Mazda 323F BA KF-KL Turbo '97

Zdjęcia i opisy projektów tuningowych.

Postprzez Beny » 17 paź 2011, 20:48

zmień ten kalkulator na jakąś cyfrówke i działaj bo chce zobaczyć wkońcu jakiegoś szybkiego Kfa :]
Obrazek
Przemek...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 8 wrz 2006, 16:22
Posty: 8676 (86/81)
Skąd: KCH
Auto: Mazda 6gh 2.5pb
Mazda Xedos 9 2.5V6 KL
Mazda 323f 2.0 V6 GT

Postprzez espiacent » 17 paź 2011, 21:56

Jakie wymiary ma ten intercooler? Jakieś specjalne zabiegi wykonywałeś żeby go zmieścić? przycinałeś zderzak? czekam na dokładniejsze fotki .... great job
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 28 mar 2009, 22:50
Posty: 25
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA 1.5 95r (Projekt GTR)
323F BA 2.0 v6 (Daily car)

Postprzez MIRU » 17 paź 2011, 23:32

Beny, "kalkulator" daje rade tylko bateria padła :P
Intercooler o wymiarach rdzenia: 550x140x65mm, całkowitych: 700x140x65mm, ze średnicą wlot/wylot 57mm...zderzak podcięty ok 2.5cm od wew :)
nowe graty
Obrazek
Obrazek
i orurowanie fmic
Obrazek
No i w końcu odpaliłem, co prawda jeszcze bez podłaczonego dolotu.... Olej nigdzie nie kapie, wirnik ładnie kreci się i swista. Powoli do przodu :)



przy okazji wyszło kilka "niespodzianek" które trzeba poprawic :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 kwi 2009, 02:26
Posty: 905 (0/2)
Skąd: hell
Auto: 323F BA KLT

Postprzez MIRU » 10 gru 2011, 17:24

update :)
dzisiaj sobota, trochę wolnego czasu wpadło...cos tam pokleiłem <oczy> mniej więcej tak będzie <spoko>
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 kwi 2009, 02:26
Posty: 905 (0/2)
Skąd: hell
Auto: 323F BA KLT

Postprzez @tomek@ » 10 gru 2011, 17:55

Super i ten dźwięk <serduszka> Teraz czekać tylko na jakiś filmik z jazdy ;)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 12:33
Posty: 2144 (0/5)
Skąd: 20km od Rzeszowa:)
Auto: Jest:
Mazda mx 5 2.0NC 3rd generation
Mazda 121 DB 1.3 KAT:p
Było:
Mazda 323F BA 2.0 V6 KF
Mazda Mx5 NB 10th anniversary
Mazda 323F BA 1.5 Z5
Fiat cinquecento 700+gasss:)

Postprzez misiak89-89 » 10 gru 2011, 19:11

respekt <ok>

w jaką moc celujesz?
Koordynator Zlotów
 
Od: 20 mar 2010, 18:01
Posty: 1804 (19/17)
Skąd: Zielona Góra
Auto: 323f BA GT KL
323 BG GT BP

Postprzez soul » 10 gru 2011, 19:39

w moc szesciu wystrzelonych w powietrze korb od kfa zapewne :P :P
;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 wrz 2007, 10:07
Posty: 593
Skąd: Lublin
Auto: było 323F Z5, 323F KF, Honda Accord Coupe, Audi A4 B6 1.8T Sedan, Audi A4 B6 1.8T Avant, Audi A4 B6 2.4 V6

Postprzez MIRU » 10 gru 2011, 19:57

haha :P
misiak89-89 napisał(a):respekt <ok>

w jaką moc celujesz?

w bezpieczną :) chciałbym posmigac na 0.3bara, czy sie uda, zobaczymy :)
i jeszcze 2 fotki z prac...
Obrazek
Obrazek
małe podcięcia i IC lezy jak fabryczny :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 kwi 2009, 02:26
Posty: 905 (0/2)
Skąd: hell
Auto: 323F BA KLT

Postprzez Pyton162 » 10 gru 2011, 21:51

wielkie graty , pozdro
Pyton162
 

Postprzez weede » 11 gru 2011, 00:02

świetnie to wygląda, czekam na testy drogowe <spoko>
Adrenaline Addiction.
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2009, 16:14
Posty: 1453 (0/24)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5ND1

Postprzez Gib » 5 sty 2012, 09:23

Czemu nie zastosowałeś IC z wyjściami po jednej stronie, grzeją się bardziej ale do 0.3 bar to nie ma kompletnie znaczenia. Po drugie co z LPG, będzie tak ustawiony żeby przy nadciśnieniach się przełączać na PB?
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez People_Hate_Me » 5 sty 2012, 16:39

powiedz jak Ci sie smiga na tym FMU OBX'a ? :)
Psssssssssssssst
Klubowicz
 
Od: 16 lip 2008, 15:26
Posty: 6441 (5/20)
Skąd: Trn
Auto: Mazda MX-6 (GE) 2.0 FS-T 93r
Subaru Impreza (GC) 2.0 Combi

Postprzez MariuS » 5 sty 2012, 17:04

People_Hate_Me napisał(a):powiedz jak Ci sie smiga na tym FMU OBX'a ? :)


Mirek ma vortech-A


Gib napisał(a):Czemu nie zastosowałeś IC z wyjściami po jednej stronie, grzeją się bardziej ale do 0.3 bar to nie ma kompletnie znaczenia.




możliwe że dlatego , ze symetryczny jest tańszy :] , co prawda więcej rurek wtedy trzeba, ale Miru kupił chyba używkę. Ale niech on to potwierdzi.
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 09:31
Posty: 3498 (5/27)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06


Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06

Postprzez MIRU » 5 sty 2012, 17:40

Dokładnie jak Mariusz napisał, fmic trafił się w dobrej cenie a poprowadzic rurkę górą to zaden problem :) Lpg prawdopodobnie wyleci bo turbo od volvo nie wstaje az tak poźno zeby dało się jeżdzić na podciśnieniu i lpg :]
People_Hate_Me napisał(a):powiedz jak Ci sie smiga na tym FMU OBX'a ? :)

obx nówka poszedł w swiat a zastąpił go vortech ;) niestety jeszcze nie testowane bo wolny czas przeznaczyłem na klonowanie KL'a i korb z millenii :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 kwi 2009, 02:26
Posty: 905 (0/2)
Skąd: hell
Auto: 323F BA KLT

Postprzez misiak89-89 » 5 sty 2012, 18:26

MIRU napisał(a): wolny czas przeznaczyłem na klonowanie KL'a i korb z millenii :P


czyli? :>
Koordynator Zlotów
 
Od: 20 mar 2010, 18:01
Posty: 1804 (19/17)
Skąd: Zielona Góra
Auto: 323f BA GT KL
323 BG GT BP

Postprzez Dawidoski » 5 sty 2012, 18:43

od jakiego silnika volvo turbo?
Młody.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 mar 2008, 14:50
Posty: 860 (2/7)
Skąd: Pniewy
Auto: RX8!

Postprzez Gib » 5 sty 2012, 18:49

Turbo 13? 15? 16?
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez MariuS » 5 sty 2012, 18:55

Gib napisał(a):Turbo 13? 15? 16?


16 <diabełek>
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 09:31
Posty: 3498 (5/27)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06


Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06

Postprzez Gib » 5 sty 2012, 19:32

Może być ciężko z utrzymaniem takiego małego ciśnienia co zakłada.
Miałem 15 lub 16 i na 0.65 bar dawała 226 KM z silnika 2.3 (ale był odprężony).
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez mlody1921 » 5 sty 2012, 19:55

A czego na lpg na podcisnieniu nie rozumie, masz sekwencje ?

Zmienisz parownik strojenie i na LPG będzie śmigać na turbie, ja chce na początek wystroić na BP a potem pobawie sie w LPG który ma wiekszą liczbe oktanów i spalanie stukowe nie wystepuje tak szybko jak na BP, w tej chwili jak masz FMU na BP to możesz na sekwnecji lepiej go dostroić niz na BP :)
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy