szerokości i bezawaryjności ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 gru 2006, 20:47
Posty: 3269 (1/0)
Skąd: Sanok
Auto: Subaru XV Crosstrek 2.0 benz 2015

Postprzez sasqoc » 29 sty 2012, 21:23

Mamy za sobą z madzią już 5k kilometrów i przyszedł czas na mały update:

Olej 5w30 sprawuje się bardzo dobrze, silnik chodzi równo i nie ma ubytków.

Auto dostało instalacje LPG zamontowaną przez bananmina z forum:
Sterownik jakaś dobra elektronika:) wtryski HANA czerwone butla 48 litrów.
Tankuje około 39,5 litra i można na tym przejechać ponad 400km.
Spalanie lpg w mieście 9.3l/100 w trasie 8.6l/100
Przejechałem z nią 700 km i jestem zadowolony nie ma praktycznie różnicy czy benzyna czy LPG jedynie przy kasie na stacji różnica;D

Jedynie do czego można się przyczepić to kierownica dość ciężko chodzi, porównywałem z 626 kolegi i u niego jest dobrze, opony 195/65 r14 co to może być?
Wydaje mi się też że docisk się zużywa przy zmianie biegu z 1,2 przy wciśnięciu szybkim sprzęgła jest szarpnięcie tak jak by tarcza nie mogła się odczepić? kilka razy ruszę tak z pod świateł i szarpanie znika. Co to może być?
Ostatnio edytowano 5 lut 2012, 21:19 przez sasqoc, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 17 wrz 2009, 15:43
Posty: 4
Skąd: Warszawa
Auto: Była 323f BA 1.8 bp '97
Jest 626 GF FS 85kw '01

Postprzez lasic100 » 29 sty 2012, 22:50

A jaki masz reduktor ? :) Widzę, że spalanie atrakcyjne wychodzi
Forumowicz
 
Od: 22 lip 2010, 22:17
Posty: 341 (1/0)
Auto: Mazda 626GW 2001r. 2.0 FS + LPG red. Alaska, Hana2000 czerwona, LPGTech

Postprzez Gregory » 29 mar 2012, 12:28

Niech Ci się autko sprawuje, tak jak wygląda :D
Widzę że mamy kolorki podobne, tylko że po FL dużo ładniej się prezentuje :), ty też masz 4F ?
Wrzuć jakieś foto, chętnie obejrzymy <uklon>
W uszach świst, w oczach mgła, a na liczniku 22
A to moja MAZDA 626 GF 1997 2.0 FS HP 136KM + LPG "Szampański"
Forumowicz
 
Od: 29 lut 2012, 12:11
Posty: 356 (0/2)
Skąd: Krzeszów nad Sanem/Rzeszów/Paris
Auto: 626 GF 1997 2.0 FS HP 136KM+LPG
Mondeo MK3 2004 2.0 145KM+LPG
było: 323F 1990r. BG 1.6+LPG 88KM
Scudo 1999r. 1.9TD 92KM
Laguna 1995r. 1.8+LPG 90KM

Postprzez Rosin » 11 paź 2012, 08:45

Identyczna jak mojego kumpla tylo jego na stalkach lata :) bardzo mi sie podobaja poliftowe 626 sam się na początku zastanawiałem nad kupnem takiej ale na razie nie jest mi potrzebny tak duzy samochód :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 paź 2012, 17:44
Posty: 149
Skąd: MW/Płock/Sochaczew
Auto: BMW E46

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy