Mazda MX-6 (GE) – Opinie
Czyli te wszystkie legendy krążące w światku mechaników, że taki zabieg może zniszczyć silnik to nieprawda? Chyba w najbliższym czasie zdecyduje się przejść na 10W60
- Od: 9 kwi 2011, 00:07
- Posty: 291
- Skąd: Wilkowo
- Auto: Mazda MX-6 FS 2.0 16V 115 KM DOHC
Leoamar napisał(a):Nie chce zakładać nowego tematu wiec tu 3 pytanka
2. Za co odpowiedzialny jest bezpecznik Room ( tzn. za trzymanie elektro bez kluczyka to wiem ale chodzi mi to czy coś prócz podświetlania , zegarka i radia coś jeszcze w to wchodzi ? )
Pozdrawiam
u mnie bez niego nie działa centralny zamek ale nie wiem czy nie mam czegoś pomylonego z elektryką
- Od: 30 cze 2011, 19:48
- Posty: 326
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GJ 2014
2.0 165KM
szumki44 napisał(a):pozatym ksiazka mowi 10w60
która książka ?
noxes napisał(a):To nie książka a naklejka na masce
Może niech szumki44 odpowie bo ciekawy jestem skąd ma takie informacje
Witam – jestem nowy, Mazda 626 GE z 1994 1.8 benzyna (105KM) pierwszy własny samochód
Jeździ się pięknie, auto duże, dostojne, pięknie brzmi przy 4-5tys obrotów – przebieg 219tys więc raczej jednak jeżdżę normalnie na poziomie 2-3tys
Pytanie, jeśli można, o klikanie popychacza / zaworu (czasem od razu, czasem po kilku minutach) – z tego co wiem, to po prostu Mazdy tak mają i nie mam sobie tym truć głowy bo po pół roku znowu zacznie – ale chciałem prosić o opinię społeczności.
A propos oleju to zalany nowy Castrol Full Syntetyk 10w40 i klikania w ogóle nie było jakiś czas ale po 2 tygodniach jest znowu regularnie.
Przy okazji – czy mi się wydaje, czy podświetlenie deski obejmuje 7 i 8 tyś w obrotościomierzu czy nie? bo u mnie się nie świeci, ale nie widzę żarówki odpowiedzialnej za tą partię zegarów.
Pozdrawiam wszystkich użytkowników i załączam fotosa.
Jeździ się pięknie, auto duże, dostojne, pięknie brzmi przy 4-5tys obrotów – przebieg 219tys więc raczej jednak jeżdżę normalnie na poziomie 2-3tys
Pytanie, jeśli można, o klikanie popychacza / zaworu (czasem od razu, czasem po kilku minutach) – z tego co wiem, to po prostu Mazdy tak mają i nie mam sobie tym truć głowy bo po pół roku znowu zacznie – ale chciałem prosić o opinię społeczności.
A propos oleju to zalany nowy Castrol Full Syntetyk 10w40 i klikania w ogóle nie było jakiś czas ale po 2 tygodniach jest znowu regularnie.
Przy okazji – czy mi się wydaje, czy podświetlenie deski obejmuje 7 i 8 tyś w obrotościomierzu czy nie? bo u mnie się nie świeci, ale nie widzę żarówki odpowiedzialnej za tą partię zegarów.
Pozdrawiam wszystkich użytkowników i załączam fotosa.
- Od: 7 wrz 2011, 01:45
- Posty: 109
- Skąd: Toruń
- Auto: Mazda 626 GE 97 2.0i FS
626 GE 94 1.8 FP 230kkm
Jeśli pod wzgledem opłat to 2.0. Dwulitrowy silnik jest dosyć ekonomiczny spala około 10l gazu a zarazem jest dosyć "zadziorny" Słabe punkty to; do 1994r wadliwy zaworek, lubią puszczać dymek, ale jeśli kupisz zdrowy egzemplarz to nie bedziesz miał z tym problemów. Co do 2.5 na pewno większe opłaty większe spalanie lepsze osiągi i trzeba uważać na silniki KL.
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Sam sobie zaprzeczasz
Tylko i wyłącznie KL ,może spełnić Twoje wymagania ale nie będzie on mało palił,nie będą niskie opłaty a i koszty utrzymania są zgoła inne niż samochodów europejskich ,coś za coś ...
arex47 napisał(a):W MX-6 jaki silnik tak szczerze polecacie. Głównie o spalanie chodzi i miarowo niskie opłaty itd.
arex47 napisał(a):....a coś pod tuning bym chciał fajnego.
Tylko i wyłącznie KL ,może spełnić Twoje wymagania ale nie będzie on mało palił,nie będą niskie opłaty a i koszty utrzymania są zgoła inne niż samochodów europejskich ,coś za coś ...
- Od: 26 sie 2005, 07:39
- Posty: 1101 (2/0)
- Skąd: Drawno
- Auto: RX8 z z32se
Gdyby nie te ceny paliwa sięgające blisko 6 zł/litr to już dawno bym się zdecydował na KL'a ale FS nie jest zły i wśród dwulitrówek bardzo się wyróżnia, m.in. świetną elastycznością, poniekąd dzięki niskiej masie własnej autka.
- Od: 9 kwi 2011, 00:07
- Posty: 291
- Skąd: Wilkowo
- Auto: Mazda MX-6 FS 2.0 16V 115 KM DOHC
Mi pali 7-8 litrów na 100km w cyklu mieszanym. A niemożliwością jest żeby KL'em osiągnąć taki wynik
- Od: 9 kwi 2011, 00:07
- Posty: 291
- Skąd: Wilkowo
- Auto: Mazda MX-6 FS 2.0 16V 115 KM DOHC
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6