CHIP Tuning – DIESEL

Postprzez iwi » 29 lip 2011, 23:24

Hubix napisał(a): Jakiś chip myślę założyć. Co możecie polecieć z Krakowa ? Jaką firmę ?

Spróbuj tutaj – http://vtech.pl/ ul. Bieżanowska
Jak namówisz dziewczynę, aby zadzwoniła do nich to będziesz miał jeszcze zniżki :) – taka promocja była 2 tygodnie temu – może jeszcze jest.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 lip 2011, 00:33
Posty: 408 (0/4)
Skąd: Kraków
Auto: Mazda 5 2,0 Diesel 2006r. 150KM
6,5-8,0l / 100km
230000km

Postprzez iwi » 29 lip 2011, 23:34

a co myślicie o czymś takim
http://tablica.pl/oferta/chip-tuning-bo ... D7NgL.html
cena rozsądna, ale czy to będzie działało i nie rozwali silnika
Czy ktoś tego używa? No i najważniejsze – czy ktoś się orientuje czy to można dawać do Mazdy 5 z 110KM silnikiem z DPFem (przebieg 150000km) – kupiłem niedawno autko i trochę jest za słabe. 6 biegowa skrzynia, a nawet na A4 jadąc z górki na szóstym biegu spowalnia.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 lip 2011, 00:33
Posty: 408 (0/4)
Skąd: Kraków
Auto: Mazda 5 2,0 Diesel 2006r. 150KM
6,5-8,0l / 100km
230000km

Postprzez Grzyby » 31 lip 2011, 19:30

iwi napisał(a):a nawet na A4 jadąc z górki na szóstym biegu spowalnia

A sprawne masz wszystko? Bo zwyczajnie wątpię.
Zanim zaczniesz się pchać w wydatki zwiększające moc, sprawdź najpierw ile masz w rzeczywistości i wtedy ew. szukaj usterek.
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17087 (111/178)
Skąd: KIELCE
Auto: Peugeot 508 Hybrid4 '13
Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez Hubix » 16 sie 2011, 11:40

Testował ktoś:

Obrazek

Producent: ProRacing
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 maja 2010, 19:34
Posty: 1221 (0/15)
Skąd: Kraków
Auto: Mazda 6 2.0 CDVI Exclusive

Postprzez zboq » 18 sie 2011, 22:33

Zedytowałem posta, nie zauważyłem, że jest inny temat odnośnie wykresów.

Sorry koledzy, mod może usunąć go całkiem.
Obrazek
Forumowicz
 
Od: 11 lut 2010, 15:28
Posty: 236 (0/2)
Skąd: Tarnów
Auto: Mazda 6 GJ 2.5 SkyPassion Machine Gray Sedan

Postprzez darekpaw » 21 paź 2011, 11:45

Witam i nie wierzę ,że nikt nie używa chip tuning box ,proszę o Wasze wrażenia i ewentualnie jakiego boxa kupić bo chciałbym coś takiego nabyć-proszę o opinie i pozdrawiam forumowiczów.Witam jeszcze raz nikt na boxe nie jeżdzi? proszę o opinie.
Forumowicz
 
Od: 26 wrz 2010, 13:06
Posty: 53
Skąd: Piotrków Tryb
Auto: mazda 6 2006r.kombi dizelek 143km. Maj 2019 do CX 7 z 2010r. dizelek.Sierpień2023 cx5 2.5 benzyna 2017r.

Postprzez ru35 » 25 paź 2011, 20:08

darekpaw napisał(a):Witam i nie wierzę ,że nikt nie używa chip tuning box ,proszę o Wasze wrażenia i ewentualnie jakiego boxa kupić bo chciałbym coś takiego nabyć-proszę o opinie i pozdrawiam forumowiczów.Witam jeszcze raz nikt na boxe nie jeżdzi? proszę o opinie.

Zadzwoń sobie do www.alltuning.pl tam robią , ale nie boxy tylko programy .
Forumowicz
 
Od: 16 sty 2008, 22:17
Posty: 83
Skąd: Warszawa
Auto: M6 MZR-CD 143 DPF

Postprzez kulca » 25 paź 2011, 20:15

nie mają w wykazie modelu 143 konnego
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2008, 00:38
Posty: 238 (3/1)
Skąd: Sosnowiec
Auto: Mazda 6 GY 2.0 RF-7J 143KM

Postprzez ru35 » 25 paź 2011, 20:18

A ja mówię żebyś zadzwonił , robią te auta od kilku miesięcy a 6 -tki 136 konne od paru lat dłubią
Forumowicz
 
Od: 16 sty 2008, 22:17
Posty: 83
Skąd: Warszawa
Auto: M6 MZR-CD 143 DPF

Postprzez kulca » 25 paź 2011, 20:25

napisałem maila, za późno na dzwonienie
a wiesz coś więcej, jakie koszta, jaki przyrost?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2008, 00:38
Posty: 238 (3/1)
Skąd: Sosnowiec
Auto: Mazda 6 GY 2.0 RF-7J 143KM

Postprzez ru35 » 25 paź 2011, 21:11

Jestem u nich umówiony na poniedziałek 31pazdziernika , robiłem już tam kilka aut i byłem bardzo zadowolony – jednym słowem fachowcy .Mają hamownie więc wszystko robią na bierząco . Miałem wcześniej 6 z 2004 roku 136 kucy i tam były montowane w fabrycznym ECU dwa rodzje kości , jeden dawał przyrost w okolicach 10-15 kucy a drugi rodzaj coś koło 20 i czasami więcej .Nie miałem tyle szczęscia i posiadałem ten gorszy ale dało się dojśc do 15. Teraz może to się zmieniło , ja tam poprzednią 6 zrobiłem 4 lata temu .W obecnej z DPF trzeba pogodzic ogień z wodą czyli po rzyroście zrobic tak aby nie kopciła ( Mazda to trudne auto do chiptuningu szczególnie 6 )
Jak powiesz że od Roberta z Warszawy na pewno dostaniesz rabat
Forumowicz
 
Od: 16 sty 2008, 22:17
Posty: 83
Skąd: Warszawa
Auto: M6 MZR-CD 143 DPF

Postprzez kulca » 25 paź 2011, 22:05

napisz jak już będziesz po zabiegach, jak będzie warto to też swoją zawirusuję :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2008, 00:38
Posty: 238 (3/1)
Skąd: Sosnowiec
Auto: Mazda 6 GY 2.0 RF-7J 143KM

Postprzez Hubix » 27 paź 2011, 21:57

No i powiedz jaka cena za usługę :) Nie wiem czy sam czegoś takiego nie zrobię...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 maja 2010, 19:34
Posty: 1221 (0/15)
Skąd: Kraków
Auto: Mazda 6 2.0 CDVI Exclusive

Postprzez kulca » 27 paź 2011, 22:00

ja również się tam chcę wybrać, ale po wymianie rozrządu który mi właśnie wypada, cenę jaką mi podano to 1200, przyrost około 25kM, napisz jak u Ciebie oraz po jakie wrażenia z jazdy :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2008, 00:38
Posty: 238 (3/1)
Skąd: Sosnowiec
Auto: Mazda 6 GY 2.0 RF-7J 143KM

Postprzez Hubix » 27 paź 2011, 22:02

Wstępnie wyciąłem katalizator oraz mam filtr K&N i już widać różnicę.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 maja 2010, 19:34
Posty: 1221 (0/15)
Skąd: Kraków
Auto: Mazda 6 2.0 CDVI Exclusive

Postprzez Riki » 29 paź 2011, 20:29

Hubix napisał(a):oraz mam filtr K&N


Filtr K&N dodał KM/NM?
wkładka czy stożek?
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5595 (6/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez kulca » 29 paź 2011, 20:42

przecież napisał, że "widać" ;P a nie czuć ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2008, 00:38
Posty: 238 (3/1)
Skąd: Sosnowiec
Auto: Mazda 6 GY 2.0 RF-7J 143KM

Postprzez Artiks » 29 paź 2011, 21:08

Hubix napisał(a):stępnie wyciąłem katalizator oraz mam filtr K&N i już widać różnicę.
Bardzo dobre posunięcie z katem, już trąbiłem o tym kiedyś w wątku 626 ale przeszło bokiem i był dalej poruszany wątek opornik tjuningu <lol> . Wkładka niekoniecznie dobra w doładowanym silniku, że zabić przepływkę i puścić syf na turbinę, no ale z KN nie powinno być takich problemów http://www.racingforum.pl/index.php?showtopic=49097 <czarodziej> Panowie, przecież Masters ogarnia Mazdy w dieslu http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=8249 <czarodziej>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 gru 2006, 12:17
Posty: 1568 (0/1)
Skąd: Wrocław
Auto: 323F BA Z5 –> RENAULT LAGUNA III 2.0 DCI

Postprzez ru35 » 29 paź 2011, 21:17

Artiks napisał(a):Wkładka niekoniecznie dobra w doładowanym silniku

Dlaczego nie dobra ? w silniku diesla podstawa zasilania jest powietrze im go więcej tym lepiej , w bezynie stosunek powietrza do paliwa masz stały ,oczywiście mamy tu problem trwałości przepływki ale to jest osobny problem, jak można zauważyc trwałośc przepływek w mazdzie jest duuuuużo lepsza niż w samochodach dla ludu
Forumowicz
 
Od: 16 sty 2008, 22:17
Posty: 83
Skąd: Warszawa
Auto: M6 MZR-CD 143 DPF

Postprzez Riki » 29 paź 2011, 21:35

kulca napisał(a):przecież napisał, że "widać"


Poproszę wobec tego wykres przed/po to uwierzę ;) :P
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5595 (6/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje