Mazda6 (GH) – Wrażenia i opinie

Mazda6 2007–2012

Postprzez michal6272 » 15 paź 2011, 16:04

polak900 napisał(a):aż 10 l mnie pali 8 l


No 10, na baku przejeżdżam 600 km. Ale zaznaczam że głównie jazdy miejskie, a jak trasa to max 120 km. Nogi lekkiej nie mam, lubie pocisnąć, przy wyprzedzaniach ostre redukcje.

Kole ace2 jak dużo jeździsz i chcesz żeby mało palił to diesel, może z DPF nie będzie tak źle ;)
Forumowicz
 
Od: 21 kwi 2011, 21:52
Posty: 73
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 GH 2.0 147 KM
FSM Polski Fiat 126p 1983r.

Postprzez ace2 » 15 paź 2011, 16:09

Też się boje tego DPFu wrrr
Teraz mam Mondeo z LPG a moje przebiegi średnio to 400-500km.
Forumowicz
 
Od: 24 maja 2011, 09:48
Posty: 33
Skąd: Rybnik
Auto: Mazda 6 2.0 SKYACTIV-G (Pb) GJ

Postprzez michal6272 » 15 paź 2011, 16:13

ace2 napisał(a):Też się boje tego DPFu wrrr
Teraz mam Mondeo z LPG a moje przebiegi średnio to 400-500km.


400-500 km miesięcznie czy dziennie?? Jak miesięcznie to bym szedł w strone benzyny.
Jak wybierajac benzynę to oprócz złych opinii o tym filtrze, kierowałem się tym że rocznie bede przejeżdzał 15 000 km, wiec nie dużo, a cena ropy jest nie wiele tańsza od benzyny. Ponadto przy benzynie wyższa kultura pracy silnika.
Forumowicz
 
Od: 21 kwi 2011, 21:52
Posty: 73
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 GH 2.0 147 KM
FSM Polski Fiat 126p 1983r.

Postprzez polak900 » 15 paź 2011, 16:21

dokładnie jak nie robisz przynajmniej 30 tys rocznie i więcej mazda ON się nie opłaca
poza tym cena ON będzie sporo większa od benzyny po nowym roku
Obrazek
Forumowicz
 
Od: 18 lis 2010, 20:00
Posty: 911 (1/2)
Auto: M6 GH 2.0 MZR DISI Ex+
Subaru Legacy 2.0 D MY10

Postprzez michal6272 » 15 paź 2011, 16:30

a i jeszcze jedna rzecz – w benzynce masz rozrząd na łańcuszku, wiec nie zmieniamy.
Forumowicz
 
Od: 21 kwi 2011, 21:52
Posty: 73
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 GH 2.0 147 KM
FSM Polski Fiat 126p 1983r.

Postprzez polak900 » 15 paź 2011, 16:36

dokładnie to jest duży plus
Obrazek
Forumowicz
 
Od: 18 lis 2010, 20:00
Posty: 911 (1/2)
Auto: M6 GH 2.0 MZR DISI Ex+
Subaru Legacy 2.0 D MY10

Postprzez Marianek » 15 paź 2011, 16:51

ace2 napisał(a):Też się boje tego DPFu wrrr

Kiedyś jak katalizator wprowadzali tez wszyscy narzekali i się bali a teraz wszystkie maja.
DPF naprawdę nie jest problemem, zwłaszcza te nowej generacji.
Pozdrawiam
Marian
"Życie jest jak badziewie na kole – raz na górze, a raz na dole."
Sprzedam, Ford Fokus tytanium 2013, PB.klik w link
Zoom -Zoom from Belgium
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Beneluxu i Niemiec
 
Od: 26 mar 2010, 14:31
Posty: 7011 (210/248)
Skąd: Benelux/Szczecin
Auto: Było CP,
Była M6 GH
Jest MX-5NBfl
Jest M3 BM Sport 2.2 Diesel Sedan.

Postprzez Popo » 15 paź 2011, 17:28

michal6272 napisał(a):a i jeszcze jedna rzecz – w benzynce masz rozrząd na łańcuszku, wiec nie zmieniamy.


Bzdura. Ja mam diesla i mam łańcuszek. Do tego był zmieniany, ponieważ była akcja serwisowa ze względu na wyciągnięty łańcuch.
Jeżeli się dobrze użytkuje samochód to nie ma się co obawiać DPF-u. A diesla wybrałem dlatego iż lubię tę charakterystykę i turbinkę, a nie ze względu na ekonomie.

Ale zaznaczam że głównie jazdy miejskie, a jak trasa to max 120 km
– Michał, napewno jesteś ze stolicy? ;P

Pozdrawiam
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 lip 2011, 21:25
Posty: 153
Skąd: Gdansk
Auto: Mazda 6 2009 MZR-CD 2.2 Sport 185KM

Postprzez polak900 » 15 paź 2011, 17:40

Popo napisał(a):
michal6272 napisał(a):a i jeszcze jedna rzecz – w benzynce masz rozrząd na łańcuszku, wiec nie zmieniamy.


Bzdura. Ja mam diesla i mam łańcuszek. Do tego był zmieniany, ponieważ była akcja serwisowa ze względu na wyciągnięty łańcuch.
Jeżeli się dobrze użytkuje samochód to nie ma się co obawiać DPF-u. A diesla wybrałem dlatego iż lubię tę charakterystykę i turbinkę, a nie ze względu na ekonomie.

Ale zaznaczam że głównie jazdy miejskie, a jak trasa to max 120 km
– Michał, napewno jesteś ze stolicy? ;P

Pozdrawiam


bzdura :D nie w każdej
poza tm akcja serwisowa tego typu ile mi wiadomo w silnikach D hahaha
Obrazek
Forumowicz
 
Od: 18 lis 2010, 20:00
Posty: 911 (1/2)
Auto: M6 GH 2.0 MZR DISI Ex+
Subaru Legacy 2.0 D MY10

Postprzez michal6272 » 15 paź 2011, 18:10

Ale zaznaczam że głównie jazdy miejskie, a jak trasa to max 120 km
– Michał, napewno jesteś ze stolicy? ;P

Pozdrawiam[/quote]

Nie rozumiem?

Ja miałem na myśli to ze głównie jeżdzę po mieście, a jak sie zdarzały do tej pory trasy to nie więcej niż 120 km w jedną stronę.
Forumowicz
 
Od: 21 kwi 2011, 21:52
Posty: 73
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 GH 2.0 147 KM
FSM Polski Fiat 126p 1983r.

Postprzez Popo » 15 paź 2011, 18:20

ok, źle przeczytałem. Myślałem, że jeździsz z prędkością max.120 km/h <zawstydzony> , a ludzi z Warszawy uważa się, że jeżdżą z dużymi prędkościami.

Po za tym Diesle rządzą :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 lip 2011, 21:25
Posty: 153
Skąd: Gdansk
Auto: Mazda 6 2009 MZR-CD 2.2 Sport 185KM

Postprzez polak900 » 15 paź 2011, 18:29

generalnie więcej ich się widuje w serwisach ostatnio, rządzą portfelem właściciela :D
to miało być do wszystkich samochodów ON
Obrazek
Forumowicz
 
Od: 18 lis 2010, 20:00
Posty: 911 (1/2)
Auto: M6 GH 2.0 MZR DISI Ex+
Subaru Legacy 2.0 D MY10

Postprzez ace2 » 15 paź 2011, 18:31

400-500km oczywiście tygodniowo.
Forumowicz
 
Od: 24 maja 2011, 09:48
Posty: 33
Skąd: Rybnik
Auto: Mazda 6 2.0 SKYACTIV-G (Pb) GJ

Postprzez Kamil » 15 paź 2011, 19:44

polak900 napisał(a):to miało być do wszystkich samochodów ON

zaraz pójdę i powiem to mojej 6, bo czytać nie umie :( może ją przekonam by nie rządziła moim portfelem... może... :(
Ostatnio edytowano 15 paź 2011, 19:47 przez Kamil, łącznie edytowano 3 razy
Kamil
 

Postprzez polak900 » 15 paź 2011, 19:46

napisałem prawdę
więcej reperują aut z D niż aut PB
z mazdą niestety też tak jest
ale to nie znaczy że mazdowskie D są do bani, nie odbiegają od średniej
Obrazek
Forumowicz
 
Od: 18 lis 2010, 20:00
Posty: 911 (1/2)
Auto: M6 GH 2.0 MZR DISI Ex+
Subaru Legacy 2.0 D MY10

PostTen post został usunięty przez Danmazda 8 kwi 2015, 15:30.
Powód: OT

Postprzez Marianek » 15 paź 2011, 21:08

polak900 napisał(a):więcej reperują aut z D niż aut PB

A jak wypadnie statystyka w Belgii ?
Moje zdanie jest takie jak dbasz tak masz i czy to będzie ON czy PB,czy będzie to Mazda czy Fiat.
A najważniejsze żeby mechanik od naszego auta był z głową a z tego co widzę w PL ciężko.
Pozdrawiam
Marian
"Życie jest jak badziewie na kole – raz na górze, a raz na dole."
Sprzedam, Ford Fokus tytanium 2013, PB.klik w link
Zoom -Zoom from Belgium
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Beneluxu i Niemiec
 
Od: 26 mar 2010, 14:31
Posty: 7011 (210/248)
Skąd: Benelux/Szczecin
Auto: Było CP,
Była M6 GH
Jest MX-5NBfl
Jest M3 BM Sport 2.2 Diesel Sedan.

Postprzez polak900 » 15 paź 2011, 21:29

masz racje mechanicy u nas wiadomo jacy są czasami :D
Obrazek
Forumowicz
 
Od: 18 lis 2010, 20:00
Posty: 911 (1/2)
Auto: M6 GH 2.0 MZR DISI Ex+
Subaru Legacy 2.0 D MY10

Postprzez Popo » 15 paź 2011, 21:37

Polak, niektórzy mają jeszcze gwarancje :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 lip 2011, 21:25
Posty: 153
Skąd: Gdansk
Auto: Mazda 6 2009 MZR-CD 2.2 Sport 185KM

Postprzez Piter M6 » 17 paź 2011, 22:34

ace2 napisał(a):Koło dwu-masowe taki efekt daje. Niezależnie od auta. Zwłaszcza przy silnikach napędzanych ON, benzynowce to sporadyczne przypadki.


bardzo dziękuję za podpowiedź.
mam akurat benzynkę 2 l. ale zapytam jak będę w serwisie.
Początkujący
 
Od: 15 kwi 2010, 21:59
Posty: 8
Skąd: okolice Warszawy
Auto: Mazda 6
2l. benz.

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6