zamarzająca przednia szyba
widze, ze zapowiada sie kolejna fotorelacja...
ba i to nie jedna, a trzy:
– demontaz deski rozdzielczej
– wygluszenie przegrody
– no i najwazniejsza... montaz mat grzejnych wycieraczek
trzymam kciuki...
ba i to nie jedna, a trzy:
– demontaz deski rozdzielczej
– wygluszenie przegrody
– no i najwazniejsza... montaz mat grzejnych wycieraczek
trzymam kciuki...
Skoda Rapid , Mii FR-line 1.0
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
Nie wiem jak ogarnąć co gdzie ma być potem
U mnie też będzie z tym problem hehe,ale jakby zostały jakieś części po montażu,to jest filmik i można dojść "co i gdzie"
te maty wygłuszające brzmią zachęcająco.
Uwierz,że jak rozbierzesz całą konsolę,to takie wygłuszanie matami to będzie prosta i przyjemna sprawa
Hm... było od początku? Musiałem przegapić albo dopisałeś
nie zauważyłeś-było od początku
W sklepie do którego linka zapodałem są także inne rozmiary i inne wartości mocy
zgadza się(sprawdziłem od razu ),jednak mimo wszystko ta mata którą wybrałeś wydaje się być najlepsza-daje odpowiednią temperaturę,no i najbardziej pasuje wymiarowo(choć wolałbym o połowę węższą )
dobrzyn22 napisał(a): najbardziej pasuje wymiarowo(choć wolałbym o połowę węższą
Jak to mawiają, jak się nie ma co się lubi... Też szukałem węższe, i są takowe, ale niestety posiadają zbyt małą moc.
Pozdor Myjk
67igor1 napisał(a):trzymam kciuki...
Możesz już puścić te kciuki. Nie da się tego zrobić tak jak planowaliśmy z Grzybem. Z zewnątrz wydaje się, że jest tam dużo miejsca, jednak po zdjęciu deski okazuje się, że szyba przylega na styk do elementu nadwozia. Maty musiałyby mieć max 2-3 cm aby się tam upchnąć -- ale wtedy ciepło byłoby znikome. Pozostaje ewentualnie zamontowanie drutu oporowego -- ale to już strach przy elementach plastikowych i szybie.
Pozdor Myjk
Eh, fajna sprawa. Kurcze, a może jakiś drut oporowy tam upchnąć? Tylko jaki, żeby nie przypalił plastiku i nie pękł szyby? Kupiłem nawet niedawno coś takiego jak sauna belt (za 8 zł) i rozbebeszyłem -- jest tam cieniutki drucik oporowy -- powinien się nadać. Niestety działa to na 220V.
Pozdor Myjk
Przed M6 miałem Avensisa Sol z 2000 roku i też miałem podgrzewanie na przedniej szybie pod wycieraczkami (takie 2 nitki jak na tylnej szybie). Niestety nigdy mi to nie działało i nie pokusiłem się o sprawdzenie czy się coś urwało, przetarło, przepaliło itp . Inna sprawa, że w Avansisie nie było aż takiego problemy z przymarzającymi wycieraczkami, ale z zaparowanie czasem walczyłem.
- Od: 15 lip 2011, 19:09
- Posty: 9
- Skąd: Warszawa
- Auto: MAZDA 3 2.0 SkyENERGY 2014
była
Mazda 6 2.0 Diesel 121kM 2005
Ja kiedys zastanawialem sie nad zmiana przedniej szyby bo mam troche porysowana,ale nad taka jak jest np. w fordzie grzana.Nawet kiedys dzwonilem do auto szyby ale niestety zbyli mnie.Moze jeszcze podrazyc temat jutro dryndne do Nord glass.
Edit;
Magoor masz racje nie maja takiej szyby w ofercie i nic z tego
Edit;
Magoor masz racje nie maja takiej szyby w ofercie i nic z tego
Ostatnio edytowano 6 paź 2011, 12:36 przez Piotrus, łącznie edytowano 1 raz
Tylko glupiec patrzy na palec,kiedy palec wskazuje mazde.
[img=http://images43.fotosik.pl/1673/3ddeb0b9e03a7befm.jpg]
[img=http://images43.fotosik.pl/1673/3ddeb0b9e03a7befm.jpg]
- Od: 21 lis 2007, 12:16
- Posty: 63
- Skąd: Jelcz-Laskowice/Leamington Spa-UK
- Auto: MAZDA 6,benzyna 2,0 (2002r.)-byla
Mazda 6,benzyna 2,0 (2006r,)-jest
Piotrus napisał(a):Ja kiedys zastanawialem sie nad zmiana przedniej szyby bo mam troche porysowana,ale nad taka jak jest np. w fordzie grzana.Nawet kiedys dzwonilem do auto szyby ale niestety zbyli mnie.Moze jeszcze podrazyc temat jutro dryndne do Nord glass.
Nie mają takiej. Nikt takich nie robi, bo produkują z takimi samymi parametrami jak wychodziły w oryginale. Już o to pytałem w NordGlass i nic nie da rady zrobić.
Co do naklejenia czegoś to też kojarzy mi się, że chyba w miejscu gdzie są wycieraczki jest już fragment nadwozia do którego doklejana jest szyba. Szkoda, że nie zrobiłem zdjęcia jak mi wymieniali szybę, ale pamiętam, że nawet nie za bardzo mogłem zajrzeć od przodu pod element deski bo nie było dużo wolnego miejsca. Zmieścić by się mogły tylko naniesione na szybę przewody takie jak podgrzewające tylną szybę. Może w tym kierunku warto jeszcze drążyć. kiedyś gdzieś widziałem folię do uzupełniania przerw w paskach podgrzewających szyby ale nie wiem, czy one tylko przewodziły prąd, czy również grzały.
- Od: 17 gru 2009, 00:29
- Posty: 339 (0/3)
- Skąd: Świdnik\Lublin
- Auto: M6 2,0 GY 136KM (~160KM) '05
Jazz 1,4 83KM '05
S-max 1,6 160KM' 12
Może dało by się zastosować folię grzejną – np. http://www.conrad.pl/websale7/Folia-grzewcza-47-x-60-mm,-12V-CA.-3-W.htm?shopid=conrad&act=product&prod_index=189204&cat_index=SHOP_AREA_27807_0506031 ?
2B || !(2B) ? by mcbeth
- Od: 12 lut 2007, 14:29
- Posty: 817
- Skąd: 3miasto
- Auto: M6 GG1 MZR-CD 143KM '07 Active+ / Legacy 2.0R 165KM AT S-AWD '07
Myjk napisał(a):Za malutka
Nie twierdzę, że dokładnie ta – ale jak widać taki produkt istnieje – może są i inne formaty ? Może istnieją też docinane ? Z rolki ? Nie znam na tyle rynku folii grzejnych .
2B || !(2B) ? by mcbeth
- Od: 12 lut 2007, 14:29
- Posty: 817
- Skąd: 3miasto
- Auto: M6 GG1 MZR-CD 143KM '07 Active+ / Legacy 2.0R 165KM AT S-AWD '07
Przeszukałem sporo stron i nigdzie nie ma takich wąskich pasków. Zawsze kwadratowe placki. Ja kupiłem do siebie dokładnie te: http://www.conrad.pl/?websale7=conrad&pi=532886 -- w sumie 4 sztuki by weszły po długości. Dwie odesłałem jak zobaczyłem, że to jednak se ne da... i ostały się tylko dwie, które już się zwrócić nie dały. Teraz dochodzę do wniosku, że jedyna możliwość, to drut oporowy. Niestety o informacje w tym temacie ciężko -- trzeba to bardzo dokładnie dobrać, żeby nie spalić sobie auta, albo nie pęknąć szyby.
Pozdor Myjk
Myjk, może zamiast kombinować z matami podnieś ramiona wycieraczek o 1-2 ząbki, aby szybciej "zahaczyć" o nawiew na przednią szybę. Przyznam , że do tej pory nie miałem z tym kłopotów , ale może mieszkam w innym niż Ty klimacie. Jechałem raz zimą seatem Leonem do Łodzi – wycieraczki zatrzymują się pionowo przy słupkach – i musieliśmy się zatrzymywać co jakieś 100 km, aby skuć lód z zamarzniętych wycieraczek. Fakt, to może być uciążliwe.
Same wycieraczki nie są AŻ takim utrapieniem. Większy problem powoduje zamarzający śnieg poniżej poziomu spoczynku wycieraczek tj. w kratce -- to głównie chciałem topić, bo z koeli od tego zamarzają błyskawicznie wycieraczki (nawet jeśli "zawieszę" je wyżej jak sugerujesz). Diesel, niestety. Nic nie grzeje od silnika w zimie.
Pozdor Myjk
OK, kolejna próba rozwiązania problemu to wymiana dysz spryskiwaczy (na szczelinowe, tzn. mgłowe) i zamontowanie podgrzewacza płynu spryskiwacza, czyli tzw. hotshot'a. W ciągu dwóch tygodni dojdą graty ze stanów -- jak zamontuję to dam znać i... poczekamy na zimę.
Pozdor Myjk
Podgrzewacz ogrzewa porcję płynu do ~50 oC. Liczę, że sporo zdąży ogrzać, zarówno lodu na wycieraczkach, jak i spływając po szybie w dół na kratkę gdzie jest największy problem. W każdym razie zawsze lepsze (skuteczniejsze) takie psikanie, niżeli psikanie płynem na minusie.
Pozdor Myjk
W każdym razie zawsze lepsze (skuteczniejsze) takie psikanie, niżeli psikanie płynem na minusie.
Z pewnością
Możesz dać jakieś info/namiary/foty o dyszach i podgrzewaczu jakie zamówiłeś?
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6