Mazda MX-3 EC K8 '94 TURBO KILLER

BJ / BA / EC / BG / BF / BW / BD / BV

Postprzez weede » 1 lis 2011, 22:01

przekładaj ten motor do czegoś zdrowego, szkoda roboty
Adrenaline Addiction.
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2009, 16:14
Posty: 1453 (0/24)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5ND1

Postprzez SponeR » 1 lis 2011, 22:17

buczos napisał(a):trochę ruda się zadomowiła :D


TROCHE ?????????? :D
wygląda jakby ktoś nią bigos mieszał ....
duuuużo roboty cię czeka
=x
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 lis 2008, 15:22
Posty: 723 (0/1)
Skąd: Annaberg/Piaseczno
Auto: 89' turboMiateł
08' cx-9 3.7v6

Postprzez Egoist » 1 lis 2011, 22:37

Drut w roscie , tego nie było :D
http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=312&t=119872
323F V6 KF Mazdaspeed Touring Kit A-Spec
I Love My Honda
Forumowicz
 
Od: 19 mar 2011, 20:00
Posty: 293
Auto: 323f BA Z5->323f BA KF V6

Postprzez Fasola » 1 lis 2011, 23:41

Bez kitu, ale zgodzę się z weede'm. Nawet moja wścieklizna tak zeżarta nie była, to jest syzyfowa praca i trudno mi uwierzyć byś w tysiaku się zmieścił z materiałem i malowaniem (bo roboty nie liczysz przecież)
Mimo tego ,życzę owocnego finału <spoko>
Fasola
 

Postprzez Pit » 2 lis 2011, 08:29

Projekt na miarę nowej jakości klubu i tego działu (...) Buda z wysypiska, modyfikacje nieprzemyślane merytorycznie... Turbina przyspawana do kolektora, BOV i FMU... Koniec. Ot – projekt. No nie, nie, nie tędy droga... Potem problemy, odpinanie aktuatora i pytania, czemu nie jedzie? Generalnie to trochę, delikatnie rzecz ujmując, za mało, aby nazwać to coś projektem, czy klze killerem... Szkoda tylko, że jakaś nowojakościowa mądrala wpadła na pomysł, a druga dokonała przeniesienia tego wątku do działu, który miał być wizytówką... (pierwszy post poprawiony? No nie, raczej nie...) :| Daleka, bardzo daleka droga przed Tobą janiszu. Kilka stron wcześniej napisałem, od czego masz zacząć... Mimo wszystko kibicuję.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2005, 06:56
Posty: 6414 (0/3)
Skąd: Suburbia
Auto: FD3S

Postprzez mx6sc » 2 lis 2011, 14:20

heh spoko projekcik rób swoje i nie zwracaj uwagi na uszczypliwe wypowiedzi
jedni wolą robić tak jak ty a inni kładą masę kasy i mają taką samą zabawę ,kwestia grubości portfela i wiem że narażę się wielu ale to autko bardziej zasługuje na miano projektu niż wiele innych z wszczepionym np:kl-ze
pozdrawiam i kibicuje
mx6 ge kl,
323bf b6 R.I.P.,
323bf b6t 4x4,
probe fs,
xedos6 kf
mx-6ge kl,
mx-3 b6 sohc,
626 gd gt fe3n,
Forumowicz
 
Od: 12 maja 2007, 20:25
Posty: 562
Skąd: brwinów
Auto: punto 1.4 8v......

Postprzez janiszzz_mx3 » 2 lis 2011, 14:52

Kurcze, Pit znasz się troche na mechanice? Nie znam Cie, nie czytałem nawet Twojego tematu ale mam wrażenie że nic nie kumasz, ew wygooglasz coś i zlecisz mechanikowi. Przeczytaj moj temat ze zrozumieniem, ew obejżyj obrazki. Turbina przyspawana do kolektora??? fmu??? Że nie jedzie??? :D Ogranij się chłopie.
Autko ma w tej chwili dwa problemy stukowe i korozja. Wg kalkulatorków na 4bar paliwa i wtryskach 210ccm powinno styknać na 190KM a tyle na pewno nie mam. A stuka. Z sondą szerokopasmową jeździłem ale pojade raz jeszcze bo teraz poprawiłem pare rzeczy i już smt6 nie przeszkadza. Jak masz rady merytoryczne to poproszę a jak masz pier***** farmazony to lepiej idź polerować swoje fancy korki chłodnicy greddy czy co tam masz... Po tym co wczoraj zobaczyłem w autku po wybebeszeniu potrzebuje trochę wsparcia i otuchy bo autko musze dokończyć szybko i nie mam czasu ani kasy na przeszczep budy itp
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 lis 2010, 22:21
Posty: 295
Skąd: Warszawa
Auto: mx-3 1.8v6 turbo '94

Postprzez Bandit » 2 lis 2011, 14:59

janiszzz_mx3 napisał(a):Kurcze, Pit znasz się troche na mechanice? Nie znam Cie, nie czytałem nawet Twojego tematu ale mam wrażenie że nic nie kumasz, ew wygooglasz coś i zlecisz mechanikowi. Przeczytaj moj temat ze zrozumieniem, ew obejżyj obrazki. Turbina przyspawana do kolektora??? fmu??? Że nie jedzie??? :D Ogranij się chłopie.

Lepiej jednak przeczytaj temat Pita i przemyśl swój ostatni post <lol> Troszkę się z tobą jednak nie zgodzę <rotfl>
You see, in this world there's two kinds of people, my friend:
Those with loaded guns and those who dig. You dig.

Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Forumowicz
 
Od: 21 mar 2010, 19:04
Posty: 4425 (9/13)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Obecnie:
znowu Oplem / za kare :(
Astra Bertone 2.2 coupe

Dawniej:
126p,
Escort Mk5,
626 GF,
323F BG,
Audi 80 B4,
Matiz,
Agila
Mazda 2 DY

Postprzez piwo » 2 lis 2011, 15:03

kurcze.widac ze z ciebie fajny czlowiek.no i ja ci zyc\ze jak najlepiej.kurcze ale jak tu ci dac wsparcie.hm moim zdaniem lepeij kupic jednak zdrowa bude. chyba ze masz mega zapal do pracy i duzo wolnego czasu, blachy i elektrod.ale samo rozspawanie kielichow i juz maly problem jak pospawac by katy kol i wyprzedzenie sworznia zwrotnicy wyszlo ok.no jedna wielka masakra.ale ja trzymam kciuki.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4868 (268/144)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 12,394s
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM 2014r.

Postprzez Fasola » 2 lis 2011, 15:08

janiszzz_mx3 napisał(a):Kurcze, Pit znasz się troche na mechanice? Nie znam Cie, nie czytałem nawet Twojego tematu ale mam wrażenie że nic nie kumasz, ew wygooglasz coś i zlecisz mechanikowi. Przeczytaj moj temat ze zrozumieniem, ew obejżyj obrazki. Turbina przyspawana do kolektora??? fmu??? Że nie jedzie??? :D Ogranij się chłopie.
Autko ma w tej chwili dwa problemy stukowe i korozja. Wg kalkulatorków na 4bar paliwa i wtryskach 210ccm powinno styknać na 190KM a tyle na pewno nie mam. A stuka. Z sondą szerokopasmową jeździłem ale pojade raz jeszcze bo teraz poprawiłem pare rzeczy i już smt6 nie przeszkadza. Jak masz rady merytoryczne to poproszę a jak masz pier***** farmazony to lepiej idź polerować swoje fancy korki chłodnicy greddy czy co tam masz... Po tym co wczoraj zobaczyłem w autku po wybebeszeniu potrzebuje trochę wsparcia i otuchy bo autko musze dokończyć szybko i nie mam czasu ani kasy na przeszczep budy


Leżę i kwiczę :D, nie miałeś okazji przejrzeć tematów jegomościa ??
Zapowiada się burzliwa dyskusja :D
Fasola
 

Postprzez Pit » 2 lis 2011, 16:21

janiszzz_mx3 napisał(a):Kurcze, Pit znasz się troche na mechanice? Nie znam Cie, nie czytałem nawet Twojego tematu ale mam wrażenie że nic nie kumasz, ew wygooglasz coś i zlecisz mechanikowi. Przeczytaj moj temat ze zrozumieniem, ew obejżyj obrazki. Turbina przyspawana do kolektora??? fmu??? Że nie jedzie??? :D Ogranij się chłopie.
Autko ma w tej chwili dwa problemy stukowe i korozja. Wg kalkulatorków na 4bar paliwa i wtryskach 210ccm powinno styknać na 190KM a tyle na pewno nie mam. A stuka. Z sondą szerokopasmową jeździłem ale pojade raz jeszcze bo teraz poprawiłem pare rzeczy i już smt6 nie przeszkadza. Jak masz rady merytoryczne to poproszę a jak masz pier***** farmazony to lepiej idź polerować swoje fancy korki chłodnicy greddy czy co tam masz... Po tym co wczoraj zobaczyłem w autku po wybebeszeniu potrzebuje trochę wsparcia i otuchy bo autko musze dokończyć szybko i nie mam czasu ani kasy na przeszczep budy itp

:D <lol> Wybacz mistrzu, jednak nie podejmę dyskusji <lol> haha ;) Widzę, że jesteś najmądrzejszy :D Doceniam, zapewne nie jedno szybkie auto zbudowałeś i masz podstawy do takiej postawy :) (...) Polecam spuścić delikatnie z tonu i dwa razy przeczytać coś, co zamierzasz zapostować. Fajnie byłoby zobaczyć jakiś wykres i klip z killowanym KL-ZE :) np. na jakimś ogólnopolskim zlocie ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2005, 06:56
Posty: 6414 (0/3)
Skąd: Suburbia
Auto: FD3S

Postprzez check. » 2 lis 2011, 17:06

janiszzz_mx3 napisał(a):Chyba 1,2bara nie przekracza a pod koniec 0,7 czyli ok Stuka jakby mniej ale nie wiem sam

1,2 bara na całkowicie seryjnym dole ? Przy tym jeszcze słyszysz stukowe, tak w środku kabiny słychać stukowe czy w stetoskopie ? Przecież to jest cykająca bomba i aż się dziwie ,że jeszcze Ci półki w tłokach się nie posypały <wow> A stuka bo trzeba wystroić mapę zapłonu, nie tylko mapę paliwa. Jakie masz AFR ?
Ja bym na Twoim miejscu strojenie auta powierzył komuś bardziej doświadczonemu w tej dziedzinie bo uczenie się podstaw strojenia w doładowanym silniku może się marnie skończyć i cała robotę mogą diabli wziąć. <oczy>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lut 2011, 14:11
Posty: 173
Auto: Civic 1.4

Postprzez ravo » 2 lis 2011, 23:08

Pit napisał(a):Polecam spuścić delikatnie z tonu i dwa razy przeczytać coś, co zamierzasz zapostować

Polecam Wam obu :) bo inaczej posypią się ostrzeżenia ten wątek nie służy ani do obrazy osób ani klubu.
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez radekkm » 2 lis 2011, 23:17

Jak masz rady merytoryczne to poproszę a jak masz pier***** farmazony to lepiej idź polerować swoje fancy korki chłodnicy greddy czy co tam masz...


lubie takie pojazdy zwlaszcza jak sie nalezy <rotfl>

dla mnie liczy sie serce i wklad pracy w projekt,wykladam na prezentacje i blyszczenie, nie moja rola
janisz wiecej info dostaniesz chyba na racing forum,sledze projekt i wierze w powodzenie
Forumowicz
 
Od: 22 maja 2006, 23:35
Posty: 827
Skąd: UK
Auto: Jest

Postprzez janiszzz_mx3 » 2 lis 2011, 23:22

Pit na prawdę nie czytałeś tego tematu. Przejżyj od początku to przekonasz się że się nie znam i dla tego mam tyle pytań i problemów.
Smt6 nie potrafię podłączyć tak, żeby móc zmieniać zapłon. Że tykająca bomba to wiem, dla tego nie pojadę w takim stanie na hamownie czy w trasę testować ile pójdzie.
Parę fot z dzisiejszych zabaw:

Obrazek
Jakbym wyciął więcej to już bym tego nie poskładał.

Obrazek

Obrazek
Tak się spawa reperaturki – na rdzę :/

Obrazek

Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 lis 2010, 22:21
Posty: 295
Skąd: Warszawa
Auto: mx-3 1.8v6 turbo '94

Postprzez Suloo » 3 lis 2011, 00:35

janisz jestem pelen podziwu za probe ratowania tego parcha. niektorzy sie lapia za glowe widzac moja padake <lol> a co do Pita to z tego co wiem to prawie wszystko w aucie robi sam albo z pomoca jeszcze jednego jegomoscia z regionu. mysle ze gdybys okazal wiecej pokory (wiem ze Pit bywa na forum czasem wkurzajacy ale na zywo mozna z nim rzeczowo porozmawiac) to by ci udzielili pewnych wskazowek jak to zrobic zeby nie bylo bum. jak zrobisz ta bude zeby sie kupy trzymala to przemysle czy ci swojego nie podeslac :P
MX3 – Rest In Pieces 05.03.2012
Podczas deszczu, gdy wiatr wieje
slychac Mazde jak rdzewieje.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 mar 2009, 00:53
Posty: 841 (4/8)
Skąd: Janikowo
Auto: bylo MX3

Postprzez radekkm » 3 lis 2011, 01:12

ogolnie pit jest milusi <serduszka> tylko czasem wychodzi z niego kawal chama :P
szamujmy sie na wzajem a bedzie tak <spoko>
janisz robotny chlopak z ciebie
Forumowicz
 
Od: 22 maja 2006, 23:35
Posty: 827
Skąd: UK
Auto: Jest

Postprzez janiszzz_mx3 » 4 lis 2011, 01:35

Cała twarz mi płonie od tego spawania.

Obrazek

Obrazek

Autko można już lewarować za tą stronę! Jak zamknę to progiem zewnętrznym będzie bajka. Blacha trochę za cienka ale lepsza taka niż rdza...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 lis 2010, 22:21
Posty: 295
Skąd: Warszawa
Auto: mx-3 1.8v6 turbo '94

Postprzez Spon3R » 4 lis 2011, 02:19

Widziałem ten temat wiele razy i nie mogłem pojąć jak można tak zaniedbać samochód :| Poza spawaniem czeka cię sporo szlifowania. Jestem pełen podziwu jak ja bym zobaczył tyle rudej w mojej to bym chyba na zawał padł <lol> No cóż czekam na efekt końcowy! :D Powodzenia w dalszej walce z rudzielcem.
Forumowicz
 
Od: 18 sty 2011, 00:32
Posty: 77
Skąd: Jastrzębie-Zdrój
Auto: Mazda MX3 1.6 1998r.

Postprzez piwo » 4 lis 2011, 07:10

e no pelen szacun.niezle to ogarniasz.szybko i skutecznie.widze ze bedzie cos z tego jeszcze. ;)
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4868 (268/144)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 12,394s
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM 2014r.

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy