Montaż elektr. podgrzewacza paliwa – fotorelacja (GG/GY)
do OSYPIUK
na pewno za gasnące auto po tak krótkiej chwili nie odpowiada podgrzewacz, jeśli nawet nie grzałby i parafina wytrąciłaby się to przytkanie filtra występuje po 2-3 kilometrach, a jeśłi zatkałoby to zadne chechłanie ponowne juz nie pomoże. Posprawdzaj wszelkie połączenia-opaski, gdzies siorpie powietrze na bank, nie znam waszego systemu, ale w pompie bądż pompoce ręcznej jet zawór zwrotny i to on trzyma paliwko dzięki któremu odpalasz auto, ja kpochodzi przez chwilkę babel powietrza wędruje do pompy i zatrzymuje motor, później musisz chechłać aby odpowietrzyć autko, nieszczelność jest minimalna, jagorsze w dieslu jest to iż przed pompa jest [pdciśnienie i żadnej mokrej plamki nie zauważysz, opaski podociągaj, a jaką średnicę węża założył bo podgrzewacz ma chyba 10 mm króće i jak takie założył to może być cit za duży do pozostałych połączń, ja założyłem fi 8 i dało się nałożyć i pięknie działa. pozdrawiam
na pewno za gasnące auto po tak krótkiej chwili nie odpowiada podgrzewacz, jeśli nawet nie grzałby i parafina wytrąciłaby się to przytkanie filtra występuje po 2-3 kilometrach, a jeśłi zatkałoby to zadne chechłanie ponowne juz nie pomoże. Posprawdzaj wszelkie połączenia-opaski, gdzies siorpie powietrze na bank, nie znam waszego systemu, ale w pompie bądż pompoce ręcznej jet zawór zwrotny i to on trzyma paliwko dzięki któremu odpalasz auto, ja kpochodzi przez chwilkę babel powietrza wędruje do pompy i zatrzymuje motor, później musisz chechłać aby odpowietrzyć autko, nieszczelność jest minimalna, jagorsze w dieslu jest to iż przed pompa jest [pdciśnienie i żadnej mokrej plamki nie zauważysz, opaski podociągaj, a jaką średnicę węża założył bo podgrzewacz ma chyba 10 mm króće i jak takie założył to może być cit za duży do pozostałych połączń, ja założyłem fi 8 i dało się nałożyć i pięknie działa. pozdrawiam
- Od: 9 paź 2009, 08:58
- Posty: 8
GOŚĆ napisał(a):do OSYPIUK
na pewno za gasnące auto po tak krótkiej chwili nie odpowiada podgrzewacz, jeśli nawet nie grzałby i parafina wytrąciłaby się to przytkanie filtra występuje po 2-3 kilometrach, a jeśłi zatkałoby to zadne chechłanie ponowne juz nie pomoże. Posprawdzaj wszelkie połączenia-opaski, gdzies siorpie powietrze na bank, nie znam waszego systemu, ale w pompie bądż pompoce ręcznej jet zawór zwrotny i to on trzyma paliwko dzięki któremu odpalasz auto, ja kpochodzi przez chwilkę babel powietrza wędruje do pompy i zatrzymuje motor, później musisz chechłać aby odpowietrzyć autko, nieszczelność jest minimalna, jagorsze w dieslu jest to iż przed pompa jest [pdciśnienie i żadnej mokrej plamki nie zauważysz, opaski podociągaj, a jaką średnicę węża założył bo podgrzewacz ma chyba 10 mm króće i jak takie założył to może być cit za duży do pozostałych połączń, ja założyłem fi 8 i dało się nałożyć i pięknie działa. pozdrawiam
No to Ja udałem się dzisiaj do NIEZAWODNEGO Jaksy, który po 10 minutach znalazł w końcu przyczynę.
Nie wiem jak jest w podgrzewaczach STANADYNE, ale w moim BRAKUJE ZAWORU ZWROTNEGO i dlatego są takie jaja ...
Więc na przyszłość muszę dokładniej czytać co kupuję, gdyż podgrzewacz (instalację) odłączyłem i problem się skończył. Muszę pomyśleć co z tym dalej zrobię, gdyż oczywiście sprzedawca nie widzi żadnego problemu ...
pozdrawiam,
Adam
- Od: 4 gru 2010, 11:55
- Posty: 44
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 2.0 MZR-CD (121KM) 2005 Kombi
Osypiuk napisał(a):Muszę pomyśleć co z tym dalej zrobię, gdyż oczywiście sprzedawca nie widzi żadnego problemu ...
Reklamuj..Skorzystaj z Ustawy konsumenckiej o wadliwym produkcie (wada ukryta) ale przez Rzecznika Praw Konsumenta. Kiedyś reklamowałem akumulator (dawno). Idziesz, opisujesz co i jak, załączasz dowód zakupu, odpowiedź sprzedawcy (no i opinię Jaksy, na piśmie..)..itp. Mało kto wie, że po zakupie jakiegoś towaru, o ile był podłączony zgodnie z instrukcją i występują jakieś odchyły- można domagać się wymiany na nowy wolny od wad. Trochę Cię czeka droga przez mękę...
Spróbuj pogadać ze sprzedawcą, zawsze to krótsza droga. Ale najlepiej podłączyć ten Twój podgrzewacz do innego ropniaka. Jak tam też będzie występował ten sam problem to śmiało możesz iść "na noże"....
Niestety musisz udowodnić, że ten jest wadliwy lub nie spełnia wymaganej funkcji..
Pozdr.
-
dziara
Osypiuk napisał(a):No to Ja udałem się dzisiaj do NIEZAWODNEGO Jaksy
no to się widzieliśmy – pozdrawiam
ja właśnie przyjechałem to montować
ale sobie odpuściłem, gdy okazało się że mam już podgrzewany filtr paliwa
także jak ktoś chętny to mogę sprzedać, oryginalny stanadyne kupiony od tego samego gościa, co sprzedał Grzyby'emu.
więcej w stosownym dziale
- Od: 31 gru 2007, 16:39
- Posty: 527
- Skąd: Olsztyn
- Auto: GG SportKombi MZR-CD 2003 121 KM
Osypiuk nie widzę potrzeby cytowania całych wypowiedzi na pół strony, zaśmiecasz tylko temat. Zaznacz myszką wybrany fragment i wtedy naciśnij "cytuj".
You see, in this world there's two kinds of people, my friend:
Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Nie kojarzę żadnego "zaworu zwrotnego" w tym co montowałem.
Zresztą – jaki zawór zwrotny?
Przecież cały podgrzewacz to (w skrócie) – dodatkowy kawałek przewodu paliwowego. Przez niego tylko przepływa paliwo. Żadnej innej filozofii tam nie widzę.
Utwierdzam się jedynie w przekonaniu że ten polski patent można o kant d.. rozbić.
Yapa – wg mnie zrobiłeś błąd rezygnując z montażu. Zeszłej zimy problemy mieli również ci którzy mieli fabryczny podgrzewacz filtra. Zresztą – ten fabryczny jest podciśnieniowy, czyli włącza się jedynie wtedy kiedy ze względu na JUŻ zamarzające paliwo pompa ma problem z jego zassaniem. Czyli w naszym przypadku trochę musztarda po obiedzie ...
Zresztą – jaki zawór zwrotny?
Przecież cały podgrzewacz to (w skrócie) – dodatkowy kawałek przewodu paliwowego. Przez niego tylko przepływa paliwo. Żadnej innej filozofii tam nie widzę.
Utwierdzam się jedynie w przekonaniu że ten polski patent można o kant d.. rozbić.
Yapa – wg mnie zrobiłeś błąd rezygnując z montażu. Zeszłej zimy problemy mieli również ci którzy mieli fabryczny podgrzewacz filtra. Zresztą – ten fabryczny jest podciśnieniowy, czyli włącza się jedynie wtedy kiedy ze względu na JUŻ zamarzające paliwo pompa ma problem z jego zassaniem. Czyli w naszym przypadku trochę musztarda po obiedzie ...
Moge potwierdzic, ze ten fabryczny podgrzewacz niewiele pomaga jesli temperatura spada ponizej -20 st. C. Zeszlej zimy mialem dwie sytuacje gdy ledwo co dojechalem do domu gdy temperatura spadla ponizej -20 stopni. Mialem wtedy zatankowane diesel gold ze statoila. Nieciekawie sie robi jak ci auto stanie w lesie kolo 2 w nocy. I wlasnie z tego powodu zalozylem u siebie stenadyne.
- Od: 11 lut 2008, 08:57
- Posty: 31
- Auto: mazda 6, 04r.
Grzyby napisał(a):Yapa – wg mnie zrobiłeś błąd rezygnując z montażu. Zeszłej zimy problemy mieli również ci którzy mieli fabryczny podgrzewacz filtra. Zresztą – ten fabryczny jest podciśnieniowy, czyli włącza się jedynie wtedy kiedy ze względu na JUŻ zamarzające paliwo pompa ma problem z jego zassaniem. Czyli w naszym przypadku trochę musztarda po obiedzie ...
stwierdziłem, że nie będę poprawiał fabryki, zresztą sytuacji, w których samochód stoi na mrozie dłużej niż parę godzin, mam jak na lekarstwo – garaż dobra rzecz
- Od: 31 gru 2007, 16:39
- Posty: 527
- Skąd: Olsztyn
- Auto: GG SportKombi MZR-CD 2003 121 KM
Jakby ktoś był zainteresowany podgrzewaczem to mam jedną sztukę do sprzedania...
Taki sam jak w pierwszym poście tego tematu (u kolegi Grzyby) czyli sprawdzony, dane podgrzewacza są także w w/w poście. Nowy, nigdy nie zakładany – 190PLN do oddania
Taki sam jak w pierwszym poście tego tematu (u kolegi Grzyby) czyli sprawdzony, dane podgrzewacza są także w w/w poście. Nowy, nigdy nie zakładany – 190PLN do oddania
Koledzy jak tam smigaja wasze podgrzewacze.ja mam ten
http://allegro.pl/podgrzewacz-paliwa-do ... 27007.html zalozylem go na poczatku grudnia i jest
zero problemow.


- Od: 14 lut 2010, 17:35
- Posty: 222
- Skąd: chelm-Zomergem
- Auto: M6 Hatchback MZR-CD 136HP 2005r.
podgrzewacz juz dostepny na allegro, wlasnie zaopatrzylem sie w to urzadzenie:
http://allegro.pl/show_item.php?item=1684411132

Ostatnio edytowano 28 cze 2011, 23:26 przez bububu831, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 11 sie 2009, 11:19
- Posty: 62
- Skąd: Ostroleka
- Auto: mazda premacy 2.0 ditd 01' po lifcie 292000 km
Panowie i Panie
przy jakiej temperaturze podgrzewacz STANADYNE zaczyna działać? Dzisiaj chcialem sprawdzić, gdy temperatura spadla do zera wlaczylem zaplon i nic dalej zimny i po uruchomieniu tez:/
- Od: 11 sie 2009, 11:19
- Posty: 62
- Skąd: Ostroleka
- Auto: mazda premacy 2.0 ditd 01' po lifcie 292000 km
Grzyby napisał(a):Termostat włącza się kiedy temperatura paliwa spada poniżej + 2 stopni.
Teoretycznie
po maską jest cieplej, ponadto silnik utrzymuje dość długo temperature i ogrzewa otoczenie..
chyba jeszcze za ciepło na niego..!?
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
bububu831 napisał(a):musze byc cierpliwym:)ale jak w nocy mamy z -4 to raczej powinien juz zadzialac:/ ?
no albo go obłóż lodem, co by się chłodniej zrobiło..
pozdr.E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 3 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6